Stran 1 od 1

DOHC, SOHC - delovanje in posebnosti ?

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 7:11 pm
Napisal/-a Štrubelj
Pozdravljeni, mene spet neki zlo zanima, pa mam problem, k ne znam angleško tok dobr, da bi razumel use, tko da mi zmanjka nekaj znanja za razumevanja člankov in podatkov, kako deluje sistem DOHC v avtomobilih, zato se obračam na vas, če kdo od vas ve kako to deluje. Sem sicer nekaj našel o tem, samo nimam pojma o tem.

Zanima me naslednje: Delovanje motorja z DOHC sistemom, posebnost DOHC sistema, razlika med DOHC in SOHC, ali je med VTEC in DOHC ali SOHC kakšna povezava, v čem je sploh fora tega (vedno več tega opazim, v starejših japoncih) zanima pa me še potencjal tuninga za motorje DOHC.

Za vse informacije bi bil zelo hvaležen. Aja, iskanje sem uporabil, pa nism najdu nič posebnega.

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 7:18 pm
Napisal/-a rhino
SOHC=Single Over Head Camshaft(po domače ena odmična gred)
DOHC=Double Over Head Camshaft(po domače dvojna odmična gred)
Vsekako ma več tuning potenciala dvojna odmična gred,saj majo sohc motorji navječ 8 ventilov(ne vem kak je pri enih oplih ko jih imajo 12,če je tam sohc al dohc)

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 8:49 pm
Napisal/-a nebivedu
rhino je napisal/-a:Vsekako ma več tuning potenciala dvojna odmična gred,saj majo sohc motorji navječ 8 ventilov(ne vem kak je pri enih oplih ko jih imajo 12,če je tam sohc al dohc)


Jst mam SOHC mašino pa imam 16 ventilov, pa še kr nekaj takih avtov ti lahko naštejem, tko da to ne drži da imajo sohc samo 8 ali 12 ventilov.

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 8:58 pm
Napisal/-a AgitatoR
Npr. Mazda 323 ma OHC pa 16V in to s fergazerjem.

Opel ima pa pri 1.0 motorčku zato 12V, ker so samo trije valji.

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 9:12 pm
Napisal/-a nebivedu
Samotar je napisal/-a:Npr. Mazda 323 ma OHC pa 16V in to s fergazerjem.

Opel ima pa pri 1.0 motorčku zato 12V, ker so samo trije valji.


Samotar jst imam ravno tako 16V s frgazerjem - daihatsu!

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 9:15 pm
Napisal/-a Štrubelj
A pol je fora sam tle al kako? U odmičnih.

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 9:47 pm
Napisal/-a Redman
Tukaj imaš razloženo in prikazano razliko z animacijami.

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 10:43 pm
Napisal/-a batek
Opel ma tri cilindre ja, sam pri npr. bravi/bravu 1.4 12 V je pa obični 4 valjnik-kar očitn pomen 3 ventile na valj

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 10:57 pm
Napisal/-a =ZiAn=
Redman zelo dober link :!: je tudi za nas nevedneže lepo razloženo

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 11:07 pm
Napisal/-a fičfirič
to si pr hondah pobral ne?
VTECH je pa hondin patent krmiljenja ventilov.do določenih vrtljajev ( pri VTI-ju recmo 5500) ,se ventili odpirajo malo, po tem pa se začnejo veliko več kar jim daje tako opevano moč v višjih obratih ter res visoke obrate motorja (serijsko blokada na 8600rpm), brez blokade 9700rpm.

VTI 1,6L 16V 161KM DOHC
ESI 1.6L 16v modeli z SOHC motorji 125km pa celo v več stopnjah preklopi ventile

razlika med tema dvema modeloma je največja u tem da pri DOHC maš vseh 16 ventilov spremenljivih pri SOHC pa samo sesalne,in iz tega tudi največja razlika v moči.

so tudi modeli LSI z 1.5L 115km

Objavljeno: Če feb 22, 2007 11:41 am
Napisal/-a M3
dosti krat premleto. uporabi iskanje.

Objavljeno: Če feb 22, 2007 2:40 pm
Napisal/-a Štrubelj
U hvala za ta link REDMAN, pa hvala za razlago fičfirič, drugače pa M3, sem uporabu iskanje, pa nism najdu točno tega, pa povsot je to skrito na ene 5ti strani, tko da, nism sploh nč najdu uporabnega, zato sm uprašou.