Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Urber
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Po jun 12, 2006 4:27 pm

Zaščita vozila pred korozijo ?

Napisal/-a Urber Ne jan 07, 2007 1:46 pm

Pozdrav forumašem !

Zanimajo me vaše izkušnje z raznimi zaščitami podvozja in ostalih delov pred korozijo.
Na trgu je kar nekaj izdelkov in delavnic, ki ponujajo zaščitna sredstva in storitve
(KROWN, DINITROL,TECTYL). Veliko je pozitivnega napisanega za Krown vendar pa je zaslediti tudi podatke, da lahko zelo poškoduje gumo in plastične dele vozila. Zanimajo me vaše izkušnje in katero sredstvo uporabljate oz. katero je boljše od ostalih ter ali je glede na do 10 letno uporabo vozila ter redno čiščenje sploh smiselna dodatna zaščita.

Hvala za odgovore !
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Re: Zaščita vozila pred korozijo ?

Napisal/-a Nejko87 Ne jan 07, 2007 7:30 pm

Urber je napisal/-a:Krown zelo poškoduje gumo in plastične dele vozila

Prviš slišim... nevem kje si to prebral...
drugače pa priporočam ;)
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Urber
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Po jun 12, 2006 4:27 pm

Napisal/-a Urber Ne jan 07, 2007 8:10 pm

Tukaj je govora o tem. Ne vem pa koliko je res na tem zato tudi sprašujem kakšne so vaše izkušnje.

http://groups.google.si/group/rec.autos ... 32384b4f42
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne jan 07, 2007 8:16 pm

Krown je super olje, samo gumo ti pa res kar napihne. S plastiko še nisem imel problemov.
Slika
 
Urber
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Po jun 12, 2006 4:27 pm

Napisal/-a Urber Po jan 08, 2007 8:49 am

Hvala za odgovor !

Se pravi, da tale Krown potem le ni tako brez stranskih učinkov in dejansko škoduje gumi. Bo treba premislit če se splača probat in reskirat, da imaš uničeno gumo, manšete naprimer.

Hvala in lep pozdrav !
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Po jan 08, 2007 9:35 pm

Js uporabljam silco-tovega že cca 8 let in sem izredno zadovoljen ne uničuje gume itd.
Krownovega sem pa sam enkrt pred 8-mimi leti uporabo pa nkol več,ker sem imel nove manšete na avtu in so ble pol čez cca 2 meseca po njem čist razpokane :?
Tak da js osebno krownovega odsvetujem,ti se pa sam odloči...
1 3 5
2 4 6 R
 
Urber
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Po jun 12, 2006 4:27 pm

Napisal/-a Urber To jan 09, 2007 9:56 am

Hvala za odgovor !

A mi lahko poveš kje kupuješ oz. daš naredit tega Silco-vega in na kakšni osnovi je.


Hvala !
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs To jan 09, 2007 10:55 am

Na katerih avtih delate te posege (model, letnik) ?
Slika
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Napisal/-a Zmaj78 To jan 09, 2007 12:32 pm

Včasih ni slabo bit mal sam svoj majstr!

Sm u Mrkurju kupu bitumn sprej, pa ga doma pred garažo zapelju na en ploh, pod kerga sm neki podložu, predhodno dobro spral podvozje, sledil je nanos bitumen spreja (črn matt) in to je to!

Pomoje da niti ni potrebe da se kakšni majstrom ali kvazi majstrom vozi avte, pa da te pol ogulijo kot da si pr zlatarju in kaj kupuješ! :P
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To jan 09, 2007 11:11 pm

krown ti našprica V karoserijo in po podvozju..
v avto navrta luknje in zaplini karoserijo, tko da iz not na ven ne začne rjavet...
+spodaj
u glavnem.. mam 98 letnik in ni nič rjav (razen sprednji blatnik- moja krivda) :D
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 To jan 09, 2007 11:16 pm

Nejko87 je napisal/-a:krown ti našprica V karoserijo in po podvozju..
v avto navrta luknje in zaplini karoserijo, tko da iz not na ven ne začne rjavet...
+spodaj
u glavnem.. mam 98 letnik in ni nič rjav (razen sprednji blatnik- moja krivda) :D


mater 98 letnik rjav. ma jaz mam bravota letnik 95 z prvo barvo in je ornk vožen pa ni nič rjav in nobene zaščite nima. mislim da je to metanje denarja.
 
