Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Krown
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Sr jun 14, 2006 12:32 pm
Kraj: okolica Šk. loke

Napisal/-a Krown To jan 30, 2007 5:22 pm

Kar se pa olja Krown tiče, se v pragove, stebričke med vrati, sama vrata zvrta luknja skozi katero se potem pride v "notranjost" karoserije. Tako, da kar se varov tiče, jih tudi lahko z Krownom zaščitiš. Drugače pa lahko za kakršno koli vprašanje pokličete na tel: 041/678-906 ali 04/51-37-600 ali pa še 041/290-397 & Vam bomo vse odgovorili, ker spletna stran pa je v prenovi in nekaj časa še ne bo dosegljiva :D Potem pa bo na spletu veliko podatkov in tudi slik.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne feb 04, 2007 4:08 pm

trafo66 je napisal/-a:
Nejko87 je napisal/-a:jenko :clapclap

glede mojega...
avto je komplet pocinkan, desni blatnik je pa italjanski ponaredek, zato rjavi

:evil:

pa ne mislim zafrkavat, lahko uprašate kogarkoli kako je s ponaredki iz italije in španije!


to niso italijanski ponaredki . kupiš jih v italiji. so pa iz originalnih tovarn deli ki ne grejo skozi kontrolo kakovosti. in lepo jih trgovci prodajo "izpod tezge" kupcem ki so precej zeleni glede tega. to pa ,da bi vsaka delavnca blatnike delala, mislim da to ne obstaja. ker tisti ,ki ma takšne štance k stanejo kar velik kup evrov se ne blamira s plehom ki rjavi. blatnik rjavi tudi pocinkan ,če je bil avto karamboliran in ga je stručko z brenerom rihtal. vse kar naknadno delaš na avtu je za silo. tudi barva pri popravilu ni niti senca originalnemu laku. nikoli ni več iste kvalitete. v tovarni se barva peče na 130 in celo več stopinjah, medtem ko avtokleparji delajo to na čist nizki temperaturi.


hehe, seveda so italijanski!
katerega koli kleparja uprašaj kako ponaredek paše na avto, vsak ima raje da mu prineseš original rablene dele, kot pa ponaredke. brenerja avto ni videl :)
glej...
avto je bil rahlo "butnjen" spredaj levo.
kleparije ni bilo vse skupaj nič, blatnik sem pa raje zamenjal!
in...
gor sen dal italjanski ponaredek...
lufti strižejo, rjavi... u glavnem j***a.
naj se v tej debati oglasi kak klepar :pray:
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Janzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To feb 18, 2003 3:26 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a Janzi Ne feb 04, 2007 6:10 pm

nejko se strinjam s tabo...

vsi kleparji se bojijo teh italijanskih ponaredkov...

je pa tko, vcas se ne da drugac kot da rabis nov blatnik, glede na to da so originali ful predragi se vsi odločajo (odločamo) za te cenene ponaredke. predpogoj pred montazo je da jih dodobra najprej zbrusimo in izoliramo iz notranje strani (govorim o blatnikih), da zdrzijo kaksno leto vec.

Sam drugac ponavadi na vseh avtih uporabljam dinitrol zaščito, pa nisem bil se nikol razocaran. je pa res da je treba pred nanosom vse dodobra zdrgniti, povariti,... po moznosti pa se namazati s ferosanom da rjo res poskusamo cimbolj ustaviti.


zelim vam lep dan, s cim manj zarjavele plocevine :-P

janzi
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 To feb 06, 2007 8:59 pm

pa kaj ste vi videli kako se pleharija dela. moraš imeti halo najmanj 50 krat 50 metrov veliko in stotonske štance. ne more se blatnik delat v domači garaži. ponaredkov ne delajo ampak so to originali ki ne grejo skozi izhodno kakovost v tovarni čez.saj vem da so italijani iznajdljivi ampak tako pa spet niso. rad bi videl kakega obrtnika magari v italiji kako dela vrata in blatnike. ni šans haha ha
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr feb 07, 2007 12:59 am

boli me falus kako pa kwa!
vem pa...
-da gor piše MADE IN ITALY
-da rjavijo 17x hitreje kot original deli
-da pri montaži tako striže da ga moraš skoraj na novo poklepat :D

hmm
nevem, a so si kleparji naredili svoj forum?

sploh se pa nebom kregu to tuki v tej temi!

da nebo offtopic...

