Stran 1 od 2

Ali je možno da se zavrti alu platišče v pnevmatiki...

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 8:42 am
Napisal/-a GT4turb0
Včeraj sem kupil in montiral eno leto stare pnevmatike, ko sem pa speljeval čez rob dvigala je zacvililo kot da bi se alu platišče zavrtelo, pnevmatika pa ostala na mestu-je to sploh možno in kakšne so posledice-je potrebno ponovno centriranje če avto med vožnjo ne trese volana?

lp

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 8:57 am
Napisal/-a Nixxon
Baje je možno, zaradi tiste masti, ki jo vulkanizerji namažejo na gumo, da gre le-ta lažje gor. Baje je prvih 100km treba malo bolj previdno pospeševati. Vsaj tako mi ej bilo rečeno.

Če gume niti pri nizkih, niti pri visokih hitrostih ne tresejo, pomoje ponovno centriranje ni potrebno.

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 9:26 am
Napisal/-a bass
Koliko te masti so ti pa namazali. :shock:
Mogoče imaš prenizek tlak v pnevmatikah?

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 9:34 am
Napisal/-a birdy
ponovno centriranje je potrebnov kolikor mas zlo rad svoj avtek, ker tud ce ne trese se centrira zato, da lezaji ne trpijo po nepotrebnem, ce pa mas neka 'stara j***a' k solagerji itaq ze na pol v grobu pol pa jebesh ce ne trese je ok

btw jest bi sel do vulkanizerja kjer sem montiral, mu mal pojokal kaj se je zgodl(pa da je bil res velik klanec) pa bo po moje scentriral tisto gumo ali dve

ps
lahko jo zavrti tud kasneje ne sam k je nova, ce je hudo razgreta je tud velika sansa da jo zavrti oz sname s platisca

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 10:14 am
Napisal/-a Drocky
Prvo kot prvo dvomim da se ti je zavrtela guma na platišču ko si speljeval preko dvigala, ker kokr vem majo vsa dvigala železne "rampe" in pač avto zakople, ker si ne vzameš malo zaleta. Če pa si še vedno prepričan da se ti je to nardi, al pa da si vido da ti je vulkanizer namazal rob gume pri montaži z veliko količino glicerina,l pa je treba nanovo scentrirat gume.
Glede tega da se guma zavrti kasnej ko je zagreta je pa fejst fejst mal vrjetnosti, ker se rob gume zapeče na platišče, edina možnost da se to anrdi poznej je to da maš prenizek tlak v gumi.

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 11:55 am
Napisal/-a Falco'
možno je, ampak to se ti zgodi tako redko, kot zadaneš 7 na lotu. ;)

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 12:00 pm
Napisal/-a simke
Fabrizio je napisal/-a:možno je, ampak to se ti zgodi tako redko, kot zadaneš 7 na lotu. ;)


pol bo pa bil zelo vesel v nedeljo :D

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 12:43 pm
Napisal/-a zupi13
jst sm pa to že vidu in niti ni blo grobo speljevanje...
podmazano je pa blo ja... :lol:

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 1:17 pm
Napisal/-a DrMr
... če se zasuče se ponavadi vidi na uteži (če je nabita na rob), da pusti ris po gumi...iz prakse: zelo cvili nova zimska guma, ko skoplješ po navozu dvigala!

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 3:01 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
jaz tudi ne verjamem da se je kar tako obrnila. kaj bi se šele dogajalo pri zavirajnu če je že tu tako... :shock: :D

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 3:22 pm
Napisal/-a Redman
Znancu se je to naredilo pri BMW-ju. Ko je speljal od vulkanizerja je stisnil po gasu da bo zakopalo in so se mu platišča obrnila v gumi. Je lahko samo obrnil nazaj v delavnico in nabavil nove gume ker je zakuril notranji rob. :lol: No ja saj kakšne 500 m je pa naredil z novimi gumami. :jao:

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 4:30 pm
Napisal/-a peters
Moram priznati, da za kaj takega prvič slišim in se mi tudi zdi rahlo neverjetno.

