Stran 1 od 1
Radialno vpete zavore
Objavljeno: Po apr 30, 2007 12:06 pm
Napisal/-a belkaena
Imam samo eno vprašanje.
Ali pri avtomobilskih zavorah obstajajo radialno vpete kot pri motociklih?
Objavljeno: Po apr 30, 2007 12:22 pm
Napisal/-a black
Ne
Ali pa so zelo redke tako da jih še nisem opazil

Objavljeno: Po apr 30, 2007 2:27 pm
Napisal/-a ruco555
neki obstaja...
ker vem da je kolega neki za svojo hondico gledal pa jih je najdu...
so ble pa svinjsko drage...
za kej več bi pa moral njega vprašat...
lahko se pozanimam...
Objavljeno: Po apr 30, 2007 2:54 pm
Napisal/-a fiatpowered
In kaj je razlika med radialno vpetostjo in navadno vpetostjo
Objavljeno: To maj 01, 2007 11:22 am
Napisal/-a belkaena
1. Vpetje čeljusti - tu se skriva glavna razlika med klasičnim in radialnim vpetjem. Pri klasičnem vpetju zavorna čeljust na spodnji strani ni vpeta, zato med zaviranjem nekoliko vibrira oziroma »opleta«. Radialno vpetje čeljust drži na obeh konceh - na mestu vstopa koluta, kakor tudi na mestu izstopa koluta. Pri klasičnem vpetju je stabilnost zavorne ploščice odvisna od togosti zavorne čeljusti, medtem ko pri radialnem vpetju zgolj vpetje zagotavlja togost namestitve zavorne ploščice. Radialno vpetje zagotavlja večjo togost sistema ter zato tudi boljši nadzor nad zaviranjem.
2. Druga pomembna razlika med klasičnim in radialnim vpetjem je »moment iztrganja« zavorne ploščice. V trenutku, ko voznik prične zavirati, na klasično vpeto zavorno ploščico, deluje sila, ki hoče ploščico iztrgati iz položaja. Sila se pojavi zaradi pravega kota ploščice glede na smer vrtenja. Pri radialnem vpetju se »moment iztrganja« ne pojavlja, saj je ploščica vgrajena v smeri vrtenja koluta.
Objavljeno: Če maj 03, 2007 5:41 am
Napisal/-a Voith
torej so radialno vpete celjusti vecbatne in fiksno pritrjene, navadne pa so enobatne ne?
Objavljeno: Če maj 03, 2007 9:12 am
Napisal/-a Slide
Point je v načinu pritrditve. Upam da je dovolj nazorno prikazana razlika med običajno(leva slika) in radialno vpeto zavorno čeljustjo(desna slika) Prva je privijačena na vilice(pri motorju seveda) pravokotno na "površino diska", pri radialni pa je privijačena na vilice vzporedno...govorim o vijakih da se razume

Je pa zaradi tega dosti bolj togo vpeta, kar je predvsem pri velikih naporih dost zaželeno. pa saj to je povedal že belkaena malo višje...
To koliko batne so, sploh nima veze z radialno ali navadno zavorno čeljustjo. Tisto glede fiksnega in "nefiksnega" pa je bolj stvar plavajoče ali fiksne čeljusti. Pri plavajoči so batki samo na eni strani čeljusti in porinejo obloge na disk, obenem pa "prek vzvoda" na disk pritisnejo še nasproti ležeče obloge. Pri fiksnem pa so batki na obeh straneh čeljusti. Plavajoči naj bi bili učinkovitejši
Čeljusti so pa itak fiksno pritrjene, le da je ena malo manj togo/čvrsto vpeta in lahko zato vibrira pri velikih naporih...ampak to je za moje pojme bolj stvar piste kot pa ceste...kakšen starejši motor ala zx9 tudi zna zavreti tako da ti oči stopijo iz jamic, pa je imel običajne 4batne čeljusti
