Stran 1 od 1

Poskodba podvozja na gradbiscu

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 8:53 am
Napisal/-a naf_tas
Na lokalni cesti se izvajajo vzdrzevalna dela. Na mostuje kovinski locilni del (mislim da je strokovni naziv DILETACIJA) med mostno konstrukcijo in cesto na obrezju. Z obeh strani kovinskega dela je izrezan del asfalta tako da ta kovinski del v sredini luknje strli priblizno 5 cm. Opozorilne table so sicer postavljene, zozanje ceste, delo na cesti in omejitev 40 km/h. Menim da je vse skup premalo ker sem si kljub upostevanju omejitve hitrosti poskodoval oljno korito in del podvozja. Avto je sicer normalne visine, ampak ker je to neke vrste stopnica se pri udarcu se dodatno zniza.
Pri ponovnem prehodu seveda z drugim avtom sem ugotovil da je le 10 km/h primerna hitrost za to oviro. Se sreca da so pnevmatike normalne visine, drugace bi sle pa tudi Alu platisca. Se samo naj omenim da je v teh dneh kar nekaj voznikov imelo podobne probleme, nihce pa ne ukrepa, saj so postavljeni prometni znaki, za traktorje kateri najvec uporabljajo to cesto pa to ni nobena ovira. Ali pomaga kaksna inpekcija?

Re: Poskodba podvozja na gradbiscu

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 9:32 am
Napisal/-a Walker_P
naf_tas je napisal/-a:Na lokalni cesti se izvajajo vzdrzevalna dela. Na mostuje kovinski locilni del (mislim da je strokovni naziv DILETACIJA) med mostno konstrukcijo in cesto na obrezju. Z obeh strani kovinskega dela je izrezan del asfalta tako da ta kovinski del v sredini luknje strli priblizno 5 cm. Opozorilne table so sicer postavljene, zozanje ceste, delo na cesti in omejitev 40 km/h. Menim da je vse skup premalo ker sem si kljub upostevanju omejitve hitrosti poskodoval oljno korito in del podvozja. Avto je sicer normalne visine, ampak ker je to neke vrste stopnica se pri udarcu se dodatno zniza.
Pri ponovnem prehodu seveda z drugim avtom sem ugotovil da je le 10 km/h primerna hitrost za to oviro. Se sreca da so pnevmatike normalne visine, drugace bi sle pa tudi Alu platisca. Se samo naj omenim da je v teh dneh kar nekaj voznikov imelo podobne probleme, nihce pa ne ukrepa, saj so postavljeni prometni znaki, za traktorje kateri najvec uporabljajo to cesto pa to ni nobena ovira. Ali pomaga kaksna inpekcija?


Če ti pamet ne da mislt da se na takih odsekih že samo po sebi ne vozi z 10km/h pol tak brezveze da se sploh neki pritužuješ. Inšpekcija je pa tak, vse kaže da je blo vse ok razn hitrosti, vrjetn bi teb v prid zrihtal to zadevo, ampak ne vem, probaj, poskusit ni greh. Upam da te je mal izučil da se na tak odsekih ne vozi z 40km/h. Probaj z 40km/h it v nasprotno smer pa boš vidu kaj se takrat nardi, razn če maš terenca oz za nebiveduja to sploh ni problem.

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 10:07 am
Napisal/-a hitri tdi
kaj je bilo to na tankovski cesti od Vrhnike proti Logatcu :(

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 11:26 am
Napisal/-a reber
Ne vem, kaj si domišljaš, če je bilo označeno, da je gradbišče. Jaz bi čez tak odsek zapeljal s hitrostjo 1km/ ali pa še dosti manj. Cesto je treba gledati in videti poškodbe, tudi če ni označb.

Večina voznikov nima težav z raznoraznimi luknjami na cesti, rezultat pa je viden: če se dobro ozreš po avtomobilih na kakšnem večjem parkirišču, potem kmalu vidiš zbuškane avte spredaj pod odbijačem, podrajsane feltne, ... in še bi lahko našteval :roll: in to predvsem zato, ker nekateri z nezmanjšano hitrostjo zapeljejo čez luknje na cesti.
Sam trdiš, da si zapeljal čez z zmanjšano hitrostjo, oziroma s 40km/h ... pa misliš da je to v redu? čeprav je znak bil 40, se ti zdi, da je to v redu, bi moral biti 30 ali celo 20, koliko voznikov bi to upoštevalo?
Edino kar je mogoče tukaj narobe, je to, da niso postavili še nižje omejitve in še kakšen drugačen znak za nevarnost.
Ko so pri nas kopali za plin po glavni cesti, so bili grabni in ne samo luknje, znaki za 30 omejitev ... pa misliš da je kaj pomagalo? nekateri so normalno divjali po 60 ali 70, tako kot prej, čeprav je naselje in 50 omejitev. Ropota podvozja je bilo ogromno, saj si lahko predstavljaš, kako zaropota kombi, ko gre čez niz lukenj na cesti :evil:

