Stran 1 od 2
Škoda Fabia vprašanje
Objavljeno: Pe jun 20, 2003 7:44 pm
Napisal/-a mirko123
Enkrat na dan bolj na začetku vožnje se mi zgodi, da avto za kako sekundo izgubi moč .... tako kot da bi se vklopila blokada motorja in padejo obrati ter hitrost - > avto zato cukne .... potem pa se lahko vozim cel dan in je vse vredu ter se to ne ponovi več.
A mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe?
Pa še tisti, ki imate Fabio.... kako občutljiv je pri vas menjalnik. Recimo, če vozite v 4. prestavi in pol pritisnete na gas (ali spustite gas) in imate roko na menjalniku... a se vam dosti premakne menjalnik.... je čutiti malenkosten premik?
lep pozdrav
Objavljeno: So jun 21, 2003 8:12 am
Napisal/-a iztok04
Na vprašanje zakaj se na avtu to dogaja sicer ne vem odgovora. Sem pa sam srečni lastnik Fabie 1.9 SDI ki sem jo kupil pred 2 tedni in sem po 1200 prevoženih km izredno zadovoljen. Tudi menjalnik je super, tako da skušam čimbolj posegat po njem

Premakne? Sicer malo se vsak premakne, ampak to je normalno. Alipa imaš lahko lažen občutek, če recimo držiš roko na menjalniku in se dotikaš tudi svoje noge, tako da se ob zaviranju tudi tvoja noga malo premakne in pol misliš, da ti bo manjalnik vn padu

Pa ni res.
LP
Objavljeno: Po jun 23, 2003 7:58 pm
Napisal/-a iztok04
Spet jst
Sm se med vikendom malo vozu in sprobal natanko to kar ti praviš - 4. prestava, pa spustit gas in se menjalnik ni premaknil niti za mikrometer.....
Objavljeno: Po jun 23, 2003 8:46 pm
Napisal/-a mirko123
oj,
pri meni pa se cuti (npr. v 4. prestavi) rahel premik menjalnika naprej in nazaj (recimo za kak milimeter), ko za malenkost spustim gas (ali ga dodam). Res pa je da ima moja fabia ze skoraj 30.000 km in ne 1200 kot tvoja

, tko da je pomojem to zarad tega.
No danes se mi na sreco ni zgodilo, da bi avto kadarkoli izgubil moč, mi je pa enkrat crknil s pritisnjeno sklopko....pismu

... in to spet po parih prevozenih kilometrih, ko izgleda motor se ne deluje na delavni temperaturi. Pol pa spet vse brez problema.... tudi ko sem sel zvecer se enkrat sprobaat avto, je blo vse cisto brez problema.
A se res nobenemu ne sanja kaj bi lahko bilo?
Objavljeno: To jun 24, 2003 3:52 pm
Napisal/-a iztok04
Yo!
No sedaj ima moja Fabijca že 1700 km in še vedno nič lufta
Prej sem pa imel Felicio in tam pa je bilo čutiti kr precejšenj premik menjalnika - glede na to, da je štanga spodi na podvozju kr vn gledala

Imela pa je itak 102.000 km - tako da jo je bilo treba zamenjat
Edino kar ti lahko priporočam, da ga pelji na servis - glede na to, da imaš itak 30.000 km bi bilo to po servisni knjižici že za opravit, pa povej kaj te muči, ti ga bodo na računalnik priklopli in pošlihtali - mogoče je kaj z elektroniko vžiga narobe ali kaj podobnega - who knows....
Objavljeno: To jun 24, 2003 6:54 pm
Napisal/-a B4 Turbo
Kar jaz vem, se prav povsod čuti premik menjalnika ko stisneš na gas in to ni nič narobe.
Objavljeno: To jun 24, 2003 9:48 pm
Napisal/-a mirko123
Jaz sem mel prej favorita in tam je pa itak vse tko delalo kot da bi traktor vozil
Menjalnik mi trzne samo v 4. prestavi, v 2., 3. in 5. pa se niti malo ne premakne.... bom uposteval mnenje B4 Turba.
Servis pa sem naredil ravno pred 1 tednom in tudi ob priklopu na računalnik niso nič ugotovili..... no saj danes mi je avto delal kot urica, tko da upam da je mel sam slabe dneve zadnjic

