Stran 1 od 2

Zaščita vozila pred korozijo ?

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 1:46 pm
Napisal/-a Urber
Pozdrav forumašem !

Zanimajo me vaše izkušnje z raznimi zaščitami podvozja in ostalih delov pred korozijo.
Na trgu je kar nekaj izdelkov in delavnic, ki ponujajo zaščitna sredstva in storitve
(KROWN, DINITROL,TECTYL). Veliko je pozitivnega napisanega za Krown vendar pa je zaslediti tudi podatke, da lahko zelo poškoduje gumo in plastične dele vozila. Zanimajo me vaše izkušnje in katero sredstvo uporabljate oz. katero je boljše od ostalih ter ali je glede na do 10 letno uporabo vozila ter redno čiščenje sploh smiselna dodatna zaščita.

Hvala za odgovore !

Re: Zaščita vozila pred korozijo ?

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 7:30 pm
Napisal/-a Nejko87
Urber je napisal/-a:Krown zelo poškoduje gumo in plastične dele vozila

Prviš slišim... nevem kje si to prebral...
drugače pa priporočam ;)

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 8:10 pm
Napisal/-a Urber
Tukaj je govora o tem. Ne vem pa koliko je res na tem zato tudi sprašujem kakšne so vaše izkušnje.

http://groups.google.si/group/rec.autos ... 32384b4f42

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 8:16 pm
Napisal/-a TITan
Krown je super olje, samo gumo ti pa res kar napihne. S plastiko še nisem imel problemov.

Objavljeno: Po jan 08, 2007 8:49 am
Napisal/-a Urber
Hvala za odgovor !

Se pravi, da tale Krown potem le ni tako brez stranskih učinkov in dejansko škoduje gumi. Bo treba premislit če se splača probat in reskirat, da imaš uničeno gumo, manšete naprimer.

Hvala in lep pozdrav !

Objavljeno: Po jan 08, 2007 9:35 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Js uporabljam silco-tovega že cca 8 let in sem izredno zadovoljen ne uničuje gume itd.
Krownovega sem pa sam enkrt pred 8-mimi leti uporabo pa nkol več,ker sem imel nove manšete na avtu in so ble pol čez cca 2 meseca po njem čist razpokane :?
Tak da js osebno krownovega odsvetujem,ti se pa sam odloči...

Objavljeno: To jan 09, 2007 9:56 am
Napisal/-a Urber
Hvala za odgovor !

A mi lahko poveš kje kupuješ oz. daš naredit tega Silco-vega in na kakšni osnovi je.


Hvala !

Objavljeno: To jan 09, 2007 10:55 am
Napisal/-a kixs
Na katerih avtih delate te posege (model, letnik) ?

Objavljeno: To jan 09, 2007 12:32 pm
Napisal/-a Zmaj78
Včasih ni slabo bit mal sam svoj majstr!

Sm u Mrkurju kupu bitumn sprej, pa ga doma pred garažo zapelju na en ploh, pod kerga sm neki podložu, predhodno dobro spral podvozje, sledil je nanos bitumen spreja (črn matt) in to je to!

Pomoje da niti ni potrebe da se kakšni majstrom ali kvazi majstrom vozi avte, pa da te pol ogulijo kot da si pr zlatarju in kaj kupuješ! :P

Objavljeno: To jan 09, 2007 11:11 pm
Napisal/-a Nejko87
krown ti našprica V karoserijo in po podvozju..
v avto navrta luknje in zaplini karoserijo, tko da iz not na ven ne začne rjavet...
+spodaj
u glavnem.. mam 98 letnik in ni nič rjav (razen sprednji blatnik- moja krivda) :D

Objavljeno: To jan 09, 2007 11:16 pm
Napisal/-a trafo66
Nejko87 je napisal/-a:krown ti našprica V karoserijo in po podvozju..
v avto navrta luknje in zaplini karoserijo, tko da iz not na ven ne začne rjavet...
+spodaj
u glavnem.. mam 98 letnik in ni nič rjav (razen sprednji blatnik- moja krivda) :D


mater 98 letnik rjav. ma jaz mam bravota letnik 95 z prvo barvo in je ornk vožen pa ni nič rjav in nobene zaščite nima. mislim da je to metanje denarja.

