Stran 1 od 1
Ford kupil pravico do uorabe imena Rover
Objavljeno: Po sep 18, 2006 8:17 pm
Napisal/-a martin_krpan
Ko je Ford kupil blagovno znamko Land Rover od BMWja je s tem dobil tudi pravico, da prvi odloči, ali bo kupil tudi ime Rover, če oz. ko se ga Bavarci naveličajo. Sedaj se je to tudi zgodilo:
Ford informed BMW today that it would be exercising its right to buy the Rover name from the German automaker and also announced that it will not be putting it up for sale. The Detroit automaker purchased Land Rover from BMW in 2000 and has since had the option to buy the Rover name or at least first refusal rights if BMW tried to sell the name to a third party. Well, that's exactly what BMW tried to do and had reportedly arranged a deal already with Chinese automaker Shanghai Automotive Corp. (SAIC) for the Rover name. From the rubble of the MG Rover collapse, SAIC emerged with the design rights for a pair of Rover models, the Rover 25 and 75. Looks like they won't be calling them Rovers anymore.
Why would Ford go out and spend more money when its North American operations are operating in the red? It looks to us like Ford is planning to sit on the Rover for a while. Clearly the automaker doesn't want the brand prestige of the Land Rover threatened by Chinese-built cars bearing the Rover name, and was left the choice of either buying the name now or allowing SAIC to scoop it up. Whether Ford will do anything with the Rover name in the future remains to be seen, but for now it will likely be put in a drawer and forgot about. However, with SAIC having invested millions of dollars in its quest to revive the Rover brand, Ford now has the Chinese automaker over a barrel. Though it claims it won't, Ford could end up selling the name to SAIC and turning a tidy profit.
Mogoče bodo pa X-type prodajali kot Rover, glede na to, da samo zmanjšuje ugled Jaguarju?
Vaša razmišljanja?
Objavljeno: Po sep 18, 2006 8:31 pm
Napisal/-a Sigor
Ena od variant je omenjena, veliko dražje prodati ime Rover KItajcem, ki bodo kot kaže delali 75 in morda tud 25.
Škoda Roverja, ker 75 je bil , ko je prišel na trg, odličen avto, oblika pa brezčasna.
Osebno menim, da znamke kot take ne bo več, Kitajci, če bodo na koncu odkupili ime, ne bodo zmogli delat tako kvalitetnih Roverjev, kot so bili svoj čas.
Objavljeno: Po sep 18, 2006 8:35 pm
Napisal/-a milankregar
Kupili so zato, da zaščitijo ime Land Rover.
Objavljeno: Po sep 18, 2006 10:15 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Jaz nekega pametnega razloga za nakup res ne vidim. Govori se o prodaji Jaguarja in Land Roverja, hkrati pa izvemo za nakup imena Rover. Totalni paradoks.
Strinjam se z nekatermi spletniki komentatorji, ki menijo, da s to potezo Ford namerava izsiljevati SAIC in Nanjing ter s tem zaslužiti nekaj prepotrebnih miljončkov.
Drugega razloga res ne vidim.
Objavljeno: Po sep 18, 2006 10:21 pm
Napisal/-a milankregar
Joie de vivre! je napisal/-a:Jaz nekega pametnega razloga za nakup res ne vidim. Govori se o prodaji Jaguarja in Land Roverja, hkrati pa izvemo za nakup imena Rover. Totalni paradoks.
Strinjam se z nekatermi spletniki komentatorji, ki menijo, da s to potezo Ford namerava izsiljevati SAIC in Nanjing ter s tem zaslužiti nekaj prepotrebnih miljončkov.
Drugega razloga res ne vidim.
Saj sem že zgoraj napisal, zakaj so kupili. Ko so od BMW-ja kupili Land Roverja, so hkrati podpisali pogodbo da v primeru prodaje Roverja, ima Ford ekskluzivno pravico odkupiti ime Rover. V kolikor bi kdo drug kupil koren imena Land Rover (torej primarno ime Rover), ima hkrati povsem legalno pravico uporabljati tudi ime Land Rover in vse ostale izpeljanke iz imena Rover. Tega Ford seveda ne bo pustil, še posebej ne kakšnim Kitajcem.

