Stran 1 od 1

Neupoštevanje reklamacije Renault

Objavljeno: So dec 23, 2006 8:45 pm
Napisal/-a jama
Prosim za pomoč, če je kdo imel kaj podobnega oz. ve na koga se lahko obrnem.

Da ne dolgovezim preveč le na kratko. Pri avtu Renaul Scenic 2, ki ima dvoletno garancijo je pol leta po njenem preteku utrpel napako, ki jo po mnenju vseh serviserjev s katerim smo bili v kontaktu, ne bi smel. Na rednem letnem servisu na katerem so poleg vsega menjali tudi pogonske gredi so odkrili še poškodbo diferenciala menjalnika. Poškodba naj bi nastala zaradi preobremenitve (pri avtu moči 1,5 dizel) in ob tem naj bi se poškodovala tudi os. NAj poudarim, da je avto redno servisiran v pooblaščeni Avtohiši in je z njim od nakupa naprej skozi nekaj narobe.

Glede na to, da zamenjava diferenciala, ki je nujna stane z odbitimi 30 % (ki jih kod znak dobre volje prizna Renault) okoli 150.000 Sit. Ob tem bi bilo za kvalitetno popravilo potrebno zamenjati tudi os menjalnika. Glede na to, da gre po mojem mnenju za skrito napako smo naslovili reklamacijo na Službo za stike s kupci, ki pa je zadevo zavrnilo in na eni in pol strani vljudnostnega blablaja z vsemi napačnimi podatki (datum prevzema ja kar v letu 2003, številka šasije napačna itd) ponudilo zamenjavo vozila, ki ima za seboj že toliko popravil za novega (po ugodni ponudbi). A si predstavljate! Da bi jih poslal v .... Gospa, ki je podpisnica dopisa danes od 14.15 (ko smo prejeli dopis) ni dosegljiva.

V Avtohiši, kjer vozilo popravljeno čaka na prevzem le tega seveda pred plačilom ne morejo izdati. Razumljivo. Mi pa nočemo vrniti nadomestnega vozila (Clio).

Moje vprašanje je: Ali ima kdo podobne izkušnje in kakšne so naše možnosti, če gremo v tožbo oz. kaj je za narediti. Vsi govorijo (tudi mehaniki - neuradno), da gre za njihovo napaka in naj avta ne prevzamem in obdržim nadomestno vozilo. Vsa mnenja in predlogi dobrodošli.

Petka

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:13 pm
Napisal/-a imilet1
ne vzemi avta in dobesedno popizdi j*** jim mater dobesedno, ker jst sm imel podoben primer sam da je slo za T2-internet.Sicer ni kulturno ampak zlepa ne gre vec nic.Ce kljub temu ne bodo ukrepali zagrozi s tozbo!Tud nam je sla na feliciji diesel bosch pumpa neki casa po garanciji pa je fotr dobesedno tkole rekel!Ce ne bo avto zrihtan na vase stroske v 3 dneh se odpeljem s tole oktavijo(bila je poleg felicije in kljuci noter ) pa ce poklicete 100 policajev.Takoj so rekli gospod bomo videli kaj se da narest namrec pumpa nova je kostal okrog 600.000sit. In lej ga zlomka avto je bil zrihtan v dveh dneh na racun skode seveda!

Ce dokazes da je skrita napaka bi morali priznati, ce ne pa tozba ;)

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:45 pm
Napisal/-a bass
Zrelo za enega dobrega odvetnika.

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 6:02 am
Napisal/-a pilgrim
zakon o varstvu potrošnikov,
urad za varstvo potrošnikov
zveza potrošnikov

sam bi se osebno oglasil pri najvišjem šefu, do katerega bi uspel priti (šef avtohiše, renault služba za reklamacije, pa vse do onega francoza al kaj je v novem mestu) in bi jih obvestil, za kaj gre, ter da jih samo obveščam, da gre zadeva k odvetniku, na sedež renaulta v francijo in v vse medije - poimensko.vedno ima kdo koga nadrejenega, zaradi katerega se userje, sploh če s prstom pokažeš na točno določenega posameznika!
želim obilo sreče in čim bolj mirne živce pri iskanju pravice.

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 11:49 am
Napisal/-a cardynal
heh tudi jaz sem imel isti problem z renaultom (j***a od jajce nikoli več !!) slo se je zaradi turbine pri renaul laguni pisal vse mozne stvari prvo probal na avtohiši kjer niti osnovnih moznosti nisem imel po domace povedano so me dobesedno odj..li. Prijavil sem jih pristojnemu inspektorju za varstvo potrosnikov to je bila moja najvecja napaka ker tile inspektorji so navadni drekaci ampak res gnoji leni ! Tako jezen sem bil, se danes sem ker mi noben ni kao mogel pomagat . Ok po tednih pisanja pritozb in dopisov inspektorju in avtohisi -na avtohisi sem totalno popenil pponudli so popust 5 procentov ce mi oni vgradijo dele, ki jih jaz kupim, se pravi turbino, hladilnik in ostali krafl kupim po redni ceni, oni mi pa za delo priznajo popust!Grozil direktorju on meni se bol grozil, potem sem ugotovil da nima vec smisla in mojih zivcev. in sem napisal dopis na sedež renoja v novem mestu Službo za stike s kupci kjer mi pa niti slucajno niso priznali napake, ceprav je javno znano da so pri lagunah vse turbine omagovale isto dve strani bluzenja o raznoraznih delih blabla bla vglavnem dve strani nakladanja in nic pametnega povedanega.
potem sem ugotovil da nima smisla se vec z nikomer kregat ker sem bil edino jaz jezen ucinka pa ni bilo nikakrsnega zato sem vse skupaj pustil na miru in avto pri privat mehaniku porihtal
nauk te zgodbe : nikoli vec in res nikoli vec renoja

napisal sem zelo grdo in slabo citljivo se opravicujem ampak vedno ko opisujem mojo zgodbo postanem jezn :) :roll:

lp

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 12:44 pm
Napisal/-a RED_line
uf, ko ti po par tednih od garancije crknejo kape od cvečk ki stane vsaka 15k.(se je zgodilo znancu)

sej pravim da roeno je kanta ;) ta stari so veliko boljši ;)

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 1:38 pm
Napisal/-a ghostrider
Nimaš kej narest, če je avto iz garancije. Če pa obstaja varianta, da so ti v garanciji kej menal, da je vplival na okvaro, pa se pozanimaj. Za te stvari obstajajo določene ustanove(v ljubljani LPP)in se pojdi pozanimat k advokatu.