Krown
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Sr jun 14, 2006 12:32 pm
Kraj: okolica Šk. loke

Napisal/-a Krown Sr jan 10, 2007 8:59 pm

Najprej en lep pozdrav Vsem skupaj!
Kar se tiče olja Krown je tako, obstaja ga več vrst, ampak v Sloveniji imamo samo 2 vrsti in sicer gosti ( Kl-73 ) in redki ( T-32 ). Podjetje imamo od leta 1994 dalje in smo delali od Ferrarija-Yugota. Od dirkalnih vozil ( tudi dirkalniki, ki zmagujejo v Sloveniji & tujini ), pa vse do Fičota cabrioleta!! Pa v vseh teh letih, nismo imeli večjih težav z oljem,je res da malo omehča gumo, ampak ko smo se doma malo igrali in vse probavali na koških gume, smo ugotovili, da je potrebno kar VELIKO olja da gumu omehča! Seveda pa guma potem s časom dobi nazaj prvotno obliko!! Kar se pa tiče plastike, pa je zanimivo, da je olje tudi pakirano v plastični embalaži, pa da ga imajo nekateri tudi za čiščenje armatur v vozilih in če bi to škodovalo plastiki, zakaj bi potem to uporabljali?
Je pa tako, da v vozilo je potrebno zvrtat nekaj lukenj ( zapremo s posebnimi čepi ), čeprav nekatera vozila so že serijsko dovolj odprta,da lahko potem naredimo zaščito, ker olje se naprši v karoserijo, ker rjavi od notri na vzven. Delamo pa vozila stara od nekaj mesecev in vse do starodobnikov, ki so v muzeju Bistra.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr jan 10, 2007 11:20 pm

jenko :clapclap

glede mojega...
avto je komplet pocinkan, desni blatnik je pa italjanski ponaredek, zato rjavi

:evil:

pa ne mislim zafrkavat, lahko uprašate kogarkoli kako je s ponaredki iz italije in španije!
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko Po jan 29, 2007 8:25 pm

Glede na to, da imam ternutno avto na barvanju (barvam celega od zunaj; odbijači dol, kot tudi stekla, ključavnice, ogledala,...), se bom odločil za zaščito tudi znotraj, v votle dele. Tale Krown me mika.
Na koliko časa (let?) je potrebno postopek ponoviti?

Avto je pa Saab 900, letnik '83.
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Po jan 29, 2007 8:37 pm

jaz sem pri obnovi avtomobila z brenerjem najprej skuril z podna vso izolacijo,jo strgal potem pa do čistega opral z bencinom.dno sem po popravilu pobarval s protikorozivno barvo pol pa sem nanesel tri sloje dinitrola al kak se reče ko je v kilski piksni pa v njo vtakneš pitolo z vzponsko cevjo pa je zeenkrat vse ok
 
Uporabniški avatar
alien-w
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po feb 09, 2004 1:24 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a alien-w Po jan 29, 2007 8:42 pm

Kolega je dal svojga swifta zrihtat nekam v škofjo loka (krown) al kam ze, pa je bil neki ful navdusen pol, pa je se mene prepriceval, k sm nov avto kupu. Sam sm mal skeptičen. Tam zunaj je veliko podjetnikov in majstrov, ki ti naredijo vsega boga, sam nikol pa ne mors bit 100% ziher al bo ql al ne. Tko da ne vem no ... na novem avtu ne bom "tvegal".

Ucasih so tut mislil, da je ql, ce po podnu od avta našpricaš neko stvar k se pol strdi in je odporno proti kamenčkom in vodi. Sam smo neki tazga enkrat z enga oldtimerja drgnl pa je blo uspodi konkretno rjavo, ker se je vlaga ujela. Pa ucasih so tut mislil, da je bols, ce so pragovi "čist zaprti", pol so pa usi prerjavel ... in od takrat naprej se luknjajo, da se luftajo.

