Stran 1 od 3
1 čudno vprašanje
Objavljeno: Če dec 21, 2006 12:43 am
Napisal/-a mitch007
A zdej k je ponoč tko mrzlo in je avto zjutri ful mrzu , a se da v avto kej tko sam na zadnje zice pa greje cel avto sam zarad ksne termične lastnosti materijala da nekak toploto proizvaja ( brez štroma ) ?
anyone? , full je mrzlo zjutri

Objavljeno: Če dec 21, 2006 12:56 am
Napisal/-a Lumpy_
A da bi kar samo od sebe grela ta stvar avto? Da bi proizvajala toploto? Nikol slišal za kaj takega.

Po moje te sam webasto reši, da te nebo treslo zjutraj
Včasih si tud jaz želim kaj takega zjutraj ko me spajtla ko se vsedem v mrzl avto.

Objavljeno: Če dec 21, 2006 1:06 am
Napisal/-a esem
Seveda obstaja, ne vem, kako se kliče, uporabljajo ponekod vojaki in alpinisti mogoče (razni reševalni oz preživetveni paketi). Temelji pa na kemični reakciji, ki sprošča toploto, lahko hitreje ali bolj počasi. Oboje zate neprimerno, ker hitra ne drži do jutra, počasna se pa sproti ohlaja (preslaba izolacija avta). Poleg tega je dosti predrago za redno uporabo in neekološko.
Edit
poišči z guglom - npr chemical heater (milijoni zadetkov)
http://www.ama-cycle.org/features/Cold/Chem.asp
Re: 1 čudno vprašanje
Objavljeno: Če dec 21, 2006 5:10 am
Napisal/-a pilgrim
mitch007 je napisal/-a: da nekak toploto proizvaja ( brez štroma ) ?
ja, recimo kak pes svetega huberta

Objavljeno: Če dec 21, 2006 10:08 am
Napisal/-a AgitatoR
Kr kabel potegni pa kalirofer not.

Objavljeno: Če dec 21, 2006 10:17 am
Napisal/-a cliort
Ja vem kaj misliš.
Princip je ravno obraten kot pri hladilniku.
In zadeva dejansko deluje, samo se bojim, da temperatura niti ni tko nizka kakor se zdi, da bi ti kej tazga ratalo(mislim, da moraš imeti konstantno temp. kr orng pod lediščem, takšno površino,.....), pa tudi tehnologija je kr $$$$.
Če pa kaj iznajdeš, pa kr na plano z idejo!!
LP
Objavljeno: Če dec 21, 2006 10:59 am
Napisal/-a FastRider
ja no obstajata dva tipa grelnikov za vgradnjo -vodni in zračni . zračni greje samo zunanjost, vodni pa tud hladilno tekocino.oba delata na bencin iz avta. mozno jih je uklopt z: casovno nastavitvijo; daljincem ali prek mobitela.
cena: od 650 eur naprej.
drgac mas pa to v decembrski motoreviji (str14)

Objavljeno: Če dec 21, 2006 11:03 am
Napisal/-a nebivedu
Priklopi si grelec v hladilni sistem, pa naj ti greje vodo na 60 stopinj celo noč - posledica bo da boš imel tut v avtu okol 23 stopinj, pa še mašina bo zjutraj takoj nared za vožnjo.
Objavljeno: Če dec 21, 2006 11:06 am
Napisal/-a Cash
Ma za 6 jurjev uštimaš to. Greš v Špar, kupš časovno stikalo za 1500 in en fen za 3500, pa en kabel za 500. No, to zmontiraš not, pa kabel pripelješ spredaj pod odbijač in vsak večer lepo vklopiš s kablom iz garaže, pa en nosilc iz drata si narediš za fen, da ga daš med sedežoma in ti piha u šipo. Če pa živiš v bloku, pa je mau večji problem

