Stran 1 od 1
Poraba,servis,okvare malih avtov?
Objavljeno: So nov 18, 2006 8:30 am
Napisal/-a Fizl
Zanimajo me podatki o:
porabi
pogoste okvare
cena rezervnih delov
nasplosno izkusnje lastnikov avtomobilov za:
Peugeot 106 1.0 45 km
Citroen saxo 1.0 50km
fiat punto 1.1 55km
opel corsa 1.0 55km
renault clio 1.2 60km
Se najbolj se mi dopadeta 106 in saxo v ceni do 400 presernov imata se airbage.
Objavljeno: So nov 18, 2006 9:52 am
Napisal/-a gorki
Jaz ti lahko povem par osnovnih podatkov za p106 in Saxo. Sicer vozim 106 1.1 l97.
Kupili smo ga novega in ima danes 185000 km brez kakih vecjih problemov. Ker je avto lahek (800kg) ima dokaj dober pospesek 13s in koncno 165 km/h. Povprecna poraba mojega je 6,3 l/100km. Z 1.0 motorjem bos imel nekje podobno, po podatkih pise 6,2 za kombinirano voznjo, vendar ima slabsi pospesek (15s) in pa nizjo koncno.
Primerjava in znacilnosti Saxo, P106
Od opreme imas pri 106-ki XN, XT, XS, S16 (sportnik) in pa Roland Garros. Saxo pa ima opreme X, SX, in VTS. Tako kot so po vrsti napisane tako so tudi opremljene. 106XN in Saxo X nimata nobene elektrike serijsko, medtem ko imajo ostale razlicice elektricni dvig stekel, centralno zaklepanje (daljinsko), elektricno nastavljiva ogledala, boljse sedezne prevleke (velur),...
Vratne obloge na 106-ki so oblecene v umetno usnje, medtem ko ima saxo saxo bolj plasticne. Po drugi strani pa ima saxo lepso armaturko.
Vzdrzevanje
V vzdrzevanju sta si avtomobila enaka, saj imata vecino delov skupnih. Od motorjev, menjalnikov, podvozja, pa vse do stikal v notranjosti in stropnih luck.
Za oba modela je servisni interval 15.000 km ali na eno leto. Pri tem se menja olje in oljni filter, vsakih 30.000 se dodatno zracni filter. Zavorna tekocina se menja na 60.000km ali dve leti (hladilna na 120.000 ali 2 leti) prav tako svecke vsakih 60.000 km.
Zobati jermen se menja na 90.000 km ali 120.000 oz. 5 let . Jaz ga menjujem na 75.000 . Pri 150.000 sem poleg tega dal menjat tudi napenjalec in vodno crpalko. Ce bos vozil avto servisirat h kakemu privatniku, te servis ne bo dosti stal (15.000 SIT mali servis, vecji okrog 30.000 SIT), povsem druga pesem so pooblasceni serviserji, kjer imajo zelo visoke urne postavke.
Dobi se polno dobrih neoriginalnih nadomestnih delov, tako, da ni treba kupovati drazjih originalnih.
Moras vedet, da so saxo-ji in 106-ke popolnoma pocinkane in tako ne bos nasel rjavih karoserijkih delov, razen, ce je bil slabo popravljen.
Zna se zgodit, da na motorju spusti tesnilo glave, ki pa niti ni visok strosek (okrog 40.000 SIT)
Jaz ti priporocam, da vzames 106-ko ali Saxo-ja z 1.1 (44 kW) motorjem, ker ima vseeno malo boljse zmogljivosti, poraba pa ni dosti visja.
Povezavi na poraba.com
Saxo
P106
pa se na avto.net
Saxo
P106
Ce pa se te kaj dodatno zanima, pa samo vprasaj.
