Stran 1 od 2
Vprašanje o Audi A3 1,8T
Objavljeno: Pe jun 13, 2003 9:57 pm
Napisal/-a Lojzek
Zakaj tega motorja ni v novih modelih A3? Je blo kej narobe z njimi? Kakšna je kej povprečna poraba te mašine? Menda se jo da navit na 190KM. Je kdo že probal to in kaj to pomeni za zdravje motorja? V glavnem kaj si mislite o tem audiju?
Objavljeno: Pe jun 13, 2003 10:35 pm
Napisal/-a blue
Moj prijatelj ga ima,poraba je okol 10l,nasplošno zelo zadovoljen,sicer pa ti bo o motorju 1.8T kaj več povedal X-hair

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 10:44 pm
Napisal/-a kobreti
1,8T motor je res špica ,en dokaz za to je že ker so jih vgrajevali v a3,a4,a6,TT,golf,passat,....
Poraba se meni giblje od 7,5 do 13 l !!!
Pridejo pa zdaj novi 2,0 16v FSI turbo......to pa bojo pomojem hude stvarce!!!
Jaz se že ful veselim ,da ga bom lahko čimprej sprobal!!!

Objavljeno: So jun 14, 2003 1:27 am
Napisal/-a darky
Ma nekaj časa smo imeli doma passata 1.8T. Nad motorjem sem bil po pravici povedano precej razočaran. Zdelo se mi je, da deluje kot nekakšen dizel. Lepo povleče že od dokaj nizkih vrtljajev in ko pričakuješ, da se bo zaradi turbine razdivjal, ga kar nekako zmanjka. Ne me razumeti narobe, 150KM ni malo ampak malček pusti tisti grenek priokus, ker pričakuješ nekaj, tistega pa nikakor ne doživiš. Večina turbo avtomobilov ki sem vozil, ali pa sem bil sopotnik je na nizkih vrtljajih dokaj zadržanih, ko pa turbo začne pošteno pihati, pol pa postanejo zveri. Vsaj meni je to nekakšen čar turbo motorja. Ampak izgleda, da imajo nemci drugačno vizijo o tem.
Kar se pa tiče motorja, se ga da zelo lepo predelati in baje zdrži kar precej visoke moči. Le osnovne nastavitve turbine razočarajo. Ne zgleda turbo motor.
Ampak to je samo moje mnenje.
Objavljeno: So jun 14, 2003 1:33 am
Napisal/-a darky
A ja pa še nekaj: V tistem času ko smo ga imeli je bila povprečna poraba skoraj 13 litrov. Kar je občutno preveč za takšen avto s takšnim motorjem. Razen tistih kilometrov, ko sem ga jaz sprobal, ga je po večini vozila moja mama, ki pa ima čisto normalno dinamično vožnjo. Za primerjavo povem, da ima sedaj mamina 166-tka 3.0 V6 povprečno porabo 13,5 litrov. Ampak tukaj govorimo o občutni razliki v moči, kubikaži, dveh dodatnih cilindrih in nenazadnje razliki v masi.
Objavljeno: So jun 14, 2003 7:06 am
Napisal/-a vazman
Moje mnenje o novem A3.Oprostite,Nemci so znorel.Osnovna cena 5,3mio za ta avto je pa ze mal hudo.V AM je test A3 z nekaj opreme in ceno 7,1 mio.Oni pravijo,da ne gre za nic posebnega,dober avto ampak tako pa spet ne,da bi bil vreden toliko.Pa saj je A4 skoraj cenejši.Volvo s60....
Pa saj to ni primerljivo.Za nekaj cez 7,3 mio dobiš ze Volvo s80,ne pa tista mala trivratna ****.Nic nimam proti Audiju,ne A3 ampak cena je pa mal huda.Ampak ocitno je veliko ljudi,ki so pripravljeni toliko odsteti zanj,jaz nebi nikoli.Pa tut nebi mogu tut ce bi ze hotu:):)
Objavljeno: So jun 14, 2003 7:19 am
Napisal/-a Kr_eden
Hm rečeno je blo, da bo kao novi A3 bolj prestižen avto tega razreda - s konkurenco naj bi se boril z prestižem in dobrimi materiali... Ciljna skupina: premožnejši ljudje, za drugi avto v hiši (za ženo, mulca,...).
lp,
kr eden
Objavljeno: So jun 14, 2003 9:23 am
Napisal/-a kobreti
Ok cena za novega se začne pri 4.200.000!!
Vazman nevem kje si gledal ta test ,da je bil avto vredn preko 7mio. sploh nevem ,če si ga lahko za 7 miljonov zdaj naročiš!!!
Je pa res ,da je cena malo visoka samo ma pa že tolko teh električnih pomagal serijsko in pa materiali so tud zelo kvalitetni!!!
Edina škoda je ,da ni avto nič lažji postal!!!

