Stran 1 od 2
Daljinski vžig motorja
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 5:58 pm
Napisal/-a lisko
Je že kdelal to? Oz. že ma kdo to narjen? Ker zanima me od kod vzet signal da je motor v delovanju? Vse ostalo mi je jasn.... da kontakt....čaka da grelne ugasnejo.... začne obračat ampak kje vzet signal da motor že samostojno leti? Ostalo je že narjeno sam to me zanima od kje vzet?
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 6:02 pm
Napisal/-a lublancan
obrati? senzor na vztrajniku?
pa ne pozabt narest kšnga stikala k bo preverju, če maš ročno zategneno

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 6:37 pm
Napisal/-a sebaveh
In še stikalo, ki bo preverjalo da menjalnik ni v brzini

Za preverjanje če motor že laufa, mislim da je ena varianta kontrolna lučka za alternator. Namreč en priključek te žarnice gre na + akumulatorja preko kontakta; drugi priključek pa gre na alternator (mislim da je oznaka D+). In če vse deluje pravino, gre to tak: Ko motor stoji, stoji tudi alternator in priključek D+ je na potencialu 0 voltov -> lučka sveti na armaturki. Ko motor in alternator tečeta normalno, je potencial D+ na 12V, kar pomeni da sta oba priključk na enakem potencialu in lučka ne sveti.
Torej uporabiš priključek D+ iz alternatorja (za vsak primer uporabi kak optocoupler da ga boš galvansko ločil od preostale elektronike, če veš kaj mislim)
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 7:02 pm
Napisal/-a lisko
Preko alternatorja ne gre..... Ker lučka za alternator vgasne že med samim zagonom. Očitno štarter dost hitro požene alternator do teh obratov da kontrolna lučka vgasne ( to se zgodi pri dizlu medtem , ko pri bencincu med štartom lučka utipa...obrati lih za lih)
Druga možnost , ki se mi poraja je prek lučke za olje..... ampak le ta je vezana na maso ( nardi stik oz.,prekine stik z maso ko tlak olja doseže določeno mejo). Ampak v prvem zagonu gori še eno do dve sekundi......Je hudo narobe če bi štarter še pač mal letel poleg? Sicer ma enosmerno sklopko ampak pastorek bi bil hudo obremenjen....
Stikalo za ročno že obstaja, zaenkrat še pa ni stikala v menjalniku....tko da če tudi je v brzini bo motor vžgal.....le to bo treba pazit ampak tudi to bo še v nadgradnji.
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 7:15 pm
Napisal/-a sablač
jaz mam brez te kontrole ce avto laufam na dalinca pac poslusam kok dolg vergla,ker mam varianto da pac zaganjac laufa kok dolg drzim tipko na dalincu,pa seveda narete blokade na rocni in menjalniku,ker ce nimas tega avto gre papa do prve ovire

drugac pa sm mel na enem pac varianto na casovnik,zaganjac je vzgal za dve sekundi in basta
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 7:30 pm
Napisal/-a sebaveh
Če približno veš koliko časa moraš imeti obrnjen ključ da motor vžge in če je ta čas precej enakomeren, potem napišeš program, ki mu določiš koliko sekund ali desetink sekunde naj teče štarter. Če motor ne vžge (zaznaš z lučko alternatorja, pritiska olja, obratov...) se naj ta čas ko je štarter vklopljen malo podaljša za kake pol sekunde (programsko to rešit ni problem).
Stikalo za olje veže kabel na maso, vendar to sploh ni problem programsko ali elektronsko rešit - pač uporabiš "negativno logiko"
Pastorek zaganjalnika bi bil obremenjen, problem bi lahko nastal, če pastorek pri taki hitrosti oziroma obremenitvi ne bi skočil stran od vztrajnika, potem ko bi zaganjalnik že enkrat izklopil. Lahko se zgodi tudi, da lučka gori dlje časa, če nimaš dovolj olja - enako bi veljalo tudi za lučko alternatorja, če nebi bil jermen dovolj napet, ali če bi šlo kaj drugega narobe.
Če se ne motim, imajo dizli še vakuumsko črpalko za servoojačevalnik zavorne sile - mogoče ima kako tlačno stikalo, ki v primeru ko ni vakuuma prižge lučko zavor na armaturki?
Jaz bi razmislil o merjenju vrtljajev motorja, pa še obratometer lahko potem narediš iz tega, če ga še nimaš
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 9:49 pm
Napisal/-a DrMr
... Lisko najceneje kaloriferček na timer v avto, pa bo zjutraj toplo... ali pa grelec bojlerja v karter...
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 10:18 pm
Napisal/-a lisko
Eto zadeva urejena. Signal dobi iz daljinskega centralnega zaklepanja. Ko odkleneš avto da signal ( signal vzet kr iz kabla motorčkov z vezavo diode da vklopi samo ob odklepanju ) ta signal proži rele, ki se po proženju zna sam držat v delovnem procesu. Potem gre dalje do releja , ki da kontakt ( prebrika ključavnico) nato čaka na grelne svečke, ko se le te ogrejejo ( vzet signal iz kontrolne lučke in ko vgasne da signal dalje) sproži proces štartanja. Signal za konec štartanja je pa vzet ( zaenkrat) iz kontrolke olja.... Ko le ta ugasne izklopi štarter. Izklopi se pa skoraj enakočasno ko motor steče včasiih še prej tko da motor niti zalaufa ne v tem primeru pa je narjen časovni zamik ( upor in kondenzator) in štarter poskuša po eni sekundi spet zagnat motor.
V glavnem zadeva deluje testiranje pa jutri zjutraj

