Ford Mondeo TDCi na vikend testu
Objavljeno: Po jun 23, 2003 10:56 pm
Ponovno ( če se spomnite Nissana Micre ) sem se moral
žrtvovati kot voznik nagradnega avtomobila ,
le da je tokrat bila nagrajenka žena , avtomobil pa je Ford Mondeo TDCi .
Žal smo ga imeli v uporabi samo čez vikend in to
z omejenimi kilometri ( 400 km za 4 dni )
za začetno spoznavanje pa je bilo kar dovolj.
Zelo prostorna kabina in prtljažnik.
Vozniški sedež nastavljiv po višini ( elektro ) in nastavljiva opora ledvenega dela ( mehansko ) je udoben za sedenje in zelo dobro oblikovan ( dovolj poudarjen stranski del ). Za moj okus odličen volan ( 4 prečke , usnje ) z nastavitvijo po globini in višini . Razporeda ročic sem navajen že iz Focusa , dodane so le komande za radijski sprejemnik s Cd predvajalnikom . Na centralni konzoli styling analogna ura in avtomatska klimatska naprava in še nekaj drobnarij . Na kompletni armaturki so dodatki brušen alu v titan izgledu. Menjalnik ( 5 prestav ) je zelo lahkoten in natančen z dovolj kratkimi hodi. Za varnost 4 Airbagi , ABS z EBD ( elektronski razporejevalnik zavorne moči) in EBA ( pomoč pri zaviranju v sili ), opozorilo ob nepripetem varnostnem pasu za voznika in sovoznika , če so bili še kakšni drugi dodatki nisem raziskoval , knjige z navodili pa tudi ni bilo v avtomobilu .
Motor:
2,0 L TDCi
115 KM pri 4000 o/min
280 Nm pri 1900 o/min
Turbina z fiksno geometrijo lopatic ( 130 KM verzija ima spremenljivo geometrijo in intercooler )
Max hitrost 195 km/h ( stestiral 210 km/h po števcu )
Pospešek 10,8 sek od 0-100 km/h
Teža vozila 1500 kg
Servisni interval 20.000 km
Poraba mesto 7,9L/100km , zunaj mesta 4,5L/100 km ( ECE norme ) ,
meni je na testu porabil 7,2 L /100 km z vklopljeno klimo in vožnjo , ki ji sigurno ne morem reči varčna
Dizel me je pozitivno presenetil , ker dejansko nisem imel občutka da vozim dizla.
Kljub temu , da ima iste pospeške kot moj Focus sem imel občutek da dosti bolje pospešuje, največji užitek pa je vožnja na relaciji , kjer se ne pusti zmotit hribom na AC.
Nasploh pa je avto zelo udoben in tih.
Minusi:
Premajhna stranska vzvratna ogledala ( dizajn namesto funkcionalnosti ) , poleg tega pa me strašno motijo , ker popačijo sliko ( mislim da se jim reče sferična ??? ). To naj bi zmanjšalo mrtvi kot ampak tega res nisem opazil.
Naslonjalo za roko med sedežema je mene malo motilo ( komolec ) , ženi pa je bilo všeč , tako da je to bolj osebne narave
.
Zapiranje vrat prtljažnika – moraš biti malo bolj konkreten kot sem navajen , drugače se ne zaprejo popolnoma.
Za konec – sploh se ga ne bi branil
Lp Darko


le da je tokrat bila nagrajenka žena , avtomobil pa je Ford Mondeo TDCi .
Žal smo ga imeli v uporabi samo čez vikend in to

za začetno spoznavanje pa je bilo kar dovolj.
Zelo prostorna kabina in prtljažnik.
Vozniški sedež nastavljiv po višini ( elektro ) in nastavljiva opora ledvenega dela ( mehansko ) je udoben za sedenje in zelo dobro oblikovan ( dovolj poudarjen stranski del ). Za moj okus odličen volan ( 4 prečke , usnje ) z nastavitvijo po globini in višini . Razporeda ročic sem navajen že iz Focusa , dodane so le komande za radijski sprejemnik s Cd predvajalnikom . Na centralni konzoli styling analogna ura in avtomatska klimatska naprava in še nekaj drobnarij . Na kompletni armaturki so dodatki brušen alu v titan izgledu. Menjalnik ( 5 prestav ) je zelo lahkoten in natančen z dovolj kratkimi hodi. Za varnost 4 Airbagi , ABS z EBD ( elektronski razporejevalnik zavorne moči) in EBA ( pomoč pri zaviranju v sili ), opozorilo ob nepripetem varnostnem pasu za voznika in sovoznika , če so bili še kakšni drugi dodatki nisem raziskoval , knjige z navodili pa tudi ni bilo v avtomobilu .
Motor:
2,0 L TDCi
115 KM pri 4000 o/min
280 Nm pri 1900 o/min
Turbina z fiksno geometrijo lopatic ( 130 KM verzija ima spremenljivo geometrijo in intercooler )
Max hitrost 195 km/h ( stestiral 210 km/h po števcu )
Pospešek 10,8 sek od 0-100 km/h
Teža vozila 1500 kg
Servisni interval 20.000 km
Poraba mesto 7,9L/100km , zunaj mesta 4,5L/100 km ( ECE norme ) ,
meni je na testu porabil 7,2 L /100 km z vklopljeno klimo in vožnjo , ki ji sigurno ne morem reči varčna

Dizel me je pozitivno presenetil , ker dejansko nisem imel občutka da vozim dizla.
Kljub temu , da ima iste pospeške kot moj Focus sem imel občutek da dosti bolje pospešuje, največji užitek pa je vožnja na relaciji , kjer se ne pusti zmotit hribom na AC.
Nasploh pa je avto zelo udoben in tih.
Minusi:
Premajhna stranska vzvratna ogledala ( dizajn namesto funkcionalnosti ) , poleg tega pa me strašno motijo , ker popačijo sliko ( mislim da se jim reče sferična ??? ). To naj bi zmanjšalo mrtvi kot ampak tega res nisem opazil.
Naslonjalo za roko med sedežema je mene malo motilo ( komolec ) , ženi pa je bilo všeč , tako da je to bolj osebne narave

Zapiranje vrat prtljažnika – moraš biti malo bolj konkreten kot sem navajen , drugače se ne zaprejo popolnoma.
Za konec – sploh se ga ne bi branil
Lp Darko


