Stran 1 od 2

turbo in vročina

Objavljeno: Če jul 10, 2003 5:27 pm
Napisal/-a Valjo
zanima me, če lastniki turbo avtov kdaj upazte da vm avto mn vleče, kdr je zuni vroče pa soparn tko k recmo dons (30 stopin)

Objavljeno: Če jul 10, 2003 5:35 pm
Napisal/-a kobreti
jaz sem 100% ,da mi po vročini manj gre kot po mrzlem!!!! :D

Objavljeno: Če jul 10, 2003 5:37 pm
Napisal/-a maky
če ti to dela potem pomoje nimaš dobro urejenega dotoka hladnega zraka :wink: :wink:

sm pa opazil da mi recimo manj vleče če se za kšnim peljem... :? :?:

Objavljeno: Če jul 10, 2003 5:56 pm
Napisal/-a WhiteCell
turbaci naj bi mel intercooler..je pa normalno da ti gre slabse saj ko da iskro in ko explodira pride do manjse spremembe... kot pa pri mrzlem zraku

Objavljeno: Če jul 10, 2003 6:11 pm
Napisal/-a Valjo
ja sej men gre tut pomoje mal slabs se posebi od 220 navzgor... hladn zrk mam pa kr tko original napelan not

Re: turbo in vročina

Objavljeno: Če jul 10, 2003 6:42 pm
Napisal/-a Punto_GT
Valjo je napisal/-a:zanima me, če lastniki turbo avtov kdaj upazte da vm avto mn vleče, kdr je zuni vroče pa soparn tko k recmo dons (30 stopin)



Valjo pr meni je zmeram isto al je mrzlo al toplo. Je res pa da imam kr dobr dovod zraka (porezana hauba).

Je pa bulši kadar je toplo ker se ti motor prej segreje in kadar je motor fajn segret, gre doooosti bulši.

Objavljeno: Če jul 10, 2003 6:43 pm
Napisal/-a WhiteCell
hmmm aja ?
men gre hladnejsi bols :)
k je prvec vroc,..gre bolj slabo :)

Objavljeno: Če jul 10, 2003 6:48 pm
Napisal/-a Punto_GT
Neon Freak je napisal/-a:hmmm aja ?
men gre hladnejsi bols :)
k je prvec vroc,..gre bolj slabo :)


Ma moj prou popizdi kdar je topu, tkrat vrže zmeri na 1,6 bara. Kdar je pa mrzu pa ne pride čez 1,4 bara.


NeonFreak:

Lahko da ti slabo hladi če ti gre slabši kadar je topu.....

Objavljeno: Če jul 10, 2003 7:15 pm
Napisal/-a WhiteCell
aja sm pozabu napisat.. JE blo tko..
zdej ko mam lukno je enako !

Objavljeno: Če jul 10, 2003 10:17 pm
Napisal/-a keylone
razlika je ampak zanemarljiva vsaj po mojih izkusnjah

Objavljeno: Če jul 10, 2003 10:23 pm
Napisal/-a X-Hair
Ne opazim razlike.

Objavljeno: Če jul 10, 2003 11:39 pm
Napisal/-a shusuglao
seveda se pozna, pa se kako!

cez dan ko je naprimer vec kot 25°C ne gre nikamor pa je lahko gas do konca in pritisk mi kaze tudi na polno, ampak ne vleca tako kot bi moral, res da sem brez enega intercoolerja (se je navelical zivet), ampak ko je zunaj hladno 15°c in manj, se sploh ne opazi in se vedno leti tako kot mora

Objavljeno: Pe jul 11, 2003 1:35 pm
Napisal/-a Valjo
ja sej pomoje ce je vroce je se veci pritisk v turbini, ker je zrk redkejsi pa ga je lazi stisnt no tko jez mislm. Sej men se tut zdi da ce je vec k 25C se to kr pozna na turbotu ceprov ma interkuler

Objavljeno: Pe jul 11, 2003 11:08 pm
Napisal/-a shusuglao
Valjo je napisal/-a:ja sej pomoje ce je vroce je se veci pritisk v turbini, ker je zrk redkejsi pa ga je lazi stisnt no tko jez mislm. Sej men se tut zdi da ce je vec k 25C se to kr pozna na turbotu ceprov ma interkuler
pa saj intercooler ne more nevemkako ohladiti zraka, saj je samo malo pleha in cevk!? po mojem ga niti toliko ne shladi kolikor je temperatura zraka, preden pride do avta

