Stran 1 od 2
odzračevalnik karterja...
Objavljeno: Ne jun 22, 2003 2:56 pm
Napisal/-a bravura
Imam sledeče vprašanje.
Sm opazoval cev od filtra do motorja in na njej je priključena cev, ki prihaja iz cevi za dolivanje olja. To naj bi bil odzračevalnik za karter (oljne oare). Ma ker prihaja ta zrak iz mororja je posledično topel in ne vpliva glih blagodejnno na zmogljivosti.
Sm razmišljal, da bi cev zaprl in dal namesto nje en majhen filterček, da ne potegne smeti noter.
Me pa zanima če ima kdo še tako sliučajno narejeno in če je od tega kakšna korist, oz. če mogoče ni kakšne škode..
Objavljeno: Ne jun 22, 2003 4:49 pm
Napisal/-a kdk
Ja okolje boš onesnaževal zaradi izpusta oljnih hlapov v zrak namesto v motor pa še smrdelo ti bo v avto če ne boš lepo napeljal cevi. Pa filter bo hitro poln olja.
Objavljeno: Ne jun 22, 2003 5:01 pm
Napisal/-a bravura
Saj cev bi speljal kot pri stoenkah
Drugo bi se kaj poznalo, ker bi modor dobival blj svež zark?
Objavljeno: Ne jun 22, 2003 7:03 pm
Napisal/-a fric
Naredi si posebno posodo za oljne pare v katero boš speljal to cev. Tako je stvar nareta pri dirkalnih avtomobilih.
Objavljeno: Ne jun 22, 2003 7:10 pm
Napisal/-a bravura
Mi lahko približno opišeš to posodo (al je zaprta, zračnena ) in kje približno naj bo (više, nižje)
Objavljeno: Po jun 23, 2003 10:30 am
Napisal/-a Haby
Bravura, taki mali filtrcki se dobijo, posebno za ta namen. Sam ne vem ce jih majo pri nas.
Objavljeno: Po jun 23, 2003 10:37 am
Napisal/-a monster_d
Hehe Mislis cev za odusek!
ma ti kr dol butni to cev, al pa jo samo odklopi!
SAm mam tudfi odklopljeno pa k maski speljano!
Pa ko stojim se mal kadi pa mal smrdi!
Zgleda tak ko da mi avto gori!
Naj bi motor dobil vec moci, ker grejo ti plini v posodo za filter, ki bi naj potem slabso eksplozijo nardilo, uprasanje kolk se pozna jaz se glih nism kaj skapiro da bi blo!
Aja na posodi za filter pa ono odprtino za cev kar zadelaj!
Magari ka papir naklaci! Al kupi velik paket hube bube prezveci pol pa zapolni odprino

:P :P
LP
Objavljeno: Po jun 23, 2003 10:41 am
Napisal/-a GVX
bravura je napisal/-a:Mi lahko približno opišeš to posodo (al je zaprta, zračnena ) in kje približno naj bo (više, nižje)
Jaz imam to rešeno tako:oddušnik od motorja imam speljan v alu cev, ki je natlačena z bakreno žico (da se čimveč olja utekočini in steče nazaj v motor).Od tam imam speljano cev pod avto, da mi ne smrdi v kabino.
Pri dirkalnikih mora imeti tista posoda (pri meni alu cev) volumen, da sprejme vso olje iz motorja(v primeru okvare), da se ne razlije po cesti!
P.S.na tehničnem znaš imeti probleme, ker to ni dovoljeno!
L.P.
gvx
Objavljeno: Po jun 23, 2003 10:51 am
Napisal/-a fric
bravura je napisal/-a:Mi lahko približno opišeš to posodo (al je zaprta, zračnena ) in kje približno naj bo (više, nižje)
Zaprta vsekakor ne sme biti, ker drugače je isto kot če zapreš kar odprtino na bloku motorja. Jaz sem zadevo rešil tako, da sem uporabil staro posodo za hladilno tekočino, jo pritrdil nekam v motorni prostor, spodaj odtok zamašil, zgoraj, v večjo odprtino, ki je bila namenjena za dolivanje tekočine pa sem speljal cev za oljno paro.
Posodo sem pritrdil na tako mesto, da jo, če nisi res pozoren, sploh ne vidiš (ker pač ta izvedba ni ne vem kako estetska). Če pa boš kdaj hodil na kakšne dirke (GHD) si poglej 306-ko od Skrbinška. On ima to posodo izdelano iz aluminija, in stvar izgleda (vsaj za moj okus) fenomenalno.
Objavljeno: Po jun 23, 2003 10:55 am
Napisal/-a bravura
Fantje, hvala za odgovore...
Monster... a lahko uporabim čungo lungo ? ;:D:D:D BOm da iltak INOX cev, kjer sploh ne bo odprtine za ta priključek.
GVX: super ideja tole s kondenzatorjem olja, konec koncev bi lahko uporabil tudi gosto mrežo v več slojih, samo ne sme bit preveč zravem motorja, da se olje ne zapeče nanjao namesto da odteče

