Stran 1 od 1
Eksotično servo olje
Objavljeno: Ne feb 25, 2007 6:45 pm
Napisal/-a {Grega}
Za Saab letnik 1992 potrebujem za servo olje oznake GM 9985010 (Valvoline, Castrol), vendar ga pri uradnih uvoznkih, v trgovinah itd. ni moč dobiti. Če bom nalil notri navadno olje, mi bo to uničilo tesnila, potem bom moral pa celoten "servo rack" obnoviti.
Ali kdo ve še kak prav tako "eksotičen" način kje bi dobil tovrstno olje? Mi ga morda kdo lahko zrihta?
Se za vsak nasvet zahvaljujem.
Objavljeno: Ne feb 25, 2007 6:57 pm
Napisal/-a _BANDIT_
To se mi pa zdi full čudno. Ponavad so si bla vsa ATF olja med sabo združljiva.
Zakaj misliš, da bi ti zjebalo tesnila?
Skor ne verjamem, da bi ravno SAAB naredu nekaj levega. Pomoej bo običajno ATF olje kar vredu za tvoj servo mehanizem. A to maš za volan al kej druzga?
Objavljeno: Ne feb 25, 2007 9:42 pm
Napisal/-a {Grega}
Ja za volan, moj obstoječi servo rack mi pušča, pa sem dobil drugega, rabljenega, ki je OK. Bo pa ob menjavi treba nekaj drugega naliti notri in mehanik, ki se drugač na starejše Saab-e zelo spozna je tko reku ter hkrati, da je on obupal z iskanjem. Sem ga tud sam spraševal, če res ne bi šlo z navadnim ... pa je rekel, da nikakor ne + razlaga, samo se ne spoznam tolk, da bi znal ponovit. Nekako v stilu, da če bi dal obnoviti in bi se zamnjalo tesnila, da je vseeno katerega nalijem notri, da če je bil pa do zdaj notri olje drugega tipa in bom nalil običajnega, da bo pa ponovno začelo puščati.
Objavljeno: Ne feb 25, 2007 10:09 pm
Napisal/-a Tribal
Kaj pa Saab servis LJ.?
Objavljeno: Ne feb 25, 2007 10:29 pm
Napisal/-a {Grega}
Je bil en kolega, ki ima enak avto & enake probleme na uradnem servisu, pa so imeli samo običajna olja in ga skušali prepričat, da je to ravno tako dobro. Je pač tako, da nam nek guru mehanik pravi, da je dobro samo olje starejšega tipa, vsi ostali pa da je dobro vsako. Samo jaz raje ne tvegam, ker tisti res obvlada ta tip avtomobila. Po moje ne bo druge kot da se v kak Trst odpravim in probam srečo tam.
Objavljeno: Ne feb 25, 2007 10:34 pm
Napisal/-a phoebus
Mah, ne kupim tega... ATF je ATF..in če ga vlivajo noter na pooblaščenem servisu...
Objavljeno: Ne feb 25, 2007 10:50 pm
Napisal/-a {Grega}
Na uradnem servisu nimajo pojma o starejših Saab-ih, teh modelov ki ga imam jaz je drugače v Sloveniji manj kot 20. So jih delali Švedi še preden je GM prevzel Saab in je bila "receptura" za te Saab-e še povsem drugačna.
Sem govoril z mehanikom, je rekel, da je glavni problem v tem, da so nobejša atf olja agresivnejša ... kar bo načelo tesnila.
Objavljeno: Po feb 26, 2007 7:16 am
Napisal/-a nebivedu
Sam sem imel 87 letnik saaba 9000, bil je 2.0 16V turbo. Za servo sem uporabljal vseh 250.000km kar sem ga imel kar navadno petrolovo ATF olje in ni bilo nikoli nobenih problemov.
Na tvojem mestu bi malo maj o takih bedarijah razmišljal. Saab popije vsako olje, pa ne crkne - preverjeno.
Objavljeno: Po feb 26, 2007 7:38 am
Napisal/-a AM
Sicer moja izkušnja ni v zvezi z servo volanom ampak podobno.
