Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe avg 31, 2007 10:39 am

Zavrnjeni predlogi Jaguarja XF:

Slika
Slika
Slika

Vsi delujejo precej tradicionalno. Nato je izgleda ornih počilo in vsi so šli še enkrat od začetka:
Slika
Zadnjič spremenil Joie de vivre!, dne Če sep 20, 2007 1:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če sep 20, 2007 7:58 am

Giugarov Daewoo Kalos koncept:

Slika

Takšni so bili pa prvi Kalosi, ki so se pojavili na trgu:

Slika

lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če sep 20, 2007 1:18 pm

Hecen prototip renaulta 4CV:

Slika

Serijski je izgledal takole:

Slika

Prototip minija:

Slika

Še en vzhodnonemški projekt:

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po okt 15, 2007 11:18 pm

VW Corrado

Slika
Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po okt 15, 2007 11:42 pm

VW D1 (koncept Phaeton-a)

Slika
Slika

VW Phaeton:

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe dec 14, 2007 1:53 am

Slika
Tri zanimive študije Peugeota 104:

- Štirivratna limuzina:

Slika

- Break:

SlikaSlika
Slika

- Pick Up (Chausson)

Slika
_______________________________________________________________________

Serijski Peugeot 104 (1972) je imel najprej 4 vrata navkljub kombilimuzinskemu izgledu:

Slika

Leto kasneje je prišel na trg trovratni Coupé:

SlikaSlika

Štiri leta kasneje (1976) pa se je 104 pojavil še s petimi vrati:
(Za primerjavo sem spodaj dodal še 1x starejšega štirivratnega od katerega se je le malo razlikoval)

Slika
Slika

______________________________________________________________________
Verjetno mi ni treba posebej poudarjati, da je bil P104 tehnično soroden Citroënovi Visi in da je v svoji trovratni različici ta avto nosil tudi citroënov (LN/LNA) in talbotov (Samba) logotip.

lp
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe dec 14, 2007 11:44 pm

Dva Prototipa Peugeota 505...

- Peugeot 505 Coupe:

Slika
Slika

- Peugoet 505 Cabriolet:

Slika

Peugeot 505 je bil serijsko na voljo kot štirivratna limuzina in break:

SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So dec 15, 2007 12:05 am

Dve ideji, kako bi lahko izgledala karavanska dvestopetica:

Peugeot 205 Verve (Pininfarina):

Slika
Slika

Peugeot 205 Nepala:

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So dec 15, 2007 12:18 am

Peugeot 309 break Heuliez (prototip - 1986)

Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne dec 16, 2007 1:23 am

Še naprej ostajamo pri Peugeotu:

Pininfarinin koncept 607-ice iz leta 1996:

Slika
______________________________________________________________________
1007:

Tudi pri tem modelu so bili najprej prisotni Italijani:
Slika

Leta 2003 so na pariškem avtosalonu prikazali koncept z imenom "Sésame", katerega obraz je spominjal na takrat prodajano 307-ico:

Slika

...in takšen je serijski:

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne dec 16, 2007 2:49 am

Peugeot je leta 1999 na ženevski avtosalon pripeljal konceptni model 306 HDi "Break de Chasse". Šlo je za trivratnega karavana, izpeljanega iz serijske tristošestice z izjemno elegantno oblikovanim zadnjim delom:

Slika
SlikaSlika

S tem konceptom je PSA zgolj promoviral HDI motor, ki so ga takrat začeli vgrajevati v svoje izdelke. Od Špekulacij, da naj bi ta avto napovedal naslednika takrat že precej ostarele tristošestice, ni ostalo nič.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11008
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 01, 2008 6:48 pm

Zavrnjeni predlogi za novi Forester.
Slika
Slika
Slika

Slika
Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 02, 2008 9:15 pm

Fantastično, MK, od Japoncev je tako težko dobiti take stvari, pa toliko materijala se skriva pri njih...

Ideje za Fiesto iz zgodnjih 70. let:

Slika
Slika
Slika
Slika

Dokončni izdelek:

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če jan 03, 2008 12:56 am

Na enem češkem forumu sem odkril tole sliko na kateri je Talbot tagora (projekt C9) s Peugeotovim Logotipom:

Slika

No, da stvar malo pojasnimo. Tokrat razlaga ne bo odveč!