Objavljeno: Po sep 18, 2006 10:23 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Ok.
Objavljeno: To sep 19, 2006 6:20 am
Napisal/-a Sigor
Glede na to, kar se pod Fordom dogaja z Jaguarjem, bi morda bilo bolje, če bi prišlo vse skupaj v roke Kitajcem
Šalo na stran, ne vidim nič lega v prihodnosti tud za Jaguar ne.
Včasih se pošalim in rečem, če bodo še delali Roverje, si bom kupil enega novega, ampak KItajskega ne vem, če bi vzel, za Fordovega pa tud nisem prepričan

Objavljeno: To sep 19, 2006 7:23 am
Napisal/-a milankregar
Sigor je napisal/-a:Glede na to, kar se pod Fordom dogaja z Jaguarjem, bi morda bilo bolje, če bi prišlo vse skupaj v roke Kitajcem

Šalo na stran, ne vidim nič lega v prihodnosti tud za Jaguar ne.
Včasih se pošalim in rečem, če bodo še delali Roverje, si bom kupil enega novega, ampak KItajskega ne vem, če bi vzel, za Fordovega pa tud nisem prepričan

Kaj je pa z Jaguarjem narobe? V zadnjih par letih so začeli pošiljat na tržišče bomba avte,, še posebno XK različice, pa XK roadster, ... če ne poznaš Jaguarjeve ponudbe vozil, si jo malo poglej
http://www.jaguar.de/de/de/home.htm
Sicer pa se Jaguar ne prodaja ...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/5349984.stm
Objavljeno: To sep 19, 2006 7:44 am
Napisal/-a Templar
1. Glede "kvalitete" Roverjev so avtomobili bili konstatno tarča posmeha celo doma v UK glede pregovorno slabe kvalitete izdelave.
2. Jaguar pa ni vložil v nove modele za šajtrgo peska. Vse kar so delali zadnjih 8-6 let je to da so na stari tehnologiji podvozja motorjev(tu pa tam kak novi dizel) menjalnikov itd polagali razhlo različno oblikovan pleh in nove luči pa so že rekli da je nov avto.
Ko resno in kritično pogledaš jaguarjevo paleto ugotoviš da so VSI modeli stari hand me down od AM ali forda z malo drugače potolčeno karoserijo. Tudi vsi tako imenovani "NOVI" modeli niso nič drugega kot zelo radikalni face-lifti.
Isto delajo kot Rover v izteku svoje porizvodnje ko so samo nove odbijače in luči lepli na 10 let stare modele.
Objavljeno: To sep 19, 2006 8:18 am
Napisal/-a milankregar
Templar je napisal/-a:1. Glede "kvalitete" Roverjev so avtomobili bili konstatno tarča posmeha celo doma v UK glede pregovorno slabe kvalitete izdelave.
2. Jaguar pa ni vložil v nove modele za šajtrgo peska. Vse kar so delali zadnjih 8-6 let je to da so na stari tehnologiji podvozja motorjev(tu pa tam kak novi dizel) menjalnikov itd polagali razhlo različno oblikovan pleh in nove luči pa so že rekli da je nov avto.
Ko resno in kritično pogledaš jaguarjevo paleto ugotoviš da so VSI modeli stari hand me down od AM ali forda z malo drugače potolčeno karoserijo. Tudi vsi tako imenovani "NOVI" modeli niso nič drugega kot zelo radikalni face-lifti.
Isto delajo kot Rover v izteku svoje porizvodnje ko so samo nove odbijače in luči lepli na 10 let stare modele.
To dela ves svet že od 95 leta dalje. VAG še danes prodaja dizle iz leta 1995, vsako leto naredijo samo remap ECU-ja in tu in tam poskušajo narediti malo bolj vzdržljiv senzor, ki je pri prejšnji različici delal probleme.
Pa še to ne pomeni, da je z avti kaj narobe, Jaguar je prestižna znamka, seveda pa vas razumem, da imate vi itak največ izkušenj z Jaguarji in so itak samo vam delali največ problemov.

