Stran 1 od 1
Dizel-vprasanja
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 9:45 am
Napisal/-a Teen_Spirit
Pozdravljeni.
Pred dnevi sem zamenjal avto in si nabavil Megana Sedan 1.5 dci. Prvic v zivljenju sem kupil avto z dizelskim motorjem, sedaj pa me zanima nekaj stvari:
1.Ali ima ta avto (1.5dci 106KM) turbino?
2.Kaksna je razlika med gorivom dizel, prima dizel, euro dizel... (prodajalec mi je narocil obvezno uporabo eurodizla).
3.Prosil bi se za cimvec splosnih nasvetov glede vzdrzevanja in uporabe vozila. Kot pravim, prvic imam avto s taksnim motorjem in bi rad zvedel cimvec uporabnih informacij, posebej od ljudi z vec izkusnjami.
Hvala za info.
LP
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 10:02 am
Napisal/-a kljukec
1. ja
2. dizla se v slo več ne dobi- kokr jst vem, primadizel je petrolov kao izboljšan euro dizel
3. vzdrževanje so itakr redni servisi, kar se tiče uporabe je pa tako- ne ga prtiskat prvih 3000km, pa NIKOL k je mrzu- ko pa je enkrat na delovni temperaturi, pa lohka počneš kar hočeš
preden ugasneš avto, je dobr, da počas peleš zadne 3 km, da se turbina mal shladi
velik srečnih km
lp
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 10:26 am
Napisal/-a BMW Motorsport
kljukec je napisal/-a:1. ja
2. dizla se v slo več ne dobi- kokr jst vem, primadizel je petrolov kao izboljšan euro dizel
3. vzdrževanje so itakr redni servisi, kar se tiče uporabe je pa tako- ne ga prtiskat prvih 3000km, pa NIKOL k je mrzu- ko pa je enkrat na delovni temperaturi, pa lohka počneš kar hočeš
preden ugasneš avto, je dobr, da počas peleš zadne 3 km, da se turbina mal shladi
velik srečnih km
lp
Vse prov povedano že v prvem postu, sam popravu bi, da zadnje 3 km peleš na nizkih obratih (mn k 1800), ni pa nujno, da je to tud počas..
Če bi vsi tko delal, bi bli diesel-i skor neuničljivi..
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 10:38 am
Napisal/-a zupi13
ja, pa petrolov primadiesel je šele zdaj tolk dober kot agipov al pa molov dizel....
pa tut ni treba delat z njim kar hočeš, bolj ga boš pazil, dlje ne bo problemov....
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 11:49 am
Napisal/-a ghandaed
strogo se drži tega, da ga ne tiščiš hladnega in ne ugašaš vročega! To je smrt za turbince!
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 1:04 pm
Napisal/-a Teen_Spirit
Hvala za odgovore.
Se pravi da ni nic narobe ce tankam primadiesel. OK
Avto bom redno vzdrzeval, ker je skoraj nov (6 mes.) in ker je tako tudi prav, saj se moznosti okvar in nepotrebnih komplikacij s tekocim vzdrzevanjem in "normalno" voznjo, zmanjsajo.
Zanimajo me predvsem prakticne izkusnje in nasveti (kot recimo ta, da je fajn avto ohladiti preden ga ugasnes). To ne pise v nobeni knjizici in bom zato vesel vsakega prakticnega odgovora oz. nasveta.
LP
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 1:09 pm
Napisal/-a maniaxxx
ja najboljs je da ga pustis da mal laufa predn ga ugasnes, pa PAZI! avto še ni ogret k je kazalec na sredini, vsaj 15 km ga ne tisci, ce pa delas relacije pod 15 km pa se sploh izogibaj voznje, ce se bos tega drzal, ga bos se dooolgo imel.
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 1:16 pm
Napisal/-a tristan01
Pred mano so ti tako že skoraj vse povedali. Pri ogrevanju DCI motorja na delovno temperaturo ti bo v veliko pomoč tudi zvok motorja. Dokler je motor hladen ali delno ogret, se pri mal višjih vrtljajih motor drugače oglaša, zato ga kakšnih 15 km ne priganjat čez 2000RPM (btw to so dovolj veliki vrtljaji da se tekoče pelješ do 90km/h v 5 prestavi in nisi ovira v prometu). Potem pa po posluhu stopnjuj vrtljaje.
To je moj nasvet iz lastnih izkušenj.
LP Tristan01
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 1:17 pm
Napisal/-a sebaveh
in ko ga boš vžigal v mrzlem vremenu, najprej počakaj da ugasne lučka za ogrevanje na armaturki - taka rumena spirala.
Objavljeno: Ne okt 29, 2006 2:37 pm
Napisal/-a super98
Objavljeno: Po okt 30, 2006 8:23 am
Napisal/-a danny
Tole pa so nasveti za prestrašit človeka.... Mislim, da je to vse skupaj prezakomplicirano. Zakaj bi človek sploh moral gledat na števec kolk kilometrov je prevozil (npr 15). Orientiraj se raje na kazalec temperature. Namreč pri +10 stopinj je avto hitreje na delovni temperaturi kot pri -15. Pač ker je diesel se kasneje segreje od bencinarja, in ga pač ni (kot tud nobenega avta ne) priporočljivo tiščat ko je mrzel. Glede konca vožnje imam pa sledeče mnenje.... Če si se pripeljal po mestu (seveda ne norel) ne potrebuješ nič drugega kot da ugasneš motor. Druga stvar je, ko greš na AC ter ga tiščiš, potem se pa ustaviš na počivališču ali na cestnini... to je lahko nevarno za turbino. Takrat pa le malo pozornosti....
Konc pametovanja... v glavnem z občutkom.
Objavljeno: Po okt 30, 2006 11:57 am
Napisal/-a seeman66
Kot je danny napisal. Ni panike. Dokler se avto ne segreje ga ne tiščat na obrate pri katerih se vklopi turbina.Na AC pa zadnjih nekaj km poustiš da se turbina primerno ohladi, pa če imaš še potem par km. normalne vožnje ga lahko brez skrbi ugasneš.
Nikoli pa gasa pa mrzel motor.
lp
Objavljeno: Po okt 30, 2006 3:12 pm
Napisal/-a Lumpy_
1. Turbina se vrti stalno, vendar ne s polnimi obrati.
2. Kak pa se naj pol vozim če mi začne turbo filat na 1700-1800 rpm na ful?
