Stran 1 od 1

Vprašanje o 2.2HDI motorjih?!

Objavljeno: So jan 27, 2007 8:23 pm
Napisal/-a Vince
Lep pozdrav!

Zanimajo me kakršnekoli izkušnje s tem motorjem...kako se je obnesel v praksi, saj za 2.0 HDI velja nekako nepisano pravilo, da ni nek tehnološki biser (predvsem poraba).
Zanima me ker se med drugim malo oziram tudi po 406 coupe 2.2HDI.

BTW: Do sedaj nisem vedel, da je takšna umetnost kupovat kakega coupeja ali cabriota pri nas...ponudba je katastrofalna...pa kaj se vsi vozijo v Cliotu 1.5dCi?!
Prečesal sem že vse mogoče in prišel do zaključka, da je kak malce bolj eksotičen avto zelo naporno kupovat.
Potem sem se ozrl po tujini...tam spet ne veš kaj ti podtaknejo, ker so ljudje pokvarjeni do konca in naprej, sam gledajo kje te bodo našponal. Nakar le najdem bojda zanesljivega posrednika za nakup vozila iz tujine in še ta bi rad ves denar na roko in potem lahko samo še čakam ali bo sploh kaj pripeljal ali ga ne bom nikoli več videl (ne njega ne denarja).

P.S.: zaželjeni kakšni komentarji na avtomobile v ožjem izboru (ne komentirat, da so težko primerljivi med seboj, ker to sam vem) zdraven so njihove slabosti:
-Toyota Celica (baje kar nekaj težav z motorjem,možen edino uvoz iz tujine)
-Renault Megan kabriolet (notranjost cenena da bolj ne more bit,prešibki motorji)
-Honda S2000 (redka kot angora zajci,že sama narava avtomobila je takšna, da samam kliče po kakih karambolih ali steranosti v zgodovini,težko se obnese kot edini avto)
-Peugeot 406 coupe (na voljo v glavnem dizli s pretežno povprečno konjenico (ostane še rezerva chipanja)

Komentarji?

LP

Vince

Objavljeno: So jan 27, 2007 8:55 pm
Napisal/-a LudiLimun
Nimam komentarja ne na motor, ne na izbrane modele. mam pa enga kolega k se ukvarja s tem biznisom - uvoz, oz. nakup v tujini, pa nima nikjer nobene reklame, ne nič. edina reklama mu je zadovoljna stranka. telefon mu zvoni pa non-stop, tko da ti je lohk jasn, da ne špona folk.

če te zanima, PM bo prava odločitev.

LP

Objavljeno: So jan 27, 2007 9:43 pm
Napisal/-a bizgec
Vince,ne vem,kaj si mislil glede porabe pri 2.0 hdi.Povem ti lahko edini to,da ima majhno porabo-med 4,7 in 5,1.Za avto,težak 1,5 tone,klimo,ipd,smatram,da je to čisto v redu poraba.Moja izkušnja.Bizgec.

Objavljeno: So jan 27, 2007 10:07 pm
Napisal/-a Vince
Saj ne rečem, da to tko je. Sam povem kaj sem slišal od nekaj ljudi, ki jih lastijo...pa saj vsi vemo kako je s temi "mnenji"...čez ene oči tko čez druge drugač. Za 206-ko mi je en razlagal, da je ne spravi pod 7l...ampak saj pravim lahko so buče.

Objavljeno: So jan 27, 2007 10:10 pm
Napisal/-a LudiLimun
čak mal!
ker motor zdej tebe zanima? 2.2hdi al 2.0hdi?

poprav naslov ali pa govormo o 2.2 motorju

Objavljeno: So jan 27, 2007 10:18 pm
Napisal/-a Vince
Preberi izhodiščni post in ti bo najbrž hitr jasn...drugač ti bomo pa posebi razložil ;)

Objavljeno: So jan 27, 2007 10:22 pm
Napisal/-a Templar
2.2HDI (z fap filtrom) sem vozil v navadnem 406. Poraba je realnih 6.5-6.7 ob zmerni nogi in kombinirani porabi.
Turbo luknja je znatna, ampak ne toliko moteča da bi motor cukal ali kaj drugega, pač avto ne potegne ampak se ne muči.
Meni osebno je ta motor res dobra(edina) stvar na tem avtomobilu.

Še to, modeli z 2.2HDI so imeli po večini FAP(filter za izgorevanje trdih delcev) ampak ker podvozje 406 ni bilo narejeno z mislimi na to je kantica za aditiv ki pomaga pri izgorevanju saj nastavljena zelo nizko zadaj in se pri naloženem avtomobilu zelo lahko in hitro zgodi da se jo rukne, ker pa je na plastilčnem nosilcu se ob udarcu hitro utrga in visi samo še na cevkah, dostikrat se poškoduje, cena menjave okoli 600€. To velja za navadnega 406 kako je z coupejem pa ne vem, ampak misli da je coupe športna modifikacija stadardnega 406 podvozja.

Objavljeno: So jan 27, 2007 10:23 pm
Napisal/-a nejko307
spet se boš zaletel in kupil dr** :D ... no pa kupi vsaj avto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (hecam te).....

papa :cry: :cry:

Objavljeno: So jan 27, 2007 10:26 pm
Napisal/-a LudiLimun
Vince je napisal/-a:Preberi izhodiščni post in ti bo najbrž hitr jasn...drugač ti bomo pa posebi razložil ;)


:oops: sm avtomatično cel post bral 2.2hdi, my bad :oops:

.

Objavljeno: So jan 27, 2007 10:38 pm
Napisal/-a DrMr

Objavljeno: So jan 27, 2007 10:47 pm
Napisal/-a DrMr
Templar je napisal/-a:... kantica za aditiv ki pomaga pri izgorevanju saj nastavljena zelo nizko zadaj in se pri naloženem avtomobilu zelo lahko in hitro zgodi da se jo rukne, ker pa je na plastilčnem nosilcu se ob udarcu hitro utrga in visi samo še na cevkah, dostikrat se poškoduje, cena menjave okoli 600€. To velja za navadnega 406 kako je z coupejem pa ne vem, ampak misli da je coupe športna modifikacija stadardnega 406 podvozja.

... prej rukneš FAP filter (ki je nižje) in začutiš kako visoko si...višina rezervoarja za aditiv sploh ni probematična... problematično je vzdrževanje, ker ponavadi FAP, razni senzorji, elektroventili, turbina,... ne vzdržijo drugega lastnika...

Objavljeno: So jan 27, 2007 10:47 pm
Napisal/-a Vince
DrMr je napisal/-a: problematično je vzdrževanje, ker ponavadi FAP, razni senzorji, elektroventili, turbina,... ne vzdržijo drugega lastnika...


A to misliš na splošno? A je res tok hudo?

Objavljeno: Ne jan 28, 2007 6:18 am
Napisal/-a Lumpy_
Sem vozil 2.2 hdi (testni), pa morem rečt, da me ta turbo luknjo zelo moti oz. je kar velika. Moje mnenje.



LP