Če bi pri nežnem speljevanju obrnilo feltno v gumi, kaj bi šele bilo, če bi v krizi zabremzal, kjer so neprimerno večje sile kot pri pospeševanju. Gotovo bi se kje in kdaj slišalo, da komu na poti od vulkanizerja niso "bremze prijele"... pa mislim, da se to še ni zgodilo...
Skratka, primer za skrajne primere...

Re: Ali je možno da se zavrti alu platišče v pnevmatiki...

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 5:50 pm
Napisal/-a RedBull™
GT4turb0 je napisal/-a:Včeraj sem kupil in montiral eno leto stare pnevmatike, ko sem pa speljeval čez rob dvigala je zacvililo kot da bi se alu platišče zavrtelo, pnevmatika pa ostala na mestu-je to sploh možno in kakšne so posledice-je potrebno ponovno centriranje če avto med vožnjo ne trese volana?

lp


nekateri trdijo da je možno,ampak jaz rečem da ni! Guma ki je napolnena recimo na vsaj dva bara,ni variante da bi se to zgodlo.

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 6:32 pm
Napisal/-a monster_d
Se nikoli nisem slisal nic glede tega, pomoje bolj malo verjetno, kaj bi pa te delalo pri navitih avtih, oz kako bi montirali gume na platisca, brez masti pa ne gre najbolj.

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 7:19 pm
Napisal/-a sport
Men je feltne vrtel gume pa so ble pri miru, samo sem mel prazne gume (predrte).

Re: Ali je možno da se zavrti alu platišče v pnevmatiki...

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 7:57 pm
Napisal/-a black
RedBull™ je napisal/-a:
GT4turb0 je napisal/-a:Včeraj sem kupil in montiral eno leto stare pnevmatike, ko sem pa speljeval čez rob dvigala je zacvililo kot da bi se alu platišče zavrtelo, pnevmatika pa ostala na mestu-je to sploh možno in kakšne so posledice-je potrebno ponovno centriranje če avto med vožnjo ne trese volana?

lp


nekateri trdijo da je možno,ampak jaz rečem da ni! Guma ki je napolnena recimo na vsaj dva bara,ni variante da bi se to zgodlo.


se strinjam

Pol je tud nevarno bremzat ko greš prvič od vulkanizerja.
Ne,ne verjamem da se je obrnila :)

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 8:02 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Na nekaterih starejših dirkalnikih je bilo to možno.
BMWjev dirkalni prikoličar od kolega ima prišraufano gumo na feltno z majhnimi vijaki.Morda zaradi tega ker je guma 15'', presek pa izjemno majhen.Morda 25 ali 30.

Če pa kdo ve zakaj točno je tako, pa naj prosm pove :lol:

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 8:03 pm
Napisal/-a AgitatoR
Nixxon je napisal/-a:Baje je možno, zaradi tiste masti, ki jo vulkanizerji namažejo na gumo, da gre le-ta lažje gor. Baje je prvih 100km treba malo bolj previdno pospeševati. Vsaj tako mi ej bilo rečeno.


Tole sm jst vprašal vulkanizerja, pa je reku da je to tavelka neumnost. Da ko enkrat gumo raztegne po feltni ko jo napumpa na 3 atmosfere in ko 'poči' ko se naleže na feltno .... Da potem stoji na feltni brez da bi bla najmanjša možnost premikanja.

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 8:08 pm
Napisal/-a DrMr
... tudi na Speedway motorjih so nekoč zadnje gume skozi rob felne z knipingi privili, da se ob štartu ni zasukala in pretrgala ventila zračnice... samo tam so sile in grip... na avtu bom pa enkrat probal, pač s flokijem označil pa gassssssssssss....

Objavljeno: Pe jan 05, 2007 8:22 pm
Napisal/-a milankregar
DrMr je napisal/-a:... tudi na Speedway motorjih so nekoč zadnje gume skozi rob felne z knipingi privili, da se ob štartu ni zasukala in pretrgala ventila zračnice... samo tam so sile in grip... na avtu bom pa enkrat probal, pač s flokijem označil pa gassssssssssss....

Pri pospeševanju je še najmanjša verjetnost, da se ti zvrtijo. Če se ti že misli zvrteti guma, se ti bo pri močnem zaviranju.