proti koroziji je krown bomba ;)
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr feb 07, 2007 6:49 am

trafo66 je napisal/-a:pa kaj ste vi videli kako se pleharija dela. moraš imeti halo najmanj 50 krat 50 metrov veliko in stotonske štance. ne more se blatnik delat v domači garaži. ponaredkov ne delajo ampak so to originali ki ne grejo skozi izhodno kakovost v tovarni čez.saj vem da so italijani iznajdljivi ampak tako pa spet niso. rad bi videl kakega obrtnika magari v italiji kako dela vrata in blatnike. ni šans haha ha


stotonske ja, 3000 tonske in še več, kdo je dobil to idejo, da jih imajo doma :rofl
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Sr feb 07, 2007 6:52 am

lenivec je napisal/-a: ...in maš pač srečo da ma fiat že od začetka 90-ih super poskrbleno proti rji.
eni žal tega še zdaj nimajo...


jst mam med drugim unota 97 letnik..pa je tuk fajn priskrbljen proti rji, da pridem s prstom čez zadni kolotek u prtljažnik, da o pragu sploh ne govorim! pa o sončni strehi na podvozju :D pa ni bil nikol zaleten...prej pet let skos garažiran od starejšega moškega...pa je tak k škrnicl :D sam je pa res to, da ostali fiati pa majo pocinkan pleh in ne rjavi...mislm, da ga sam uno ni meu...še regata je mela...
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Pe feb 09, 2007 11:33 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:
trafo66 je napisal/-a:pa kaj ste vi videli kako se pleharija dela. moraš imeti halo najmanj 50 krat 50 metrov veliko in stotonske štance. ne more se blatnik delat v domači garaži. ponaredkov ne delajo ampak so to originali ki ne grejo skozi izhodno kakovost v tovarni čez.saj vem da so italijani iznajdljivi ampak tako pa spet niso. rad bi videl kakega obrtnika magari v italiji kako dela vrata in blatnike. ni šans haha ha


stotonske ja, 3000 tonske in še več, kdo je dobil to idejo, da jih imajo doma :rofl


pa tukaj v tej temi eni razlagajo kako delajo blatnike v italiji razni obrtniki. ha ha ha. če bi jih že delali potem bi vsaj pleh pravi dali da ne bi rjaveu. kaj takega pa še ne
tudi motorni deli ki se prodajajo pod neoriginalne so narjeni točn v istih tovarnah kot tisti ki so na avtih original. ime majo pa drugo odtisnjeno.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 So feb 10, 2007 1:04 am

-citiraj me da to delajo italijanski obrtniki.. itd.

-ponaredki NE pašejo tako lepo kot original. razmaki, radiji... vse pride čudno...
-rjavijo! rjavijo! rjavijo!rjavijo ;) + na nalepki ki je prilepljena na blatniku piše...
made in italy.

ej... nočem se več kregat... ampak pod moje poste se podpišem!


+

ha ha ha
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Krown
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Sr jun 14, 2006 12:32 pm
Kraj: okolica Šk. loke

Napisal/-a Krown So feb 10, 2007 1:27 am

Glede,da moj oče že okoli 30 let dela z vozili (avtoličar, mehanik,sedaj imamo že 12 let Krown) Vam lahko povem, pa naj si kdor koli misli kar koli, da deli na katerih piše made in Italy ali kaj podobnega niso po sami kvaliteti tako dobri kot original!! Pa jaz se strinjam z Nejko87, da se je brez veze kregat, ker kdor se spozna na to bo vedel resnico, kdor pa ob nedeljah in praznikih vzdržuje svoje vozilo, pa naj mnenja piše, čeprav so le ta napačna!! :D Je pa tako, da tudi če tovarna (recimo Peugeot) naredi en blatnik pa če gre ta blatnik mimo kontrole( beri brez pregleda) je lahko veliko slabše izdelave kot original!! Seveda je pa to tako, da dokler ne boste sami kaj morali menjat, barvat,...ne boste vedeli kako to izgleda original in "ponaredek" del.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So feb 10, 2007 1:32 am

Original in ponaredki so dostkrat identicni izdelki, samo da na enmu ni stampiljke. Prideta pa oba z istega tekocega traku.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 So feb 10, 2007 12:34 pm

tako je iz istega traku so sam da tisti škart nima štempiljke. pleharija se dela samo v original tovarnah.

