Stran 1 od 1

stari Clio RS hitrejsi od novega Clia RS

Objavljeno: Če nov 09, 2006 1:35 pm
Napisal/-a ludvik
pondeljek sem bil z prijateljema v ormozu na testni voznji z novim RS.ko sem ga vozil sem opazil da enostavno ne potegne tako kot moj stari RS.nato sva se z prodajalcem odpravila na testno turo po njegovi zelji in rezultat je bil pricakovan,dvakrat sem se zapeljal za njim in obakrat sem ga z nemogoco lahkoto dohitel in prehitel,vendar pa moram dodat da ga v ovinkih enostavno nemores sledit in zavore so tudi enostavno fantasticne.prosim ce je gdo tudi imel podobne iskusnje se javite.

Objavljeno: Če nov 09, 2006 1:49 pm
Napisal/-a Cash
ja tko je, kaj čmo, avto je težek :lol:

Objavljeno: Če nov 09, 2006 2:07 pm
Napisal/-a phoebus
Manjkajo mu litri :twisted:

Objavljeno: Če nov 09, 2006 2:13 pm
Napisal/-a pery
al pa kšn turbo mu tud manjka ;) :twisted:

Objavljeno: Če nov 09, 2006 2:14 pm
Napisal/-a Blinder
Po obcutku je tezko opazit razliko med 182 konjskim avtom in 197. Ce primerjas avte kako potegnejo v doloceni brzini, imajo pri tem veliko pomena prestavna razmerja.
Vajin test pa je bil smiselen, ker ste ju direktno primerjali v voznji....

Objavljeno: Če nov 09, 2006 2:38 pm
Napisal/-a zupi13
kolk je pa stari lažji od novega???

Objavljeno: Če nov 09, 2006 3:13 pm
Napisal/-a pety
Hej, verjetno sva testirala isti avto Ac Ormož s srebrno poštrihanim difuzorjem?

Kaj pa vem, avto kar precej potegne z mesta, ni pa tistega pravega občutka brutalnosti in hitrosti (prek mosta na obvoznici je blo not 190km/h) pa sploh prav ne veš da se tako hitro pelješ, ampak za moje pojme ima slabo narejena prestavna razmerja, ker morš prehitro šaltat(na menjavanje te hitro opozori lučka).
Pojemki in lega po tistih ormoških ovinkih pa je fenomenalna (malo sem prestrašo sopotnika). :D
Ne vem, treba bo probat še tvojega :D (joke)

LP

Objavljeno: Če nov 09, 2006 3:14 pm
Napisal/-a pety
ArminLegenda je napisal/-a:Predvidevam da se gre za Škodo Octavio, ?


V Ormožu je samo Renaultov salon.

Objavljeno: Če nov 09, 2006 3:18 pm
Napisal/-a JeZn
Jah, jst sm se na eni gorski dirki v Italiji pogovarjal z enim Italjanskim voznikom, ki je dirkal s starejšim in novejšim modelom. On pravi da je bil starejši kot gokart, novejšemu pa da se teža precej pozna in da avtomobil kr plava. Čeprov mi je tu sedaj precej nelogična tvoja izjava da novejši gre precej bolj po ovinkih. Ker če je težji ga to precej ovira v ovinku. Kje si ga pa pol tako enostavno dohitel? Na ravnicah, na izhodih iz ovinkov.....

Objavljeno: Če nov 09, 2006 3:22 pm
Napisal/-a leoCar
Vse novejše specialke , kot so Clio RS, peugeot RC... so kar težki avti,ki jih starejše hudobije ,kot so Stare R5 GTT, stari VTI-ji, GTI-ji zlahka dosežejo ali celo prehitijo v pospeških, so pa toliko slabši v varnosti, legi na cesti, zavorah...

Objavljeno: Če nov 09, 2006 5:23 pm
Napisal/-a Sokol
Lep pozdrav!