Objavljeno: So nov 18, 2006 10:16 am
Napisal/-a RegY
sorry za offtopic, ampak
LOOOOOOOL
člani našega foruma znani, majo največje porabe med vsemi modeli na poraba.com

Objavljeno: So nov 18, 2006 10:20 am
Napisal/-a oorosh
Tudi jaz vozim P106; letnik 99, 1.0 (50 KM), sem 3. lastnik, prevoženih 98 tisoč in še malo kilometrov. Sem kar zadovljen, avto nima nobenih mehanskih napak, občasno ga malo zaje*ava elektronika (avtoura in centralno daljinsko zaklepanje), ima tudi nekaj malih pikic rje v pritljažniku, ampak je OK. Poraba je bolj majhna, tam okoli 6-6,5 litrov (mestna vožnja), potegne pa kar dobro.
Vsekakor avto, ki je vreden nakupa, če bi še enkrat kupoval bi vzel 1.1 motor ali bi pa 100% vzel nemca (Corsa ali Fiesta) ali pa Renaulta (Clio, 19, Megane 1.4).
Objavljeno: So nov 18, 2006 11:26 am
Napisal/-a Fizl
Gorki,kupujem 1.0 zato ker taki so do 400 presernov,1.1 so takoj drazji.
Motor mora bit pa do 1350ccm3,gledam da najceneje pridem cez registracijo.
Ali kdo ve zakaj je pri izracunu registracije pomembna zavarovalna vsota,opcija enojna ali podvojena?
Za ostale ao+ vem.
Punto ne bo prisel v postev ker,dobim slabse ohranjene kot saxoja ali p106,clio 1.2 60km mogoce,ampak je visji rang registracija pa ceprva samo za 10 presernov.
Objavljeno: So nov 18, 2006 12:53 pm
Napisal/-a batek
Fizl je napisal/-a:
Punto ne bo prisel v postev ker,dobim slabse ohranjene kot saxoja ali p106,clio 1.2 60km mogoce,ampak je visji rang registracija pa ceprva samo za 10 presernov.
Je pa punto najprostornejši,npr.
Objavljeno: So nov 18, 2006 1:03 pm
Napisal/-a povh
Kaj pa polo? Jaz ga imam in sem zelo zadovoljen. Moj ima 1296ccm in 40kw, tako da je glih še pocen registracija. Z njim ni nobenih problemov.
Dvojno ali enojno kritje, pri zavarovanju pove do največ kakšne vsote zavarovalnica krije škodo, ki jo povzročiš. Točnih cifer pa nevem. Na tem ne boš veliko prišparal. Ponavadi ti dajo kar avtomatsko dvojno kritje.
Objavljeno: So nov 18, 2006 1:06 pm
Napisal/-a povh
Aja, kar se tiče vzdrževanja in stroškov za polota, je praktično enako kot je gorki napisal za p106 in saxo.
Objavljeno: So nov 18, 2006 1:20 pm
Napisal/-a gorki
Fizl je napisal/-a:Gorki,kupujem 1.0 zato ker taki so do 400 presernov,1.1 so takoj drazji.
Ne glej samo na avto.net! Poglej se raje v salomonca oz. kak drug tiskani oglasnik, saj tam oglasujejo tudi taki ljudje (privat osebe), ki nimajo interneta in niso seznanjeni tako s cenami rabljenih avtomobilov. Posledica tega pa je, da navadno prodajajo avtomobile ceneje.
Poleg tega pa vedi, da vsak rabljen avto moras dobro pregledat preden ga kupis, najveckrat pa moras tudi pripraviti denar za kak vecji servis (npr. menjava zobatega jermena).
Obilo srece pri iskanju in nakupu.
primer:
P106
Saxo
Objavljeno: So nov 18, 2006 1:34 pm
Napisal/-a Fizl
Do kaksne vsot ekrije zavarovalnica tudi manjse skode,ce se zabijem nekomu v rit,al je to za vecje skode,totalke?
Polo mi je tudi vsec,se nekako bolj,ker mi deluje bolj kompakten samo ga na netu nisem zasledil.
Vem za salomonca,da je vec robe in se ceneje,ko se bom spustil v to bom se v salomoncu gledu,samo je zelo dobro na avtonetu se sliko vidt.
Objavljeno: So nov 18, 2006 2:45 pm
Napisal/-a povh
Lej ti plačaš obvezno avtomobilsko zavarovanje oz. zavarovanje odgovornosti.