Objavljeno: To jul 15, 2003 10:49 am
Napisal/-a jurcek
Meni sicer ni izgubljal moci, se mi je pa veckrat zgodilo, da so v prostem teku zaceli obrati zelo nihati (za 500 obr/min gor in dol vsaki dve sekundi). Zadnje case imam s tem mir (upam da za vedno).
Glede menjalnika pa tole: meni se ne premika opazno, imam pa drugo tezavo. Avto je 1.4 16v letnik 2000 in vgrajen menjalnik je "cuden". Ce prestavno rocico samo na rahlo potisnem (ne da bi jo prijel) iz 2. prestave v prosti tek, potem je iz prostega teka ne morem premakniti v levo proti 1. ali 2. prestavi niti v desno proti 5. Rocico moram porukati ali dati najprej proti 3., potem pa se zopet sprosti. Zadeva je izredno moteca predvsem pri voznji v koloni v mestu, kjer se kombinacija teh prestav (2., prosti tek, 1.) stalno ponavlja. Avto sem imel tekom garancije (do 3.8.2003) vsaj 15 krat (!!!) na servisu Avtoemona (nikar hodit tja!) in niso uredili nic.... da o tezavah s klimo, ki so mi jih tudi "odpravljali" sploh nebi zacel pisat.
Ima kdo kaksen nasvet ali komentar?
Objavljeno: To jul 15, 2003 11:28 am
Napisal/-a vinci
Pravite da se vam od menjalnika rocka premika ko spustite ali daste gas za kaksen milimeter ha ha.Vsedite se v cliota pa boste videli kaj je premikanje rocice gor dol da jo komaj ujames.
Objavljeno: To jul 15, 2003 11:38 am
Napisal/-a zoranwagen
vinci je napisal/-a:Pravite da se vam od menjalnika rocka premika ko spustite ali daste gas za kaksen milimeter ha ha.Vsedite se v cliota pa boste videli kaj je premikanje rocice gor dol da jo komaj ujames.
...ja jest jo šele v prtljažniku ulovim...hehehe...
@mikro123 kateri motor maš?...pri 1.4 100KM je bil elektronski gas pa je znalo zajebvat tako kot opisuješ...
Objavljeno: So nov 15, 2003 11:37 am
Napisal/-a mirko123
zoranwagen: Ja imam 1.4 16V 101 konjev. A pol misliš, da je elektronski gas?
Objavljeno: So nov 15, 2003 3:50 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
glede teh premikov in zatikanjev menjalinkov, znano je da je manjalnik v talia-i

( kako hudi.ča se to napiše) veliko trši in bolj trmast kot v cliu čeprav naj bi bil enak, znano je da je vw v polote in lupote montiraval menjalnike, ki so skoraj vedno zahrustali ko si dal v rikverc takega mam tudi jest, rešitev je preprosta, jest sam sploh nevem da to delam, najprej daš v 3.prestavo in potem v rikverc....mogoče so tudi vaši menjalniki v podobni serijski napaki okvari karkoli, ki pa ni tako očitna...
Objavljeno: So nov 15, 2003 4:58 pm
Napisal/-a mirko123
Meni menjalnik dela brez problema, sam avto mi cukne 1 ali 2 krat na dan kar mi gre vedno bolj na živce

Objavljeno: So nov 15, 2003 5:18 pm
Napisal/-a habbich
PoLOdivjan je napisal/-a:glede teh premikov in zatikanjev menjalinkov, znano je da je manjalnik v talia-i