Objavljeno: So jun 14, 2003 9:37 am
Napisal/-a lucky
Jaz sem v prejšnji službi imel dve leti službenega passata 1.8T. Avtek kar lepo potegne vendar se res ne čuti turbine. Za avdija ne bom rekel nič ker z to mašino ga še nisem preizkusil je pa pri passatu tako, da lepo in linearno pospešuje mogoče celo preveč enakomerno za turbaša, je pa res tudi to, da je to čistokrvni družinski avto ki hudih pospeškov ne protrebuje. Turbina dela svoje nekje od 160 km/h navzgor, kjer pri ostalih avtih te klase z podobnim motorjem začne primankovati moč, passat 1.8T pa kar lepo pospešuje do nekje 220 km/h pol se pa hitrost malo umiri in narašča počasneje.
Po mojem se da na takem motorju samo z elektroniko dosti naredit, pa ne samo konje gor nabit ampak tudi krivulje moči in navora nekoliko spremenit v prid poskočnosti.
Objavljeno: So jun 14, 2003 10:03 am
Napisal/-a +Gambit+
1.8T masina ni bla nikol narjena za neke divje booste.Zato pa ma tok rezerve (navijanje).Avto cilja na druzine (govorim o Passatu 1.8T), fora je pa, da vlece lepo iz vseh obratov.
Objavljeno: So jun 14, 2003 12:52 pm
Napisal/-a Tomo
Objavljeno: So jun 14, 2003 1:26 pm
Napisal/-a Lojzek
Ja sem že bral v upanju da bom mogoče izvedel zakaj ni 1,8T mortorja not. Sam men se tud zdi da nekam velik pije za 150 konjev in 1,8 kubaturo, pol pa ne vem. Zato se mi pa novi A3 še tolk bolj upira ker bo 2,0 in bo še bolj žejen...
Objavljeno: Po jun 16, 2003 2:11 pm
Napisal/-a X-Hair
Darky 13 litrov

Pa clovek bozji dobro se spusca ta tvoja mama.

Dej nej se mal umiri.

Ja jaz ne vem, jaz imam konstantno porabo 8-10. Ocitno vozim kot po jajcih

. Za tistih 13 je pa treba bit ze posteno jezen. Enkrat sem se vpracal iz Ajdovscine proti domu in sem sel na polno ( ko sem imel se pokojnega passata) je bilo nekaj cez 13. Ocitno se vi vozite v mestu in samo pospesevanje na polno pa bremzanje na polno. Drugace jaz ne vidim kako je prislo do 13 litrov. Whatever. Zakaj ni tako brutalen motor. Sam sem mnenja ( kot so ze nekateri napisali ) da je to druzinski avto in ne potrebuje ko se turbina vklopi da potem pa sam AAAAAAA

. Zato so avti ko so temu namenjeni, kot recimo R5 turbo ( ko sem ze ravno veliko prebral o tem motorju na forumu ). Sicer okusi so razlicni in zame je res idelano da ne cutim tega. Ker je lepo ko das gas da sam vlece, vlece, vlece....lepo, konstantno, linearno. Se najbolj pride to do izraza v kaksnem Vrhnskem klancku, ko motorju ne zmanjka. Sem bral v reviji da konstruktorji tezijo k temu da bi avto ze takoj dosegel maksimalni navor in ga obdrzal do max vrtljajev. Ta motor je temu zelo podoben. Kobreti imas mogoce kaksen diagram navora in moci pa ga pripopaj gor. Ker ta diagram je pa men res lep.
Zakaj ga ni v novem A3-ju pa nimam pojma. Da bi bilo narobe kaj z motorjem ne vem. Vem pa da so prvi motorji imeli probleme. Ko so prisli ven A4 leta 95. So zelo nelinerano vlekli in imeli ogromno turbo luknjo. S tem folk ni bil zadovoljen -> iz tega verjetno tudi sledi da so potem to naredil bolj umirjeno in pisano meni na kozo. To sem slisal sam preizkusil nisem.
Kobreti pa ja ne da bo tudi 2.0 FSI turbo. AAAAUUUU Namrec ze 2.0 FSI vlece prekleto dobro s prisilno poljnjenjem bo pa ze prava raketa. Ko smo sli v Zagreb smo bili ze navsezgodaj zjutraj vsi v avtomobilu zbujeni.