Res je, kaj kmalu stakneš poškodbo na avtomobilu zaradi gradbišča na cesti, krivci pa smo običajno sami. Sami bi morali oceniti, če je ovira sploh prevozna brez možnosti poškodbe. Sicer nas pa nihče ne sili, da zapeljemo čez, mar ne? lahko tudi obrneš in greš drugje, če pa te možnosti ni, potem pač ne greš z avtom čez, če pa greš kljub temu, pa si kriv sam. Lahko greš čez gradbišče s hitrostjo nekajkrat manjšo od hitrosti pešca, potem pa je možnost poškodbe zmanjšana na minimum. Ni se ti treba ozirati na druge, ki bodo besno blendali in trobili, ni se ti treba ozirati na čas, ki ga boš izgubil zaradi zelo zelo previdne vožnje čez oviro ...
Jaz z mojim avtom nikoli in res nikoli ne grem čez odseke na cesti, kjer obstaja možnost da popajsam odbijač spodaj, podvozje, karter, ... če pa ocenim da bi šlo čez z zelo previdno in zelo počasno vožnjo pa pač grem.

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 12:37 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
sam si si odgovoril- neprilagojena hitrost :roll:
nevem kaj bi ti zdaj rad, in omejitev pomeni NAJVIŠJA dovoljena hitrost ne pa moraš toliko vozit, veš lahko greš tudi počasneje...saj si v drugo sam opazil

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 5:01 pm
Napisal/-a krucymucy
tisto ni diletacija. diletacija je pojem, ki oznacuje pojav krcenja in raztezanja materiala glede na temperaturo.
kovinski del je pa zakljucek cestisca, vmes pa je razlicno velika razpoka (glede na letni cas, posledicno temperaturo)

da ne bo kakih pomot in da ne boste okoli trosili da je tisti "pleh na cesti" diletacija.

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 6:02 pm
Napisal/-a Walker_P
krucymucy je napisal/-a:tisto ni diletacija. diletacija je pojem, ki oznacuje pojav krcenja in raztezanja materiala glede na temperaturo.
kovinski del je pa zakljucek cestisca, vmes pa je razlicno velika razpoka (glede na letni cas, posledicno temperaturo)

da ne bo kakih pomot in da ne boste okoli trosili da je tisti "pleh na cesti" diletacija.

Tut temu se reče dilatacija, gospod.

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 6:37 pm
Napisal/-a Matevz S.
Samo v vednost : izvajalec gradbenih oz. vzdrževalnih del je dolžan zagotoviti normalen promet preko gradbišča. Če tega zaradi specifike dela ni mogoče narediti ( npr. štrleči kovinski deli, visoko dvignjeni pokrovi kanalizacije,...) mora cesto zapreti in zagotoviti primeren obvoz.

Če je bila v tem primeru omejitev na 40 km/h in si pri normalni (serijski) višini avtomobila poškodoval karter ali drug del podvozja, ti svetujem, da poskusiš gradbišče poslikat, zadevo pa prijaviti na prisotjni (lokalni) policijski postaji, kjer bodo to obravnavali kot prometni dogodek in o tem napisali uradni zaznamek, ki ga bodo posredovali na združenje zavarovalnic. Pojdi na svojo zavarovalnico, kjer imajo pravno-svetovalno službo ( vsi jo prekleto drago vsako leto plačujemo) in jim predstavi svoj prometni dogodek. Druga možnost je namesto zavarovalnice obisk pri odvetniku, ki bo na podjetje, katero izvaja gradbena dela podal zahtevek za izvensodno poravnavo. Vsa podjetja imajo gradbišča zavarovana.

Veliko uspeha.

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 8:03 pm
Napisal/-a krucymucy
Walker_P je napisal/-a:Tut temu se reče dilatacija, gospod.

jeklenemu profilu v asfaltu se rece diletacija. my ass

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 8:16 pm
Napisal/-a Matevz S.
dilatacija -e ž (a)

1. fiz. večanje razsežnosti telesa, raztezanje: dilatacija železniških tračnic
// med. večanje, zvečanje prostornine votlega organa; širjenje, razširjenje:
dilatacija srca / dilatacija zenice

2. grad. presledek v gradbenem objektu, ki se naredi zaradi predvidenega
raztezanja ali posedanja: dilatacije na betonskih cestah


Prekorpirano iz Slovarja slovenskega knjižnjega jezika.

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 8:53 pm
Napisal/-a darwin
krucymucy je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:Tut temu se reče dilatacija, gospod.

jeklenemu profilu v asfaltu se rece diletacija. my ass

Da, rečemo mu dilatacija.
Dilatacije se delajo na objektih, ki so sestavljena iz statično med seboj neodvisnih enot in sicer zaradi že omenjenih temperaturnih raztezkov, zaradi heterogenih tal, zaradi protipotresne varnosti ...

