Stran 1 od 3
kaj je bolše pogon spredi al zadaj??
Objavljeno: So jan 06, 2007 9:26 pm
Napisal/-a audi a3
Čist tako me zanima ker mam namen kupit bmw serjo 3 tanovo se razume!prej sem mev pa golfa 4 ter audi a3 quattro!
Objavljeno: So jan 06, 2007 9:29 pm
Napisal/-a nebivedu
Uporabi iskanje - tema je že obdelana kr nekajkrat.
Objavljeno: So jan 06, 2007 9:34 pm
Napisal/-a sevnican
nebivedu je napisal/-a:Uporabi iskanje - tema je že obdelana kr nekajkrat.
Se sploh vprašaš kdaj zakaj je ta forum? Kaj je njegov smisel? Je res samo iskanje po njem, ali se lahko dejansko tudi kaj vpraša? Mogoče je pa po tistem, ko ste to temo predebatirali prišel na forum še kdo drug, ki mogoče ve veliko več kot tisti, ki so pisali v temo?
Brez zamere, ampak s tem ko vedno pošiljate na iskalnik, zgubljate veliko članov.
Objavljeno: So jan 06, 2007 9:37 pm
Napisal/-a MacAudio
Vozne lastnosti so pomoje po suhem boljše z zadnjim pogonom. Za moje pojme imajo BMWji odlična podvozja. Problem nastane kadar dežuje in ko zapade sneg. Verjetno boš takrat razočaran, glede na to da si bil na štirikolesnem pogonu. Po suhem te bo definitivno presentil.
Objavljeno: So jan 06, 2007 9:41 pm
Napisal/-a blindek
pred kratkim sem na Sat 1 automagazin gledal test vozila na zadnji pogon in vozilo na predji pogon
pri današnjih novih avtomobilov razlike skorajda ni oz. so tako minimalne da se ne opazi, seveda pri vključenih raznih elektronskih pomoči
mislim da je na testu bila novi passat in nov mercedez(nevem katera klasa)
brez pomisleka lahko kupiš avtomobil na zadnji pogon...
tudi doma mamo bmwja vendar 525, in pozimi ni nobenih problemov
Objavljeno: So jan 06, 2007 9:41 pm
Napisal/-a milankregar
najboljše je še vedno AWD.
Objavljeno: So jan 06, 2007 9:42 pm
Napisal/-a sevnican
Samo a niso ravno zaradi tega razdeili težo avta na 50:50? In pa EPS in ASR funkciji v teh primerih zelo pomagata, tako da ne vem, če je res toliko slabši zadnji pogon v mokrih razmerah.
Objavljeno: So jan 06, 2007 10:01 pm
Napisal/-a Tomcatter
Po mojem če lahko toliko ljudi živi z zadnjim pogonom (število BMW, merceesov.... na cesti) ni ta tak problematičen. V snegu bo še vedno sigurno prej omagal
En offT
Včeraj sem videl trenutnega Mercedesa E-ja, ko je rahlo deževalo je prehitel nas pa še vozilo pred nami in ko se je hotel vrniti v desni trak mu je zadek zaplesal najprej v desno potem pa na levo in ga je zasukalo za 270. Hvala bogu je bila cesta prazna in ni prišlo do nobene nesreče in nas je po parih minutah spet prehitel.
Objavljeno: So jan 06, 2007 10:27 pm
Napisal/-a Mate
Tomcatter je napisal/-a: ... in nas je po parih minutah spet prehitel.
Razlika v vožnji je vsekakor opazna, sploh v ovinkih. Je pa pri izbiri pogona veliko stvari odvisnih od tvojih želja in potreb. Če si običajen voznik in voziš po omejitvah brez potreb po lezenju v klance po snegu potem razlike praktično ne bo. Ob večjih željah ali strahovih so pa stvari drugačne ...
Objavljeno: So jan 06, 2007 10:48 pm
Napisal/-a eclipse_R
kolkor zaslišujem ljudi, ki mi ustavijo z zadnjim pogonom (dostkrat štopam), mi še noben ni reku, da ma kake večje probleme pozimi ko s sprednjim pogonom..
lp
Objavljeno: So jan 06, 2007 10:54 pm
Napisal/-a nebivedu
Probleme z zadnjim pogonom imajo samo butli, ki iz 60 konjskega avta s prednjim pogonom preidejo na 200konjski avto z zadnjim pogonom, pa ga potem tišijo čez ovinke in ko ven s ceste letijo pa jokajo kok je zadnji pogon slab.
Res pa je da je prednji pogon lažji za vozit, ker lahko rešuješ probleme na spolzki ali zasnežei cesti z močjo motorja, medtem, ko moraš za zadnji pogon že nekaj obvladat.
Pri AWD ko te enkrat začne nest ven iz ovinka, si že čez mejo, da bi karkoli popravil in ponavadi končaš v grabnu.
Objavljeno: So jan 06, 2007 11:31 pm
Napisal/-a Mad
nebivedu je napisal/-a:Probleme z zadnjim pogonom imajo samo butli, ki iz 60 konjskega avta s prednjim pogonom preidejo na 200konjski avto z zadnjim pogonom, pa ga potem tišijo čez ovinke in ko ven s ceste letijo pa jokajo kok je zadnji pogon slab.
Res pa je da je prednji pogon lažji za vozit, ker lahko rešuješ probleme na spolzki ali zasnežei cesti z močjo motorja, medtem, ko moraš za zadnji pogon že nekaj obvladat.
Pri AWD ko te enkrat začne nest ven iz ovinka, si že čez mejo, da bi karkoli popravil in ponavadi končaš v grabnu.
...Če pri AWD ne paničariš tudi ko si šel čez mejo lahko umiriš avto in spelješ ovinek - sigurno pa to ne pomeni, da greš v vsak ovinek 300

