Stran 1 od 1
DALJINSKO ZAKLEPANJE & OLJE
Objavljeno: Po feb 26, 2007 6:23 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Zdravo! Mene pa neki zanima! Slučajno kdo ve kak se zmontira to da imaš v daljinskem ključu vgrajeno kodo kot pri original, in kje se da delat ključ za vw polo-ista oblika ključa kot pri passatu in ali je to težko vgraditi? Gre se za tale oglas-(
http://www.avto.net/2004/oprema/oglas.asp?id=836198# ) Zanima me tudi kakšno olje naj nalijem v vw polo 1.4 16v (101KM)? Je vredu olje esso 10w-40?
Hvala za odgovore!

Objavljeno: Po feb 26, 2007 6:40 pm
Napisal/-a SlaFko
Prvo mene tudi zanima!
Drugo: Castrol formula rs 0w-40

Objavljeno: Po feb 26, 2007 9:28 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Ka res noben ne ve?

Objavljeno: Po feb 26, 2007 9:39 pm
Napisal/-a On
Samo moraš paziti, da se da ta ključ programirat, to ti lahk naredijo na srevisu, ker potrebuješ računalnik.
Glede olja: Jaz tud uporbljam to vrsto ojle in sicer valvoline in nimam nobenih problemov glede porabe le tega.
LP
Objavljeno: Po feb 26, 2007 10:00 pm
Napisal/-a Asprex
Jaz sem preprosto šel v MB-ju, natančneje v europarku unmu, ki dela ključe, tam kupil čip (mislim da je bilo takrat 4k), in mi ga je tud tam sprogramiral. Kolk sem videl ima tam eno plato (magnetno se mi zdi), noter vtakne original ključ da se prebere koda, potem pa vrže na tisto plato un mali čip da se gor zapiše koda! Dela vse skup, 2min. Tist čip sem potem preprosto nalepil noter v daljinec (nekje kjer je mal prostora) z nekislinskim silikonom. Zadeva je špilala brez problema! Je pa odvisno kter letnik avtomobila imaš, vse čipe ne gre sprogramirat.
Objavljeno: Po feb 26, 2007 10:24 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
avto 97 letnik! Kdo ti je pa kluč naredu?
Objavljeno: Po feb 26, 2007 10:31 pm
Napisal/-a Asprex
Isto ta, kaj mi je čip sprogramiral! Za ta letnik mislim da bi šlo brez problema! Lahko pa pokličeš in ti bo znal povedat kako pa kaj!
KLJUČI
MARIBOR
POŠTA: 2000 MARIBOR
ŠTIFTAR MARJAN IZDELAVA KLJUČEV, POPRAVILO KLJUČAVNIC VSEH VRST, URADNO ODPIRANJE AVTOMOBILOV IN STANOVANJ TER SVETOVANJE
POBREŠKA CESTA 18
TELEFON: (02) 3316200
Objavljeno: Po feb 26, 2007 10:39 pm
Napisal/-a sablač
razderes original kljuc kodo prestavis v tanovga,pazis da je ne zlomis-nekatere so steklene,pa spila brez posebnosti...
Objavljeno: Po feb 26, 2007 11:04 pm
Napisal/-a darwin
Asprex je napisal/-a:Jaz sem preprosto šel v MB-ju, natančneje v europarku unmu, ki dela ključe, tam kupil čip (mislim da je bilo takrat 4k), in mi ga je tud tam sprogramiral. Kolk sem videl ima tam eno plato (magnetno se mi zdi), noter vtakne original ključ da se prebere koda, potem pa vrže na tisto plato un mali čip da se gor zapiše koda! Dela vse skup, 2min. Tist čip sem potem preprosto nalepil noter v daljinec (nekje kjer je mal prostora) z nekislinskim silikonom. Zadeva je špilala brez problema! Je pa odvisno kter letnik avtomobila imaš, vse čipe ne gre sprogramirat.
Potem imaš 4 ključe?
Mislim, originalov ne podira nič?
Objavljeno: Po feb 26, 2007 11:19 pm
Napisal/-a Asprex
Ah, daljincev sem mel malo morje. Je bil un mehanizem za odpiranje in zapiranje v kurcu pa sem moral vsake tolk cajte vse skup premontirat! Mel pa sem en original + en sfrezan ključ ter en čip katera dva sem potem, vsake tolk cajta premontiral v nov daljinc. Čuj niti na misel mi ni prišlo da bi šel original uničevat, ker za takšno ceno se mi ga res ni splačalo (čip + frezanje ključa nekje vse skupaj takrat 8k SIT).
Objavljeno: To feb 27, 2007 3:02 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Čuj Asprex ka to v europarku še zaj dela? Ka pa ploščico oz. čip ti on da ko ti pol sprogramira al morš kje kupit to?
Hvala ti