Krown je napisal/-a:Glede,da moj oče že okoli 30 let dela z vozili (avtoličar, mehanik,sedaj imamo že 12 let Krown) Vam lahko povem, pa naj si kdor koli misli kar koli, da deli na katerih piše made in Italy ali kaj podobnega niso po sami kvaliteti tako dobri kot original!! Pa jaz se strinjam z Nejko87, da se je brez veze kregat, ker kdor se spozna na to bo vedel resnico, kdor pa ob nedeljah in praznikih vzdržuje svoje vozilo, pa naj mnenja piše, čeprav so le ta napačna!! :D Je pa tako, da tudi če tovarna (recimo Peugeot) naredi en blatnik pa če gre ta blatnik mimo kontrole( beri brez pregleda) je lahko veliko slabše izdelave kot original!! Seveda je pa to tako, da dokler ne boste sami kaj morali menjat, barvat,...ne boste vedeli kako to izgleda original in "ponaredek" del.


nism še vidu pleharije za na primer audija da bi pisalo made in italy. to je za lase privlečeno.
 
Uporabniški avatar
skoda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Če dec 28, 2006 12:14 pm

Napisal/-a skoda So feb 10, 2007 12:49 pm

MENE PA ZANIMA KOK JE PA CENA KROWNA IN PO KOK PRIDE PAKIRANO

HVALA
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 So feb 10, 2007 3:01 pm

bolj natančno bo pol napisu...
velik sprej cca.1L
mali sprej cca 0,5L
drugače se pa da zmenit pa ti ga nalije ker ma tud v sodih.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Krown
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Sr jun 14, 2006 12:32 pm
Kraj: okolica Šk. loke

Napisal/-a Krown Ne feb 11, 2007 2:34 am

Večkrat sem omenil, da obstajata 2 gostoti. Samo olje pa je pakirano v 250mll ali 500mll. Lahko pa ga kupite tudi v plastenki 1l ali celo 20l. Kot pa je že Nejko87 omenil, pa je olje pakirano v sodih po 200 litrov in Vam ga lahko tudi nalijemo po željeni količini.
trafo66 Vam pa lahko povem, da glede da imamo doma v očetovi lasti veliko oldtimerjev(16 motorjev, 1 avto) in tudi 1 avto ki je pripravljen za dirke( vozil bom GHD & PRK), pa da se že, kot sem tudi večkrat omenil oče že 30+ let ukvarja z vozili spozna na dele in verjemi mi, da NE glede na znamko se, da dobit del vozila, ki je narejen v določeni tovarni in NE paše na vozilo, za katerega je del sam narejen.Tudi mi doma ko smo restavrirali našega oldtimerja smo kupili samo original dele, na katerih piše made in Fiat company, pa vseeno niso pasali.Čeprav je naš avto letnik 1948 :D Pa nebi se rad kregal, ker vsako Vaše mnenje spoštujem ampak tudi določeni mehaniki, s katerim v domačem podjetju poslujemo pravijo, da na vozila dajejo "ponaredek" dele, ker je tako cenejše popravilo, seveda pa ta vozila vedno končajo v naših domačih garažah. Pa bi lahko naštel nekaj imen podjetji, ki to počnejo ampak, ker so to "znani" podjetniki in ker to delajo po dogovoru s lastnikom vozil, bom raje vsa imena zdržal zase. Drugače pa nekaj pove tudi to, da Slo. vojska in Policija, ter nekaj zelo znanih podjetji vzema naše olje ( Akrapovič, Pipi Strel (letala), Adria,letališče Lesce,....) Tako, da ta podjetja, ki bi lahko rekel, da so znana po vsej Evropi, vzemajo naše olje, lahko pa tudi omenim, da je ACHIM MORTL ( se opravičujem za napačno napisan ime ali priimek) on je Evropska smetana v rally-ju vzema naše olje, pa je vozil tudi že WRC avte!!! in je sam rekel, da je to eno boljših olj, ki jih je uporabljal proti koroziji, za odtegovanje vijakov,...
 
simonojstersek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr dec 29, 2010 6:16 pm

Re: Zaščita vozila pred korozijo ?

Napisal/-a simonojstersek Sr avg 29, 2018 8:04 pm

Pozdravljeni,

ali mogoče kdo pozna "Miparox Anti-Rost sprej proti rji"?

LP

Simon
 
vipe5s
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe avg 07, 2015 11:46 am

Re: Zaščita vozila pred korozijo ?

Napisal/-a vipe5s Če avg 30, 2018 11:43 am

Ne... samo po opisu deluje kot kak Wurth Rostumwandler, kjer je liter samo za par evrov dražji (tukaj je 400ml spraya, ne vem če je potisni plin že vračunan).
Plus tega je epoksi smola ponavadi 2-komponenti produkt, tako da ne vem kaj mislijo s to osnovo.
 
simonojstersek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr dec 29, 2010 6:16 pm

Re: Zaščita vozila pred korozijo ?

Napisal/-a simonojstersek Če sep 06, 2018 8:07 pm

Stestiral se omenjeni izdelek. Izgleda kar v redu.
LP, Simon
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 69 gostov