Stran 1 od 2

ABS

Objavljeno: So nov 25, 2006 7:27 am
Napisal/-a Klemenka
Ali je možno da se lahko pri zaveranju ABS prehitro vklopi - daljša zavorna pot?

Včasih se mi zdi da npr. pri 50 km/h ali manj pri hitrem zaviranju na suhi asfaltni podlagi avto kar "noče ustavit" :roll:
Ponavadi pri zaviranju z ABS-om najprej kolesa skoraj ali celo malo blokirajo in nato ko senzor zazna blokado posameznega kolesa popusti da ima kolo kotalni oprijem s cestiščem. Občutek imam kot da bi bil na snegu. Avto je star 4 leta in redno serviseran . Problem je kadar te kakšen izsili in je potrebno hitro ustaviti.
Ali je morda okvara na računalniku?

Prosim za vaša mnenja in odgovore!

Objavljeno: So nov 25, 2006 7:45 am
Napisal/-a Pavka
To je popolnoma normalno

Objavljeno: So nov 25, 2006 9:31 am
Napisal/-a lexuss
abs prime kot si napisal, ko gum zgubi trenje s cesto, to je pa takrt k močno zaviraš

Objavljeno: So nov 25, 2006 10:02 am
Napisal/-a Volvo5er
Daj probaj ABS izklopiti (odstrani varovalko za ABS), potem pa pojdi nekam kjer nikogar ne oviraš in probaj bremzati z in brez ABS-a. Če imaš res probleme z ABSom potem bo zavorna pot brez ABSa bistveno krajša kot z. Jaz imam podoben problem, ABS se mi dejansko vklaplja prej kot gume blokirajo, občutek je pa grozen, avto pri močnem zaviranju dobesedno plava po cesti in se zelo slabo ustavlja (ja je podobno temu, kot da bi bremzal na snegu).

Če te res zafrkava ABS daj to čimprej popraviti, ker je lahko zelo nevarno. Ali se pa ta čas vsaj z izklopljenim vozi.

Drugače pa je napaka, ali na računalniku ABSa ali pa na ABS senzorjih (zamazani, zapacani, pokvarjeni)

Objavljeno: So nov 25, 2006 11:10 am
Napisal/-a M3
maš mogoče slabe gume?

Objavljeno: So nov 25, 2006 2:10 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Volvo5er je napisal/-a:Daj probaj ABS izklopiti (odstrani varovalko za ABS), potem pa pojdi nekam kjer nikogar ne oviraš in probaj bremzati z in brez ABS-a. Če imaš res probleme z ABSom potem bo zavorna pot brez ABSa bistveno krajša kot z.


Se podpišem.

Objavljeno: So nov 25, 2006 3:47 pm
Napisal/-a Klemenka
Strokovnjak je napisal/-a:
Volvo5er je napisal/-a:Daj probaj ABS izklopiti (odstrani varovalko za ABS), potem pa pojdi nekam kjer nikogar ne oviraš in probaj bremzati z in brez ABS-a. Če imaš res probleme z ABSom potem bo zavorna pot brez ABSa bistveno krajša kot z.


Se podpišem.



Ne sigurno je nekaj narobe z ABS-om, ker če zabremzam bi se moralo čutiti zaveranje, ampak je občutek kot da se ne boš nikol ustavil. Prej ko je bilo še vse vredu si se zmeraj ustavil pri zaveranju prej kot sem predvideval, pa ABS se je zelo malokrat vklopil.
Pa še to, to ni zmeraj, gume so pa ok.
Mene samo zanima če je to že kakšen občutil. Kdo je odgovoren v primeru nesreče? Je morda proizvajalec?

Objavljeno: So nov 25, 2006 5:47 pm
Napisal/-a Pavka
Če je avto v garanciji verjetno odgovornost nosi proizvajalec.Če pa več ni, potem je vsa odgovornost na vozniku ali morda serviserju, če je bilo to pred kratkim pregledano.Tudi zavore je potrebno vzdrževati in ABS prav tako lahko odpove kakor tudi popolnoma navadne zavore

Objavljeno: So nov 25, 2006 6:19 pm
Napisal/-a halo007
Kriv boš sam, čeprav je avto v garanciji. Bodo rekli, da bi prišel na servis pa bi zrihtali. Čeprav najbrž ne bi, ampak to je že druga zgodba...