( imeti moraš pač malo občutka - zgodi se ti pa lahko da si naletel na olje ali na menjavo asfalta po mokrem in s***** avto pač ali si malo čez limit podvozja ali pripališ ko budala v ovinek z neogretimi gumami - se pač dogaja) plina nikoli ne spuščaš, ko te nosi in počasi se bo skopal ven pri temu mu z volanom ne preveč pomagat ker lahko nehote poslabšaš zadevo ko spet zagrabi guma ... če nisi prepričan in imaš plac pa pač bremzaš AWD z abs in dobrimi gumami tudi v kritičnih razmerah 3 x prej zaustavijo avto oziroma malo cik cak spelješ ovinek bremzat pogojno kot sem omenil se da npr: samo spustit gas pa ne to je najslabše - ker te bo obrnilo

razen mogoče na ledu - tam še sklopko stisneš ! L.p. Mad
Objavljeno: So jan 06, 2007 11:42 pm
Napisal/-a M3
na kratko povedano, vsi najboljši avti imajo zadnji pogon

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 12:11 am
Napisal/-a birdy
dejstvo je da za voznjo na robu rabis dalec najvec znanja z AWD
kar se tice zadnjega pogona pri ta novih bmw-jih
z vklopljeno elektroniko je pac dolgcajt=vsak zna vozit
z izklopljeno elektroniko pa jest osebno najbolj pogresam lsd, ki ga mam na alfi, ker bmw ga ali nima al pa dela skrajno cudno(moram priznat nisem prasal ce je bil opremljen z lsd, v kolikor je to sploh mozno)
in ko si 1x navajen na RWD je bmw(novi z 50:50 tezo) res igracka na cesti
kar se tice zime je pa tko za bmw vem samo za stare k so meli riti prelahke in tist je obup(samo:)
jest mam alfo k ma zadaj pogon pa 50:50 tezo pa lsd pa prlezem marsikam, kjer marsikomu odpove fwd
ps
pa se misel glede 4x4
4x4 ne pomeni da bos pelal 4x bolj varno cez ovinek to sam pomen da bos pr cca 2x vecji hitrosti iz ovinka letel
in za off road 4x4 ne pomen da prides povsod ampak da bos na ene 4x bolj zajebanem placu obstal(kolega z imprezo, je vojaski puch 1x moral ven vlect)
pss
4x4 na spolskih vsponih skriva eno zlo grdo kazen ki jo tisti k mate 4x4 poznate, ce preterate v vzponu, tak da tud 4x4 je zahrbten
Objavljeno: Ne jan 07, 2007 12:22 am
Napisal/-a Eazy-O
Boljše je relativno... Če primerjaš samo sprednji in zadnji pogon, pa gre nekako takole. Sprednji je bolj obvladljiv, zadnji pa ima boljši izkoristek moči. Vseeno, če ne pretiravaš ni problema.
Sorta on topic:
Je pa moja bivša sošolka veselo pripeljala mal čez 40 v en dvojni ovinek po malce mokri cesti z enim starejšim Volvom in malce močnejšo mašino.... Kot da ne bi bilo dovolj je še pritisnila po gasu, zadek je seveda odneslo navzven, sprednji del na noter in delno je potovala še v tej smeri. Končala je v avtobusni postaji. Ko sem šel mimo s kolesom sem samo gledal kdo je tko brutalno zarinil štango pol metra noter v havbo.
