Stran 1 od 2
golf G60
Objavljeno: To okt 31, 2006 11:01 am
Napisal/-a lexuss
torej. začeu sm se zanimat za ta auto. ampak kje je haklc. haklc je da pomoje u sloveniji tega auta sploh ni razn enih dveh corradotov. ampak jst bi rd meu tazga golfa. zdej zanima me sledeče:1. varjanta- avtrija,italija, kašne naslove internetnih strani majo oni, naprimer mi mamo avto.net, mojavto.com; 2.varjanta- da kupm navadnga golfa in ga spremenim v G60(samo glede mašine), s tem bi pa rd zvedu use kva use rabm, kko se to nrdi, kšne prospekte, načrte o vgradnji , kere dele itd itd
za mobile.de že vem ampak je predaleč za gor it kupvat pa še dragi so. torej nej mi pomaga kdor kej ve
Objavljeno: To okt 31, 2006 12:05 pm
Napisal/-a AXioN
So v sloveniji, in to kar nekaj, samo ne bos ga ravno dobil na avto.net-u, pa tud cena bo "previsoka" zate. Za dobrega+originalnega G60 bos dal od 800+ k sit naprej..
Raje vzem Coradota imas veliko vec izbire.
Če ga pa misls nardit(kar tezko verjamem), pa rabis skoljko od gti-ja, ker v 1.3tas skoljki, bo motor ven odtrgal

Objavljeno: To okt 31, 2006 12:14 pm
Napisal/-a ghostrider
Škoda dnarja+vse te mašine so stegnene pa prežvete+za tak denar dobiš veliko boljše stvari=pozabi
Objavljeno: To okt 31, 2006 12:19 pm
Napisal/-a AXioN
ghostrider je napisal/-a:Škoda dnarja+vse te mašine so stegnene pa prežvete+za tak denar dobiš veliko boljše stvari=pozabi
Po eni strani je res škoda denarja, samo za tistega ki ve kaksne uzitke privablja ta motor , to ni ovira. Z motorji je pa tako, sam motor je zelo dober in vzdrzljiv, tudi bati so kovani, 8v tehnika ampak, dobit ga z dobrim g-ladrom je prava loterija, se pa da za dosti ugoden denar da prenovit g-lader, kar pa tudi marskikdo ne ve

Objavljeno: To okt 31, 2006 12:31 pm
Napisal/-a ghostrider
Res je dobr motor sam je pa tud res, da je pri marsikaterem podobnem vzdrževanje cenejše. Moje mnenje še vedno- škoda dnarja
Objavljeno: To okt 31, 2006 12:31 pm
Napisal/-a CLIO3
Kolega ga je imel - trga gate, sam to lahk recm, sam je meu pa skoz probleme s kompresorjam
Objavljeno: To okt 31, 2006 12:40 pm
Napisal/-a AXioN
CLIO3 je napisal/-a:sam je meu pa skoz probleme s kompresorjam
Ne kompresor ampak G-lader!
WOB je napisal/-a:Zgodovina g-ladra ali špiralni lader sega v leto 1905, patentiral ga je neki Francoz. V sedemestih letih ga je pri VW izpopolnjeval neki razvojni šef, ter leta 1987 so poskusno naredili 500 kosov (Polo G40), kasneje so razvili še G60. (Golf Corrado)
G-lader = špiralni kompresor, kot na primer od MB SLK ki ima vijačni kompresor
Prednosti kompresorja pred turbino je da avto vleče že iz štarta ter ne pozna turbo luknje. Turbo luknja se lepo pokrije z tako imenovanim Beng Bengom.
Lep primer: Lancia S4, kompresor za speljevanje ter pospešovanje za vse naprej je skrbela turbina, pa še turbo luknjo je pokrival kompresor.
Bomo vidl kakšen bo tanovi motor od VW-ja ki je kombiniran kompresor + turbina.
Ima pa G-Lader velik slabih lastnosti, njegova življenska doba je bila zelo kratka zato so ga tako hitro umaknili iz proizvodnje. Original kosi za obnavljanje g-ladra so pa hudičevo dragi, tok da si moral z njim full lepo delat če si hotel z njim naredit 100.000 km. Za 50.000km je bila že priporočena popolna obnaova razen ležajev če se jih ni slišalo.
Z drugimi kompresorji ni toliko problemov!
Sam v VW-ju more bit G-lader ker to paše tam not