Da še jaz povem svoje mnenje.Novi clio RS in stari clio RS se zelo težko primerjata.Nedvomno je novi RS bolj koltiviran od starega ze iz razloga podvozja ki je na novem Double-axis strut system in je potrebna dosti večja obremenitev da se podre optika se pravi predna prema prenese večje sile.Tako da kaj se tiče vozne dinamike je novi RS vsekakor boljši.Brutalnega občutka po eni strani ni začutik ker je avto veliko boljše narje in nenazadnje precej večji.Kar se motorja tiče sem tudi jaz bil malo razočaran čeprav ko enkrat dosežeš 5000 vrtljajev kar lepo potegne vendar prožen pa motor ravno ni.Aja še ena razlika v motorju med novim in starim je VVT se pravi variabilno zamikanje odmične gredi dočim stari je imel samo zamik pri 5000 in to je to.Se pravi motor dosti bolj zvezno vleče (NoviRS) kar še dodatno omili občutek brutalnosti.Menjalnik pa je zato tak kratek da čim lažje držiš avto v power območji.Stem so nekako "premagali" tisti srednji del vrtljajev(4000 vrtljajev).V teoriji avto sicer razvije več navora ampak zaradi teže se ga dosti težje čuti.Pri tem novem motorju se je pojavil še en problem če ti želiš razvijat takšno moč moraš nekaj žrtvovat in pri tem motorju je to srednji del kajti morali so mu povečati hod ventilov iz 9mm na 11 mm želeli pa so ohranit miren tek.In če boste pozorni se prav čuje kako motor izgubi možnost resonančnega polnjenja okrog 4000 vrtlajih pa čeprav ima varijabilni sesalni del.Tako da avto je sicer zelo dober vendar mora biti vožen močno šele takrat bo dal nekaj od sebe.
Tako nekaj besed sem uspel napisat!

LP

Objavljeno: Če nov 09, 2006 5:59 pm
Napisal/-a DrMr
... Sokol :clapclap :clapclap :clapclap ...

Objavljeno: Če nov 09, 2006 6:37 pm
Napisal/-a killah bee
Prosim, da se neha z off topici.

Prejšnji so pobrisani.

Objavljeno: Če nov 09, 2006 6:41 pm
Napisal/-a killah bee
zupi13 je napisal/-a:kolk je pa stari lažji od novega???


Razlika je za 200+kg

Objavljeno: Če nov 09, 2006 9:30 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Pa so le imeli nekateri prav.

Takole je: starega RS sicer nisem vozil, sem se pa en vikend kar pošteno navozil novega.
Prodajalec, ki ga je posodil je tudi sam dejal, da gre stari mogoče malce bolje.

Novi pa je fenomenalen avto ko pride do uporabnosti in ergonomije.Tako lepo je kultiviran pri poačsni vožnji, lepo časi v mestu v 5 ali 6 prestavi. Ergnomija pa je proti staremu odlična, tudi sedeži ponujajo precej bočnega oprijema.

Kar se tiče pogona: pričakoval sem malo več tiste brutalnosti v višjih območjih. Nekdo pred mano se je pritoževal nad kratkimi prestavnimi razmerji; no sam sem jih oboževal. Čez ovinke v planini samo 2-3-2-3 prestava, vmesni gas, rezek ''vmesni'' zvok, v 2. in vstop v ovinek. Tam se je odrezal odlično.Nos sploh ne sili tako ven, z vključenim ESPjem pa si dejansko hitrejši, ker z izključnim gre nos preprosto preveč naravnost. Se pa ne vključi nad 50km/h, vsaj pri meni se ni.

Me je pa motila ena stvar: če pri prestavljanju navzgor hkratno pritisneš sklopko in odvzameš plin, avto ne izgubi obratov takoj in izpadeš kot nek začetnik v vožnji. To je potrdil tudi prodajalec. Ste vi imeli podobne izkušnje?

Malce dolg post ja... :oops:

Objavljeno: Če nov 09, 2006 10:17 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Cash je napisal/-a:ja tko je, kaj čmo, avto je težek :lol:


Pa njegv je že tudi ulavfan :D

Objavljeno: Pe nov 10, 2006 2:22 pm
Napisal/-a ludvik
POZDRAVLJENI
Novi RS je za 13Okg tezji od starega RS :con ,glede voznje pa tako,v ovinkih ga nisva sprobavala sem pa ga sam in v ovinke z novim RS veliko hitreje lahko odpeljes,sva ga pa skupaj probala na obvoznici in je stari RS bil vidno hitrejsi