Stran 1 od 2
črpalka za izčrpanje motornega olja
Objavljeno: Če nov 30, 2006 7:38 pm
Napisal/-a smart4
Zanima me če se dobi pri nas kakšna črpalka s katero se lahko izčrpa olje iz motorja?
Gre namreč za to, da moj avto nima spodaj vijaka s katerim bi lahko olje ven spustil.
V tujini se dobijo črpalke ki se jim reče ˝pela pump˝.
Objavljeno: Če nov 30, 2006 7:42 pm
Napisal/-a OG_Blaz
Ja te zadeve mas na benzah v Trzinu na Petrolu jo imajo pa neki placas pa si das vn olje. Sam to ni dobr prevec ker ti nekaj umazanije vseeno vstane v karterju, sam dvomim da nimas vijaka spodaj, aja pa obvezno zamenjaj se oljni filter
P.S. zdi se mi da das tam kjer gledas nivo olja tam kjer sipko ven potegnes das notri cev in ti olje vn srpa ker je sipka direkt v karterju, upam da razumes kaj mislim
Lp
Objavljeno: Če nov 30, 2006 7:48 pm
Napisal/-a smart4
Ja vem da daš tam kjer je šipka.
Verjemi da moj avto nima vijaka. Je Smart fortwo.
Na servis ga pa ne peljem več, ker so mi enega za***li.
A za domačo rabo pa ni kake pumpe?
Objavljeno: Če nov 30, 2006 8:02 pm
Napisal/-a black
Mislim da sem v conradovem katalogu opazu to črpalko ko sem ga bežno prelistal v službi...
Objavljeno: Pe dec 01, 2006 1:09 am
Napisal/-a Lumpy_
Pa kaj toti so kaj kadili ko so ta motor delali? Brez vijaka za izpust olja???

Objavljeno: Pe dec 01, 2006 3:07 am
Napisal/-a bass
Ja po mojem tisti, ki je smarta delal ni bil pri zdravih.
Objavljeno: Pe dec 01, 2006 6:12 am
Napisal/-a smart4
Ma čist nori so. Samo da moraš na servis vozit in plačevat.
Objavljeno: Pe dec 01, 2006 8:37 am
Napisal/-a _BANDIT_
Karter dol pa všvasat šravf za izpust olja.
Sam to da ga nima že serijsko pa skor ne verjamem no, če pa je to res, pol so pa res bolniki uni, k so ga nardil.

Objavljeno: Pe dec 01, 2006 9:55 am
Napisal/-a reber
Saj lahko pa tudi karter dol odšravfaš, pa boš potem lahko dno karterja lepo očistil in opral, da bo čist kot nov. :P
Objavljeno: Pe dec 01, 2006 12:57 pm
Napisal/-a zupi13
reber je napisal/-a:Saj lahko pa tudi karter dol odšravfaš, pa boš potem lahko dno karterja lepo očistil in opral, da bo čist kot nov. :P
jst bi tut tak neredu, ker ne morš nikol spumpat vsega olja z dna .....
Objavljeno: Pe dec 01, 2006 1:06 pm
Napisal/-a M3
poznam enega mehanika ki dela na mercedes pa ga bom vprašal kako to oni naredijo.
al si se pozanimal pa ga prečrpavajo?

Objavljeno: Pe dec 01, 2006 8:47 pm
Napisal/-a M3
tipi res prečrpavajo preko odprtine za dolivanje

Objavljeno: Pe dec 01, 2006 9:18 pm
Napisal/-a OG_Blaz
Pomoje je res bolje ce si das kar karter dol pa orenk popucas, ce pa nisi nek mehanik pa izcpaj pac, pomoje je bolje da gres na benzo kot pa da kupis zadevo sej ne menjujes olja vsak dan
P.S. sam so pa res taktiki, da ni vijaka
Lp
Objavljeno: So dec 02, 2006 3:33 am
Napisal/-a tony1
Tale tehnologija, da se olje menjava tako, da se ga s črpalko izčrpa ni nič novega - pri američanih je to z njihovimi "hitrimi menjavami" olja praksa že kakšno desetletje in ni nič slabše od starega načina.
Pravilno se to dela tako, da se olje izčrpa skozi luknjo za palčko za preverjanje nivoja olja (torej se črpa olje direktno iz karterja). Aja, pa filter je treba seveda obvezno zamenjat.
Objavljeno: So dec 02, 2006 6:31 am
Napisal/-a smart4
Baje se to dela zaradi nekakšnih predpisov. naj bi bilo vedno več avtomobilov brez vijaka. Ker tisti vijak naj bi bil nevaren v primeru točenja ( za okolje mislim).
Objavljeno: So dec 02, 2006 5:17 pm
Napisal/-a reber
smart4 je napisal/-a:Baje se to dela zaradi nekakšnih predpisov. naj bi bilo vedno več avtomobilov brez vijaka. Ker tisti vijak naj bi bil nevaren v primeru točenja ( za okolje mislim).
V primeru "točenja"

kaj si mislil s tem? mogoče trčenja? da bi karter kaj popustil tam okrog vijaka, če bi prišlo do deformacije?
Z oljem je pa tako: nikoli, res nikoli ne izčrpaš ali pa izliješ 100% vsega starega olja ven ... pa nič hudega če ga kakšno žlico ali dve ostane noter, tudi pol deci ali cel deci proti 4 litrom ni nič hudega, bo pač novo olje že malce potemnelo takoj na začetku. Mislim, da je bolj pomembno, da vsakič zamenjaš tudi filter, ni toliko pomembno, če ostane malenkost starega olja noter. Prav tako mislim, da s prečrpavanjem, oziroma sesanjem olja skozi tisto luknjo za kontrolo ni tako napačen sistem, saj posesa ven v glavnem vse olje, ravno tako, kot bi ga zlil skozi vijak na dnu. Delo je manj umazano, verjetno tudi hitrejše, res pa je, da zahteva posebno pripravo. Ne bi vedel, ampak a niso imel to na črpalkah? Olja že nekaj let ne menjam sam, tako da skrb za to prepuščam mojemu mehaniku. V bistvu nimam placa za mehanična dela, pa še ne da se mi packat okol mašine ...
Objavljeno: So dec 02, 2006 5:57 pm
Napisal/-a sebaveh
Glede točenja je verjetno mislil na slabo tesnjenje

Ampak dvomim da bi jih ukinjali samo zaradi tega, ker taki šrauf tudi ne spusti kar tako

Mislim da je bolj težnja proti temu, da lastniki nebi več sami menjavali olja in staro olje vlivali kam se njim zazdi.
Objavljeno: So dec 02, 2006 6:05 pm
Napisal/-a čare
greš u BAUHAUS in kupiš črpalko za na bohrmašino daš nanjo primerno debele cevi pa potegneš ven olje črpalka pa košta okol 3 jurje
Objavljeno: So dec 02, 2006 6:57 pm
Napisal/-a rumena ibiza
greš na petrol pa plačaš 600sit, če pa kupiš olje tam pa je to gratis..

Objavljeno: Po dec 04, 2006 9:13 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Karterja res nebi dol šraufal, ker so ga pomoje zelo doktorsko prepletli z raznimi nosilci in podobnimi ovirami.