, pa še zvok je neverjetn

LP Dejan
Slika rotiranja
pri 5800U/min (motorja) se g-lader suče z 11000U/m ter ustvarja pritisk 0,7bara.
pa še slika poti zraka skozi lader
Vse jasno???
Objavljeno: To okt 31, 2006 12:51 pm
Napisal/-a YugoGTI
Če gledaš z finančnega vidika se avtomobila sploh ne splača met, bolš da se z busom voziš. Ta avto je redkost in je zelo dober. Če ga misli nabavt in rihtat je zaradi veselja do avtomobilizma in ga podpiram 100%, čeprav te bo vsak v nič tlačil da se ne splača. Upam da boš kakega našel čeprav jih je v sloveniji samo peščica.
Objavljeno: To okt 31, 2006 1:11 pm
Napisal/-a ghostrider
YugoGTI je napisal/-a:Če gledaš z finančnega vidika se avtomobila sploh ne splača met, bolš da se z busom voziš. Ta avto je redkost in je zelo dober. Če ga misli nabavt in rihtat je zaradi veselja do avtomobilizma in ga podpiram 100%, čeprav te bo vsak v nič tlačil da se ne splača. Upam da boš kakega našel čeprav jih je v sloveniji samo peščica.
A ga boš financiral

Objavljeno: To okt 31, 2006 1:26 pm
Napisal/-a lexuss
men bi blo v užitek pedenat tak auto. ne glede na stroške. sm pač ljubitelj "boljših" vw. zdej že mam vrko ampak kva pa nrdi g60 proti vr6-ki, lohk samo rečem jojmene.
ja, sm si ogledu po netu da z navdno mašino ne gre, ampak od gti-ja. na prvi in hitri pogled na mašino od gti-ja se mi zdi da dodaš samo še g60 supercharger in maš tako rekoč g60 gti. zdej a mam prow al ne, pa ne vem. sej pravm. rajš kupm že tak g60 kokr pa da se sam zezam k nimam useh pojmou kko deluje in kko uštimat. aja glede g superchargerja mi je delovanje itak jasno, kokr je nekdo prikazu u tej temi.
sicr pa ne bi rd več slišu podobnih pripomb da se neki ne splača. use se splača sam če se hoče.
Objavljeno: To okt 31, 2006 2:46 pm
Napisal/-a ghostrider
Objavljeno: To okt 31, 2006 6:26 pm
Napisal/-a lexuss
v mislih sm meu tut takle prikaz k mi ga ni noben ni biu prpraulen pokazat. marsikej sm zvedu v parih urah prek določenih programov, kar bi tuki na a.com čaku in čaku.
Objavljeno: To okt 31, 2006 6:36 pm
Napisal/-a Mad
... :P :P :P poglej na FAVDL forum tam je dosti pristašev starejših WV in Audi vozil ki ti bodo postregli še z ostalimi skrivnostmi tega avtomobila ... Mislim pa, da sta samo v Kopru dva G 60

L.p. Mad
Objavljeno: To okt 31, 2006 6:55 pm
Napisal/-a Mad
CLIO3 je napisal/-a:Kolega ga je imel - trga gate, sam to lahk recm, sam je meu pa skoz probleme s kompresorjam
... verjetno jih je imel zaradi kilometrov ... k nam so taki avtomobili prispeli z 150000 in več km za sabo koliko jih je šlo čez ne ve nihče ... pri obnovi G laderja se morajo tudi vse cevi za zrak menjavat če ne ti bo spet kmalu šel to je rekel Peljhan kolegu, ko je imel G 60 in so v enem letu dvakrat menjavali G lader ... L.p. Mad
Objavljeno: To okt 31, 2006 6:57 pm
Napisal/-a Spyker
Mad je napisal/-a:... :P :P :P poglej na FAVDL forum tam je dosti pristašev starejših WV in Audi vozil ki ti bodo postregli še z ostalimi skrivnostmi tega avtomobila ... Mislim pa, da sta samo v Kopru dva G 60