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 8:59 pm
Napisal/-a Krown
Najprej en lep pozdrav Vsem skupaj!
Kar se tiče olja Krown je tako, obstaja ga več vrst, ampak v Sloveniji imamo samo 2 vrsti in sicer gosti ( Kl-73 ) in redki ( T-32 ). Podjetje imamo od leta 1994 dalje in smo delali od Ferrarija-Yugota. Od dirkalnih vozil ( tudi dirkalniki, ki zmagujejo v Sloveniji & tujini ), pa vse do Fičota cabrioleta!! Pa v vseh teh letih, nismo imeli večjih težav z oljem,je res da malo omehča gumo, ampak ko smo se doma malo igrali in vse probavali na koških gume, smo ugotovili, da je potrebno kar VELIKO olja da gumu omehča! Seveda pa guma potem s časom dobi nazaj prvotno obliko!! Kar se pa tiče plastike, pa je zanimivo, da je olje tudi pakirano v plastični embalaži, pa da ga imajo nekateri tudi za čiščenje armatur v vozilih in če bi to škodovalo plastiki, zakaj bi potem to uporabljali?
Je pa tako, da v vozilo je potrebno zvrtat nekaj lukenj ( zapremo s posebnimi čepi ), čeprav nekatera vozila so že serijsko dovolj odprta,da lahko potem naredimo zaščito, ker olje se naprši v karoserijo, ker rjavi od notri na vzven. Delamo pa vozila stara od nekaj mesecev in vse do starodobnikov, ki so v muzeju Bistra.

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 11:20 pm
Napisal/-a Nejko87
jenko :clapclap

glede mojega...
avto je komplet pocinkan, desni blatnik je pa italjanski ponaredek, zato rjavi

:evil:

pa ne mislim zafrkavat, lahko uprašate kogarkoli kako je s ponaredki iz italije in španije!

Objavljeno: Po jan 29, 2007 8:25 pm
Napisal/-a pusko
Glede na to, da imam ternutno avto na barvanju (barvam celega od zunaj; odbijači dol, kot tudi stekla, ključavnice, ogledala,...), se bom odločil za zaščito tudi znotraj, v votle dele. Tale Krown me mika.
Na koliko časa (let?) je potrebno postopek ponoviti?

Avto je pa Saab 900, letnik '83.

Objavljeno: Po jan 29, 2007 8:37 pm
Napisal/-a andrej86
jaz sem pri obnovi avtomobila z brenerjem najprej skuril z podna vso izolacijo,jo strgal potem pa do čistega opral z bencinom.dno sem po popravilu pobarval s protikorozivno barvo pol pa sem nanesel tri sloje dinitrola al kak se reče ko je v kilski piksni pa v njo vtakneš pitolo z vzponsko cevjo pa je zeenkrat vse ok

Objavljeno: Po jan 29, 2007 8:42 pm
Napisal/-a alien-w
Kolega je dal svojga swifta zrihtat nekam v škofjo loka (krown) al kam ze, pa je bil neki ful navdusen pol, pa je se mene prepriceval, k sm nov avto kupu. Sam sm mal skeptičen. Tam zunaj je veliko podjetnikov in majstrov, ki ti naredijo vsega boga, sam nikol pa ne mors bit 100% ziher al bo ql al ne. Tko da ne vem no ... na novem avtu ne bom "tvegal".

Ucasih so tut mislil, da je ql, ce po podnu od avta našpricaš neko stvar k se pol strdi in je odporno proti kamenčkom in vodi. Sam smo neki tazga enkrat z enga oldtimerja drgnl pa je blo uspodi konkretno rjavo, ker se je vlaga ujela. Pa ucasih so tut mislil, da je bols, ce so pragovi "čist zaprti", pol so pa usi prerjavel ... in od takrat naprej se luknjajo, da se luftajo.

