Na enem češkem forumu sem odkril tole sliko na kateri je Talbot tagora (projekt C9) s Peugeotovim Logotipom:
No, da stvar malo pojasnimo. Tokrat razlaga ne bo odveč!
Chrysler je Tagoro kot projekt C9 začel razvijati leta 1976, kot nadomestek za Chryslerja 2000, vendar pa je v času razvoja evropskemu delu Chryslerja (Simca) grozil bankrot zato so se odločili, da svojo evropsko zapuščino prodajo. Kupec je bil francoski Peugeot (PSA), ki je leta 1979 Simco prevzel. Chrysler- Simce so postale Talbot – Simce, ne dolgo za tem pa je odpadlo tudi ime Simca. Tako da je ostal le še Talbot.
PSA je s prevzemom tako dobil že skoraj dokončan in za proizvodnjo pripravljen avtomobil (projekt C9), ki jim ga je bilo škoda zavreči. So pa novi lastniki rojstvo Tagore zavrli za toliko časa, dokler niso avto prilagodili svojim zahtevam in možnostim (tehnično je Tagora postala bolj sorodna Peugeotu 604 in takrat novemu modelu Peugeot 505) in ji dodali še dva motorja iz lastne ponudbe.
Žal sem našel zgornjo sliko brez kakršnegakoli opisa in brez časa nastanka, zato sedaj lahko v nedogled špekuliramo za kaj bi lahko šlo. Sklepam pa, da je nastala po prevzemu Simce in projekta C9 s strani PSA. Verjetno bi se tudi Tagora lahko znašla pod blagovno znamko Peugeot, če takrat ne bi imeli sami svojega modela 604, ki je od Tagore precej slabše izgledal. Zanimivo je, da se je že potem, ko je Tagora (1980) prišla na trg pisalo o tem, da bo ta avto "giljotina" za 604. Navsezadnje se je pa zgodilo to, da je 604, navkljub temu da je prišel na trg 5 let prej, sodobnejšo Tagoro (1980-1983) celo preživel za dve leti.
Serijska Talbot Tagora:
Naj dodam še tole idejo karavanske Tagore, ki sem jo odkril na tem istem forumu:
lp