( kako hudi.ča se to napiše) veliko trši in bolj trmast kot v cliu čeprav naj bi bil enak, znano je da je vw v polote in lupote montiraval menjalnike, ki so skoraj vedno zahrustali ko si dal v rikverc takega mam tudi jest, rešitev je preprosta, jest sam sploh nevem da to delam, najprej daš v 3.prestavo in potem v rikverc....mogoče so tudi vaši menjalniki v podobni serijski napaki okvari karkoli, ki pa ni tako očitna...
Da ne zahrusta, das najprej v prvo potem pa v rikverc, 100% deluje-sprobano na vec avtih
Objavljeno: So nov 15, 2003 6:34 pm
Napisal/-a _VeNoM_
mirko123 je napisal/-a:zoranwagen: Ja imam 1.4 16V 101 konjev. A pol misliš, da je elektronski gas?
stari moj pr men je isti k...ac ,pravjo el.gas
Objavljeno: So nov 15, 2003 6:36 pm
Napisal/-a super98
HaBBkE je napisal/-a:PoLOdivjan je napisal/-a:glede teh premikov in zatikanjev menjalinkov, znano je da je manjalnik v talia-i

( kako hudi.ča se to napiše) veliko trši in bolj trmast kot v cliu čeprav naj bi bil enak, znano je da je vw v polote in lupote montiraval menjalnike, ki so skoraj vedno zahrustali ko si dal v rikverc takega mam tudi jest, rešitev je preprosta, jest sam sploh nevem da to delam, najprej daš v 3.prestavo in potem v rikverc....mogoče so tudi vaši menjalniki v podobni serijski napaki okvari karkoli, ki pa ni tako očitna...
Da ne zahrusta, das najprej v prvo potem pa v rikverc, 100% deluje-sprobano na vec avtih
Ja no odvisn od avta...nekje tut to ne pomaga!
Za rikverc pri določenih avtih morš met prov posebn "rikverc-grif"
Objavljeno: So nov 15, 2003 9:00 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
HaBBkE je napisal/-a:PoLOdivjan je napisal/-a:glede teh premikov in zatikanjev menjalinkov, znano je da je manjalnik v talia-i

( kako hudi.ča se to napiše) veliko trši in bolj trmast kot v cliu čeprav naj bi bil enak, znano je da je vw v polote in lupote montiraval menjalnike, ki so skoraj vedno zahrustali ko si dal v rikverc takega mam tudi jest, rešitev je preprosta, jest sam sploh nevem da to delam, najprej daš v 3.prestavo in potem v rikverc....mogoče so tudi vaši menjalniki v podobni serijski napaki okvari karkoli, ki pa ni tako očitna...
Da ne zahrusta, das najprej v prvo potem pa v rikverc, 100% deluje-sprobano na vec avtih
100 procentov ne zahrusta če dam v 3. prestavo, če nahitro zamenjam v prvo in nato v rikverc zahrusta...iz tretje pa nikoli...
Objavljeno: Ne nov 16, 2003 12:10 am
Napisal/-a mirko123
_VeNoM_ je napisal/-a:mirko123 je napisal/-a:zoranwagen: Ja imam 1.4 16V 101 konjev. A pol misliš, da je elektronski gas?
stari moj pr men je isti k...ac ,pravjo el.gas
OK zdaj vsaj vem kaj naj bi blo narobe

A pa mogoče kdo ve kolk pride popravilo?
Bom verjetno drug teden klical na servis pa povprašal.
Objavljeno: Ne nov 16, 2003 2:32 am
Napisal/-a super98
_VeNoM_ je napisal/-a:mirko123 je napisal/-a:zoranwagen: Ja imam 1.4 16V 101 konjev. A pol misliš, da je elektronski gas?
stari moj pr men je isti k...ac ,pravjo el.gas
Ej stari moj venom ti pa nimaš elektronskega gasa veš!
Objavljeno: Ne nov 16, 2003 8:17 am
Napisal/-a _VeNoM_
ja za gas so mi nekateri govoril,dokler mi ni en reku da pri škod je to normalno pri feliciji,namreč pri meni je bil problem ker na 700 obrtih laufa avto na mestu,dalso ga na računalnik no probal so vse razno.
drugač pa kolega ma fabio 1.2 12v pa ma iste probleme sam prav ga nemot