Objavljeno: So jul 12, 2003 12:08 am
Napisal/-a Mihc
ej ce ti pr 220 slabo slabse vlece potem mas intercooler zapacan snemi ga pa ga z kako stvarjo speri znotraj in zunaj ker pri 220 je dost pretoka zraka da se nebi smelo poznati

drugace pa je intercooler izmenjevalec zraka ene vrste pretočni hladilnik ce se vozis zelo hitro tako da zelo piha cez intercooler lahko uhladis zrak na nizje temperature kot je zunanji zrak seveda za to pa rabis ustrezen intercooler ponavadi so tisti ki jih dajejo v avtomobile bolj za tko da malo spustijo temp kot varnostna zadeva bolj kot pa da bi povecal moc to je ena izmed prvih stvari ki se jih zamena ce gledas iz tunarjevega pogleda

ok nisem bral do konca reku si da si mel 2 intercoolerja sedaj mas pa samo se enega zelo verjetno je da ti tako ne vlece vec ker mas prevec duseno ker 1 intercooler lahko samo do dolocenega pretoka zraka normalno funkcionera potem pa zacne dusiti kar pomeni da je tlak pred intercoolerjem visji posledicno more turbo bolj delat da je tlak za intercoolerjem tak koker je zeljen no zaradi tega ker turbo bolj dela se zrak vec segreje ... to je kot ene vrste avsuh k jih velik folka mena in dobijo dodatno tok in tok konjckov zato ker masino ne dusi toliko kot manjsi avspuh

Objavljeno: Po jul 14, 2003 7:26 am
Napisal/-a primozb
Ja jest bi reku da razliko opazm. Mogoče zato ker je avto že ene 5 let str in intercooler še ni bil nikol spucan in opazm razliko ker pač ohlajen zrak da večji izkoristek.
Zdej ne vem kuko je z pucanjem teh zadev, vem pa le, da razlika je le malce mejhna.Vsekakor pa pomaga, če imaš več zraka speljanga v intercooler. SAmo to so pač serijski avtomobili, ki so podvrženi bolj lepemu zgledu in čim boljši aerodinamiki, ki jo pa z rezanjem havbe pokvariš...saj z amaterskim rezanjem. Vsekakor pa vsaka luknja vzame nekaj pik pri aero količniku.

Lp Primož

Objavljeno: Po jul 14, 2003 7:33 am
Napisal/-a Mihc
ja sej ni take pene spucati intercooler dol ga snemes kupis engine degreeser ali pa kr das uno zadevo za pucati posodo pa vroco vodo vse skupaj nalijes v interccooler pocakas neki casa natop pa z kakim curkom vode pospricas not pa doler tece vn usrana voda ponavljas .... od zunaj pa ga po istem principu spucas to se kr pozna na hlajenju zraka bi reku kr za cca 5-10C

Objavljeno: Po jul 14, 2003 4:42 pm
Napisal/-a shusuglao
Mihc je napisal/-a:ej ce ti pr 220 slabo slabse vlece potem mas intercooler zapacan snemi ga pa ga z kako stvarjo speri znotraj in zunaj ker pri 220 je dost pretoka zraka da se nebi smelo poznati

ok nisem bral do konca reku si da si mel 2 intercoolerja sedaj mas pa samo se enega zelo verjetno je da ti tako ne vlece vec ker mas prevec duseno ker 1 intercooler lahko samo do dolocenega pretoka zraka normalno funkcionera potem pa zacne dusiti kar pomeni da je tlak pred intercoolerjem visji posledicno more turbo bolj delat da je tlak za intercoolerjem tak koker je zeljen no zaradi tega ker turbo bolj dela se zrak vec segreje ... to je kot ene vrste avsuh k jih velik folka mena in dobijo dodatno tok in tok konjckov zato ker masino ne dusi toliko kot manjsi avspuh


220 sploh se nisem sel :D

slabse vlece samo cez dan zdaj ko je vroce, zrak je pa tako speljan da gre najprej cez enega vecjega(namesto tega je zdaj odtocna cev :) ) potem pa se cez manjsega, tako da je pretok zraka ostal isti

Objavljeno: To jul 15, 2003 2:29 pm
Napisal/-a PeschA
A ni intercooler namenjen predvsem da ohladi zrak na poti iz turbine do sesalnega kolektorja? Kolker jest vem se zrak ko pride skozi turbino segreje za približno 200°C. Se pa pozna če je zrak hladen in vlažen.

Re: turbo in vročina

Objavljeno: To jul 15, 2003 3:46 pm
Napisal/-a Surfer_D
Valjo je napisal/-a:zanima me, če lastniki turbo avtov kdaj upazte da vm avto mn vleče, kdr je zuni vroče pa soparn tko k recmo dons (30 stopin)


Ne posluš folka k pametuje pa niti turbo avta nima. Pozna se full in pri 30°C imaš lahko tudi do 30 konjev manj kot pri 20. Za vsako stopinjo nad 20°C zgubiš enega konja s tem da je zrak tik nad cesto še bolj vroč. Da ne govorimo še o sopari ki tudi naredi svoje. Mirno lahko na 30°C odšteješ 20 - 30 konjev.

Nekje na mobisuxu je celo celotna analiza.