Stran 1 od 1
Amortizerji
Objavljeno: Po okt 02, 2006 3:10 pm
Napisal/-a tr4vnj4k
Zgleda, da bo pri moji Bori letnik `98 odpovedal zadnji levi amortizer, saj če zazibam zadnji levi del in zadnji desni, se levi bolj posede (zaziba) in je mehkejši. Pri vožnji se to ne čuti, se pa čuti npr. na kakšni luknji, saj levo zadnje kolo bolj zruži kot pa desno, če peljem čez luknjo. Torej nekaj more bit narobe na amortizerju, pa čeprav mi niso na tehničnem pregledu nič rekli. Olja tudi ni nikjer videt, zato mi je vse skupaj malo sumljivo. Bom pa se slej ko prej odpravil do mehanika, da pač preveri zadevo. Zdaj pa me samo zanima, če kdo ve, koliko približno stanejo zadnji amortizerji + vgradnja in če lahko sam kako preverim dotrajanost amortizerjev. Avto pa ima prevoženih 91.000km.
hvala za pomoč
Objavljeno: Po okt 02, 2006 3:37 pm
Napisal/-a INFINITI
Ja živjo - če zanihaš z težo in se avto ne umiri, ampak "plava" je amortizer fuč. Odpravi se nekam kjer imajo tester amortizerjev, pa bodo vse izmerili. AMZS, Brnčičeva, Amortizer sp - vsi ti lahko pogledajo kaj je.
Glede zamenjave pa imaš širok izbor. Lahko jih daš obnovit, vgradit originalne ali pa zamenske znamke ala Monroe, Kayaba, Sachs itd...
Objavljeno: Po okt 02, 2006 3:38 pm
Napisal/-a Sierrator
Ni nujno, da jih menjaš. Lahko jih daš obnoviti.
Objavljeno: Po okt 02, 2006 3:47 pm
Napisal/-a lublancan
poglej na
www.olef.si
če maš enake kot golf 4 te pridejo zadnji plinski od kayabe 17000 kos, tvojga avtomobila nimajo v ponudbi, zato jim pošlji mejl
pa menjat morš oba na isti osi

Objavljeno: Po okt 02, 2006 4:26 pm
Napisal/-a AgitatoR
Ker imaš bolj boge amortizerje si zmontiraj Boge amortizerje, ki ne odstopajo od originalnih - novih seveda. S kakšnim popustom bi jih lahko dobil že pod 45 tisočaki.
Objavljeno: Po okt 02, 2006 8:53 pm
Napisal/-a Snoop
Sierrator je napisal/-a:Ni nujno, da jih menjaš. Lahko jih daš obnoviti.
a pozna kdo koga v Mariboru, kateri obnavlja amortizerje in kolikšna je cena za obnovo....a lahko daš samo en amortizer obnovit, al moreš dat oba? Pa še to...kolko stane obnova amortizerja....če ni neke bistvene razlike, potem je po mojem boljše kupit nove....
aja pa še to...če zapeljem v kakšno luknjo ali čez ležeči policaj, se avto ne zaziba kot na kakšni gugalnici, ampak samo rukne (čez ležečega policaja ne rukne) in je taki topi zvok...sem pa se že peljal v avtu, kateri je imel zanič amortizerje in moj avto ne kažeš takšnih znakov, saj je tisti avto poskakoval še lep čas po vožnji čez kakšno luknjo ali ležeči policaj....
hvala
Objavljeno: To okt 03, 2006 4:05 pm
Napisal/-a FreaK_22
v MB je Rudolf obnova pa pride cca. 3k zdaj se prvo pozanimaj kolko pride nov, ker pri nekaterih modelih ni neke bistvene razlike v ceni med novim ter obnovljenim,lahko daš tudi samo enega obnovit...zdaj če se ti avto ne ziba več ter nabija je lahko tudi amortizer (ti je izpustil...) lahko pa je tudi kaj druga ležaj amor...
Objavljeno: Po nov 20, 2006 1:22 pm
Napisal/-a boneman
Mene pa zanima kako se kaj obnesejo Kayaba amortizerji.Se jih splača kupit?
Objavljeno: So nov 25, 2006 7:56 pm
Napisal/-a OLI
Vprašanje če se splača obnovit:
-kje boš imel avto tisti čas ko bodo amortizerji na obnovi(razen če zamenjaš tvoje stare za obnovljene+doplačilo)ga boš imel na klocni ali v delavnici na dvigalu.
-kupiš nove in imaš garancijo, ne vem če so tako zelo dragi.
-obnova je lahko zanič pa bodo spet problemi.
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne nov 26, 2006 6:14 pm
Napisal/-a Sierrator
Naročiš se recimo pri Turnšku v Videm-Dolu (ali pri kom drugem), jim pripelješ avto in greš za tri urice malo na sprehod s predrago (ali pa sam) ali pa s prijateljem v bližnji pub (ali pa sam) in ne boš verjel - ko se vrneš te avto čaka z že obnovljenimi amortizerji!
BTW: obnoviljo ti TVOJE amortizerje.
BTW 2: tudi na obnovljene se dobi garancija (imam izkušnje s tem!)
Objavljeno: Ne nov 26, 2006 6:19 pm
Napisal/-a Mad
... poglej tudi puše - silen bloke zadnje preme pri Bori baje hodijo radi po slabem po tistem kar si napisal je prej to pa še manj stane