Še za rezervno kolo od Jaguarja nimate, razen če ata da kakšno večjo žepnino.

Objavljeno: To sep 19, 2006 8:27 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Templar je napisal/-a:1. Glede "kvalitete" Roverjev so avtomobili bili konstatno tarča posmeha celo doma v UK glede pregovorno slabe kvalitete izdelave.
2. Jaguar pa ni vložil v nove modele za šajtrgo peska. Vse kar so delali zadnjih 8-6 let je to da so na stari tehnologiji podvozja motorjev(tu pa tam kak novi dizel) menjalnikov itd polagali razhlo različno oblikovan pleh in nove luči pa so že rekli da je nov avto.
Ko resno in kritično pogledaš jaguarjevo paleto ugotoviš da so VSI modeli stari hand me down od AM ali forda z malo drugače potolčeno karoserijo. Tudi vsi tako imenovani "NOVI" modeli niso nič drugega kot zelo radikalni face-lifti.
Isto delajo kot Rover v izteku svoje porizvodnje ko so samo nove odbijače in luči lepli na 10 let stare modele.
Zadnjih 6-8 let so pri Jaguarju naredili toliko kot nikoli prej.
Objavljeno: To sep 19, 2006 8:35 am
Napisal/-a Templar
milankregar je napisal/-a:Pa še to ne pomeni, da je z avti kaj narobe, Jaguar je prestižna znamka, seveda pa vas razumem, da imate vi itak največ izkušenj z Jaguarji in so itak samo vam delali največ problemov.

Še za rezervno kolo od Jaguarja nimate, razen če ata da kakšno večjo žepnino.

1. Kvaliteta je glede Roverja NE Jaguarja
2. JAguarju zamerim to da ne delajo NIČ na novih modelih v tehničnem smislu. Medtem ko ostale prestižne znamke dobesedno divjajo z razvojem novitet boljših motorjev menjalnikov podvozij itd itd.
Jaguar tu pa tam kupi kak nov dizel, malo drugače polakira les na armaturki (oblika jasno enaka) da clarglass na žaromete in pa revolucionarno na mesto jaguarja dajo samo značko na prokrov motorja in že razglasijo da imajo "NOV" avto.
Ne rečem da ni prestižna znamka, ampak to ni Morgan da bi lahko še vedno delali podvozje iz jesena...
X-type je pod značko mondeo za 2X več denarja
S-type prenavljajo že 7 let-vsako leto ena krom letvica več...
XK- reklamirajo kot nov avto pa je v resnici prejšnji 6 let star model drugo zunanjo obliko a istimi forami in boleznimi prejšnjega modela.
Vsi ti so ko so prišli ven bili res konkurenca BMW 3, MB C, BMW5, MB-E, AM, .... samo danes ne predstavljajo konkurence nikomur več, ker so 5 let za kačami kajšele da bi lahko parirali zgoraj omenjenim.
Objavljeno: To sep 19, 2006 8:38 am
Napisal/-a Templar
Joie de vivre! je napisal/-a:Templar je napisal/-a:1. Glede "kvalitete" Roverjev so avtomobili bili konstatno tarča posmeha celo doma v UK glede pregovorno slabe kvalitete izdelave.
2. Jaguar pa ni vložil v nove modele za šajtrgo peska. Vse kar so delali zadnjih 8-6 let je to da so na stari tehnologiji podvozja motorjev(tu pa tam kak novi dizel) menjalnikov itd polagali razhlo različno oblikovan pleh in nove luči pa so že rekli da je nov avto.
Ko resno in kritično pogledaš jaguarjevo paleto ugotoviš da so VSI modeli stari hand me down od AM ali forda z malo drugače potolčeno karoserijo. Tudi vsi tako imenovani "NOVI" modeli niso nič drugega kot zelo radikalni face-lifti.
Isto delajo kot Rover v izteku svoje porizvodnje ko so samo nove odbijače in luči lepli na 10 let stare modele.
Zadnjih 6-8 let so pri Jaguarju naredili toliko kot nikoli prej.
Narobe, v obdobju MED 8-6 leti so naredili toliko kot nikoli prej. Od takrat naprej pa toliko kot do pred 8let nazaj.
Objavljeno: To sep 19, 2006 8:40 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Templar je napisal/-a:milankregar je napisal/-a:Pa še to ne pomeni, da je z avti kaj narobe, Jaguar je prestižna znamka, seveda pa vas razumem, da imate vi itak največ izkušenj z Jaguarji in so itak samo vam delali največ problemov.