ampak edini DrMr je ugotovil zakaj to sploh delam
Sledi še avtomatski vklop ogrevanja kabine , ko bo motor dosegu 40 stopinj in pa vklop luči po 20 sekundnem delovanju motorja.
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 10:36 pm
Napisal/-a sablač
zmontiro sem ze 15 daljinskih vzigov na avtomobile dizli in bencinci,od tega dva kamiona,pa vedno samostojna enota al pa kot dodatek avtoalarmom z aux (tretja tipka)funkcijo,na centralca ni najbolj pametna ideja,se nsvet- pazi na padec napetosti pri zagonu ti lahk dela probleme
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 11:55 pm
Napisal/-a DrMr
lisko je napisal/-a:Eto zadeva urejena.
... sem te dobil, da se ne držiš Kjotskega sporazuma...
Objavljeno: Ne feb 18, 2007 8:40 pm
Napisal/-a sablač
kok je lisko projekt ratal?porocaj

Objavljeno: Ne feb 18, 2007 9:58 pm
Napisal/-a Black_Racer®
sablač je napisal/-a:kok je lisko projekt ratal?porocaj

Čuj sablač,a alarme tud kj vežeš?
Js bi imel alarm v avto za zvezat,drgasče mi je stric to skos rihto zdaj se je pa poškodoval pa na žalost ne more več delat
No če znaš kok bi kj računo za en daljinski alarm zvezat,ima pa funkcije blokado motorja,tresljaje,senzorji,... in centralno bi zvezal na obstoječe motorčke v vtatih
No sj drgače sm pa doma čez hribček od tebe
Sorry za offtopic!
Objavljeno: Ne feb 18, 2007 10:34 pm
Napisal/-a sablač
ja tud vezem alarme,javi se mi enkrat pa boma pogledla da vidim ka mas pa se zmenla kok pa kaj.lp
Objavljeno: Po feb 19, 2007 7:41 am
Napisal/-a Black_Racer®
sablač je napisal/-a:ja tud vezem alarme,javi se mi enkrat pa boma pogledla da vidim ka mas pa se zmenla kok pa kaj.lp
Zmenjen

Objavljeno: To feb 20, 2007 10:52 pm
Napisal/-a lisko
sablač je napisal/-a:kok je lisko projekt ratal?porocaj

Ratal ratal;) Vžiga kot mora..... sedaj sledi še avtomatsko stiskanje sklopke.
Objavljeno: Sr feb 21, 2007 4:03 pm
Napisal/-a Dariooo
lisko je napisal/-a:sablač je napisal/-a:kok je lisko projekt ratal?porocaj

Ratal ratal;) Vžiga kot mora..... sedaj sledi še avtomatsko stiskanje sklopke.
tko naprej pa bos imel se avtomatskega voznika v 5-ki

hehe
drugace to je uporabno samo ko mas avto v garazi zjutraj da se segreje???
Drugace priden...

Objavljeno: So feb 24, 2007 12:21 am
Napisal/-a lisko
Dariooo je napisal/-a:lisko je napisal/-a:sablač je napisal/-a:kok je lisko projekt ratal?porocaj

Ratal ratal;) Vžiga kot mora..... sedaj sledi še avtomatsko stiskanje sklopke.
tko naprej pa bos imel se avtomatskega voznika v 5-ki

hehe
drugace to je uporabno samo ko mas avto v garazi zjutraj da se segreje???
Drugace priden...

Do tega mislim prit........ pol pa neham. Daljinsko krmiljenje celga avta tud prestave in tko naprej. Uporabljam pa kjer bodi. zjutraj štartam iz hiše da se segreje.... pred firmo deset minut prej da je topel....... pač kok pride:D Zdej delam sistem da predenj bo štartal bo stisnu sklopko.Ko mi to rata, grem dalje na avtomatski gas... servo letev me že dolgo čaka v garaži tko da tud obračanje volana ne bo ne vem kak blem..... ze bremze morm še neki nagruntat pa pol prestavljenje.... bo počas

Objavljeno: So feb 24, 2007 9:35 am
Napisal/-a sablač
a ti mal prevec filme gledas

Objavljeno: So feb 24, 2007 11:18 am
Napisal/-a Štrubelj
Haha, pol pa reportažo posnem pa omen to MTVju pa boš na >I pimped my own ride<
Objavljeno: So feb 24, 2007 11:24 am
Napisal/-a jack6