Pa nazaj na temo.
Če sem kot pijanec, ki se drži plota, potem bom rekel, da če so na gradbišču hitrost zmanjšali na 40 km/h, potem pričakujem, da bom s to hitrostjo gradbišče lahko varno prevozil.
Če pa sem aktivni udeleženec prometa in hkrati odgovoren človek, potem pa se zavedam, da se na gradbišču dogaja mnogo stvari in da je možno, da bo delavec ravno v trenutku, ko bom šel mimo njega začel obračati bager, da je možno, da bo ravno takrat, ko bom prečkal gradbišče nekdo odložil na mojo pot nekaj, kar bi lahko poškodovalo moje vozilo, če bi se v tisto stvar zaletel s 40 km/h, zato svojo hitrost prilagajam razmeram, kakršne v tistem trenutku vladajo na cesti in zato ne bom imel težav, ker v luknjo ne bom zapeljal prehitro.
Tko, da ja, imaš možnost zahtevati odškodnino, samo jaz ti je ne bi dal, ker v dani situaciji nisi ravnal dovolj odgovorno. Res, da je bila hitrost omejena na 40km/h, ampak zraven je bil tudi znak delo na cesti, ki ti narekuje posebno previdnost.

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 9:17 pm
Napisal/-a esem
daj gor sliko, da vidimo, kakšen je ta most, kaj točno delajo - torej s kolikšno hitrostjo se ga da varno prevozit. Ne pozabimo, da med vikendom verjetno ne delajo in je morda omejitev na 40 dejansko prevarala nekaj voznikov - sam praviš, da je bilo primerov več. Poskusi se povezat z njimi. Ne glede na prilagajanje hitrosti stanju gradbišča vam pripada odškodnina, če ste vozili "po pričakovanju".
Nam pa povej, kje točno to je, da ne bomo ponavljali tvojih (in ostalih voznikov) napak

Re: Poskodba podvozja na gradbiscu

Objavljeno: Po okt 23, 2006 8:02 am
Napisal/-a Mojster Miha
naf_tas je napisal/-a:Na lokalni cesti se izvajajo vzdrzevalna dela. Na mostuje kovinski locilni del (mislim da je strokovni naziv DILETACIJA) med mostno konstrukcijo in cesto na obrezju. Z obeh strani kovinskega dela je izrezan del asfalta tako da ta kovinski del v sredini luknje strli priblizno 5 cm. Opozorilne table so sicer postavljene, zozanje ceste, delo na cesti in omejitev 40 km/h. Menim da je vse skup premalo ker sem si kljub upostevanju omejitve hitrosti poskodoval oljno korito in del podvozja. Avto je sicer normalne visine, ampak ker je to neke vrste stopnica se pri udarcu se dodatno zniza.
Pri ponovnem prehodu seveda z drugim avtom sem ugotovil da je le 10 km/h primerna hitrost za to oviro. Se sreca da so pnevmatike normalne visine, drugace bi sle pa tudi Alu platisca. Se samo naj omenim da je v teh dneh kar nekaj voznikov imelo podobne probleme, nihce pa ne ukrepa, saj so postavljeni prometni znaki, za traktorje kateri najvec uporabljajo to cesto pa to ni nobena ovira. Ali pomaga kaksna inpekcija?


Običajno so gradbišča zavarovana - tako, da če imaš "čisto vest" oz si prepričan v svoj prav boš v primeru nastale škode dobil slednjo v celoti povrnjeno

Na splošno pa je pri nas vozniška kultura kot rečemo "na psu" - vzemi si enkrat čas pa pojdi opazovat "civilni" promet na gradbiščih - po mojih izkušnjah se boš čudil kako malo nesreč je

Sicer pa - kot zanimivost - v Avstriji npr je hitrost na določenih delih AC (tuneli, gradbišča ... ) ustrzno zmanjšana oz omejena (60, 80 km/h ... ) - ampak velika večina dosledno upošteva omejitve, tudi Slovenci se najdemo "vmes" - tam vozimo "kot ovčke" - doma večinoma raje vozimo "vsaj malo prek omejitev" - ker so itak omejitve po naših prepriačnjih butaste .... za razliko od tistih v Avstriji, ki so OK

LP

Re: Poskodba podvozja na gradbiscu

Objavljeno: Po okt 23, 2006 11:54 am
Napisal/-a BBoss
Mojster Miha je napisal/-a:Sicer pa - kot zanimivost - v Avstriji npr je hitrost na določenih delih AC (tuneli, gradbišča ... ) ustrzno zmanjšana oz omejena (60, 80 km/h ... ) - ampak velika večina dosledno upošteva omejitve, tudi Slovenci se najdemo "vmes" - tam vozimo "kot ovčke" - doma večinoma raje vozimo "vsaj malo prek omejitev" - ker so itak omejitve po naših prepriačnjih butaste .... za razliko od tistih v Avstriji, ki so OK

LP


in zakaj je tako? - Zato, ker so pri nas gradbišča (še posebej na AC) v večini označene s popolnoma neprimernimi hitrostnimi omejitvami (recimo 60km/h na odprtih dveh voznih pasovih in postavljenih odsevnikih na odstavnem) in jih zato ljudje ignorirajo. Ko pa je enkrat omejitev resnično potrebna, da jo vozniki spoštujejo in izvajajo točno tako kot je napisano pa pride zaradi predhodno neprimernih "izkušenj" do težav in nesreč.

Objavljeno: Po okt 23, 2006 12:00 pm
Napisal/-a Cash
Pa tud, da se pušča znake še 2 tedna po končanih delih na cesti