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 1:41 am
Napisal/-a Scorp84
Sem se registriral sam tolk da te opozorim. Sam sem imel dunlopove gume, ki so res bile odlične posebi na dežju. Toda zadnje čase, komaj 45 tisoč narejenega s temi gumami, se mi je abs skoz uklapjal, posebi če je le bil gladek asfalt. Sicer avto je 2003 letnik, kuplen pa 2004 torej je en let s temi gumami sam stal kjerkoli že, ker tko na videz niso ne vem kolk obrabljene. Fotr pa je taksist in je v dveh letih naredil recimo isto kilometrino ker je imel zimske še, obraba skoraj ista pa se mu nič abs ne uklapja, držijo se ful dober. Njegovga pa sem probaval na istem asfaltu, kjer se je men skoz abs uklapjal pa isto kot pr teb avto ni hotu stat. Ker sem že parkrat pršu v tako situcaijo da nisem mogel ustavit sem bil prisiljen jih menjat, pa sem uzel tele eskimo s3. Morm rečt razlika je bila očitna. Abs se mi ne uklapja več za vsako bedarijo, glih danes sem spet probal na unmu asfaltu ki me je prej ubijal :D, pa se abs niti uklopil ni.
Tko da očitno guma je zgubila svojo lastnost, čeprov prehitr sam stem ni zajebancije. Mi je pa rekel en mehanik, če se abs začne tko nenavadno uklapjat je to že vzrok da je slaba guma. Ker če ti še zadnji del poplesava zarad abs-a je to ker se zadnje gume blokirajo, kar drgač nebi se smelo v normalni situaciji(ker ni snega al pa dežja). Ker zdej če res močno pritisnem mi zadnji del več ne poplesava. Tko da ne vem, jaz bi na tvojem mestu gume takoj menjal.

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 1:56 am
Napisal/-a g.Kromfelna
Slabe gume in ABS so posebno slaba kombinacija, še posebno pri bremzanju v ovinku. Avto gre ravno brez izgubljanja hitrosti.

Objavljeno: Pe dec 01, 2006 8:49 pm
Napisal/-a DonFilipo
Bistvo ABSa NI zmanjsanje zavorne poti, ampak OBVLADOVANJE vozila pri sunkovitem zaviranju. Marsikateri avto ima z ABSom daljso zavorno pot (posebej po mokrem ali snegu), ampak se z avtom da zavijat in ti avto ne bezi naprej nekontrolirano!

Objavljeno: Pe dec 01, 2006 11:34 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Jaz pa menim, da ABS nedvomno preprečuje blokiranje koles in s tem povečuje zavorni učinek (zmanjša zavorno pot) v primerjavi s popolnoma blokiranimi kolesi, ker iskorišča silo lepenja. Pri blokiranih kolesih te sile ni več, posledično ima avto manjši pojemek in popolno nezmožnost spreminjanja smeri. Iz lastnih izkušenj je ABS zelo težko premagati na suhi ali mokri cesti, v snegu se pa izkaže malce slabše, predvsem pri manjših hitrostih, ker se vozilo brez ABSa nekako lažje "vkoplje" v sneg pri ustavljanju, ABS pa veselo nabija in avto kar bezlja naprej. Nenazadnje, če ABS ne bi zmanjšal zavorne poti, nevem zakaj bi ga (so) uporabljali v F1.

Objavljeno: Pe dec 01, 2006 11:54 pm
Napisal/-a DonFilipo
Strokovnjak je napisal/-a:Jaz pa menim, da ABS nedvomno preprečuje blokiranje koles in s tem povečuje zavorni učinek (zmanjša zavorno pot) v primerjavi s popolnoma blokiranimi kolesi, ker iskorišča silo lepenja. Pri blokiranih kolesih te sile ni več, posledično ima avto manjši pojemek in popolno nezmožnost spreminjanja smeri. Iz lastnih izkušenj je ABS zelo težko premagati na suhi ali mokri cesti, v snegu se pa izkaže malce slabše, predvsem pri manjših hitrostih, ker se vozilo brez ABSa nekako lažje "vkoplje" v sneg pri ustavljanju, ABS pa veselo nabija in avto kar bezlja naprej. Nenazadnje, če ABS ne bi zmanjšal zavorne poti, nevem zakaj bi ga (so) uporabljali v F1.