L.p. Mad
Se strinjam, največ majstrov na to temo imaš na
www.favdl.com .
Objavljeno: To okt 31, 2006 7:03 pm
Napisal/-a lexuss
tanx mad tanx obema, grem na favdl
lp
Objavljeno: To okt 31, 2006 7:18 pm
Napisal/-a dobek
AXioN je napisal/-a:ghostrider je napisal/-a:Škoda dnarja+vse te mašine so stegnene pa prežvete+za tak denar dobiš veliko boljše stvari=pozabi
Po eni strani je res škoda denarja, samo za tistega ki ve kaksne uzitke privablja ta motor , to ni ovira. Z motorji je pa tako, sam motor je zelo dober in vzdrzljiv, tudi bati so kovani, 8v tehnika ampak, dobit ga z dobrim g-ladrom je prava loterija, se pa da za dosti ugoden denar da prenovit g-lader, kar pa tudi marskikdo ne ve

tudi, ce med tistimi par,ki so bili pri nas,najdes kakega, ki se prodaja, pa c eima motor v nulo obnovljen, tudi G, mej v mislih, da so prej ko slej vsi bili za dirke uporabljeni in ni samo motor sibka tocka avta
Objavljeno: To okt 31, 2006 7:25 pm
Napisal/-a lexuss
ja sej za drage ga mislm met ker vrke se pa res ne splača uničvt. sicr pa pr men je bol znan da grem nabaut rajš novo stvar kokr pa da se obnovi
Objavljeno: To okt 31, 2006 7:36 pm
Napisal/-a Mad
lexuss je napisal/-a:ja sej za drage ga mislm met ker vrke se pa res ne splača uničvt. sicr pa pr men je bol znan da grem nabaut rajš novo stvar kokr pa da se obnovi
8 ventilca za drag ? s turbino mogoče kompresor pa ti je prešvoh zadeva za kaj pokazat ... ti je bolje kupit eno zdravo Golf MK1 in ruknit not motor od Golfa IV 1.8 T pa ga navit lažje boš kaj pokazal pa tudi dražje ne bo

... L.p. Mad
Objavljeno: To okt 31, 2006 8:10 pm
Napisal/-a WOB
Ker vidm da ste me nekje zvohal

bom na tako zanimivo temo nekej napisov, do sedaj sem forum samo prebiral.
Pa da začnem: Sem lastnik dveh Golfov G60 oz. eden čaka na novo školko(Šla v prešo! dolga zgodba)
V Sloveniji bo dobrega problem dobit, ker jih na žalost zmankuje že tako jih ni bilo veliko.
Jaz sem oba uvozil iz tujine(Italija) enega sem dobil na odpadu na žalost brez izvoznih papirjev tako da sem lahko uvozil vse razen školke. Drugega sem pa pred približno dvema letoma najdu v Benetkah od prvga lastnika(iskal sem ga pa dve leti).
Tukaj si ga lahko ogledate
http://www.favdl.com/content/view/33/95/
Školka(G60) se od navadne(GTI...) močno razlikuje, je močneje narejena, prednji nosilci so še dodatno ojačani, pri varjenju so uporabili večje število punktov, vsi stabilizatorji so močnejši, pol sta drugačna prednja blatnika, drugačen je tudi sredinski tunel, ker G60 je imel menjalnik že na zajle ter hidravlično sklopko. Prednje bremze je mel iste kot VR6 ali pa G3 GTI 16V...(280x22), drugačen kiler za vodo kot ostali GTI-ji (zaradi G-Ladra ima vse prključke na desni strani)
Motor ima skupnega z navadnim 1.8 8V GTI motorjem samo prostornino ter 8 ventilsko glavo( no pa kak šravf bi se tud najdu

). Tako da navadnega 8V motorja se ne splača predelvat v G60.
Dat G60 v drugo navadno školko ni noben problem, največ problemov boš mel z prestavno ročico ampak se jo da z majhnimi predelavami stlačit v navadni tunel vsedrugo ja pa samo igračkanje

.
Samo ni pa to to kar bi na koncu moralo biti, original je le original.
Z G-ladrom je pa tako kot z vsako turbino al pa kompresorjem. prvo pravilo ne tiš mrzlega, ker pol so G-Ladri pokali eden za drugim, ter redna menjava olja. Drugače so pa pri pravilni uporabi delovali tudi krepko čez 100.000km.(Od letošnjega leta se da pri meni da dobiti vse dele za obovitev). Problem delajo jermenčki, ki povezujejo obe odmči gredi ker z časom preperijo se stržejo pol pa samo polom lader.
Tolko za enkrat, če te pa še kaj zanima pa kar prašej
LP Dejan