Srecam ravno v Idriji Peljhana. Potem je pa letelo do Kalc

Objavljeno: Po jun 16, 2003 3:51 pm
Napisal/-a kobreti
JP X-Hair men pije zdaj po mestu 13l z klimo in hitro vožnjo!!!
Zakaj pa nebo 1,8 T.... ker bo 2,0 sigurno bolj zmogljiv in vzdržljiv pa še FSI tehnologijo bo imel !!!
prvi v A3 naj bi imel od 180 do 200konjev ,ki bi naj izšel konc tega leta mogoče še prej ,kasneje pa še prida dolga paleta ostalih motorjev!!!
No pa z 1,8T motorom sem pa ful zadovoljen vleče ,ko,........
X-Hair sem se peljal z passatom 1,8 T pa i morm povedat ,da je ogromna razlika proti a3!!
aja diagrama navora žal nimam ampak sem ga že videl in res lepo zgleda!!
HEHE

Objavljeno: Po jun 16, 2003 9:15 pm
Napisal/-a Lojzek
Kobreti, a ti še maš tega A3? Sem videl da prodajaš na malih oglasih sam to je blo nekje februarja.
Sem pa zvedu zakaj ni več 1,8T. Namreč 1,8 motor je preveč onasneževal in porabil glede na kubaturo zato so naredl novga 2,0.
Kaj pa je sploh FSI? Na audijevi strani sem preletel vse detajle o A3 a o FSI niso povedali ničesar. Me jezijo strani proizvajalcev kjer je poudarek predvsem na predstavitvi/dizajnu ne pa na informacijah. Kam naj grem pa pogledat kaj je FSI kot če ne ravno na audijevo stran. Tam pa potem tega ne najdem. Ajajaj...

Objavljeno: Po jun 16, 2003 9:16 pm
Napisal/-a Lojzek
Kobreti, a ti še maš tega A3? Sem videl da prodajaš na malih oglasih sam to je blo nekje februarja.
Sem pa zvedu zakaj ni več 1,8T. Namreč 1,8 motor je preveč onasneževal in porabil glede na kubaturo zato so naredl novga 2,0.
Kaj pa je sploh FSI? Na audijevi strani sem preletel vse detajle o A3 a o FSI niso povedali ničesar. Me jezijo strani proizvajalcev kjer je poudarek predvsem na predstavitvi/dizajnu ne pa na informacijah. Kam naj grem pa pogledat kaj je FSI kot če ne ravno na audijevo stran. Tam pa potem tega ne najdem. Ajajaj...

Objavljeno: To jun 17, 2003 10:37 am
Napisal/-a kobreti
Lojzek vse ti piše na audijevi strani ,samo tam v iskalnik napiši FSI pa ti bo najdlo!!!

Objavljeno: To jun 17, 2003 11:25 am
Napisal/-a Lojzek
Ja sem mogu kar Google uporabit. 15% prihranka goriva je pa kar zelo v redu. Sem mislu da bo 2,0 pokuru več ko 1,8 pa zgleda temu ne bo tako. Drek je samo to da ne mislim dat tolk denarja za novega. Res da je vse na nivoju ampak vseeno.
Povej kobreti ti še maš svojega 1,8T?
Objavljeno: To jun 17, 2003 2:46 pm
Napisal/-a X-Hair
kobreti je napisal/-a:X-Hair sem se peljal z passatom 1,8 T pa i morm povedat ,da je ogromna razlika proti a3!!
V cemu?? Pospesku ??? Bo drzalo. Ata je kupil skodo 1.8T pa je totalni vecji sus od mojega. Pa se zelo obcutno turbo luknjo, pa SIIIIKAA tudi kt pr norcih. Zmeraj ko grem na en krog je radio ugasnen.

Objavljeno: To jun 17, 2003 2:49 pm
Napisal/-a X-Hair
Lojzek je napisal/-a:Kaj pa je sploh FSI?
Gre kt pr norcih pa nic ne pokuri. Poslusajte malo lastnike dizlasov. To bo to.
( hec mora bit )