Stran 1 od 1

koroške ceste terjale 2 smrtna davka

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 11:35 pm
Napisal/-a acid
Dravograd – Na glavni cesti Dravograd - Slovenj Gradec v kraju Šentjanž pri Dravogradu se je okoli 19. ure zgodila huda prometna nesreča, v kateri sta življenje izgubili dve osebi. Po prvih podatkih so bila v nesreči udeležena tri vozila, od tega dve osebni in eno kombinirano. Vzrok nesreče še ni znan, ogled kraja dogodka pa si policisti, dežurni tožilec in preiskovalni sodnik še ogledujejo. Glavna cesta je zaprta, obvoz je možen za osebna vozila.

To je samo 10 km od mene stran, me je kr zmrazilo ko sem na txt slučajno prebral :( Je pa tisti odsek zelo nevaren in je tam bilo do sedaj že kar nekaj nesreč tudi s smrtnim izidom.

ps: In seveda spet mladi šlo bi naj za punco in fanta, cesta je pa še zmerom zaprta

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 11:41 pm
Napisal/-a zmeden
ja faak a ne... :cry: :cry: :cry:

Objavljeno: Če feb 01, 2007 6:38 am
Napisal/-a Sigor
Vedno znova ugotavljam, da je na cesti najbolj pomembna lastna previdnost, poleg tega pa tud nekaj sreče. Ker ne vem, kaj se je zgodilo, ne bom pametoval, je pa potrebno prilagodit predvsem hitrost razmeram na cesti in avtomobilu primerno.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 11:22 am
Napisal/-a MortaL
Cesta MB- Dravograd je od kar pomnim ena najbol nevarnih in usodnih cest v Sloveniji.
Sicer jo uporabljam ene 5x na leto, a imam vedno nek respekt. Stevilo nesrec tam je v veliki meri pogojeno s ovinki te ceste, ki ne omogocajo varnega prehitevanja. Nato pa se najde kak pogumnez, ki si misli, da dobro pozna cesto ali pa da ima dovolj mocno vozilo.... Res skoda!

Objavljeno: Če feb 01, 2007 11:44 am
Napisal/-a simke
ena od dveh oseb je 14-letna punca................... :cry:

Objavljeno: Če feb 01, 2007 11:45 am
Napisal/-a protonika
Druga pa njen oče...
Zelo žalostno.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 12:03 pm
Napisal/-a Sigor
MortaL je napisal/-a:Cesta MB- Dravograd je od kar pomnim ena najbol nevarnih in usodnih cest v Sloveniji.
Sicer jo uporabljam ene 5x na leto, a imam vedno nek respekt. Stevilo nesrec tam je v veliki meri pogojeno s ovinki te ceste, ki ne omogocajo varnega prehitevanja. Nato pa se najde kak pogumnez, ki si misli, da dobro pozna cesto ali pa da ima dovolj mocno vozilo.... Res skoda!


naj te popravim (dobronamerno): omenjena nesreča se ni zgodila na tej cesti, ampak na cesti Dravograd - Slovenj Gradec in sicer na relativno preglednem delu. Je pa ta cesta polna omejitev in kot kaže je bila za nesrečo kriva prevelika hitrost glede na razmere na cesti. Žalostno vsekakor.

Cesta MB-DG pa je določenih dosekih res nepregledna, ovinkasta, ampak treba se je temu prilagodit. Po njej se vozim vsak dan in se velikokrat najde kak pogumnež, ki ga omenja MortaL. Vsem skupaj želim čim manj takih pogumnežev.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 12:23 pm
Napisal/-a MacTron
ja boh pomagej pred 2 dnevi pa na Jeprci
http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,1735,187880

...10 - 15min po tem ko sem sel jaz mimo tega kraja

Objavljeno: Če feb 01, 2007 12:42 pm
Napisal/-a gregga
:shock: ...sm tut js takoj zvedu, doma sedim za compom....pa cujem resilce, k se polne vozijo mim hise ( doma sm nasprot bolnice )......pa mi ni blo nc jasno... :? .....cez 10 min me klice kolega, da je bla huda prometa....in baje na odseku pred Šentjanžem (SG-DRG)...je dokaj oster levi ovinek...na sredini ovinka pa hisa...in v tem ovinku naj bi blo....

R.I.P. :cry: :cry:

Objavljeno: Če feb 01, 2007 1:25 pm
Napisal/-a MortaL
Sigor, ocitno sem povrsno prebral :oops: , ali pa sem prevec posplosil, saj se vecina meni znanih nesrec zgodi ravno na prej omenjeni relaciji.
Najhuje pri nesrecah s preveliko hitrostjo in malomarno voznjo so nedolzne zrtve, ki se po naklucju pripeljejo iz druge smeri, se sprehajajo po plocniku,.... in njih mi je posebej zal.
Pred leti, ko sem imel punco iz vasih krajev, sem na cesti MB-DRV marsikaj dozivel, ce bi 1x par minut hitreje odsel, bi lahko tudi sam bil med zrtvami podivjanega mladega voznika, ki je s samo vzel se eno zivljenje (zaradi prehitevanja).
Zato pa strpnost in potrpezljivost na cesti!