Objavljeno: Če dec 21, 2006 11:07 am
Napisal/-a Cash
nebivedu je napisal/-a:Priklopi si grelec v hladilni sistem, pa naj ti greje vodo na 60 stopinj celo noč - posledica bo da boš imel tut v avtu okol 23 stopinj, pa še mašina bo zjutraj takoj nared za vožnjo.
Kako bo mašina takoj nared za vožnjo, če pa bo olje še hladno

Objavljeno: Če dec 21, 2006 11:58 am
Napisal/-a nebivedu
Cash je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Priklopi si grelec v hladilni sistem, pa naj ti greje vodo na 60 stopinj celo noč - posledica bo da boš imel tut v avtu okol 23 stopinj, pa še mašina bo zjutraj takoj nared za vožnjo.
Kako bo mašina takoj nared za vožnjo, če pa bo olje še hladno

Grelec za vodo daš v hladilni sistem - torej ga potopiš v hladilno tekočino. Če je voda celo noč ogreta na 60 stopinj celzija, potem se zaradi tega ogreje cela mašina na to temperaturo - s tem tudi olje.
Objavljeno: Če dec 21, 2006 12:28 pm
Napisal/-a Cash
Aja, da pride vse do olja preko noči pri -10 stopinj

Objavljeno: Če dec 21, 2006 12:32 pm
Napisal/-a cliort
nebivedu je napisal/-a:Grelec za vodo daš v hladilni sistem - torej ga potopiš v hladilno tekočino. Če je voda celo noč ogreta na 60 stopinj celzija, potem se zaradi tega ogreje cela mašina na to temperaturo - s tem tudi olje.
To se mi zdi, še najcenejše in najenostavneje!
Sam me zanima, a je res tolk placa v "kilerju" še za en tak grelc??
Pa mislim, da gre za tako "udobje" kr valiko štroma.

Objavljeno: Če dec 21, 2006 2:41 pm
Napisal/-a Lumpy_
Pa dvakrat po 0,3.

Pa te greje tak da to ni res hehe.
Objavljeno: Če dec 21, 2006 2:45 pm
Napisal/-a Patrik_A3
Lumpy_ je napisal/-a:Pa dvakrat po 0,3.

Pa te greje tak da to ni res hehe.
Te še te bolj greje ko morš gledati kje stojijo kopsi :P

Objavljeno: Če dec 21, 2006 2:52 pm
Napisal/-a kljukec
Cash je napisal/-a:Aja, da pride vse do olja preko noči pri -10 stopinj

sej se sploh ne shladi- k bi vkluču takoj- torej temp. pod 60 stopinj sploh nebi padla
Objavljeno: Če dec 21, 2006 2:53 pm
Napisal/-a Lumpy_
Patrik_A3 je napisal/-a:Lumpy_ je napisal/-a:Pa dvakrat po 0,3.

Pa te greje tak da to ni res hehe.
Te še te bolj greje ko morš gledati kje stojijo kopsi :P

Sej , ko te pa vstavijo, ti pa že švic prteče po čeli, pa magari je zuni -10

Objavljeno: Če dec 21, 2006 2:59 pm
Napisal/-a seeman66
Andersenova Pamelca
Objavljeno: Če dec 21, 2006 3:01 pm
Napisal/-a nebivedu
Saab je imel že 1987 leta v modelu 9000 možen priklop na 220V. Sem imel tak avto in vtičnico je imel pod levim prednjim blatnikom.
Zvečer si priklopil avto na elektriko in nastavil timer ob 5h zjutraj,(če si ob 6h šel od doma) in v tisti eni uri(od 5h do 6h) je kabino ogrelo na 23 stopinj in motor (olje in vodo) na 60 stopinj. Tako da si se usedel v topel avto in lepo obrnil ključ in se odpeljal.
Seveda nisi smel pozabit odklopit kabla.
Grelec je bil 400W, tako da je porabilo samo 400 vatov v eni uri - kar je zelo malo za to da te ni zeblo ko si se usedel v avto.
Za nameček je pa imel še ogrevane sedeže, tako da si med vožnjo imel lahko še to vklopljeno.