Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne nov 15, 2009 2:23 pm

Razvojna pot Peugeota 309:
http://www.peugeot309.net/En/HiddenSide ... udies.html

Prikazani so tudi prototipi karavana in kabrioleta, ki so jih pripravila druga podjetja.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če nov 26, 2009 6:30 pm

Smart Formore, pripravljen za IAA 2005, preden je bil projekt ukinjen.

Slika
Slika
Slika

http://jesmb.de/indexie.htm
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr mar 17, 2010 10:07 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To dec 08, 2009 7:22 pm

Razvoj naslednika Sherpe, kombija koncerna British Leyland. O novem kombiju se je začelo razmišljat že na začetku 80. let, vendar se je takrat podjetje nahajalo v težavah, zato se projekt še ni začel. 1982 so ustanovili tovorno znamko Freight Rover, pod katero so prodajali takrat osveženo Sherpo (sedaj imenovano Freight Rover 200 Series). 1987 je bil Freight Rover prodan nizozemskem podjetju DAF in nastal je Leyland-DAF (LDV). Tako se je naslednje leto naposled začel projekt razvoja naslednika Sherpe.

Prvo idejo je pripravil Bertone pod oznako FR201 in FR202:
Slika

Vodstvo s tem predlogom ni bilo zadovoljno (preveč avantagred dizajn ki se ni uklapal v obstoječe kalupe), zato je oblikovanje prepustilo MGA. Ti so prikazali poenostavljeno idejo:
Slika

ki je bila naknadno še prizemljena:
Slika

iz katere je bil narejen glinen model:
Slika

No, zaradi dobre prodaje prenovljene Sherpe in zapletenih lastniških odnosov, so se v LDV odločili za ustavitev projetka. Zato je dizajn prevzel Renault ( ki se je sicer naknadno pridružil projektu) in nastal je novi Master:
Slika

kasneje se je iz te ideje rodila še Gazelle, ki jo je za ruski GAZ izdelal IAD (v izvirnem projektu zadolžen za mehaniko).
Slika

http://www.aronline.co.uk/index.htm?ldv201storyf.htm
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 08, 2009 11:15 pm

Super, MK. Sem vedno mislil, da je GAZelle v kakem daljnem sorodstvu s Transitom.

In da bo zgodba še bolj zanimiva, dodajmo še to, da je kasnejši LDV Maxus imel nadvse podobno zgodovino, saj naj bi prvotno zaživel kot Daewoo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če dec 31, 2009 4:48 am

Tokrat malo novejši
Razvoj BMW 5 GT - design in kamuflaža
dva videa
http://www.autoblog.it/post/24178/video ... e#continua

pa še FIAT-ovi nerealizirani koncepti iz FIAT-ove teme

esem je napisal/-a: FIATi, ki so bili projektirani, a niso ugledali luči sveta.

članek v italijanščini

galerija 21 slik
http://www.autoblog.it/galleria/progett ... conclusi/2

npr za tega je škoda
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po mar 22, 2010 9:44 pm

Nesojeni '06 facelift Roverja 75:

Slika
Slika

Pa še ena ideja:
Slika

Vir: aronline.co.uk
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So mar 27, 2010 1:32 am

Zastava 101 naj bi nastala iz predloga za fiatov model 128:


Slika
Slika

...kasneje so ta prvotni koncept popravili tako, da je avto dobil zadnja peta vrata in tole spodaj na sliki je predserijska Zastava 101 (Torino, 1970):

Slika
____________________________________________________
(Vir: autopareri.com/forum)

Zastava 101 (1971):
Slika

Fiat 128 (1969):
Slika
Zadnjič spremenil Lignage, dne Če avg 26, 2010 12:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So mar 27, 2010 11:06 pm

Pa še ena stvar, ki ni nikoli ugledala luč sveta: Zastava 104 oz. štirivratna Yugo Florida...

Slika
Slika

Yugo Florida (1988)
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To mar 30, 2010 6:53 pm

Lignage, NORO!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To mar 30, 2010 8:47 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Lignage, NORO!


Vem :)

Sem bil zeloooo presenečen, ko sem odkril te slike na autoparerijevem forumu. Zdej si samo še mislim koliko tovrstnega materiala še obstaja, ki ga žal verjetno ne bomo nikoli videli...

