Stran 1 od 1

Pranje motorja

Objavljeno: Pe jun 27, 2003 12:52 pm
Napisal/-a matic
Zanima me kako je s pranjm motorja z WAPom?
Ko dvignem "havbo", je varno kar spricat z vodo in malce posamponirat ali...?

Objavljeno: Pe jun 27, 2003 1:22 pm
Napisal/-a kobreti
Ni priporočljivo sploh pa ne šamponirat, če pa boš že z wapom pa z malo večje razdalje!!! :wink:

Objavljeno: Pe jun 27, 2003 1:29 pm
Napisal/-a Need_Power
Če želiš oprat motor (verjetno misliš vse tiste plastične pokrove in cevke), ti priporočam da nabaviš kako dobro čistilo za plastiko in z vlažno krpo obrišeš (večkrat).
S kako cevjo ali pa wapom pa jaz niti slučajno nebi rinil pod haubo, ker je v novejših motorjih tolko enih kablov in elektronike, da se s temi zadevami ni pametno hecat.


Ajde

Objavljeno: Pe jun 27, 2003 1:30 pm
Napisal/-a matic
No ja... razdlja... defintivno... šampon sem imel pa tut v mislih samo po spodni strani pokrova (havbe) in še kak tak kos pleha (pade pa kaka kaplijca tudi na motor in drugod).

Naceloma vem, da ti motor operejo tudi v avtopralnici (nekaj casa sem nekoc delal v eni) in smo pri pranju motorja full zascitli filter, akumulator (pa se kaj!?).. samo kolk j res potrebno.. filte... ok.. ampak zascita akumolatroja se mi pa ne zdi potrebna!? Se kaj drugega..?

Daihatsuja sem opral kar tako... na hitro.. ker ni kakega stroma in kakih zadev in je vse tut kul.. za kangooja pa mal bolj cvikam, ker ga tut ne poznam se tolk dober.

Objavljeno: Pe jun 27, 2003 2:02 pm
Napisal/-a WhiteCell
dejte noi mir...
jest sm ze vec avtomobilov z vapiom upral.. pa ni blo napiske.. s prve uzgal...kaj pa k s 150 km/h v dezju vozte a vm tut kasn kambck odpihne ... res pa ne s curkom ( malokateri wap ma čisti curek) direkt v dihtnge cilat..drgac ni panike....

Objavljeno: Pe jun 27, 2003 3:08 pm
Napisal/-a TITan
WAP priklopte na čim toplejšo vodo (pomembno za maščobo) in nastavite na čimbolj pršenje. Po tem pošpricite z šamponom za motorje (jz mam enga pocen iz špara, pa pustite kako minuto da deluje. Potem s krtačo odstanite ta hudo maščobo in še enkrat poWAPajte.

Testirano na 4 avtih z od fergazerjov do ta najbolj zapletenih vbrizgov.

Objavljeno: So jun 28, 2003 3:39 pm
Napisal/-a kdk
Posledica direktnega pranja z Wapom s prevelike bližine !
Sodelavec na škodi Favorit z elektronsko podporo vplinjača in katalizatorjem
- 1x senzor ( ne ve za kaj je že bil )
- lambda sonda
Oboje posledica kratkih stikov v konektorjih.
Po serviserjevih besedah motorja ni problem prati , samo pazit je treba da ni direktnega curka po elektronskih delih , pa še priporočljivo je po pranju izpihati konektorje , ki so povezani z razno elektroniko po motorju.

Objavljeno: So jun 28, 2003 3:47 pm
Napisal/-a monster_d
Ma kje ste pa to culi da se z wapom motorja ne pere? :?: :?:
CE pa sma s kolegom pred tehnicnim sla prav v avtopralnico pa je kolega se reko ce mu lahko motor operejo, pa mu je kar z kakega metra z wapom spral masino!
Edino kaj je blem elektronika!
Pa starejsi avti ki so bolj slabo izolirani da ti ne pride voda v razdelilno kapo!
Drugac pa kaksne vecje posledice nemore bit!

Objavljeno: Ne jun 29, 2003 7:49 pm
Napisal/-a maky
SAFRANE je napisal/-a:zapelji se---npr.: k nam na Autocommerce v pralnico -daš nevem 500 sit in ti jo fantje z posebnim aparatom samo za to očisijo in zrihtajo

se še najbolj splača kot pa da bi sam kej delal in pol kej zaj***

lp
johny 8)


ni glih 500 :wink:
ampak če že greste uprašite kdaj dela mičo :wink: :wink:

Objavljeno: Ne jun 29, 2003 7:53 pm
Napisal/-a MacTron
maky je napisal/-a:
SAFRANE je napisal/-a:zapelji se---npr.: k nam na Autocommerce v pralnico -daš nevem 500 sit in ti jo fantje z posebnim aparatom samo za to očisijo in zrihtajo

se še najbolj splača kot pa da bi sam kej delal in pol kej zaj***

lp
johny 8)


ni glih 500 :wink:
ampak če že greste uprašite kdaj dela mičo :wink: :wink:


mal off.. sam a nimas ti tega faceliftinga ze narjenga :) mal pokazi

Objavljeno: Ne jun 29, 2003 9:58 pm
Napisal/-a *bojci*
SAFRANE je napisal/-a:zapelji se---npr.: k nam na Autocommerce v pralnico -daš nevem 500 sit in ti jo fantje z posebnim aparatom samo za to očisijo in zrihtajo

se še najbolj splača kot pa da bi sam kej delal in pol kej zaj***

lp
johny 8)


V bistvu ti najprej z nekim sprejem (ki odmaščuje) not nafuda, potem pa s kärcherjem (kaj je za avte prati) dol spere. Ni to nobena umetnost, je pa priporočljivo malo s kako vrečko ali plastiko zavarovati dele, ki so občutljivi. Torej.. elektronika, verteiler...

Objavljeno: Po jun 30, 2003 11:13 am
Napisal/-a matic
Opral sem ga! :P Zdej pa kar skos pod haubo gledam! :D Uporabil sem kar moto wash (za prat motorje).. namocis, pospricas, pustis 5min, podrgens mal z gobo, speres! BLESCI SE!

:D

Objavljeno: Po jun 30, 2003 1:21 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst še nikol nisem nobenga avtomobila pod pokrovom opral. Zakaj to sploh počnete? A se pol bahate kok mate čiste mašine?

LP
Nebivedu

Objavljeno: Po jun 30, 2003 2:11 pm
Napisal/-a monster_d
Sploh ce kupujes avto pa je motor opran lahko mozno podvomis ce kje ne tece kaj olja!
navadno je tak da tisim motorjem ko tece olje jih operejo pol pa pravijo da nic ne tece itd!
Sam je pa lepo videt motor opran, ne pa poln svinarije!
Odlocitev posameznika pac! Ker pomoje ce bo motor opran nebo nic boljse delal! :P :lol: :lol:

Objavljeno: Po jun 30, 2003 3:05 pm
Napisal/-a i-VTEC VTi
edino morš pazt da ti voda ne pride v filter

Objavljeno: Po jun 30, 2003 5:01 pm
Napisal/-a *bojci*
nebivedu je napisal/-a:Jst še nikol nisem nobenga avtomobila pod pokrovom opral. Zakaj to sploh počnete? A se pol bahate kok mate čiste mašine?

LP
Nebivedu


Meni so morali mehaniki najprej mašino oprati, če so hoteli vedeti, kera dihtunga na glavi mi pušča.
Kdor ima čisto mašino, se lahko baha, ker mu ne pušča olja, ker jo vzdržuje....

Objavljeno: Po jun 30, 2003 5:42 pm
Napisal/-a Punto_GT
nebivedu je napisal/-a:Jst še nikol nisem nobenga avtomobila pod pokrovom opral. Zakaj to sploh počnete? A se pol bahate kok mate čiste mašine?

LP
Nebivedu


Se strinjam s tabo, ta prav motor more bit umazan in svinski od olja :!:

Objavljeno: So jul 05, 2003 2:43 pm
Napisal/-a matic
Meni je pac vsec, da je tudi motor opran, tako kot podvozje!
Kaj naj bi se potem bahal, kok mam lep podvozje!? :roll:

Jaz pa mislim da cista masina, dela dlje kot zasvinjana.. zasvinjan motor, mascoba sicer res da nekako pomaga, ker masti tesnila ipd. in ne preparijo, ampak pranje to nic ne poslabsa. Je pa se mnogo drugih stvari ki se nabirajo pod havbo in pomagajo temu, da tesnila in druga plasika in zelez in ostali meteriali razapdajo. Vam "pičkam" ki vam samo mehankar odpre havbo, vam je res vseen za motor. Tisti ki pa vsaj destilirano vodo dolivate, preverjate akumolator, olje pa se kaj, pa vam bi bilo verjetno lazje ce je cisto in niste potem umazani do komolcev?! Kar je kje na poti, kdaj res potrebno in sitno.. in tut ko olje zacne puscat je to dost hitro opazno.. med tem ko pri zapacanem motrju tega sploh ne opazite!!

Za piko na i pa: Kaj za vraga se cem bahat z masino od kangooja 1.2, ki je najbolj osnoven motor!? In kaj bi se bahal z masino 0.9 pri daihatsuju!? :roll:

Preprosto pac: eni imamo radi cistoco in red ter da stvari delujejo, drugim je pa pac vseeno (dokler delajo), ko crkne pa jok na drevo!