Če ti povzročiš nesrečo, ti zavarovalnica plača škodo, ki si jo ti povzročil drugim, do največ npr. 20miljonov za materjalno škodo in npr.50miljonov za telesne poškodbe-z enojnim kritjem. Če pa imaš dvojno kritje, pa ti zavarovalnica plača povzročeno škodo do največ npr.40miljonov za materjalno škodo ter največ 110miljonov za poškodbe.
Se pravi, če se zabiješ v ferarija za 40miljonov tolarjev in ga sesuješ totalka, pa imaš enojno kritje, moraš sam doplačat škodo.
Tako nekako.
Malo smo skrenili s teme.
Objavljeno: Ne nov 19, 2006 11:56 am
Napisal/-a Fizl
OK,ce je tko je v redu,so stevilke prave?
V oglasniku se pa komaj najde kaksnega polota do 400ksit,so drazji.
Objavljeno: Po nov 20, 2006 8:26 am
Napisal/-a povh
Številke so približne. Nism zavarovalni agent.
Glede polota bi pa iz lastnih iskušen reku, da je vreden svojega denarja.
Objavljeno: Po nov 20, 2006 3:49 pm
Napisal/-a Polo78
Jaz bi pa za ta denar in glede na izbiro imel najraje punta 55. Še pred polom, je bil to moj prvi avto, sicer v skupni uporabi, a tričetrt vseh kilometrov sem naredil jaz. V 10 letih me ni niti enkrat pustil na cesti (polo (mk7) me je 3-krat v 4 letih, da niti ne omenjam pola (mk6) od mojega kolega, ki je bil kar naprej na servisu), ni bilo nekih večjih okvar in avto po 10 letih ni imel niti pikice rje! O.K., določene malenkosti so bile kot npr., da je bilo parkrat treba menjat neke dihtunge oz. tesnila, ker je bil motor umazan od olja - minimalen strošek, elektromotorček od brisalcev je šel pa še nekaj pri elektronskem vbrizgu goriva je bilo treba menjat - strošek cca. 15k na uradnem servisu. To je bilo pa tudi vse v 10 letih. Všeč mi je bilo, da so bili poceni redni servisi in tudi nasploh poceni rezervni deli, kar za pola ne morem trditi pa tud pri kakem peugeotu so rezervni deli ziher dražji. Je pa verjetno res, da je težko dobiti dobro ohranjenega z malo km. Ene par takih sem jih sicer videl na avto.net, je pa potem cena takoj čez 400k.
Objavljeno: To nov 21, 2006 9:17 am
Napisal/-a kixs
Kaj pa kaksen AX?
Js ga imam ze drugic in sem zadovoljen

Najcenejsi avto od vseh, zaostaja pa prakticno nic.
Pri rabljenih moras vedet, da se nekateri prodajajo zelo neohranjeni in da bos prakticno za isti denar dobil po izgledu prakticno cisto novega (brez prask, rje, ipd). Enako je glede voznje, nekateri se vozijo kot kante... zal
Vzemi pa definitivno 1.1 motor. Razen, ce hoces sparat, potem pa kaksnega diesel :P Moj prejsni je bil 1.1 in sem imel celotno porabo po 62.000 km 5,96. S zdejsnjim pa okol 4,5 :P
Kar se tice samega vzdrzevanja, so ti avti dokaj hvalezni in se ne kvarijo pogosto, deli so pa itak poceni. Najdi si samo enega popoldanca (mehanika), ki se spozna! in bos poceni prisel skozi.
LP
Objavljeno: To nov 21, 2006 10:22 am
Napisal/-a Fizl
Brez zamere,AX je prevelika drvarnica,sem imel prevec drvarnic,sej p106 tudi ni nevem kaj,ampak lepse pa dost izgleda.
Objavljeno: To nov 21, 2006 11:38 am
Napisal/-a _YUGO-GVX_
dobro si povedal, semo izgleda drugače. saj pod plehom je pa itak isti...