Stran 1 od 1
Opel Astri Karavan 2.0 DTI letnik 2003
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 3:07 pm
Napisal/-a FuHa'd
Lepo pozdravljeni
Zanima me če kdo ve kaj več povedat o Opel Astri Karavan 2.0 DTI letnik 2003.
Zanima me pločevina in motor. Nekateri imajo veliko povedati slabega za pločevino oplov, eni pa pravijo da astre tega letnika imajo že pocinkano pločevino.
Baje dizlov motor so prenovili v oplu in je veliko boljši od prejšnjih. Jaz osebno nikoli nisem imel opla, prosim Vas za nasvet o tem avtu.
Hvala lepa
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 3:21 pm
Napisal/-a TITan
Kot vem imajo (šele) od leta 99 vsi pocinkan pleh. Naj me ker ki bol natančno ve popravi.
Objavljeno: Po feb 12, 2007 9:26 pm
Napisal/-a myster
opli so baje pleh popravli kot je prej omenjeno.Sosed ma opel astro l.02, sam bencinar in se nič ne pritožuje, rjavi mu nikjer...pa motor lepo vžiga, solidn potegne in mirno teče...

ops: za dizle pa ti jaz nebi znal povedat...
Po mojem se lahk pri vsakmu avtu opečeš...nobeden ni 100% brezhibn...aja nasvet nekega mehanika:če je motor čist, ga ne kupovat, kar naj bi pomenio, da je nekdo odpiral/rihtal motor za silo in ti hoče podati klump.
Vzemi kakega izkušenega prijatla(mehanika) , ki ti bo pomagu pri pregledu avta

Objavljeno: Po feb 12, 2007 9:39 pm
Napisal/-a urbn
Živjo.
Amm mi smo to Astro imel z motorjem 2.0 dti .Amm kr se pleha tiče ni blo nobenga problema, nobenga problema tud ni blo z motorjem.Avto je lepo tekev in smo bli zadovolnim z njim.Kr se dizlov tiče pr nm je vedno lepu užgav.Sam najbol da se prepričaš sam k eni ti blo tako povedav en pa lahk da čist drgač.Želim ti velik sreče pr nakupu
Objavljeno: Po feb 12, 2007 10:19 pm
Napisal/-a sa
Imam astro karavan s tem motorjem. Letnik 2000, prevoženih 160 k km. Pločevina je bp, motor pa... ni ravno nek tehnološki biser, je pa vzdržljiv in zanesljiv. Ima kar izrazito turbo luknjo - verjetno je že malce zdelan, turbina lepo vleče od 1800 vrtljajev/min dalje, navor je soliden, vožnja na AC je lagodna. Lega na cesti je solidna, mogoče je malce trdo vzmetenje. Hladen rabi pozimi skoraj 15 km, da doseže delovno temperaturo.
Servis na 15 k km (200 € pri pooblaščenem serviserju). Od 100 k km dalje pije liter olja na 3 - 4 k km. Prednje zavorne ploščice je treba zamenjati na cca. 50 k km, ker je avto relativno težek (1400 kg), prednje diske na 90 k km. Zadnji diski so še originalni. Sklopka je še vedno bp, notranjost je kljub dvema mulcema zdržala oziroma nanjo nimam pripomb. Prtljažnik (karavan) je ogromen.
Večjih težav nisem imel, razen menjave grelca nafte pri 40 k km, ter klasike - merilca masnega pretoka zraka pri 130 k km (400 €) in akumulatorja po treh letih.
Poraba se giblje 7 - 7,5 l nafte; pri 140 km/h v 5. prestavi se avto vrti na 3000 vrtljajev, poraba okoli 7, po mestu malce več. Tudi s 400 l trugo na strehi se poraba ni bistveno povečala.
Če te zanima še kaj posebnega.....
Objavljeno: To feb 13, 2007 11:26 am
Napisal/-a FuHa'd
Hvala lepa vsem na prijaznosti in potrpljenju, ker so mi odgovorili na moje zastavljeno vprašanje.
Hvala Vam še enkrat, lep pozdrav vsem.