Chrysler je Tagoro kot projekt C9 začel razvijati leta 1976, kot nadomestek za Chryslerja 2000, vendar pa je v času razvoja evropskemu delu Chryslerja (Simca) grozil bankrot zato so se odločili, da svojo evropsko zapuščino prodajo. Kupec je bil francoski Peugeot (PSA), ki je leta 1979 Simco prevzel. Chrysler- Simce so postale Talbot – Simce, ne dolgo za tem pa je odpadlo tudi ime Simca. Tako da je ostal le še Talbot.

PSA je s prevzemom tako dobil že skoraj dokončan in za proizvodnjo pripravljen avtomobil (projekt C9), ki jim ga je bilo škoda zavreči. So pa novi lastniki rojstvo Tagore zavrli za toliko časa, dokler niso avto prilagodili svojim zahtevam in možnostim (tehnično je Tagora postala bolj sorodna Peugeotu 604 in takrat novemu modelu Peugeot 505) in ji dodali še dva motorja iz lastne ponudbe.

Žal sem našel zgornjo sliko brez kakršnegakoli opisa in brez časa nastanka, zato sedaj lahko v nedogled špekuliramo za kaj bi lahko šlo. Sklepam pa, da je nastala po prevzemu Simce in projekta C9 s strani PSA. Verjetno bi se tudi Tagora lahko znašla pod blagovno znamko Peugeot, če takrat ne bi imeli sami svojega modela 604, ki je od Tagore precej slabše izgledal. Zanimivo je, da se je že potem, ko je Tagora (1980) prišla na trg pisalo o tem, da bo ta avto "giljotina" za 604. Navsezadnje se je pa zgodilo to, da je 604, navkljub temu da je prišel na trg 5 let prej, sodobnejšo Tagoro (1980-1983) celo preživel za dve leti.

Serijska Talbot Tagora:

Slika

Naj dodam še tole idejo karavanske Tagore, ki sem jo odkril na tem istem forumu:
Slika

lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 09, 2008 9:41 am

Mogoče imate vsi superhiter internet, jaz imam hitrega, pa vendar se moj računalnik muči z vsemi temi slikami...

Razvojna pot Saaba 9000 (letnice in zaporedje niso znani):

Slika

Zelo ameriškega izgleda:

Slika

Proti končnemu izdelku, že vidna Fiatova osnova:

Slika
Slika
Slika
Slika

Vozni prototip z lučmi od lancie bete, če se ne motim:

Slika
Slika

Zadnji finiš:

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe feb 29, 2008 6:19 pm

Še nekaj o Seatu 133:

Joie de vivre! je napisal/-a:SEAT 133 je na las podoben 126 (Pegleznu), vendar gre za večji avto na snovi modela 850 z motorjem in pogonom zadaj, torej nima s 126 nobene veze. Razvili in proizvajali so ga Španci sami, vendar so jih nekaj proizvedli tudi za Fiat, ki jih je prodajal kor poceni alternativo modernejšemu 127:

Seat 133:
Slika


Napoved Novega Seata 850 iz španske revije AutoPista: (v priponki)
Predserijski je imel še okrogle prednje žaromete in bil tako bolj podoben Seatu (Fiatu) 850:

Slika
Priponke
seat850II.jpg
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Sr maj 21, 2008 8:49 pm

Če se še niste prenajedli razvoja Favoritke in delno Felicie, si oglejte en filmček; funky '80s glasba, z gospodom Bertonejem na telefonu, prav posrečen vložek. :D

Klik: http://www.youtube.com/watch?v=v4FNcdfYQoo

Slika

Na češki strani: "Zdravo, mi bi pa en avto." :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So jun 21, 2008 10:43 pm

Predserijska Laguna III. kot klasična limuzina:
Priponke
Renault-Laguna-III-design.jpg
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne jun 22, 2008 3:28 pm

In tudi neprimerno lepša :shock:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne jun 22, 2008 9:36 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:In tudi neprimerno lepša :shock:


Ja. Škoda, da nima serijska takih luči zadaj!

Še Peugeot 205:


Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 102 gostov