Stran 1 od 1
Pregreta mašina
Objavljeno: To jul 01, 2003 8:35 am
Napisal/-a m.P.
Oj!
Sicer o tem debatiramo že v eni drugi debati, ampak ker me tale stvar ful muči bom vprašal še tukaj, da bo vidl čim več folka...
Uglavnem stvar je taka, da sem jst stručko vozil avto z le 1l vode cca. 1 km in da se je v tistem kilometru temperatura povišala ravno na polovico (90 stopinj). Samo glede na to da vode skoraj da ni bilo notr, vprašanje kaj je sploh meril, ker po tem ko sem čekiral vodo je bla malo mlačna.
Od takrat naprej mi zdej najverjetneje mašina žre vodo, ker sem zgleda uničil tesnilo na glavi motorja. Zdej me pa zanima kakšno škodo sem še naredil s tiso vožnjo z litrom vode notr??
Objavljeno: To jul 01, 2003 9:28 am
Napisal/-a Valjo
ja pomoje ti je merl tem. 1l vode, sam te vode je blo premal da bi ti dobr motor ohladila. Men je glih uceri cevka pocla za vodo, pa mi jo je caa 3-4dl vn stekl pa sm to su takoj popravt. KAj se ti je pokvarl pa ne vem, upam da sam glava
Objavljeno: To jul 01, 2003 9:35 am
Napisal/-a JohnyR
mislim da ti je termostat v tem primeru meril v prazno, kar ponavadi pomeni, da je bila temperatura motorja še malo višja.
predvidevam da nisi mehanik, kakor tudi večina nas ni, zato je najbolje, da vprašaš na parih servisih, da vidiš kaj ti bodo rekli tam
Re: Pregreta mašina
Objavljeno: To jul 01, 2003 11:07 am
Napisal/-a *bojci*
m.P. je napisal/-a:Oj!
Sicer o tem debatiramo že v eni drugi debati, ampak ker me tale stvar ful muči bom vprašal še tukaj, da bo vidl čim več folka...
Uglavnem stvar je taka, da sem jst stručko vozil avto z le 1l vode cca. 1 km in da se je v tistem kilometru temperatura povišala ravno na polovico (90 stopinj). Samo glede na to da vode skoraj da ni bilo notr, vprašanje kaj je sploh meril, ker po tem ko sem čekiral vodo je bla malo mlačna.
Od takrat naprej mi zdej najverjetneje mašina žre vodo, ker sem zgleda uničil tesnilo na glavi motorja. Zdej me pa zanima kakšno škodo sem še naredil s tiso vožnjo z litrom vode notr??
V bistvu tak veš, kaj sem ti napisal...
Dodal bi še, da če imaš aluminijasto glavo, se ti ta lahko ob pregretem motorju (če ti recimo termostikalo ne dela) lahko v najslabšem primeru zvije. Hujšega pa ne rabiš.
Objavljeno: To jul 01, 2003 11:56 am
Napisal/-a monster_d
Mi je cel mesec voda tekla, je bla pumpa hin!
Glavno je ta ti avto ne zakuha, ker pol mors glavo ponovno dat ravnat!
Sem naredil okol 500km s tem da mi je voda tekla!
SAm sem pa res vsakic preden sem se pelal dolil vodo, vsakic ko sem do kolega sel sem ga takoj prosil za 3l vode
Uglavnem mors pazit da ti cenger za temperaturo nikoli ne pride na max!
LP
Objavljeno: To jul 01, 2003 2:00 pm
Napisal/-a lisko
A ni merilec temp. motorja na glavi ne pa u vodi? No vsaj pri jugičo je tko tko da je cajger neodvisen od vode se prav lahk se pelaš brez vode pa ti bo vseen kazal temp. motorja. Kak pa je narjen pri drugih avtih pa ne bi vedu. Ajaaaaaaa moja napaka ampak vseen naj bo tole napisan mogoč komu kaj koristi:) emmmm na petki je merilec za temp. motorja na vodni pumpi tko da če vode ni pol tudi ne kaže prav
Objavljeno: To jul 01, 2003 3:27 pm
Napisal/-a m.P.
Hvala vsem za pomoč.
Upam da če sem že kaj uničil, da je blo to "le" tesnilo. Popravilo pride pa cca. 30k sit!!