No, hvala bogu vsaj sem pa tja kaj pride na plano.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. To mar 30, 2010 9:11 pm

Ja ja, treba pohvalt ljudi, k pridno zbirajo in postajo take redkosti - super, Lignage, res! Je res veliko materiala, ki ne bo nikoli obelodanjen, ja :?
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Pe apr 02, 2010 1:28 pm

tukaj pa nekaj od corse a:
http://www.opel-corsa-a.com/index_e.php ... lung_e.htm

link je tako v nemškem, kot angleškem jeziku, za lažje razumevanje. vsebuje pa čisto vse. od konceptov, posodobitev, različnih nivojev opreme, motorjev, posebnih verzij za posebne trge, vse, vse, vse.

na koncu sem bil kar presenečen, koliko je obstojalo enih različic in modelov.

No, do strani sem se dokopal ob raziskovanju po internetu, ker sem se s še nekaj uporabiki opelforum.si lotil grobega pisanja oplove zgodovine, pravzaprav podrobnosti o njegovih modelih.

No, ob tej priložnosti bi bil zelo hvaležen, če ima kdo kje kakšen vir ali kaj podobnega kot v tej temi, če se zadeva objavi. Lahko se tudi kaj dogovorimo preko ZS.

Pa veselo lepljenje naprej! Zanimiva tema!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po jun 28, 2010 10:22 pm

Predserijski Clio II.:
Slika
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 To jun 29, 2010 8:53 am

EVO X
-glavni dizajner Masaki Matsuhara
Začetek razvoja 2004,začetek prodaje konec leta 2007.
Prve skice:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

EVO X CONCEPT 2005
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

EVO X PROTOTYPE 2006
Slika
Slika

EVO X 2007
Slika
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jul 28, 2010 7:05 am

Rover je nameraval na tržišče poslati tudi serijo 700 (med obstoječima 600 in 800):

Slika

Mislim, da ni težko sklepati, kam pes taco moli...:

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če avg 26, 2010 12:15 pm

Sem odkril še eno zanimivo stvaritev s strani FIAT-a, ki jo je namenil Zastavi, vendar pa je Zastava nikoli ni proizvajala....

Slika
Slika
(Vir: zfc.rs)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To avg 31, 2010 10:43 am

Sem mislil, da so vsaj tisto 5-vratno rit sami naredili... Kaj je počelo stotine inženirjev in dizajnerjev tam sredi Šumadije?.. V socializmu je res moralo biti lepo.

Galerija sovjetskih VAZ, GAZ, ZAZ in kdove katerih še konceptov, unikatov in neuresničenih prototipov, nekatere smo že omenjali, mnogih pa še ne:

http://englishrussia.com/index.php/2010 ... never-see/
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr sep 08, 2010 5:49 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Sem mislil, da so vsaj tisto 5-vratno rit sami naredili... Kaj je počelo stotine inženirjev in dizajnerjev tam sredi Šumadije?


Sej to se je resno za vprašat. Neizmerno malomarnost so po mojem mnenju pokazali konec osemdesetih, ko so dve leti rojevali Florido. Najprej je bilo veliko navdušenja in pričakovanj...

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/yugo_florida-7370.aspx

...in tale reklama: Če bi jo gledal leta 1988 bi bila Florida več kot moj sanjski avto. Obeti so bili naravnost :o

http://www.youtube.com/watch?v=SKWP6iiXKK8

"Po svjetskim standardima izrađena" :lol:

In potem dejstva:


http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/yugo_florida_1_4-7299.aspx
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/yugo_florida_1_4-7482.aspx

Komentar verjetno ni potreben.

------------------------------------------------------------------

Tole spodaj pa so makete avta, ki naj bi (oz. bi moral) naslediti Florido. Logično je, da s tega ni bilo nič in so ostale samo makete...

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če sep 09, 2010 2:16 pm

Prototip trabant P760 s škodinim motorjem:

Slika

Saab 98, HB izvedba znanega 96:

Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So sep 18, 2010 12:09 pm

Pa še sliki makete Floride v naravni velikosti:
(Vir: zfc.rs)
Priponke
prototip floride - 1.jpg
prototip floride - 2.jpg
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov