Stran 1 od 1
Dirke na "črno"
Objavljeno: So jun 28, 2003 7:42 am
Napisal/-a dacapio
Poglejte si tale link, članek ki je objavljen v časopisu Večer....
http://www.vecer.si/vecer2003/default.a ... 2800447718
Re: Dirke na "črno"
Objavljeno: So jun 28, 2003 9:28 am
Napisal/-a WhiteCell
Pomembni so tudi sprednji pododbijač, stranski pragovi in zadnji spojler, saj pripomorejo k manjšemu zračnemu uporu
to je tut neki novga.. psojlerji povečujejo zračni upor.. da avto pritisne k tlem !
Objavljeno: So jun 28, 2003 11:25 am
Napisal/-a fric
Citiram "strokovnjaka":
"Če se hočeš hitro voziti, je v prvi vrsti zelo pomembno, da imaš temu primerno prirejen avto. Avto mora dobro "ležati" na cesti, zato je najprej treba znižati celotno podvozje. Prav tako je treba razširiti medkolesno razdaljo, priskrbeti širša platišča, športni volan, nižje vzmetenje, krajšo prestavno ročico in zagotoviti zamenjavo celotnega izpušnega sistema. Pomembni so tudi sprednji pododbijač, stranski pragovi in zadnji spojler, saj pripomorejo k manjšemu zračnemu uporu. Tako vozilo pri velikih hitrosti dobesedno potisne k tlom.
Po mojem mnenju sta ravno športni volan in krajša prestavna ročica ključnega pomena za dobro lego vozila na cesti.
Ravno zaradi takih izjav bistroumnih "strokovnjakov" je avto-moto šport v Sloveniji tako v k....

Objavljeno: So jun 28, 2003 11:57 am
Napisal/-a iKst
lol. kake majo. Prehiter za policaje, pa celik 15konjev več ma od serijskega

Haha, megan carbio s 165 konji je res prava raketa
Sicer se je pa Večer že parkrat izkazal kot "odličen" časopis. Nimajo pojma.
Objavljeno: So jun 28, 2003 1:07 pm
Napisal/-a shusuglao
fric je napisal/-a:Citiram "strokovnjaka":
"Če se hočeš hitro voziti, je v prvi vrsti zelo pomembno, da imaš temu primerno prirejen avto. Avto mora dobro "ležati" na cesti, zato je najprej treba znižati celotno podvozje. Prav tako je treba razširiti medkolesno razdaljo, priskrbeti širša platišča, športni volan, nižje vzmetenje, krajšo prestavno ročico in zagotoviti zamenjavo celotnega izpušnega sistema. Pomembni so tudi sprednji pododbijač, stranski pragovi in zadnji spojler, saj pripomorejo k manjšemu zračnemu uporu. Tako vozilo pri velikih hitrosti dobesedno potisne k tlom.
ah to modrovanje bi se nekako prezivel, za umret smesen je stavek ki temu sledi:
"Vse to pripomore, da serijsko izdelan avto pridobi kar nekaj dodatnih konjskih moči. Seveda so možni tudi posegi v sam motor, a se s tem zaradi predpisov o homologaciji raje ne ukvarjam"
no zdaj veste da ce hocete kaksnega konja vec, nikar ne posegajte v motor ampak raje kupite sportni volan in pragove

Objavljeno: So jun 28, 2003 1:20 pm
Napisal/-a RegY
mah... saj vsi vemo, da reporterji nimajo pojma
bi lahko poiskali kakega "strokovnega sodelavca" iz avtomobilizem.com ... tu bi najhitreje našli zadevo

Objavljeno: So jun 28, 2003 1:22 pm
Napisal/-a WhiteCell
to so izjave tega tipa k ma megana... ne pa reporter... no ceprav je tut on en kekec
Objavljeno: So jun 28, 2003 1:26 pm
Napisal/-a Panizzi
Objavljeno: So jun 28, 2003 1:29 pm
Napisal/-a WhiteCell
da nebi začel o njegovam "stjunanem" bolidu
Objavljeno: So jun 28, 2003 1:45 pm
Napisal/-a Haby
Matr sm mogu en komentar napisat, ker tako k majo tle... Miran papež je pa pomojm taglavni car v MB:)
Objavljeno: So jun 28, 2003 1:46 pm
Napisal/-a RegY
Objavljeno: So jun 28, 2003 2:16 pm
Napisal/-a kobreti
No kolko jaz poznam te novinarje iz večerja morm rečt ,da pa ma pojma o zadevah Matjaž Korošak!!¨Pa še v rallyu tekmuje zdaj!!
Drugače izjave tega gospoda z hitrim meganom... jao jao,... kak ga ni sram!!!

ops:
Objavljeno: So jun 28, 2003 3:51 pm
Napisal/-a dobek
Z motorjem znamke Honda CBR 900 RR pa je nekoliko drugačna zgodba, saj je Miran z njim po avtocesti brzel z neverjetnimi 310 km/h
hehehe...tega citata bi bili pri hondi zelo srecni, bi lahko kar v reklamo dali :P
ampak bi se potem se kdo nasel, da bi jih tozil, ker narod napizdujejo

Objavljeno: So jun 28, 2003 5:32 pm
Napisal/-a WhiteCell
a nis prebral spodaj..da je nerpeverjeno ... kao tovarnisko 290km/h
Objavljeno: So jun 28, 2003 5:35 pm
Napisal/-a WhiteCell
Spojlerji? Spojlerji ne pripomorejo k večjem zračnem uporu, če so prav narejeni, morate še pomisliti na zračne lopute, in pri res hitrih avtomobilih še na kakšne zračne turbine v spojlerjih.

Objavljeno: So jun 28, 2003 6:53 pm
Napisal/-a fric
kobreti je napisal/-a:No kolko jaz poznam te novinarje iz večerja morm rečt ,da pa ma pojma o zadevah Matjaž Korošak!!¨
No o Matjažu Korošaku pa raje ne bom izgubljal besed. Če bi lahko kdo prispeval k večjemu poznavanju avto-moto športa med Slovenci (vsaj štajerci), potem je to on. Pa ni naredil popolnoma nič! V Večeru komaj zaslediš kakšno besedo o kakšni dirki, ki poteka v Sloveniji.
kobreti je napisal/-a:Pa še v rallyu tekmuje zdaj!!
Nič več (vsaj do nadaljnega), ker je Jemc prodal Forda!
Objavljeno: So jun 28, 2003 7:50 pm
Napisal/-a din
Pa na razne nalepke so pozabli, pa sploh na viper štrajfne, ti ti itak dajo 400+ KM :P
Da ne bo kakšne zamere, meni so viper štrajfni všeč, ampak za te štrumfe to ziher pomeni več konjev, aja pa pozabo sem še na srebrni selotejp

Objavljeno: So jun 28, 2003 8:06 pm
Napisal/-a kr3mn1
Tudi v Mariboru avtomobilske cestne dirke na črno? - Pri 300 km/h na motorju je lahko usoden vsak, še tako majhen nepreviden gib
hahahahaha, ta najhujsa je ze v naslovu
lp, kr3mn1