Jest sm skeptik ... novi avti so itak neki zaščiteni, tko da mislm, da to delat pred dopolnjenimi vsaj 5 leti, nima smisla. Naj me kdo prepriča drugače.
Slika
 
Krown
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Sr jun 14, 2006 12:32 pm
Kraj: okolica Šk. loke

Napisal/-a Krown Po jan 29, 2007 10:32 pm

Lep pozdrav !
Kar se tiče olja Krown, je tako, kot sem že omenil, obstajata 2 gostoti, na vozila pa dajemo gostejše olje Kl-73.Olje samo zdrži približno 2 leti, potem počasi začne izgubljati svojo viskoznost, moč,... Pri nas doma je to tako, da ko je vozilo enkrat na dvigalu, potem predlgamo po kolikšnem času Vam priporočamo, da vozilo ponovno pripeljete, ker če je v slabem stanju, se lahko vozilo pripelje že čez pol leta na kontrolo, če pa v odličnem stanju, pa tudi čez 3 leta( priporoča direktor podjetja z več kot 20 leti dela v tem poslu )! Kar se tiče dinitrola, ta zaščita skrije(prekrije) rjo in je ne ostavi, saj pod "barvo" samo še vedno poteka postopek oksidacije.
Delali pa smo od par dni starega dirkalnega vozila Mitsubushi Evo IX ! 6 mesecev starega Mercedesa e classe,pa do starodobnikov, ki imajo že nekaj desetletji za seboj. Tako, da nekatere stranke vozijo tudi nova vozila na zaščito.Je pa tako, da je lažje dati recimo 1* letno 60 eurov za zaščito, kot potem recimo 300 za popravilo, ko je kakšen del prerjaven. Smo pa imeli tudi že primere, ko se nam je kakšna stranka prišla zahvalit, ko je preživela nesrečo in to s "starim" vozilom, saj je olje Krown, kovino držalo nazaj, da ni začela rjaveti, in ker se je vozilo lomilo, kot so to pred leti predvideli v tovarni, kjer so avto sestavljali, je bilo tudi rešeno živlenje.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 29, 2007 10:49 pm

No ok tema za men :) Torej mam podobno težavo vendar ne s samim rjavenjem ampak že kr konkretnim prerjavenjem. Torej čaka me rezanje in brušenje starega pleha in nmosilcev dokler ne pridem do svežega pleha in potem varjenje novih nosilcev in delov plehovja ( podvozje u glavnem + oba praga). Vse bom nardil lepo iz 1mm pleha tko da bo stvar zares močna.

Torej vprašanje ki me zanima je sledeče. Pri varjenju se pleh močno pregreje ( spremeni se mu struktura bla bla) s čim pol to zaščitit? Predvsem notranje dele zvarov? Kaj priporočate?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Po jan 29, 2007 11:51 pm

Nejko87 je napisal/-a:jenko :clapclap

glede mojega...
avto je komplet pocinkan, desni blatnik je pa italjanski ponaredek, zato rjavi

:evil:

pa ne mislim zafrkavat, lahko uprašate kogarkoli kako je s ponaredki iz italije in španije!


to niso italijanski ponaredki . kupiš jih v italiji. so pa iz originalnih tovarn deli ki ne grejo skozi kontrolo kakovosti. in lepo jih trgovci prodajo "izpod tezge" kupcem ki so precej zeleni glede tega. to pa ,da bi vsaka delavnca blatnike delala, mislim da to ne obstaja. ker tisti ,ki ma takšne štance k stanejo kar velik kup evrov se ne blamira s plehom ki rjavi. blatnik rjavi tudi pocinkan ,če je bil avto karamboliran in ga je stručko z brenerom rihtal. vse kar naknadno delaš na avtu je za silo. tudi barva pri popravilu ni niti senca originalnemu laku. nikoli ni več iste kvalitete. v tovarni se barva peče na 130 in celo več stopinjah, medtem ko avtokleparji delajo to na čist nizki temperaturi.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 34 gostov