Stran 1 od 1
passat tdi triptronic
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 12:21 pm
Napisal/-a mandelj
Odločili smo se za nakup avtomatika (passat variant TDI 130) triptronic. Zanima me kakšne so izkušnje lastnikov in eventuelni nasveti. Prvič namreč imamo enega od avtomobilov s takšnim menjalnikom.
LP
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 12:42 pm
Napisal/-a ban
Pa ne reče se triptronic ampak tiptronic.

Objavljeno: Pe okt 20, 2006 12:46 pm
Napisal/-a DaDo3
Ker letnik to novega 130 konjev hmmm se mi zdi da jih ni dj povej mal več poatkov da timo lohka pomagal
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 1:18 pm
Napisal/-a DonFilipo
drago vzdrzevaje
menjalnik se ni pokazal kaj posebnega (boljsa izbira je navadni automatic)
vecja poraba
slabsi pospeški
vecja teza
mislim, da pridejo samo v kombinaciji z 4 motion (nisem siguren)
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 1:21 pm
Napisal/-a mandelj
Ja tiptronic, leto izdelave 2003, 130 KM. Zanima me nasplošno: izkušnje vožnje po hudem klancu navzdol, v snegu, prehitevanje, finte ročnega prestavljanja itd.
Naredil sem kakšnih 100 km z njim, prej pa sem imel passata s 115 KM in to klasičen menjalnik. Morda me v začetku najbolj moti, ker ne prešalta tako hitro, kot bi to storil sam.
LP IN HVALA
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 1:35 pm
Napisal/-a juhica
DonFilipo je napisal/-a:drago vzdrzevaje
menjalnik se ni pokazal kaj posebnega (boljsa izbira je navadni automatic)
vecja poraba
slabsi pospeški
vecja teza
mislim, da pridejo samo v kombinaciji z 4 motion (nisem siguren)
tiptronic je v bistvu navadna avtomatika z moznostjo rocnega pretikanja. skratka go for it.
lp
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 1:44 pm
Napisal/-a DonFilipo
mandelj je napisal/-a:Ja tiptronic, leto izdelave 2003, 130 KM. Zanima me nasplošno: izkušnje vožnje po hudem klancu navzdol, v snegu, prehitevanje, finte ročnega prestavljanja itd.
Naredil sem kakšnih 100 km z njim, prej pa sem imel passata s 115 KM in to klasičen menjalnik. Morda me v začetku najbolj moti, ker ne prešalta tako hitro, kot bi to storil sam.
LP IN HVALA
sej o tem ti govorim. "inteligenca" ni na tako visoki ravni kot je pri nekaterih drugih proizvajalcih. tiptronik je dejansko automatic z moznostjo rocnega mejanja. Menjalnik je kar "grob". Nazalost to ni sekvencijalni menjalnik kot je npr Alfin SeleSpeed.
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 2:04 pm
Napisal/-a juhica
mandelj je napisal/-a:Ja tiptronic, leto izdelave 2003, 130 KM. Zanima me nasplošno: izkušnje vožnje po hudem klancu navzdol, v snegu, prehitevanje, finte ročnega prestavljanja itd.
Naredil sem kakšnih 100 km z njim, prej pa sem imel passata s 115 KM in to klasičen menjalnik. Morda me v začetku najbolj moti, ker ne prešalta tako hitro, kot bi to storil sam.
LP IN HVALA
menjalnik dobro obvlada zgoraj nastete stvari, ce ti pa kaj ni vsec pa se vedno ruknes v rocno prestavljanje. za 99% primerov ne rabis misliti na prestavljanje...
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 9:35 pm
Napisal/-a DaDo3
mandelj je napisal/-a:Ja tiptronic, leto izdelave 2003, 130 KM. Zanima me nasplošno: izkušnje vožnje po hudem klancu navzdol, v snegu, prehitevanje, finte ročnega prestavljanja itd.
Naredil sem kakšnih 100 km z njim, prej pa sem imel passata s 115 KM in to klasičen menjalnik. Morda me v začetku najbolj moti, ker ne prešalta tako hitro, kot bi to storil sam.
LP IN HVALA
Nepresalta tok hitro kokr k bi ti kj startu al pa kj drgač je pa čis ql 2003 letnik majo ze bol ispopoljene in popravljene napake tko da mislim da ni blema v klac je use odvisn od navora v snegu nebos meu problemov pr prehitevanju pa pomoje nebi smel bit tezav odvisn kksn voznik si pa se neki čipi to nebo ti zou bos vidu
