Stran 1 od 2
megane crash test (top gear)
Objavljeno: Po nov 20, 2006 7:04 pm
Napisal/-a kolesar
Objavljeno: Po nov 20, 2006 7:15 pm
Napisal/-a kolesar
Objavljeno: To nov 21, 2006 3:18 pm
Napisal/-a gregga
Objavljeno: To nov 21, 2006 3:42 pm
Napisal/-a Black Jack
Ka je usekan ta tip.....

Objavljeno: To nov 21, 2006 4:49 pm
Napisal/-a rok46
pa megan sploh ni bil razbit dost

ma j***a,ni kej,js bi verjetno čist nagonsko stisnu bremzo

Objavljeno: To nov 21, 2006 4:56 pm
Napisal/-a eclipse_R
dokazal so sam to, da je tip neumen :P
lp
Objavljeno: To nov 21, 2006 5:30 pm
Napisal/-a muharem
model si je dau zic toook nazaj da komi doseže do volana
Objavljeno: Če nov 23, 2006 1:08 pm
Napisal/-a meganeman
Preizkuseno si Megane zasluzi 5 zvezdic.
Sam tip je pa kr neki kesa skasiral za tole vajo:).
Sam koker jst vem, ni dober da mas zic prevec stran od volana, ker te pol airbag ne doseze, mislim da mores glih nekje v sredi sedet.
Objavljeno: Če nov 23, 2006 1:16 pm
Napisal/-a Bor
Sej če ni potrebe za airbag polj je boljš da te ne sreča

Ker tud no glih mehek kot blazina

Če te pa airbag ne zadane pa tk pomeni, da tud ti z glavo ne boš nikamor zadel
Ampak avto sploh ni bil nč razbit. Hauba se sploh ni nč nagubala. Kako silo majo bagi pa lohk vidiš ko sovoznikov bag razbije šipo.
Objavljeno: Po nov 27, 2006 1:36 pm
Napisal/-a meganeman
Kaj se je ofnal al kaj? Sej ma senzor pod zicom in se nebi smel ofnat, če ni nihče gor sedel.
Airbag pa po pravilih nebi smel tebe ruknit v obraz ampak bi ti mogel prileteti v njega, takšno bi naj bilo zaporedje dogodkov:), če pa ti priletiš v njega on pa v tebe se pa hitrosti seštejejo.
Objavljeno: Po nov 27, 2006 2:59 pm
Napisal/-a kolesar
meganeman je napisal/-a:Kaj se je ofnal al kaj? Sej ma senzor pod zicom in se nebi smel ofnat, če ni nihče gor sedel.
Airbag pa po pravilih nebi smel tebe ruknit v obraz ampak bi ti mogel prileteti v njega, takšno bi naj bilo zaporedje dogodkov:), če pa ti priletiš v njega on pa v tebe se pa hitrosti seštejejo.
tisto da se hitrosti seštejejo ne bo delovalo
ker potem bi bilo huje če se dva avtomobila zaletita pa vsak vozi 30 kot pa če se avto zabije 50 v steno

Objavljeno: Po nov 27, 2006 3:49 pm
Napisal/-a rok46
sej tuid je huje...ne poznaš nič osnovne fizike? če se trčita 2 pa usak pelje 30 je tko ko da bi priletel 60 v steno...
Objavljeno: Po nov 27, 2006 5:07 pm
Napisal/-a rutenka
kej takega še nism vidu

Objavljeno: To nov 28, 2006 12:13 am
Napisal/-a Lumpy_
To nemoreš vrjet kaj delajo eni. Za dnar bi jaz tud, če bi dovolj ponudli hehe

Re: megane crash test (top gear)
Objavljeno: To nov 28, 2006 6:59 am
Napisal/-a Mojster Miha
Sicer je to stara zadeva - če me spomin ne vara so tole naredili v času, ko je bil MEGANE te generacije še "svež" - torej kmalu po lansiranju na tržišče, kar pomeni nekaj let nazaj. Za "žrtev" so določili odsluženega, službenega MONDEA in preizkusili "vrednost" zvezdic.
Da MEGANE ni veliko razbit in vse ostalo sploh ni noben podvig - ker bi se približno enako "odrezal" vsak avto tega razreda z enako oceno varnosti. Zaletel se je namreč v bok vozila - če bi naredili čelni trk, bi bile posledice bistveno drugačne, da o tistih, ki nastanejo pri trku v "fiksno" oviro (betonski blok, drevo ... ) sploh ne govorimo.
LP
Objavljeno: To nov 28, 2006 9:07 am
Napisal/-a meganeman
Ista fora je pr trku terencev, vecina terencev ima 3-4 zvezdice, kar je precej slabo. Vendar tak trk ocenjuje, ce se zaletis v steno ali pa recimo v tovornjak (torej stvar, ki ima vecjo maso kot ti), ce pa se zaletis v clia, ki ima 5 zvezdic, pa je enkrat lazji, mislim da dober vemo , ker bi taslabso odnesu:(.
Vedno je treba gledat kinetično energijo trka (W=(m*v^2)/2), ki se potem sprosca v proznostno energijo namesto v pojemek avtomobila (ki ubija), ker ti zaradi prevelikega pospeska (mislim da ce je vec kot 100 g, strga vratno arterijo in notranje izkrvavis).
Lahka pa tud si pomagamo z gibalno kolicino m1*v1=m2*v2 in ce se dva avta zaletita z isto hitrostjo in je en dvakrta tezji bo na njega delovala dvakrat manjsa sila pojemanja in to pomeni dvakrat manjsi pospesek F=m*a.
Objavljeno: To nov 28, 2006 9:49 am
Napisal/-a pugi405
Auč.... popolnoma dober avto so šli karambolirat
Najprej sem pomislil, da se Hammond šali, pol pa uleti tista kamikaza....

Objavljeno: To nov 28, 2006 10:03 am
Napisal/-a esem
kolesar je napisal/-a:meganeman je napisal/-a:Kaj se je ofnal al kaj? Sej ma senzor pod zicom in se nebi smel ofnat, če ni nihče gor sedel.
Airbag pa po pravilih nebi smel tebe ruknit v obraz ampak bi ti mogel prileteti v njega, takšno bi naj bilo zaporedje dogodkov:), če pa ti priletiš v njega on pa v tebe se pa hitrosti seštejejo.
tako je - Po pravilih (idealno/zaželjeno) bi moral bit airbag že napihnjen (poln) in mirujoč, ko priletiš v njega - esem
tisto da se
hitrosti seštejejo ne bo delovalo
ker potem bi bilo huje če se dva avtomobila zaletita pa vsak vozi 30 kot pa če se avto zabije 50 v steno

Pri seštevanju hitrosti za airbag je problem v tem, da te platno airbaga (oz karkoli že ima), švajsne s sešteto hitrostjo po (občutljivem)
obrazu in to spolh ni primerljivo s tvojim primerom.
rok46 je napisal/-a:sej tuid je huje...ne poznaš nič osnovne fizike? če se trčita 2 pa usak pelje 30 je tko ko da bi priletel 60 v steno...
Ta je ena bolj zabavnih izjav tedna (osnove fizike - WTF??)
Če težko doumeš, si zamisli tvojo reducirano varianto - npr, da en od teh dveh stoji, torej bi po tvoji analogiji bilo isto, če se zaletiš npr v stoječ avto (lahko celo v bok) s 30 km/h ali v steno. Si še upaš trdit, da je enako. Tvoj primer velja le v primeru, če je en od teh dveh stena (premikajoča - ali kamion, vlak).
Verjetno je celo bolje dva s 30 kot pa en s 30 v trdo stabilno steno Tudi zato, ker se ob res enakovrednem trku energije seštevajo za oba skupaj, za enega je pol - se torej ne seštevajo). Za enega seveda - če sešteješ posledice obeh, smo pa tam tam.
Tu pridobivajo s kompjuterskim (in z izkušnjami seveda) načrtovanjem zmečklijivih con. Od tu tudi prednost malih avtov proti terencem na testih. Pri terencih mora biti zaradi dosti večje teže in obremenitev skoraj vsa struktura zelo močna - kdaj celo premočna za ustrezno načrtovanje zmečkljivih con (domnevam kot en od vzrokov 4* za Q7).
Sklopi, deli in strukture dveh avtov se pri delovanju energij preoblikujejo, prilagajajo druga drugi in preusmerjajo (tudi časovno) energije trka. Zato bolje v drug avto kot v zid - je pa škoda (ali celo poškodbe ljudi) še na drugem avtu in se ne splača.
Sicer je pa Meganeman povedal dovolj o fiziki.
lp
Objavljeno: To nov 28, 2006 10:49 am
Napisal/-a kljukec
meganeman je napisal/-a:Ista fora je pr trku terencev, vecina terencev ima 3-4 zvezdice, kar je precej slabo. Vendar tak trk ocenjuje, ce se zaletis v steno ali pa recimo v tovornjak (torej stvar, ki ima vecjo maso kot ti), ce pa se zaletis v clia, ki ima 5 zvezdic, pa je enkrat lazji, mislim da dober vemo , ker bi taslabso odnesu:(.
kokr jst vem ni res
ncap ocenjuje, da se zaletiš v isti avto- oz. vozilo z isto maso
lp