Stran 1 od 2

Nazivna vs. realna moč

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 8:57 am
Napisal/-a mlamov82
Me zanima, če je šel kdo merit moč avtomobila in kakša je razlika z nazivnimi močmi ki so podane v prometnah. V mislih imam predvsem za nepredelane avtomobile oz. čim manj predelane.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 12:53 pm
Napisal/-a esem
O tem je bilo že dosti povedanega, uporabi iskanje.
Sicer pa lahko preciziraš vprašanje - misliš pri moči čisto moč na motorju, isto, a s pripadajočimi sklopi (alternator itd), moč na gredi, moč na kolesih? Izgube transmisije in upor gum se lahko precej razlikujejo. Primer - Mercedes je kljub podobni (večkrat tudi manjši) nazivni moči pogosto najhitrejši na primerjalnih testih (ob praktično isti aerodinamiki, podobnih pospeških in kdaj celo večji teži).
lp

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 1:03 pm
Napisal/-a Mate
Moj Golf IV 1.9 TDI letnik 2000 85kW oziroma 115KM je imel leta 2005 izmerjenih 86kW oziroma 116,5KM.

Je pa tukaj vprašanje, kako točna je bila meritev. Opravljena je bila na valjih pri RSRu.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 2:12 pm
Napisal/-a HRIBERNIK24
kolk pa kaj stane ta meritev

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 2:23 pm
Napisal/-a gregga
na Top Gear...je testiral Mustanga GT500 na dyno-tu....naj bi blo 500hp....blo je sam 477 al neki okrog te cifre

Realna moč . . .

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 2:37 pm
Napisal/-a bmwfanatik
Ja to je tko, ne. Pozna se tud če maš spred pogon al pa zadi. Moč se bol prenaša na kolesa, če maš zad pogon.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 7:26 pm
Napisal/-a erixon
Ja ampak pri meritvi na valjih nima to nobenega vpliva ali je pogon spredaj ali zadaj.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 7:36 pm
Napisal/-a batek
gregga je napisal/-a:na Top Gear...je testiral Mustanga GT500 na dyno-tu....naj bi blo 500hp....blo je sam 477 al neki okrog te cifre


447 konjev zmerj namest 500.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 7:45 pm
Napisal/-a Sonny
batek je napisal/-a:
gregga je napisal/-a:na Top Gear...je testiral Mustanga GT500 na dyno-tu....naj bi blo 500hp....blo je sam 477 al neki okrog te cifre


447 konjev zmerj namest 500.


Samo a so tam kaj upoštevali ali je podano na kolesih ali na gredi. Ker v TG velikokrat take stvari izpuščajo saj je oddaja namenjena širši publiki.

Koliko pa je običajno te izgube v prenosu iz gredi do koles ?

Objavljeno: So mar 31, 2007 7:58 am
Napisal/-a gregga
batek je napisal/-a:
gregga je napisal/-a:na Top Gear...je testiral Mustanga GT500 na dyno-tu....naj bi blo 500hp....blo je sam 477 al neki okrog te cifre


447 konjev zmerj namest 500.

tnx..... sm se kr za 30 hp zmotu :oops:

Objavljeno: So mar 31, 2007 8:14 am
Napisal/-a Templar
Se spomnim ko so med testiranjem različnega čipovja za dizle na Mazdi 6 z nazivnih 146KM izmerili na kolesih pred čipanjem 148KM.

Je pa tudi res da moč ščasoma pade ter da se ločijo standardi kje in kako se meri moč motorja. Za boljšo primerjavo preberite:

http://en.wikipedia.org/wiki/Horse_power

Objavljeno: So mar 31, 2007 1:41 pm
Napisal/-a bmwfanatik
Ja recmo moj BMW 320 d E90 163 konjev in pospeši od 0-100 v 8,2 sekunde.
Pol leta za mojo trojko je pršla vn Renault Laguna 2,0 dci GT s 170 konji od nič do sto pa rabi mal več kot 9 sekund.

Nauk zgodbe: Bmw ima zadaj pogon, manj konjev pa hitrejše pospeške.
Laguna ma spredi pogon, več konjev pa slabše pospeške.
;) ;) ;) ;)

Objavljeno: So mar 31, 2007 2:14 pm
Napisal/-a Sonny
bmwfanatik je napisal/-a:Ja recmo moj BMW 320 d E90 163 konjev in pospeši od 0-100 v 8,2 sekunde.
Pol leta za mojo trojko je pršla vn Renault Laguna 2,0 dci GT s 170 konji od nič do sto pa rabi mal več kot 9 sekund.

Nauk zgodbe: Bmw ima zadaj pogon, manj konjev pa hitrejše pospeške.
Laguna ma spredi pogon, več konjev pa slabše pospeške.
;) ;) ;) ;)


Jaz najdem podatke, da ima Laguna 8.4s do 100kmh in ne nekaj čez 9, tvoj ima pa res 8.2 oz. ponekod 8.3.

Pogon zadaj nekaj prinese, drugačno prestavno razmerje in nasploh kvaliteta menjalnika, drugačen motor in porazdelitev navora, dejanska moč na kolesih, teža (laguna je dejansko lažja, kar še bolj po mojem priča o kvaliteti bmwja) itn..

Objavljeno: So mar 31, 2007 2:27 pm
Napisal/-a bmwfanatik
Ja sej bo držal da je 8,4 sekunde. Nism meu točnih podatkov. Sorry :bere

Objavljeno: So mar 31, 2007 2:42 pm
Napisal/-a Gricko
in kakor sem slišal pri BMWju merijo pospešek drugoač kot pri večini ostalih avtov

V večini merijo avto + 2 osebe+ nekaj prtljaga (če se ne motim), medtem ko pri BMW ju merijo z 1 osebo in brez prtljaga
Nisem siguren če sem prav napisal, sem pa siguren da je bil podatek o teži kar konkretno različen....kar zopet prinese razlike!

Je bilo velikrat, da je določen avto po podatkih bil hitrejši, na cesti se pa tudi približati ni mogel avtu, ki je imel specifikacije na papirju slabše!!

Objavljeno: So mar 31, 2007 2:52 pm
Napisal/-a bmwfanatik
Tole si pa mal pihnu!
Glih pr BMW ju merjo tko da majo notr štiri osebe po določeni kilaži plus 7 kg prtljage na osebo.
To kar si pa ti napisu pa pomen za težo avtomobila z serijsko opremo in voznikom (njegova teža je določena na 68 kg) plus njegova prtljaga 7kg.

Če pa ne vrjameš si pa poglej na BMW SLO strani. :tipk

Objavljeno: So mar 31, 2007 2:55 pm
Napisal/-a Gricko
sem našel:
vsi proizvajalci na svetu navajajo pospešek in končno hitrost pri dveh osebah v avtu in 20kg prtljage.

BMW navaja podatke pri eni osebi in 30kg prtljage.

;)

Objavljeno: So mar 31, 2007 2:57 pm
Napisal/-a bmwfanatik
Kje si pa to najdu :?: :?:

Objavljeno: So mar 31, 2007 3:27 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
haha kajla :lol:

Objavljeno: So mar 31, 2007 3:29 pm
Napisal/-a bmwfanatik
Kašna kajla? Vsi mate neki proti BMW ju zato ker si ga ne morte prvošt pol pa pluvate čez njega. :ppppp