No ne bom neki pametoval al pa kaj. Sam povedu bi rad, da sem neki časa nazaj v hyundai pony letnik 91. v zavorno tekočino vlil neko navadno zavorno olje, to pa zato, ker so mi zadnje zavore malo slabš prijemale in sem seveda zrak ven pumpal. No . Ko sem vlil to navadno zavorno olje notri, je dihtunge v roku dveh, treh mesecev tako napihnilo, da to ne moreš verjet, da je to mogoče. Recimo tista dihtunga, ki je bila v pokrovčku, jo je tako napihnilo, da jo je ven vrglo in jo nisem mogel več nazaj dobit. Sem jo moral obrezat. To sem prvič videl. Pa še razdelilnik ki razdeli moč zavor na sprednja in zadnja kolesa mi je nekako zabilo in ga nisem mogel več spihati oz. očistit... Sem moral nabavit drugega...
Pomoje je kar važno kakšno olje vlivate notri. Samo toliko o mojem mnenju.
Objavljeno: Po feb 26, 2007 7:44 am
Napisal/-a nebivedu
AM je napisal/-a:Sicer moja izkušnja ni v zvezi z servo volanom ampak podobno.
No ne bom neki pametoval al pa kaj. Sam povedu bi rad, da sem neki časa nazaj v hyundai pony letnik 91. v zavorno tekočino vlil neko navadno zavorno olje, to pa zato, ker so mi zadnje zavore malo slabš prijemale in sem seveda zrak ven pumpal. No . Ko sem vlil to navadno zavorno olje notri, je dihtunge v roku dveh, treh mesecev tako napihnilo, da to ne moreš verjet, da je to mogoče. Recimo tista dihtunga, ki je bila v pokrovčku, jo je tako napihnilo, da jo je ven vrglo in jo nisem mogel več nazaj dobit. Sem jo moral obrezat. To sem prvič videl. Pa še razdelilnik ki razdeli moč zavor na sprednja in zadnja kolesa mi je nekako zabilo in ga nisem mogel več spihati oz. očistit... Sem moral nabavit drugega...
Pomoje je kar važno kakšno olje vlivate notri. Samo toliko o mojem mnenju.
Zavorno olje je nekaj drugega kot pa olje za servo. Zavorno olje ne povzroča poškodb na gumi, medtem ko vsa ostala olja počasi topijo gumo.
Objavljeno: Po feb 26, 2007 10:13 am
Napisal/-a juhica
zgleda bi rad en mehanik na vsak nacin tesnila menjal

Objavljeno: Po feb 26, 2007 11:00 am
Napisal/-a nebivedu
Evo exotična olja za saab
Esso PSF
Champion PVS 4182K
Texaco PTF TL4634 (naj bi bil najboljši)
VALVOLINE SYNTHETIC power steering fluid
Objavljeno: Po feb 26, 2007 11:40 am
Napisal/-a GTA lover
nebivedu je napisal/-a:Sam sem imel 87 letnik saaba 9000, bil je 2.0 16V turbo. Za servo sem uporabljal vseh 250.000km kar sem ga imel kar navadno petrolovo ATF olje in ni bilo nikoli nobenih problemov.
Na tvojem mestu bi malo maj o takih bedarijah razmišljal. Saab popije vsako olje, pa ne crkne - preverjeno.
Ne obsojaj takih stvari kar takoj na bedarije. Svetujem obisk portala
www.saabnet.com , kjer boš uvidel, da to niso bedarije. Stvar se definitivno lahko zgodi, saj je na mojem 1991 9000 isto. Nekje mi servo olje pušča, avto ima 240.000 km, in je bil zadnjih cca 40.000 km na klasičnem ATF-u (največkrat prav Petrolovem). Pač, bedarija, ampak tako je. Tale mehanik, ki to govori, pa 100% nima interesa menjat dihtung, ker za tak minimalen denar, kot dela on, bi jaz raje gledal v luft. Pač je totalen zanesenjak na področju klasičnih Saabov in gotovo največji strokovnjak za njih pri nas. Pooblaščeni Saab servis pa ni vreden počenega groša niti pri novejših Saabih - kaj šele pri klasiki, kjer popolnoma odpovedo.
Aja, zdej ko si navedel ta prava olja - veš tudi kje se jih pri nas dobi?
Objavljeno: Po feb 26, 2007 1:16 pm
Napisal/-a nebivedu
GTA lover je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Sam sem imel 87 letnik saaba 9000, bil je 2.0 16V turbo. Za servo sem uporabljal vseh 250.000km kar sem ga imel kar navadno petrolovo ATF olje in ni bilo nikoli nobenih problemov.
