Stran 1 od 2

Laufanje v leru

Objavljeno: Ne dec 17, 2006 10:50 pm
Napisal/-a dnovak24
Torej a je kej narobe če avto laufa v leru na mestu nwm urco, dve, tri.....?
A skuri veliko bencina?

Objavljeno: Ne dec 17, 2006 10:54 pm
Napisal/-a Strokovnjak
S tehničnega vidika ni nič narobe, z okoljevarstvenega pa je narobe. Skuri okoli 1,5 l goriva na uro. Odvisno od mašine.

Objavljeno: Ne dec 17, 2006 11:13 pm
Napisal/-a AgitatoR
Najprej ga segrej z vožnjo.

Objavljeno: Ne dec 17, 2006 11:34 pm
Napisal/-a Quiksilver
Tud men se je zgodil da po dolgem popivanju v neki koči sredi gozda nisem mev it kam spat ker so bile vse sobe že zasedene. Pa sm se odloču da prespim kar v prijateljevem polotu :D Sem lepo prižgav avto počaku 3 min da je začelo toplo pihat, prižgav radio in se udobno namestiv v sedež. Zbudu sm se po 3 urah trdnega spanca 8) Avto je še zmeraj normalno laufu. Porabu je pa eno črtico po cagru.

Objavljeno: Ne dec 17, 2006 11:38 pm
Napisal/-a EX-B
Pod stantgasom oljna pumpa nima ravno pravega pritiska za mazanje masine. Tko da redno prakticiral tega jest nebi.

Objavljeno: Po dec 18, 2006 12:04 am
Napisal/-a dnovak24
Hehe, ja učas če nimaš kje prespat sred zime pač v avtu prespiš da te ne zebe ane, ja skuriš pa verjetno kr dost goriva če boš 8 ur spau:)

Objavljeno: Po dec 18, 2006 12:48 am
Napisal/-a Mad
...Kolikor imam prakse ne bi smelo škodit če te ne j**e recimo kakšen termostat in termostikalo ;) L.p. Mad

Objavljeno: Po dec 18, 2006 3:30 am
Napisal/-a phoebus
Ne vem kako oljna pumpa ne daje dovolj pritiska (sploh najbrž mislite pozimi), če jaz ko zakurblam mrzel avto veselo gledam, kako je pritisk olja v prostem teku preko 80%...

Me je pa res vedno zanimalo, kako oljna pumpa "štima pritisk", da pri topli mašini daje manj pritiska- a je vezana na kak senzor temperature, ali je samo gostota olja različna?

Objavljeno: Po dec 18, 2006 8:56 am
Napisal/-a adamovc
Meni na potovalnm računalniku pri ogreti mašini kaže v prostem teku porabo 0,6l na uro (če to drži pa nisem preverjal). Poraba v bistvu ni posebej velika, pa tudi če recimo prespiš 8 ur, te to stane le dober tisočak.

Objavljeno: Po dec 18, 2006 9:15 am
Napisal/-a krucymucy
phoebus je napisal/-a:Me je pa res vedno zanimalo, kako oljna pumpa "štima pritisk", da pri topli mašini daje manj pritiska- a je vezana na kak senzor temperature, ali je samo gostota olja različna?

pravilno razmisljas. z visanjem temperature olje postaja redkejse in zato manjsi tlak pri ogretem avtomobilu. pa tudi vrtljaji prostega teka se razlikujejo pri toplem/hladnem motorju ...

Objavljeno: Po dec 18, 2006 11:40 am
Napisal/-a oorosh
Ali je možno, da bi dolgo delovanje motorja v prostem teku škodovalo motorčku za prosti tek? :shock:

Objavljeno: Po dec 18, 2006 1:12 pm
Napisal/-a nebivedu
Na dolenjskem policijski avtomobili stojijo po 24 ur na enem in istem mestu prižgani - policijska varnostna služba, ki varuje cigane. To se zdej dogaja že ene 2 do 3 tedne. Če bi res tok škodilo avtomobilom, bi ti avtomobili že vsi pocrkal, pa še kr delajo.

Objavljeno: Po dec 18, 2006 1:25 pm
Napisal/-a Bosko001
nebivedu je napisal/-a:Na dolenjskem policijski avtomobili stojijo po 24 ur na enem in istem mestu prižgani - policijska varnostna služba, ki varuje cigane. To se zdej dogaja že ene 2 do 3 tedne. Če bi res tok škodilo avtomobilom, bi ti avtomobili že vsi pocrkal, pa še kr delajo.


Bi jim jaz dal sedet v avtu pa ga brezveze laufat za naš denar... Naj se vsedejo zraven ciganov okrog ognja...

