Stran 1 od 3
felicia ali yugo?
Objavljeno: Če mar 01, 2007 7:41 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
pozdravljeni!...situacija je taka: rad mi nafriziral en avto..sam ne vem še ker...mam doma yugota koral 55..sošolc pa mi ponuja škodo felicio 1.3 mpi.....zdaj pa vprašanje: kaj se mi bolj splača?...cenovno, koliko bi lahko sploh stuniral jih(zaradi homoligacije), ...pa te scene....pa prosim ne mi pisat..npr:yugo so j***a..pust pr mir...ampak prosim da mi (predvsem cenovno) mal opišete....prosim?LP
Objavljeno: Če mar 01, 2007 7:52 pm
Napisal/-a Falco'
nobeden avto ni nek hud potencial. morda bi pogledal za kakšnega uber poceni turbinca.

Objavljeno: Če mar 01, 2007 7:58 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
ne...jest hočem enga od teh dveh..al pa felicio 1.6
Objavljeno: Če mar 01, 2007 8:42 pm
Napisal/-a Eazy-O
Kaj misliš "nafriziral" "stuniral"? Tuning, styling, akustika? V Feliciji je sicer čist fajn mašina in vzdržljiva, ampak nima nekega potenciala. Yugo, verjetno isto, samo da ne vem kaj dosti o vzdržljivosti mašine.
Pri Yugotu se lahko igračkaš z nižanjem glave, večimi fergazarji, poliranjem, boljšim izpuhom... Pri Feliciji več ali manj isto, samo da nima fergazarja, torej to odpade. Dobro, lahko razmišljaš o kaki turbini od Unota Turbo ali kaj podobnega ampak...
Računica... Razlike je 13 konjev v osnovi v prid Škode je pa 112 kil je Yugo lažji. No ja. Je Felicia sicer bolj udobna pomoje. Če razumem bi moral Felicio kupit, Yugota pa maš? Ne vem, če ti Yugo uredu služi bi ostal pri njem pa ne preveč denarja not zmetal. Saj se da dosti doma naredit... No ja. Homologacija je drugo.
Zdaj Felicia 1.6 je že boljš... Venomu mislim da je z njo šlo kar uredu na dragu. Resda je pusti polovico avta na štartu ampak okej...
Lahko pri obeh Škodah (verjetno tud pri Yugotu ampak ne poznam) daš tud kako drugo mašino not ampak... To je dela in jebarije še pa še + homologacija... Ne vem če bi šlo skozi.
Bottom line:
Če ti je Yugo dovolj uredu in ga imaš doma na voljo zastonj ga bi jaz na tvojem mestu obdržal. Res pa ne poznam tvoje ekonomske situacije, niti kaj si bolj želiš. Tako ali tako brez hudih posegov ne boš boš dosegel kakega večjega povečanja moči. Če bodo pa hudi posegi, pa bi se zajebaval s homologacijo. Sicer kakšen folk dela tehnične po vezah, ampak predvidevam da jih nimaš, ker si postavil za pogoj da jo mora opravit. Preden vprašaš, tud jaz jih nimam, drugače me ne bi skrbelo za nedelujočo osvetlitev v avtu.
LP,
Oskar
Objavljeno: Pe mar 02, 2007 12:15 am
Napisal/-a čare
felicia 1.3 se ne splača karkoli dajat nanjo,1.6 je že sama po sebi huda(ne vem kaj je tem motorjem ampak za svoje konje so prav divji) na jugota daš pa dvojni frgazer pa če dobiš še kakšno drugo odmično pa si zmagu
Objavljeno: Pe mar 02, 2007 7:52 am
Napisal/-a Brouky
u yugota daš od lancie mašino pa si zmagu
js bi se med tem dvema odloču za yugota,pravijo da je spuščen in s strut bari kot gokard...kar se pa tuniranja yugota tiče,pa mislim,da ima kar potencial,sej ma avto konc koncev svoj pokal na GHD

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 11:06 am
Napisal/-a kixs
Potem pa na prvem ovinku v drevo
Ce mislis resno "navijat" mashino, potem navij tudi podvozje in zavore!!
Objavljeno: Pe mar 02, 2007 6:58 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
mašina men ni problem...samo mene je** homologiranje pa te scene...ker nočem zdej stunirat do konca avto..a potem pa peljem na lpp pa mi rečejo...tega(vsega) ne morete imet?!?!

...sm pa to na enmu forumu najdu:
citiram:
Iz prve roke ti povem kaj bo šlo narobe.Če hočeš Yuga atestirat in registrirat lahko na njem predelaš le to kar so v Ljubljani dobili iz Kragujevca da so že v tovarni naredili.Torej samo kar je tovarniško dovoljeno.Tako si to razlagajo.Naprimer v gnilega Hrošča lahko daš motor od poršeja z 300 konji in še streho mu odžagaš,pa bo vse v redu ker je to že tovarna naredila.
Moja predelava še vedno neregistrirana že 3 leta:Yugič 45,komplet drugo podvozje z vzmetmi na vseh kolesih,24 cm širše na obe smeri,stabilizatorji spredaj zadaj,prisilno hlajene zavore spredaj diski zadaj,kolesa 15 col,razsirjeni blatniki, pragovi ojačani in raširjeni vse točke vpetja podvozja in motorja ojačane,most spredaj zadaj,komplet notranjost predelana tako da sediš kot v 2+2 roadsterju,komplet elektrika nova pod kontrolo procesorja,motor 1600 dve odmični turbo 140 km,menjalnik ,pospešek0-100 4-5 sek prva prestava 60 km/h druga 120km/h,testirana hitrost 200 km/h pri 6000 vrtljajih z zalogo moči tako da je po teoriji blizu 250 (teoretično, si ne upam poizkusit)
Če bi se tukaj dalo sliko gor zalimat bi jo,na avtoin forumu lani sem jo vendar ne vem če je še tam.
In kaj mi vse to pomaga? Dve leti dela in 10000 dem je parkiranih v garaži.Klub vsemu ti ostane zadovoljstvo zato veselo na delo
pa pr men se gre bolj za zunanjost (spojlerji, razširjeni blatniki,hude feltne, znižan do nule,wooferji,spedenana armatura....<------TO!...potem pa itaq...mal mašinco navito...
samo...jaz hočem sam vse narest...spojlerji in vse...sam potem ne vem kako gre z homologizacijo..

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 6:59 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
aja kixs....to itaq pride takoj za zunanjosto...ITAQ!!!
Objavljeno: Po mar 05, 2007 4:12 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
.......

Objavljeno: Po mar 05, 2007 5:43 pm
Napisal/-a Courage™
zakaj mam obcutek da se izpita nimas ?
Objavljeno: Po mar 05, 2007 6:07 pm
Napisal/-a Tiicoo
Po mojem mnenju že jugeca ker jugo je le legenda v vseh pogledih odvisno je pa tut kolko si ti prprevlen dat v njega !!!!
Objavljeno: Po mar 05, 2007 6:48 pm
Napisal/-a klemi
če bi jest zbirav, bi jugota. razlog preprost, jih zmankuje na naših cestah, škod je pa še veliko.
Objavljeno: Po mar 05, 2007 6:49 pm
Napisal/-a klemi
če bi jest zbirav, bi jugota. razlog preprost, jih zmankuje na naših cestah, škod je pa še veliko.
Objavljeno: Po mar 05, 2007 8:33 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
*courage...res nimam še izpita...ampak imam še pol leta cajta..in hočem v tem času zrihtat avto do nule!!sam ne vem še za kerga se naj odločim...

Objavljeno: Po mar 05, 2007 8:34 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
Objavljeno: Po mar 05, 2007 9:17 pm
Napisal/-a Eazy-O
Men se zdi malo bullshit tole. V tovarni se naredi marsikaj, pa tega vseeno ne smeš na avtu brez homologacije ali nekega potrdila, če ni že serijsko. Za hrošče ma toliko podjetij certifikate da ti nardijo cabrio pa ne vem kaj še in pol lahko to homologirajo.
Bottom line - za kar boš dobu ustrezno potrdilo, to boš lahko homologiru in posledično naredu tehnični in zadevo registriru.
Vsaj toliko jaz vem o tem...
LP,
Oskar
Objavljeno: To mar 06, 2007 12:01 am
Napisal/-a monster_d
bo kar drzalo kar je ded napisal.
Za jugota lahko homologiras le temne sipe pa apex vzmeti (legalna pot)
