Stran 1 od 1

Tudi PSA ob glavo

Objavljeno: Če nov 09, 2006 4:10 am
Napisal/-a esem
Zaradi "nedoseganja začrtanih prodajnih količin" je odstopil big boss skupine PSA (Peugeot, Citroen) Jean-Martin Folz. Zamenjal ga bo pravkar odstopljeni big boss Airbus-a Christian Streiff, ki je odstopil zaradi 4-letnega zamika (!!!) dobave novih gigantov A380 nekaterim letalskim družbam Če je kdo gledal dokumentarec o nastajanju letala in proizvodnega sistema zanj (npr. samo za transport letalskih delov so projektirali in zgradili povsem novo največje letalo na svetu), mu je jasno, da je bila to že v štartu "mission impossible". Upam, da se bo v PSA bolj izkazal.

Sicer se je pa bivši šef itak hotel naslednje leto upokojiti. Lepo, da je prevzel "objektivno in subjektivno odgovornost".

Autoblog je napisal/-a:PSA Peugeot-Citroen names former Airbus chief as new CEO

Posted Nov 8th 2006 1:54PM by Noah Joseph
There is a great deal of exchange at the top management level between the aerospace and automotive industries. Yesterday we mourned the passing of former Rockwell chief and Chrysler exec Robert Anderson. Bill Ford, Jr. recently stepped down as CEO of FoMoCo to make room for former Boeing chief Alan Mullaly. Now French automakers PSA Peugeot-Citroen have announced their new CEO: Christian Streiff, formerly head of the Airbus conglomerate.

Streiff replaces outgoing CEO Jean-Martin Folz, who has failed to meet his sales targets. Streiff's appointment won the approval of the Peugeot family, who still own 45% of the company. Although he takes over officially in February, Streiff is already joining the company today to learn the proverbial ropes before taking the reins.

Streiff is a graduate of the elite engineering academy Ecole des Mines, and spent most of his career at Saint-Gobain Sekurit, a glazier that, among other avenues, is a major automotive component supplier. Streiff's also known as an amateur pilot, mountain climber and novelist.

The automotive industry will be watching closely to see how Peugeot and Citroen fair under Streiff's leadership, while the sports world waits to see if he'll put the French automaker back into F1 against rival Renault.

[Source: Automotive News – sub. req.]

Objavljeno: Če nov 09, 2006 7:52 am
Napisal/-a Cash
tm si napisal, da so za transport velikih delov skonstruirali in naredili največje tovorno letalo. Ja, kako so pa tiste kose največjega letala prevažali :?: :roll: :?:

Objavljeno: Če nov 09, 2006 8:03 am
Napisal/-a SAVINJCAN
Cash je napisal/-a:tm si napisal, da so za transport velikih delov skonstruirali in naredili največje tovorno letalo. Ja, kako so pa tiste kose največjega letala prevažali :?: :roll: :?:


Megalomanski projekt je tudi sestavljanje letala. Dele bodo v francoski Toulouse vozili iz Nemčije, Velike Britanije, Španije ter številnih drugih delov sveta. Sestavni deli za A380 so tako veliki, da jih ni mogoče prepeljati niti s posebnimi letali, t.i. belugi, ki jih Airbus sicer uporablja za prevoz delov. Prešolanje pilotov naj bi bilo mogoče v minimalnem času.

Objavljeno: Če nov 09, 2006 8:04 am
Napisal/-a CERES
Cash je napisal/-a:tm si napisal, da so za transport velikih delov skonstruirali in naredili največje tovorno letalo. Ja, kako so pa tiste kose največjega letala prevažali :?: :roll: :?:


Največje kose so delali po različnih državah EU (Anglija,Nemčija,Francija....itd.) No te kose so prevažali po rekah, po cestah (ponoči ampak je šlo zelo počasi - po celi Franciji)....te dele pa so vozili le v eno tovarno kjer so oz. bojo sestavili ta letalo. Tako da ta način proizvodnje je počasen. Bi bolje da bi izdelovali v eni tovarni ampak kot kaže je to nemogoče....

Lp