Zaradi vodljivosti! Zavorna pot je relativna. Vcasih je daljsa, vcasih je krajsa. Vse je odvisno od trenja, stanja cestisca, gum, podvozja.... Je pa nepogresljiv pripomocek katerem je osnovna vloga vodljivost. Vsaka generacija je dodatno izboljsana in posledicno ima avto krajso zavorno pot.

Objavljeno: Ne dec 03, 2006 5:46 pm
Napisal/-a reber
ABS vsekakor pripomore da je zavorna pot krajša. Če je to na mokri cesti, bi se z blokiranimi kolesi podrsal dlje in to nekontrolirano, kar je še slabše. Če ABS prime prehitro, pač še bolj pritisneš zavoro in lastnost ABS-ja se bo spremenila, zato bodo blokirajoča se kolesa odzivala malce drugače. Razlike so minimalne in jih po občutku ne zaznamo. ABS je v snegu in blatu včasih zelo odveč, ker se kolesa ne pustijo vkopati.
Za preizkus ABS-ja je dovolj priklop na tester in tudi preizkus z novimi ali vsaj 100% dobrimi gumami. Postopek je sicer malce dolgotrajen, saj moraš menjat gume ali pa kolesa, rezultat pa bo jasen.
Za poskus, če sumiš ABS ali gume, poskusi najti nekoga, ki ima enak avto ali pa vsaj čim bolj podoben ... potem pa med sabo zamenjajta kolesa in testirajta. Ta način bo seveda cenejši kot obisk servisa. Rezultat testa potem posreduješ servisu, da imajo osnovo, kako iskati napako naprej, če se izkaže, da so gume v redu.
ABS je včasih kar pretirano občutljiv. Sam nisem pri sebi še nikoli opazil da bi bilo kaj narobe, zaviranje pa je vedno zelo efektivno, še posebej pri naglem zaviranju, ker ima senzor hitrega zaviranja in takrat še bolj prime.

Objavljeno: Ne dec 03, 2006 6:53 pm
Napisal/-a Bric
reber je napisal/-a: ABS je v snegu in blatu včasih zelo odveč, ker se kolesa ne pustijo vkopati.
.


Tega jaz ne razumem.

Objavljeno: Ne dec 03, 2006 7:07 pm
Napisal/-a Falco'
Bric je napisal/-a:
reber je napisal/-a: ABS je v snegu in blatu včasih zelo odveč, ker se kolesa ne pustijo vkopati.
.


Tega jaz ne razumem.


tudi jaz ne. :?

Objavljeno: Ne dec 03, 2006 7:13 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
Fabrizio je napisal/-a:
Bric je napisal/-a:
reber je napisal/-a: ABS je v snegu in blatu včasih zelo odveč, ker se kolesa ne pustijo vkopati.
.


Tega jaz ne razumem.


tudi jaz ne. :?


Mislil je povedati, da ne plužijo snega pred kolesi in zato ne zaplužijo, se ne vkopljejo. Res pa je vprašanje, če to vkopavanje kaj pomaga. Po moje ne.

Objavljeno: Ne dec 03, 2006 7:18 pm
Napisal/-a Bric
DonFilipo je napisal/-a:Bistvo ABSa NI zmanjsanje zavorne poti, ampak OBVLADOVANJE vozila pri sunkovitem zaviranju. Marsikateri avto ima z ABSom daljso zavorno pot (posebej po mokrem ali snegu), ampak se z avtom da zavijat in ti avto ne bezi naprej nekontrolirano!


Točno tako! Še posebej na ledu, je ABS katastrofa.
Ga ni čez ABS kot je izučena človeška noga. Seveda za priti do te stopnje ni enostavno. Povprašajte voznike tovornjakov, ki vozijo na vzhod (Rusija-Sibirija,...)
nihča ne mara ABS.

Objavljeno: Po dec 04, 2006 6:29 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Ma če se enkrat znajdeš na ledu se lahko samo pokrižaš. Ti ne pomaga nobena noga, ne ABS ne zimske gume, v poštev pride samo še airbag in varnostni pas. Spomnite se dogodka na gorenjski avtocesti lani ali predlani.