Objavljeno: Če feb 01, 2007 1:46 pm
Napisal/-a RpDany
:shock: :cry:

Objavljeno: Če feb 01, 2007 2:01 pm
Napisal/-a Polo78
Spet BMW. :roll: ... Pa zadnji pogon... Možno da ga je zaradi tega zaneslo poprek v kombi. Take nesreče se bodo žal dogajale, dokler se ljudje ne bomo zavedali svoje lastne odgovornosti in tako tudi ravnali. :( Največja tragedija pri tem pa je, ker vedno nastradajo nedolžni. :cry:

Objavljeno: Če feb 01, 2007 2:18 pm
Napisal/-a Sigor
MortaL, se povsem strinjam s tabo, strpnost in potprežljivost na cesti. Pa bodimo odgovorni v prvi vrsti najprej do sebe, s tem bomo tudi do drugih.
Prava tragedija so taki dogodki, do katerih lahko pride tudi zaradi samo trenutka nepozornosti, poti nazaj pa žal ni, najbolj pa trpijo preostali člani družine.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 2:23 pm
Napisal/-a gregga
oce, sin in hcerka pa naj bi bili glih na poti....na obisk k mami...ki je v Slovenjegraški bolnici ( beri neuradne info. ) :cry:

sin pa je v bolnici....hudo poskodovan

Objavljeno: Če feb 01, 2007 2:38 pm
Napisal/-a Sigor
Tudi jaz imam take informacije plus to, da imajo še tretjega otroka.
Sam imam družino, dva otroka in me kar zmrazi, ko zvem za kaj takega. Verjetno nisem edini.
Zato: ne samo volan, TUDI PAMET V ROKE, ko ste v avtu.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 2:42 pm
Napisal/-a gold hamster
Ajej kam to vse pelje...
:cry:

Objavljeno: Če feb 01, 2007 4:01 pm
Napisal/-a BBoss
citiram 24.ur
Kot vozniki moramo spremeniti svoje obnašanje na cesti, pri tem pa še posebej upoštevati, da na cesti niso sami in da od našega ravnanja ni odvisna samo naša varnost, temveč tudi varnost drugih udeležencev v prometu, opozarjajo na generalni policijski upravi. "Ne pozabimo, da so kljub letošnjim razmeroma ugodnim vremenskim razmeram nekateri deli cest, kot so viadukti, mostovi ter odseki cest, ki vodijo skozi gozd ali ki so izpostavljeni močnemu vetru (burja), še posebej nevarni," so zapisali v sporočilu za javnost. "Tam moramo voziti še bolj previdno, hitrost pa prilagoditi stanju vozišča in razmeram na cesti. V tem obdobju leta je vozišče hladno, oprijem pnevmatik ni optimalen, daljša je zavorna razdalja, posledično pa tudi pot ustavljanja ob nenadnih dogodkih. Prepričanje nekaterih voznikov, da lahko v lepem vremenu zato vozijo hitreje, je zato popolnoma zmotno."


Mogoče je prav v tem zapisu skrit odgovor na marsikatero vprašanje zakaj se take stvari dogajajo. Vendar je bistvo vseeno skrito - zakaj prihaja do podaljšanja zavorne poti nenadnih zdrsov, bočnega drsenja ipd in to na suhem cestišču?

Glavni in poglavitni krivec so M+S pnevmatike, ki so s svojo zgradbo (lamele, grob profil, manjša površina dotikanja s podlago) prvenstveno prilagojene vožnji v snežnih razmerah (tam se edino izkažejo). V vseh ostalih situacijah pa so ravno zaradi teh dejstev absolutno slabše od letnih pnevmatik.

Mediji in raznorazni namišljeni strokovnjaki pa so M+S pnevmtiko povzdignili v nebo in šli tako daleč z izjavami tipa, da je pozimi še najslabša M+S pnevmatika veliko boljša od najboljše letne (izjava pred leti v Dnevniku). In ker so ljudje bombardirani s takimi neumnostmi od vsepovsod, prihaja do situacije, ko si nataknejo M+S pnevmatike in si mislijo, da so zdaj varni, ker je ta pnevmatika najboljša pod soncem in da bodo spet lahko tako drveli kot poleti z letnimi.

NE, napaka - ko enkrat natakneš M+S pnevmatike je NUJNO potrebno zmanjšati tempo vožnje - po moji grobi oceni od 20-30% ali z drugimi besedami povedano, da če si z letnimi prevozil nek ovinek s 100km/h moraš z M+S to hitrost znižati na 80km/h ali celo na 70km/h za enak efekt.

In ravno ta problem M+S pnevmatik, mediji in "strokovnjaki" enostavno pozabijo, ko se pisarijo takšni in podobni članki ter seveda zakoni. Ljudje pa se ubijajo brez veze zato, ker v glavi nimajo vcepljenega razmišljanja, da je vožnja z M+S pnevamtikami po suhi in mokri cesti veliko bolj nevarna kot z letnimi neglede na temperaturo in da višje temperature (kot letos) to stanje še poslabšujejo.

