Motorji so bili (ne vsi vseskozi)
1.4 60KM (z letom 1994 dobi MPI in plastičen sesalni kolektor, manjša poraba)
1.6 75KM
1.6 101 KM (spremenljiva dolžina sesalnih kanalov, zamenjal je 1.8 )
1.8 75KM -variant, cabrio
1.8 90 KM - syncro
1.8 129 KM ?????? (ne vem če je bil v trojki, v cordobah in ibizah je bil)
2.0 115 KM
2.0 16V 150 KM - GTI
VR6 2.8 174 KM
VR6 2.8 190 KM - syncro
diesel:
1.9 D (tudi SD, SDI) 64 KM
1.9 TD 75 KM
1.9 TDI 90 KM - syncro
1.9 TDI 110 KM
1.8 90 KM je precej prožen, vendar nekoliko zamre v visokih obratih, ampak če ga bolj agresivno voziš se stanje izboljša
Neobčutljiv na AC klance in obtežitve (gre tolk ko gre, skoraj ni razlike ali si sam, al pa je poln avto)
Končna je 190 po rahlem klančku.
poraba se giblje od 8 do 10, odvisno od režima vožnje.
Če kupuješ vzemi (od bencinarjev) 1.6 (75 ali 100 KM), 1.8 90 KM ali 2.0
Stopnje opreme so CL,GL,GT
CL najosnovnejša, enojne luči, bremza pa volan, mogoče po višini nastavljiv sedež in volan, CZ)

, GL dvojne luči (pri kasnejših modelih), boljši sedeži, CZ, volan in sedež nastavljiv po višini, el pomična in ogrevana ogledala GT GL+board computer, športni sezeži in mogoče še kaka malenkost
pol so ble še neke posebne serije opreme, npr EUROPE - šibedah (drugo ne vem), JOCKER, RABBIT...
Vse trojke imajo zasilno rezervo, protiprašen filter kabine, zmečkljive cone, prikzovalnik servisnih intervalov, zetegovalnike pasov (z letom 1996, za prej ne vem)
Servo volan je serijski pri motorjih močnejših od 60 KM
Dovoljene dimenzije gum so: 175 / 70 R 13, 175 / 65 R 14, 185 / 60 R 14 (za več ne vem)
če te še kej zanima, vprašaj.