Še za rezervno kolo od Jaguarja nimate, razen če ata da kakšno večjo žepnino.

1. Kvaliteta je glede Roverja NE Jaguarja
2. JAguarju zamerim to da ne delajo NIČ na novih modelih v tehničnem smislu. Medtem ko ostale prestižne znamke dobesedno divjajo z razvojem novitet boljših motorjev menjalnikov podvozij itd itd.
Jaguar tu pa tam kupi kak nov dizel, malo drugače polakira les na armaturki (oblika jasno enaka) da clarglass na žaromete in pa revolucionarno na mesto jaguarja dajo samo značko na prokrov motorja in že razglasijo da imajo "NOV" avto.
Ne rečem da ni prestižna znamka, ampak to ni Morgan da bi lahko še vedno delali podvozje iz jesena...
X-type je pod značko mondeo za 2X več denarja
S-type prenavljajo že 7 let-vsako leto ena krom letvica več...
XK- reklamirajo kot nov avto pa je v resnici prejšnji 6 let star model drugo zunanjo obliko a istimi forami in boleznimi prejšnjega modela.
Vsi ti so ko so prišli ven bili res konkurenca BMW 3, MB C, BMW5, MB-E, AM, .... samo danes ne predstavljajo konkurence nikomur več, ker so 5 let za kačami kajšele da bi lahko parirali zgoraj omenjenim.
Da ni novih modelov, moraš kriviti Ford. Jaguar sam denarja nima, Ford enako.
Objavljeno: To sep 19, 2006 11:51 am
Napisal/-a milankregar
Nazaj na zgodbo o Roverju
... in kot sem rekel ...
Ford buys Rover
Ford has agreed a last-minute deal to buy the rights to the Rover marque, blocking the Shanghai Automotive Industry Corporation's plans to take it to China.
Shanghai agreed to buy the brand for £11m from BMW five weeks ago, but the sale was subject to the agreement of Ford, which had negotiated a veto on any sale when it bought Land Rover in 2000.
A spokesman said Ford has no plans to start building Rover cars, but decided to secure the brand to protect the Land Rover brand.
Objavljeno: To sep 19, 2006 5:27 pm
Napisal/-a martin_krpan
Pojavil se je naslednji predlog, in sicer naj bi pod imenom Rover prodajali luksuzne verzije Mazde, podobno kot Toyota/Lexus, Nissan/Infinity.
In a article published shortly after Ford's acquisition of the Rover brand, Automotive News writer Edward Lapham suggests Ford might pass the nameplate over to Mazda to use for a premium division. 14 years ago, Mazda considered launching its Amati channel in North America, but plans were scrapped. Lapham suggests Mazda could sell premium cars under the Rover badge instead. Of course, such a plan would depend on whether Ford intends to sell Land Rover and Jaguar. Another possibility is Ford wanted to secure the Rover name to make a sale of Land Rover and Jag easier. Ultimately, we suspect Ford isn't necessarily decided one way or the other, so Lapham's proposal might hold some potential
Zanimiva ideja.