Za zaključek pa samo še tole razmišljanje: a se je že kdo kdaj koli vprašal zakaj, ko pada sneg, je nesreč s smrtnimi žrtvami najmanj? Zato ker se ljudje vozijo počasneje tako z zimskimi kot z letnimi obuvali in tudi če se zgodi nesreča so to ponavadi več ali manj zgolj manjši trki z zgolj zvito pločevino. In za tistih nekaj snežnih dni, nas zakonodajalec, "stroka" in gumarji kar za 4 mesece silijo v dejanja, ki so statistično bolj nevarna pri tem pa zamolčijo in se celo lažejo o glavnih in najbolj pomembnih dejstvih, ki nas na koncu koncev lahko stanejo glave.

Pa da ne bo narobe razumljeno - nisem proti (imam jih tudi sam) M+S pnevmatikam ampak sem proti načinu kako se te pnevmatike postavlja na pedistal tako, da so nekateri celo prepričani, da so te pnevmatike najboljše tudi za poleti?!?!?!?

Objavljeno: Če feb 01, 2007 4:42 pm
Napisal/-a Templar
BBoss je napisal/-a:Mogoče je prav v tem zapisu skrit odgovor na marsikatero vprašanje zakaj se take stvari dogajajo. Vendar je bistvo vseeno skrito - zakaj prihaja do podaljšanja zavorne poti nenadnih zdrsov, bočnega drsenja ipd in to na suhem cestišču?

Glavni in poglavitni krivec so M+S pnevmatike, ki so s svojo zgradbo (lamele, grob profil, manjša površina dotikanja s podlago) prvenstveno prilagojene vožnji v snežnih razmerah (tam se edino izkažejo). V vseh ostalih situacijah pa so ravno zaradi teh dejstev absolutno slabše od letnih pnevmatik.

Mediji in raznorazni namišljeni strokovnjaki pa so M+S pnevmtiko povzdignili v nebo in šli tako daleč z izjavami tipa, da je pozimi še najslabša M+S pnevmatika veliko boljša od najboljše letne (izjava pred leti v Dnevniku). In ker so ljudje bombardirani s takimi neumnostmi od vsepovsod, prihaja do situacije, ko si nataknejo M+S pnevmatike in si mislijo, da so zdaj varni, ker je ta pnevmatika najboljša pod soncem in da bodo spet lahko tako drveli kot poleti z letnimi.

NE, napaka - ko enkrat natakneš M+S pnevmatike je NUJNO potrebno zmanjšati tempo vožnje - po moji grobi oceni od 20-30% ali z drugimi besedami povedano, da če si z letnimi prevozil nek ovinek s 100km/h moraš z M+S to hitrost znižati na 80km/h ali celo na 70km/h za enak efekt.

In ravno ta problem M+S pnevmatik, mediji in "strokovnjaki" enostavno pozabijo, ko se pisarijo takšni in podobni članki ter seveda zakoni. Ljudje pa se ubijajo brez veze zato, ker v glavi nimajo vcepljenega razmišljanja, da je vožnja z M+S pnevamtikami po suhi in mokri cesti veliko bolj nevarna kot z letnimi neglede na temperaturo in da višje temperature (kot letos) to stanje še poslabšujejo.

Za zaključek pa samo še tole razmišljanje: a se je že kdo kdaj koli vprašal zakaj, ko pada sneg, je nesreč s smrtnimi žrtvami najmanj? Zato ker se ljudje vozijo počasneje tako z zimskimi kot z letnimi obuvali in tudi če se zgodi nesreča so to ponavadi več ali manj zgolj manjši trki z zgolj zvito pločevino. In za tistih nekaj snežnih dni, nas zakonodajalec, "stroka" in gumarji kar za 4 mesece silijo v dejanja, ki so statistično bolj nevarna pri tem pa zamolčijo in se celo lažejo o glavnih in najbolj pomembnih dejstvih, ki nas na koncu koncev lahko stanejo glave.

Pa da ne bo narobe razumljeno - nisem proti (imam jih tudi sam) M+S pnevmatikam ampak sem proti načinu kako se te pnevmatike postavlja na pedistal tako, da so nekateri celo prepričani, da so te pnevmatike najboljše tudi za poleti?!?!?!?


Spet so krivi mediji, pa strokovnjaki, pa mentaliteta, pa družba, pa gume, pa zobna miška, pa božiček, pa vreme....

Vedno je nekdo drug kriv, da pa bi kdo pogledal iz stališča da je VSAK SAM ODGOVOREN ZA SVOJA DEJANJA pa ne! In dokler se bo tako razmišljajo bodo take nesreče in še več jih bo. 99% ljudi preprosto noče/ne ve/ se ne zaveda da so odgovorni SAMI.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 5:01 pm
Napisal/-a bass
Šparam za range roverja sport. 2,5 tone v mojo prid, če se komu slučajno zaletava, za vsak slučaj.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 7:26 pm
Napisal/-a nebivedu
Odprite si svoj forum na www.nesrece.com/forum , tuki pa dejte mir s temi nesrečani - vsak dan nova tema na temo nesreč. Pa dejte se že umirit, al pa odprite eno temo nesreče in samo v njo pište te zadeve.