Če bi se pa glava skrivila bi pa verjeten že opazil
Še zdej mi pa ni jasno kako se lahko avto pregreje po enem kilometru ?!
lisko:
škoda da ne drži to kar si najprej napisal
Še tole: kakšni so pa kej znaki, če je tesnilo na glavi motorja fuč (poleg zmanjkovanja hladilne tekočine)?
Objavljeno: To jul 01, 2003 4:14 pm
Napisal/-a *bojci*
Tesnilo ima poleg lukenj za bate še luknje, kjer se voda pretaka in olje. Torej lahko ti začne še olje trošit (črn dim iz auspuha)... no ponavadi oba gresta med kompresijo.
V hudem primeru lahko tudi kompresija uhaja, kar pomeni, da avto nikam ne gre, ker ti iz dihtunge ven seka.
Ne moreš kar tak videt, če je glava skrivljena. To se opazi na ravni podlagi. Največkrat pa tam kompresija uhaja, zato bi mogoče lahko opazil.
Kak ti ni jasno to pregrevanje?!
Avto lahko brez vode samo vžgeš in recimo minutko pustiš laufat v štandgasu...ti pa si se še peljal....
Objavljeno: To jul 01, 2003 5:59 pm
Napisal/-a dolfe
*bojci* je napisal/-a:Tesnilo ima poleg lukenj za bate še luknje, kjer se voda pretaka in olje. Torej lahko ti začne še olje trošit (črn dim iz auspuha)... no ponavadi oba gresta med kompresijo.
V hudem primeru lahko tudi kompresija uhaja, kar pomeni, da avto nikam ne gre, ker ti iz dihtunge ven seka.
Ne moreš kar tak videt, če je glava skrivljena. To se opazi na ravni podlagi. Največkrat pa tam kompresija uhaja, zato bi mogoče lahko opazil.
Kak ti ni jasno to pregrevanje?!
Avto lahko brez vode samo vžgeš in recimo minutko pustiš laufat v štandgasu...ti pa si se še peljal....
V primeru, da gre k vragu tesnilo se občasno pojavi tudi emulzija v olju (olje je sivkaste do skorajda bele barve).
Objavljeno: To jul 01, 2003 6:49 pm
Napisal/-a kdk
moder izpušni dim - olje v cilindrih ali obrabljen motor
bel izpušni dim - voda v cilindrih (ponavadi pušča tesnilo glave )
mehurčki v raztezni posodi hladilnega sistema - pritisk iz kompresijskih prostorov ( malo sem se čudno izrazil

) udarja v hladilni sisitem ( ponavadi pušča tesnilo glave motorja)
kapljice na merilni palici za olje ( oljni film na palici ni gladek ) - spet tesnilo glave , ker se meša olje in hladilna tekočina.
Če zvije glavo pa tega s prostim očesom pri sestavljenem motorju ne opaziš , ker lahko gre samo za par desetink milimetra , pa že dela tesnilo probleme.Če pa bi res opazil pa verjetno glavi ne bi bilo več pomoči

Objavljeno: To jul 01, 2003 10:32 pm
Napisal/-a blue
Hm,sej če si se res pelu sam en km še mogoč ni take škode-jst sem enkrat naredu isto sranje,sam da sm se jst pelu cirka 15km-Problem pa ni bil da sem mel premal vode ampak mi je šla u falus visko sklopka na veternici za hladilnik-avto je bil bmw 318-no uglavnem se je sred poti začelo ful kadit izpod havbe,jst pameten pa sem se pelu pol še kak km ali dva in šele pol ustavu

ops: .Rezultat:

ker ni blo na oko nič narobe sem dolil vodo in šel poooočas domov z postanki(ka češ,bil sem star 19let),vse kar sem opazil so bili mehurčki v ekspanzijski posodi-tak da ti svetujem da to obvezno pogledaš-in jst frajer sem se pol tak vozil še kak mesec,dva(še parkrat zakuhal...)no in potem mi lepega dne ni hotel več normalno vžgat,laufal je pa ful čudno.Odprem pokrov za olje-driska,potegnem ven šipko za olje-driska!
..................no,po zelo dragi generalni sem pol bolj pazil na te stvari
