Stran 1 od 2
sistemi
Objavljeno: Ne jan 14, 2007 9:00 pm
Napisal/-a Cejko
a mi lahko kdo napiše delovanje teh treh sistemov:
- elektronski program stabilnosti ESP
- regulacija zdrsa pogonskih koles ASR
- elektronski sistem za boljši oprijem koles ETS
lp
Objavljeno: Ne jan 14, 2007 9:09 pm
Napisal/-a ArminLegenda
ESP - sistem za stabilnost vozila je v celoto povezana vsa elektronika, k nadzira zmanjševanje zavorne moči posameznih koles. sistem avto najprej poskuša umiriti z zmanjševanjem na kolesa prenesenga navora poleg tega pa stabilnos vozila zagotovi s selektivnim zaviranjem posameznih koles. v večini primerov prekrmarjenja zavira zunanje prednje kolo pri podkrmarjenju pa večinoma zadnje notranje
Tok za esp, za una dva bom pol k se mi ne da več
Objavljeno: Ne jan 14, 2007 10:05 pm
Napisal/-a PiLLLe
Vidim da za google se nisi slisu

Objavljeno: Po jan 15, 2007 12:20 am
Napisal/-a FireSTORM
Objavljeno: Po jan 15, 2007 6:01 am
Napisal/-a pilgrim
Objavljeno: Če jan 18, 2007 8:44 pm
Napisal/-a Cejko
bi mogoče še kdo napisal kako delujete ASR in ETS, če mu je dolgčas?
lp
Objavljeno: Pe jan 19, 2007 2:21 am
Napisal/-a Lumpy_
ASR deluje na pogonska kolesa preko ABS zavor. Ko senzori zaznajo, da se kolo zavrti v prazno ob speljevanju, preko zavor ustavlja to vrtenje.
Sem na hitro napisal.
Objavljeno: Pe jan 19, 2007 5:54 pm
Napisal/-a Cejko
še ets bi rad imel...
lp
Objavljeno: So jan 20, 2007 5:01 am
Napisal/-a pilgrim
boš sporočil, kakšno oceno bomo dobili?

Objavljeno: So jan 20, 2007 2:12 pm
Napisal/-a Lumpy_
Misliš da je Cejko učitelj

Objavljeno: So jan 20, 2007 2:23 pm
Napisal/-a flegmato
prej učenec

Objavljeno: So jan 20, 2007 4:10 pm
Napisal/-a Cejko
ja ja učenec=)
sam tko me zanima kuko to dela.
lp
Objavljeno: So jan 20, 2007 4:15 pm
Napisal/-a E=mc^2
evo, tukaj imaš en lep nazoren video, ki prikazuje sisteme, o katerih teče debata, v delovanju.
http://www.youtube.com/watch?v=fG3cOEW53ag
Objavljeno: So jan 20, 2007 4:42 pm
Napisal/-a Mate
ASR pri VW ne deluje tako, da zavira kolesa, ampak samo odvzame plin motorju. Kolesa zavira EDS, ki je "elektronska zapora" diferenciala. Zabremza kolo, ki se vrti prehitro - do 40 km/h.
Po vrsti si sistemi sledijo: ABS, EDS, ASR in ESP. ASR in ESP se da izklopit, ABS in EDS pa ne (če odmislimo grobe metode).
Objavljeno: So jan 20, 2007 5:22 pm
Napisal/-a gtivti
so kar zanimive te kratice pa kok enga dela se skriva za kraticam so kr macki ni kaj
lp

Objavljeno: So jan 20, 2007 7:05 pm
Napisal/-a xyxyxy
Te kratice sploh niso pomembne, ker vsi ti sistemi delujejo na enak način in imajo tri funkcije
sistem proti blokadi koles pri zaviranju, ki ga že vsi poznamo
sistem proti zdrsu koles pri speljevanju, pri katerem se zavira kolo z manj trakcije in po potrebi odvzema moč motorja.
sistem za stabilnost, ki med vožnjo zavira posamična kolesa in odvzema moč motorju.
Vse to delo pa opravlja ABS modul v povezavi z motorno elektroniko.
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 7:21 am
Napisal/-a pilgrim
točno tako, vse skupaj je grobo gledano ena sama pogruntavščina, ki pa jo uspešno prodajajo zavito v različne kratice in učene razlage.
ko pa z vsemi ABS, ESP, ASR, ZDF, SAT1 in podobnim priletiš na led, pa - če nimaš kot šofer pospravljenega podstrešja -, z avtom zaplešeš kot tiste p*čke v Labodjem jezeru!
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 4:15 pm
Napisal/-a Lumpy_
pilgrim je napisal/-a:ko pa z vsemi ABS, ESP, ASR, ZDF, SAT1 in podobnim priletiš na led, pa - če nimaš kot šofer pospravljenega podstrešja -, z avtom zaplešeš kot tiste p*čke v Labodjem jezeru!

hehe
Drugače pa ti dam prav glede tega.
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 8:07 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
Lumpy_ je napisal/-a:pilgrim je napisal/-a:ko pa z vsemi ABS, ESP, ASR, ZDF, SAT1 in podobnim priletiš na led, pa - če nimaš kot šofer pospravljenega podstrešja -, z avtom zaplešeš kot tiste p*čke v Labodjem jezeru!

hehe
Drugače pa ti dam prav glede tega.
Tle se pa motiš
Še vseeno te reši, bolj kot ti lahko rešiš to, samo z volanom in stopalkami.
Ok za čisti led ne pomaga nič

Objavljeno: Ne jan 21, 2007 8:13 pm
Napisal/-a nebivedu
Bel-Tirid je napisal/-a:Lumpy_ je napisal/-a:pilgrim je napisal/-a:ko pa z vsemi ABS, ESP, ASR, ZDF, SAT1 in podobnim priletiš na led, pa - če nimaš kot šofer pospravljenega podstrešja -, z avtom zaplešeš kot tiste p*čke v Labodjem jezeru!

hehe
Drugače pa ti dam prav glede tega.
Tle se pa motiš
Še vseeno te reši, bolj kot ti lahko rešiš to, samo z volanom in stopalkami.
Ok za čisti led ne pomaga nič

Tukaj se motiš ti. Vsa sodobna elektronika na gladkem ledu odpove, s tem, da še moči motorja ne moreš uporabljat, ker ti sistem proti zdrsu koles zmanjša moč motorja.
Na ledu se najbolje odpelješ samo in izključno brez kakršnekoli elektonike in z zelo malo gasa, pa brez bremze. Pa s pametjo, da če je preveč ledu sploh ne greš nanj.