Tko da, previdno. Upam, da smo ti razložli zakaj.
Srečno vožnjo,
Oskar
Objavljeno: Ne jan 07, 2007 1:42 am
Napisal/-a Martina Navratilova
nebivedu je napisal/-a:Probleme z zadnjim pogonom imajo samo butli, ki iz 60 konjskega avta s prednjim pogonom preidejo na 200konjski avto z zadnjim pogonom, pa ga potem tišijo čez ovinke in ko ven s ceste letijo pa jokajo kok je zadnji pogon slab.
Res pa je da je prednji pogon lažji za vozit, ker lahko rešuješ probleme na spolzki ali zasnežei cesti z močjo motorja, medtem, ko moraš za zadnji pogon že nekaj obvladat.
Pri AWD ko te enkrat začne nest ven iz ovinka, si že čez mejo, da bi karkoli popravil in ponavadi končaš v grabnu.
Hmmm... ne vem ce je glede awdja cist res, mogoce za terence ipd.. Je pa res neprijeten un under-over-sideways-steer.

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 2:03 am
Napisal/-a Mad
...Pogon 4x4 ko si na limitu avto odnese res brez nadzora bočno ven kot bi prišel na led (Audi)vendar če se potrudiš se ga da spet ulovit ( seveda če imaš prostor za ga loviti) ... Cosworth-ov pogon mi je bil najbolj všeč kar sem jih vozil (kar se tiče vožnje ne tudi vzdrževanja) ker je delal kot klasičen zadnji pogon zaradi razporeditve moči 34 % spredaj in 66% zadaj z tem avtom sem vozil vedno z občutkom da nima limita ... limit je v vozniku .L.p. Mad
Objavljeno: Ne jan 07, 2007 9:25 am
Napisal/-a Mojster Miha
Nemogoče podat odgovor, ki bo držal 100 % - eno je namreč teorija, drugo praksa, tretje uporabnost, četrto tehnika ipd. ... na koncu pa odločijo zgolj stvari kot so izkušnje, kaj komu paše oz ustreza ipd.
V pravih rokah (oz če je na "podstrešju" voznika vse "pospravljeno") je vsak čista vrsta dovolj varna, v rokah norca (razne kombinacije lastnosti kot so pretiravanje, neizkušenost, nestrpnost, živčnost .... ipd.) pa je o varnosti itak brez veze razpravljat.
Osebno imam izkušnje z vsemi vrstami pogona in vsak mi na svoj način ustreza - bo pa vse kaže naslednji avto, ki ga bom nabavil imel t.i. 4x4 pogon - najraje v varianti kot ga recimo ponujata SUBARU ali AUDI. V poslabšanih razmerah je kot rečemo "zlata vreden" - če si veliko na cesti, posebno na daljših poteh še toliko bolj
LP
Objavljeno: Ne jan 07, 2007 10:29 am
Napisal/-a MacTron
M3 je napisal/-a:na kratko povedano, vsi najboljši avti imajo zadnji pogon

mas prov in narobe... ne vem zakaj je potem na vse
kriplje zacel BMW silit v X-drive tehnologijo?