Objavljeno: To feb 27, 2007 3:10 pm
Napisal/-a Patrik_A3
tako daljinsko mam jaz. Vgradnja na pooblaščenem servisu me je stala 7 jurjov
ploščico pa sem dal delat v europarku...kodo pa so na servisu prenesli...
Objavljeno: To feb 27, 2007 3:34 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
neki me še zanima! Pri tem oglasuvidim da je notr kr en ključ! Js mam pa tak ključ kot je pr passatih pa teh ko je samo po sredini takšen utor! Kjo pol naj js dobim sam ključ da ga bom lahk na tega daljinca naredu?

Objavljeno: To feb 27, 2007 5:35 pm
Napisal/-a Asprex
Vse, čip ter sabljo ključa vse mi je nardil uni v europarku. Je pa res da sem si potem moral tko nardit da je vse skup pasalo v daljinca. Primež ter par vrst pil je zelo dobrodošlih. Te surove sablje kaj dobiš pri tem kompletu zraven pa je za VW-Audi, za tiste, ki še imajo nazobčene ključe. Če ima kdo takšnega iz omenjenega vozila da kar to sabljo vrezat potem nerabiš nič predelovat pa pilit, tak smo pri bratu nardili ki ima Golf III in zadeva špila. Une ko treba frezat oz. ključi od drugih znamk avta, s tistimi se moreš mal špilat, kot sem že omenil zgoraj.
Ti imaš pri passatu ključ za frezat. Tega ti tud lahko sfreza brez problema.
Dela pa še vedno ja, kolk je men znano. Nevem zakaj nebi.
Objavljeno: To feb 27, 2007 9:30 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Hvala ti! V soboto grem do enga u mb ko to prodaja pol pa kr u europarka zrihtat pol se pa mal jeb*t pa montirat! Slučajno veš kak se to kaj zveže? Kakšn nasvet je dobrodošel!

Objavljeno: Sr feb 28, 2007 12:45 am
Napisal/-a Asprex
Vem samo kako se zveže na centralno zaklepanje golf III letnik 94!

Objavljeno: Sr feb 28, 2007 9:46 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Asprex je napisal/-a:Vem samo kako se zveže na centralno zaklepanje golf III letnik 94!

Sej to je podobno! Ka to sam ene vrate razdreš al kak?
Objavljeno: Sr feb 28, 2007 11:11 pm
Napisal/-a Asprex
Sej v načrtu je bolj ali manj navedeno kako pa kaj. Glavno napajanje, potem je še eno napajanje, treba potem najt common wire (mislim da je bila črno-zelena žica), jo preščipnit ter potem na eno stran zaklep na drugo odklep ter žico za vse štiri žmigavce (tega še nimamo priklopljenega, ker se nam ne da poiskat pravega releja

). Namontirali pa smo vse skupaj pod volan, vendar si prej poglej žice zadaj v prtljažniku na air kompresorju oz. kjerkoli ga že imaš!

Kaj več pa preko PM, da nebojo štromari jezni!