Na tvojem mestu bi malo maj o takih bedarijah razmišljal. Saab popije vsako olje, pa ne crkne - preverjeno.
Ne obsojaj takih stvari kar takoj na bedarije. Svetujem obisk portala
www.saabnet.com , kjer boš uvidel, da to niso bedarije. Stvar se definitivno lahko zgodi, saj je na mojem 1991 9000 isto. Nekje mi servo olje pušča, avto ima 240.000 km, in je bil zadnjih cca 40.000 km na klasičnem ATF-u (največkrat prav Petrolovem). Pač, bedarija, ampak tako je. Tale mehanik, ki to govori, pa 100% nima interesa menjat dihtung, ker za tak minimalen denar, kot dela on, bi jaz raje gledal v luft. Pač je totalen zanesenjak na področju klasičnih Saabov in gotovo največji strokovnjak za njih pri nas. Pooblaščeni Saab servis pa ni vreden počenega groša niti pri novejših Saabih - kaj šele pri klasiki, kjer popolnoma odpovedo.
Aja, zdej ko si navedel ta prava olja - veš tudi kje se jih pri nas dobi?
Hala A klet v BTC - saming, tam dobiš sigurno vsa olja.
Serviserjev v sloveniji za saabe ni dosti, ampak če hodiš na brezje imaš tam BHS. Tam je za saabe najboljši servis.
Kar se tiče ATF olja, sem tankal to petrolovo olje, ko sem avto dobil in v 250.000 km ni bilo ene napake na hidravliki, tko da bi jst prej rekel, da je prejšnji lastnik tvojega avta tukaj naredil kako napako - ali mu je olja zmanjkalo, ali pa je vlil kaj napačnega notri ali pa je mešal olja, ker če se odločiš da boš dajal petrolovo olje, potem ga vlij notri na novo in prej spusti staro olje ven.
Objavljeno: Po feb 26, 2007 1:26 pm
Napisal/-a {Grega}
Milsim, da je serviser kontaktiral uvoznika za Valvoline in Castrol, pa se tega olja ni dalo dobiti ali naročiti. Bom pa definitivno skočil v BTC pogledat.
Servis za Saab-e na Brezjah (Ciril Markelj) ne deluje več ... serviser, ki smo ga tu omenjali pa je zagotovo najboljši za klasični Saab 900 in 9000.
Objavljeno: Po feb 26, 2007 1:28 pm
Napisal/-a nebivedu
{Grega} je napisal/-a:Milsim, da je serviser kontaktiral uvoznika za Valvoline in Castrol, pa se tega olja ni dalo dobiti ali naročiti. Bom pa definitivno skočil v BTC pogledat.
Servis za Saab-e na Brezjah (Ciril Markelj) ne deluje več ... serviser, ki smo ga tu omenjali pa je zagotovo najboljši za klasični Saab 900 in 9000.
Ciril Markelj je sedaj del BHS-a kolikor jaz vem.
Re: Eksotično servo olje
Objavljeno: Po feb 26, 2007 6:46 pm
Napisal/-a Pero
{Grega} je napisal/-a:Za Saab letnik 1992 potrebujem za servo olje oznake GM 9985010 (Valvoline, Castrol), vendar ga pri uradnih uvoznkih, v trgovinah itd. ni moč dobiti. Če bom nalil notri navadno olje, mi bo to uničilo tesnila, potem bom moral pa celoten "servo rack" obnoviti.
Ali kdo ve še kak prav tako "eksotičen" način kje bi dobil tovrstno olje? Mi ga morda kdo lahko zrihta?
Se za vsak nasvet zahvaljujem.
pojdi na google pa poišči alternative temu olju. Najde ti ogromno firm!
Nekateri celo prodajajo olja ki so namenjena samo servo volanom, ampak kaj je razlika? Po moje gre lahko kakršenkoli Dexron III.
Tesnila pa verjetno grejo s cajtom če je avto star 15 let a ne

Re: Eksotično servo olje
Objavljeno: Po feb 26, 2007 7:43 pm
Napisal/-a {Grega}
Bom še pogledal je pa hec v tem, da prideta potem 2l olja s poštnino 100 EUR, vsaj tako mi je izračunalo pri eni web trgovini, zato bi raje to kupil kje pri nas.
Pri Saab-u 900 je znano, da gredo servo letve približno vsakih 150k km ... nekaj pa najbrž naredijo tudi leta. Nova letev je iz avta letnik 1989 s 100k km.