Jest sm skeptik ... novi avti so itak neki zaščiteni, tko da mislm, da to delat pred dopolnjenimi vsaj 5 leti, nima smisla. Naj me kdo prepriča drugače.

Objavljeno: Po jan 29, 2007 10:32 pm
Napisal/-a Krown
Lep pozdrav !
Kar se tiče olja Krown, je tako, kot sem že omenil, obstajata 2 gostoti, na vozila pa dajemo gostejše olje Kl-73.Olje samo zdrži približno 2 leti, potem počasi začne izgubljati svojo viskoznost, moč,... Pri nas doma je to tako, da ko je vozilo enkrat na dvigalu, potem predlgamo po kolikšnem času Vam priporočamo, da vozilo ponovno pripeljete, ker če je v slabem stanju, se lahko vozilo pripelje že čez pol leta na kontrolo, če pa v odličnem stanju, pa tudi čez 3 leta( priporoča direktor podjetja z več kot 20 leti dela v tem poslu )! Kar se tiče dinitrola, ta zaščita skrije(prekrije) rjo in je ne ostavi, saj pod "barvo" samo še vedno poteka postopek oksidacije.
Delali pa smo od par dni starega dirkalnega vozila Mitsubushi Evo IX ! 6 mesecev starega Mercedesa e classe,pa do starodobnikov, ki imajo že nekaj desetletji za seboj. Tako, da nekatere stranke vozijo tudi nova vozila na zaščito.Je pa tako, da je lažje dati recimo 1* letno 60 eurov za zaščito, kot potem recimo 300 za popravilo, ko je kakšen del prerjaven. Smo pa imeli tudi že primere, ko se nam je kakšna stranka prišla zahvalit, ko je preživela nesrečo in to s "starim" vozilom, saj je olje Krown, kovino držalo nazaj, da ni začela rjaveti, in ker se je vozilo lomilo, kot so to pred leti predvideli v tovarni, kjer so avto sestavljali, je bilo tudi rešeno živlenje.

Objavljeno: Po jan 29, 2007 10:49 pm
Napisal/-a lisko
No ok tema za men :) Torej mam podobno težavo vendar ne s samim rjavenjem ampak že kr konkretnim prerjavenjem. Torej čaka me rezanje in brušenje starega pleha in nmosilcev dokler ne pridem do svežega pleha in potem varjenje novih nosilcev in delov plehovja ( podvozje u glavnem + oba praga). Vse bom nardil lepo iz 1mm pleha tko da bo stvar zares močna.

Torej vprašanje ki me zanima je sledeče. Pri varjenju se pleh močno pregreje ( spremeni se mu struktura bla bla) s čim pol to zaščitit? Predvsem notranje dele zvarov? Kaj priporočate?

Objavljeno: Po jan 29, 2007 11:51 pm
Napisal/-a trafo66
Nejko87 je napisal/-a:jenko :clapclap

glede mojega...
avto je komplet pocinkan, desni blatnik je pa italjanski ponaredek, zato rjavi

:evil:

pa ne mislim zafrkavat, lahko uprašate kogarkoli kako je s ponaredki iz italije in španije!


to niso italijanski ponaredki . kupiš jih v italiji. so pa iz originalnih tovarn deli ki ne grejo skozi kontrolo kakovosti. in lepo jih trgovci prodajo "izpod tezge" kupcem ki so precej zeleni glede tega. to pa ,da bi vsaka delavnca blatnike delala, mislim da to ne obstaja. ker tisti ,ki ma takšne štance k stanejo kar velik kup evrov se ne blamira s plehom ki rjavi. blatnik rjavi tudi pocinkan ,če je bil avto karamboliran in ga je stručko z brenerom rihtal. vse kar naknadno delaš na avtu je za silo. tudi barva pri popravilu ni niti senca originalnemu laku. nikoli ni več iste kvalitete. v tovarni se barva peče na 130 in celo več stopinjah, medtem ko avtokleparji delajo to na čist nizki temperaturi.