Za tehnični pa se bom potrudil naredit čimbolj nevidno;), če slučajno koga piči da odpira motorni pokrov.
Objavljeno: Po jun 23, 2003 10:58 am
Napisal/-a Sale
Tako imam tudi jaz na Mazdi narejeno - le da imam zaenkrat tud jaz eno ne-estetsko posodo, ki pa jo bo nekoč zamenjala kakšna lepša (npr. Vseved ima v svoji Mazdi prav lepo posodo za oljne hlape znamke Greddy

). Bravura, naslednjič ko se dobimo lahko pri meni pogledaš

.
Objavljeno: Po jun 23, 2003 11:46 am
Napisal/-a bravura
Prideš z mazdo v torek na 2f&2f ?
Mislim isto iz inox-a ali pa aluminija naredit posodo, mogoče pa še kaj drugega izvirnega uporabit
Muči me pa kaj je še nea prazna posoda na cevi od zraka.. mogoče za kakšno vlago pobirat... boooo, sm jo odprl pa je čisto prazna, suha, čista, kot da bi bila za okras tam

:D
Objavljeno: Po jun 23, 2003 11:52 am
Napisal/-a [YuGo]
hmm, po drugi strani pa ti oljni hlapi pomenijo dodatno mazanje motorja...
lp
Objavljeno: Po jun 23, 2003 12:01 pm
Napisal/-a bravura
hm, to sem tudi razmišljal, samo itak so speljani tako da izgorijo... nevem no, zato sprašujem

Objavljeno: Po jun 23, 2003 4:15 pm
Napisal/-a monster_d
bravura je napisal/-a:Fantje, hvala za odgovore...
Monster... a lahko uporabim čungo lungo ? ;:D:D:D BOm da iltak INOX cev, kjer sploh ne bo odprtine za ta priključek.
GVX: super ideja tole s kondenzatorjem olja, konec koncev bi lahko uporabil tudi gosto mrežo v več slojih, samo ne sme bit preveč zravem motorja, da se olje ne zapeče nanjao namesto da odteče

Za tehnični pa se bom potrudil naredit čimbolj nevidno;), če slučajno koga piči da odpira motorni pokrov.
:P :P
Bravura nevem ce bo tako lepo slo z cunga lungo! hehe poskusi. ce ne pa hito u trgovino po bubo
Aja glede oduska sem mel na tehnicnem tako narejeno da je bila cev kar speljana na masko, pa se je kr kadilo, nevem al ni opazo al pa mi ni upo nic rect!
Objavljeno: Po jun 23, 2003 4:24 pm
Napisal/-a *bojci*
Ko sem nedavno nazaj manjal zračni filter, je smrdel po olju in pogledam, kako mi lahko smrdi po olju. Pa vzamem dol ohišje in vidim, da je cev iz glave speljana noter.
Zakaj je ne bi smel odstranit? Zaradi mazanja?!
Kaj je ta cev v resnici?
Kaj, če jo speljem samo pod motor, bo to kaj škodovalo?
In zakaj je speljana v filter zračni?
Objavljeno: Po jun 23, 2003 4:42 pm
Napisal/-a monster_d
*bojci* je napisal/-a:Ko sem nedavno nazaj manjal zračni filter, je smrdel po olju in pogledam, kako mi lahko smrdi po olju. Pa vzamem dol ohišje in vidim, da je cev iz glave speljana noter.
Zakaj je ne bi smel odstranit? Zaradi mazanja?!
Kaj je ta cev v resnici?
Kaj, če jo speljem samo pod motor, bo to kaj škodovalo?
In zakaj je speljana v filter zračni?
Lahko jo komot vstran speljes!
Mojemu fotru je sl ata cev na avtu, matr 5k ga je stala pa navadn stikl gumijaste 1m cevi!
V zracni filter je zato speljana da se nene po avtu kadi in smrdi po olju!
Objavljeno: Po jun 23, 2003 4:56 pm
Napisal/-a WhiteCell
se kupi filter..
ful je majhen..kasnih 5 sm.. konusnoi..
cena pa od FKja ce se nemotm 5k sit
Objavljeno: Po jun 23, 2003 5:32 pm
Napisal/-a m.P.
Pri mojem Puntu ima tista cev že original notr eno žičnato strukturo, pa mi ni blo nikol jasn kaj nej bi to blo... no, zdej vem
Ko sem pa menjal filter za športnega, sem pa tisto cev kar navzdol obrnil (ker mi je drugač filter dvigovala) pa ni blo nič narobe... mal je ven olje kapljalo, pa občasno se je ven kadil. Sem se pa zmer spraševal če ni to kej narobe?!?
Objavljeno: Po jun 23, 2003 9:06 pm
Napisal/-a kdk
Odzračevanje karterja je speljano nazaj v motor samo zaradi okoljevarstvenih zahtev. Odvečni oljni hlapi morajo izgoreti in ne smradit in onesnaževat okolice.
Sem pa imel na BMW pred generalko tudi speljano mimo , ker mi drugače motor ni deloval pravilno ( je bilo že ekstremno dosti oljnih hlapov ) .