...
Objavljeno: Sr nov 29, 2006 9:05 pm
Napisal/-a VAG
Sierrator je napisal/-a:Naročiš se recimo pri Turnšku v Videm-Dolu (ali pri kom drugem), jim pripelješ avto in greš za tri urice malo na sprehod s predrago (ali pa sam) ali pa s prijateljem v bližnji pub (ali pa sam) in ne boš verjel - ko se vrneš te avto čaka z že obnovljenimi amortizerji!
BTW: obnoviljo ti TVOJE amortizerje.
BTW 2: tudi na obnovljene se dobi garancija (imam izkušnje s tem!)
In plačaš toliko kot da bi šel kupit nove amortizerje + montaža.
Če že obnovljeni, potem samo k Vugi (je pa treba it v NG).
Amortizer s.p. je čist predrag. Že pred nekaj leti je hotel za obnovo amortizerjev + delo 54k sit. Frend je dal letos za 4 nove amortizerje Monroe (zadnji celo plinski), gumice in ostali materiali + delo enako (54k sit), pa še 7 ali 8k sit za optiko.
Objavljeno: Sr nov 29, 2006 9:48 pm
Napisal/-a phoebus
Da malo ukradem temo- kateri amortizerji so pa "hudi", ampak za težje in "bolj komot" avte? V mislih imam svojega safrana; zaenkrat so še čisto kul, samo kilometrov je že velik in dobro je vedet kaj je kul in kaj ni.
Original najbrž brezveze, ane? Za monroe sem slišal da so "super za svojo ceno", kaj pa "super"? Ne bi rad niti kvaril lege niti komoditete.
Objavljeno: Sr nov 29, 2006 10:10 pm
Napisal/-a Mad
phoebus je napisal/-a:Da malo ukradem temo- kateri amortizerji so pa "hudi", ampak za težje in "bolj komot" avte? V mislih imam svojega safrana; zaenkrat so še čisto kul, samo kilometrov je že velik in dobro je vedet kaj je kul in kaj ni.
Original najbrž brezveze, ane? Za monroe sem slišal da so "super za svojo ceno", kaj pa "super"? Ne bi rad niti kvaril lege niti komoditete.
Billstein Boge Turbo Koni pa to tiste, ki so brez možnosti nastavitev - kot originalni amortizerji in imajo malenkost bolj trdo nastavitev že v osnovi in so za vsakdanje vožnje ok dajo več varnosti z boljšo odzivnostjo vozila in niso zahtevni ... (( Primer : ti imaš malo prakse in kupiš športne nastavljive amortizerje - ne veš sploh kaj ti lahko nudijo ti amortizerji in jih greš montirat k kakšnemu staremu kolegu od fotra popoldanskemu mehaniku ... pol ugotoviš, da so ti bili boljši navadni, ker tam je bilo nastavljeno vse za normalno uporabo tu pa ne veš kako vozit - ker ti niso prav montirali in je avto nevaren pol pa si tiho da te kdo ne bi imel za b***** in trpiš ker si dal 1300 eur za nekaj kar to ni :P :P :P )) Boge Turbo so dobri niti dragi niso in ti jih priporočam ker sem jih imel na več avtomobilih in nikoli niso spustili Sachs so iz iste firme samo radi po enem letu spustijo ... cene so sprejemljive Bilstein so tudi dobri samo so dosti dražji ... Koni isto L.p. Mad
Objavljeno: To dec 05, 2006 12:50 am
Napisal/-a Sierrator
VAG je napisal/-a:Sierrator je napisal/-a:Naročiš se recimo pri Turnšku v Videm-Dolu (ali pri kom drugem), jim pripelješ avto in greš za tri urice malo na sprehod s predrago (ali pa sam) ali pa s prijateljem v bližnji pub (ali pa sam) in ne boš verjel - ko se vrneš te avto čaka z že obnovljenimi amortizerji!
BTW: obnoviljo ti TVOJE amortizerje.
BTW 2: tudi na obnovljene se dobi garancija (imam izkušnje s tem!)
In plačaš toliko kot da bi šel kupit nove amortizerje + montaža.
Če že obnovljeni, potem samo k Vugi (je pa treba it v NG).
Amortizer s.p. je čist predrag. Že pred nekaj leti je hotel za obnovo amortizerjev + delo 54k sit. Frend je dal letos za 4 nove amortizerje Monroe (zadnji celo plinski), gumice in ostali materiali + delo enako (54k sit), pa še 7 ali 8k sit za optiko.
V enem poletnem postu
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0
sem napisal tole (citiram):
"Zanimovo: Ljubljančan vozi v Novo Gorico, jaz pa v Videm-Dol.
Ampak en razlog za to že mora biti.

"