Objavljeno: Po dec 18, 2006 1:35 pm
Napisal/-a nebivedu
Bosko001 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Na dolenjskem policijski avtomobili stojijo po 24 ur na enem in istem mestu prižgani - policijska varnostna služba, ki varuje cigane. To se zdej dogaja že ene 2 do 3 tedne. Če bi res tok škodilo avtomobilom, bi ti avtomobili že vsi pocrkal, pa še kr delajo.


Bi jim jaz dal sedet v avtu pa ga brezveze laufat za naš denar... Naj se vsedejo zraven ciganov okrog ognja...


Od ivančne gorice do naselja so 3 enote, ki 24ur na dan čuvajo, potem pa še 2 enoti ob taboru, z druge strani pa ne vem kok jih je - uglavnem zapravljajo naš denar za brezveze.

Objavljeno: Po dec 18, 2006 1:53 pm
Napisal/-a reber
Policaji so v glavnem vedno v vsaki patrulji lepo v prižganem avtu, pa naj bo to poleti ali pa pozimi. Če bi zelo škodovalo mašini tako početje, bi policijski avti pocrkal zelo hitro, pa verjetno dosegajo kar lepo število kilometrov.
Oljna črpalka res da malce manj pritiska pri nizkih vrtljajih, kot pri visokih, res pa je tudi, da pri nizkih vrtljajih v prostem teku ležaji niso tako obremenjeni kot pri višjih, še posebej pri priganjanju in vožnji v klanec in podobno. Iz tega sledi, da je tisti tlak olja povsem dovolj, glavno da so ležaji mastni pa se ne bodo obrabljali. Mislim, da je to logično kot dan in noč. Avto mora biti narejen tako, oziroma, mašina mora biti narejena tako, da se pri normalni uporabi ne sme nič pokvarit. Prosti tek pa spada v normalno uporabo, čeprav ni priporočljiva. Veliko bolj škodi motorji priganjanje v visoke vrtljaje in podobno, ki pa ga verjetno prakticira precej voznikov, pa verjetno ne razmišljajo toliko o škodljivosti tega početja ... ampak avti še kar delajo, naj jih priganjamo ali pa lavfamo v prostem teku. ;)

Objavljeno: Po dec 18, 2006 2:29 pm
Napisal/-a hladov
Par let nazaj smo bili na dopustu pri v bližini Zadra. Zjutraj se z bratrancem odpravljava v trgovino. Bratranec prižge avto (Passat tdi) in seveda zakuri klimo, ker je bil avto že nekoliko topel. Pa stopi ven da bi pokadil še en cigaret dokler se avto lepo ohladi ;) . Zapre vrata, ta pa se lepo zaklenejo (samodejno zaklepanje :evil: ). Sva poskušala vse živo, vlomiti nisva znala :cry: , domači mojstri so trdili da tudi ne znajo :ne . Ključe so nam iz Slovenije poslali po avtobusu ;) . Zvečer sva jih šla iskat v Zadar. Bratranec je odklenil vrata, Kakšen prijeten hlad 8) . Z avtom pa nič narobe. Po otoku pa govorice, da naj bi bil cel dan v avtu majhen otrok :-P .

Objavljeno: Po dec 18, 2006 2:44 pm
Napisal/-a kljukec
hladov je napisal/-a:Par let nazaj smo bili na dopustu pri v bližini Zadra. Zjutraj se z bratrancem odpravljava v trgovino. Bratranec prižge avto (Passat tdi) in seveda zakuri klimo, ker je bil avto že nekoliko topel. Pa stopi ven da bi pokadil še en cigaret dokler se avto lepo ohladi ;) . Zapre vrata, ta pa se lepo zaklenejo (samodejno zaklepanje :evil: ). Sva poskušala vse živo, vlomiti nisva znala :cry: , domači mojstri so trdili da tudi ne znajo :ne . Ključe so nam iz Slovenije poslali po avtobusu ;) . Zvečer sva jih šla iskat v Zadar. Bratranec je odklenil vrata, Kakšen prijeten hlad 8) . Z avtom pa nič narobe. Po otoku pa govorice, da naj bi bil cel dan v avtu majhen otrok :-P .

zakaj se je pa zaklenu?
upam, da je odpravu napako
lp

Objavljeno: Po dec 18, 2006 3:18 pm
Napisal/-a RED_line
jz ko ga segrevem počakam da se najprej malo ulaufa potem pa ga malo piknem po gasu da pristane na normalnih obratih delovanja.

Objavljeno: Po dec 18, 2006 3:27 pm
Napisal/-a hladov
V avto so naknadno (servis ;) ) vgradili daljinsko zaklepanje. Če si najprej zaklenil z daljincem, potem pa odklenil z ključem se je včasih čez nekaj časa avto kar spomnil, da bi moral biti zaklenjen. Pa se je zaklenil :D . Ne vem pa če je bila napaka odpravljena, ali pa je postal bratranec bolj previden. :idea: