Stran 1 od 4

mit o alfah (bedarije IMHO)

Objavljeno: To maj 01, 2007 10:04 am
Napisal/-a fiatpowered
Zakaj se govori da je bila alfa 75, še zadnja PRAVA alfa ki so jo naredili. Od te naprej naj bi delali samo še NE PRAVE alfe, karkol že to pomeni. No dajmo zdaj tu ugotovit kaj pomeni prava alfa in kaj neprava(verjetno je mišljeno poženščena alfa). Ker mi gre na falus ko folk kr neki v tri dni nabija, zato ker so stari fotri(prdci) ugotovili da od alfe75 delajo samo še neprave alfe(in zdaj podmladek ponavlja za temi prdci, da izpade brihtno u 3 pm), kaj pa je potem za te prdce alfa 147 GT, verjetno avto za babe kajne. :roll:
No da vidimo če bo kdo znal utemeljit to tezo, ker če tega tu zdaj ne bo noben naredil bomo ta mit ovrgli.

Objavljeno: To maj 01, 2007 10:13 am
Napisal/-a black
75-ka je zadnja alfa,ki je imela zadaj pogon.Transaxle :twisted:

Objavljeno: To maj 01, 2007 10:21 am
Napisal/-a fiatpowered
Očitno so ugotovili potem da je bolje če dajo spredaj pogon, tako da to ni noben proti argument da bi ble zaradi tega kasneje alfe kaj manj prave kot so bile prej, pa glede na to da ima več avtov spredaj pogon kot zadaj je sigurno bolje imet spredaj pogon kot zadaj. Edino blesavi amerikanci so izjema, ker so preleni in premalo natančni da bi delali avte s sprednjim pogonom, lažje je potegnit kardan do zadnje akse pa pa dat dve polosi do koles, kot pa spredaj se zajebavat in komplicirat... Sploh pa je dokazano da avto veliko lažje, varneje, hitreje spelje ovinek če ima spredaj pogon kot pa zadaj, tako da to pač ni argument. A potem je bil vw hrošč tudi zadnji pravi vw, ker od njega naprej so devali spredaj pogon v avte, ziher brez razloga kajne :roll:

Objavljeno: To maj 01, 2007 10:29 am
Napisal/-a sebaveh
fiatpowered je napisal/-a: A potem je bil vw hrošč tudi zadnji pravi vw, ker od njega naprej so devali spredaj pogon v avte, ziher brez razloga kajne :roll:


Pravzaprav, kolikor je meni znano, takrat je bilo dosti enostavneje in ceneje narediti zadnji pogon, sploh pa z togo premo. Najbolj kritična stvar je bilo izdelati homokinetične zglobe, ker navadni križni pač ne dopuščajo tako velikih zasukov volana. Homokinetični zglob pa ima krogelno obliko, ki jo je na stružnicah razmeroma težko izdelati brez računalniške podpore in NC krmilja. Česar pred 30 leti seveda še ni bilo. In seveda je tu še majhen prostor, da bi lahko stlačili vse od motorja do diferenciala spredaj.

Objavljeno: To maj 01, 2007 10:34 am
Napisal/-a traktor TDI
75-ke so zadnje prave alfe, ker so zadnje trošle 1L olja na 10L bencina. Zdaj pa tega več ni in teh alf, katere ima folk še danes v glavah (avto na motorno olje) več ni.

Objavljeno: To maj 01, 2007 11:10 am
Napisal/-a der_Alte
black je napisal/-a:75-ka je zadnja alfa,ki je imela zadaj pogon.Transaxle :twisted:


To pa sploh ni res. Zadnji razvit model z zadnjim pogonom je bil RZ (SZ brez strehe), pa tudi Spider z zadnjim pogonom in 2.0 motorjem se je prodajal do leta 1994.

75 ni ne dobra Alfa, niti ni zadnja RWD Alfa.

Objavljeno: To maj 01, 2007 11:57 am
Napisal/-a tha_man
traktor TDI :lol:

Ma ja, fora tega mita je v zadnjem pogonu. Je pa neki res... Alfe so vedno manj tiste leteče in rohneče zadeve izpred 20 in več let, ter vedno bolj kultivirani in udobni avtomobili, kar je pač posledica večje varnosti, opreme in vsega skupaj. Na srečo pa jim tudi kvaliteta raste. Z AR159 mislim da so dosegli res visok nivo prej naštetega, sedaj pa upam da bodo spet dajali malo več poudarka športnosti...

Objavljeno: To maj 01, 2007 12:10 pm
Napisal/-a trafo66
alfa 75 je bila kar slaba alfa in ne zadnja prava. ima katastrofalno ležanje na cesti in se ni mogla primerjati s takratnim konkurentom na primer bmw serije 3. ali kaj podobnega.

Objavljeno: To maj 01, 2007 12:18 pm
Napisal/-a mikko
traktor TDI je napisal/-a:75-ke so zadnje prave alfe, ker so zadnje trošle 1L olja na 10L bencina. Zdaj pa tega več ni in teh alf, katere ima folk še danes v glavah (avto na motorno olje) več ni.


No ja, glede olja...
Alfa 147 Selespeed je spila od septembra do danes okol 5-7l olja...
Narejenih je bilo pa 9 tisoč kilometrov z njo. Pol si pa računaj ;)

Objavljeno: To maj 01, 2007 12:42 pm
Napisal/-a Dejch
Jz k sm mel OMV olje mi ga je pil, sm dal Agip mi ga ne. Glede olja so ble Alfe vedno neki zahtevnga. Blem je obrazlozit zakaj je to tko. :)

FWD ni bols kokr RWD, blem je sm takrat bil ker ni blo elektronike, pa je blo prevec zahtevno za navadne uporabnike, pa še FIAT je Alfo prevzel pa da bi mel nizje stroske izdelave, so presedlal na FWD - simpl as dat.

Pa tko je, Alfe so vcasih res letele neprimerno bol kokr konkurenca, odkar so pod FIATom to ni glih vec tko. So vbistvu zlato povprecje kar se tiče performans oz. z zadnjimi modeli kr bol na repu konkurence. :) Cudno je to rect in se tud cudno slis, sam z novimi modeli je od Alfe bol mal ostal. Varne, kakovostne, prostorne, vedno bol uporabne in jebeno tezke. Hitre pa sigurno ne. Poglejte sm Brero 3,2 v6, mislm da v svojem razredu ni pocasnejsega avtomobila. :)

Objavljeno: To maj 01, 2007 12:54 pm
Napisal/-a BBoss
fiatpowered je napisal/-a:Očitno so ugotovili potem da je bolje če dajo spredaj pogon, tako da to ni noben proti argument da bi ble zaradi tega kasneje alfe kaj manj prave kot so bile prej, pa glede na to da ima več avtov spredaj pogon kot zadaj je sigurno bolje imet spredaj pogon kot zadaj. Edino blesavi amerikanci so izjema, ker so preleni in premalo natančni da bi delali avte s sprednjim pogonom, lažje je potegnit kardan do zadnje akse pa pa dat dve polosi do koles, kot pa spredaj se zajebavat in komplicirat... Sploh pa je dokazano da avto veliko lažje, varneje, hitreje spelje ovinek če ima spredaj pogon kot pa zadaj, tako da to pač ni argument. A potem je bil vw hrošč tudi zadnji pravi vw, ker od njega naprej so devali spredaj pogon v avte, ziher brez razloga kajne :roll:


glej...tudi amerikanci v zadnjih dveh desetletjih čedalje več uporabljajo prednji pogon (cenejši, varnejši za večino voznikov). Zadnji pogon imajo samo več ali manj športniki in pa seveda največje klasične limuzine tipa Crown Victoria in Town Car. Med novejšimi izdelki,ki niso športniki in niso 2WD SUV-i pa mislim, da je ostal le še Crysler 300C oz. Dodge Magnum.

Kar se pa hrošča tiče je bil le ta izdelan z mislijo čim cenejšega vozila za široke množice. Športnost in lega na cesti niso bili pomembni dejavniki zato so se odločili za motor in pogon zadaj.

Back to Alfa. Sicer nisem ravno fan te znamke samo se mi zdi, da je Alfa nekoč pomenila, da si jo je kupil avtomobilski navdušenec, ki mu ni bilo pod častjo, da si je umazal roke, ko je šaril po motorju. In Alfa je to zahtevala saj jo je s časoma skoraj vsak lastnik spoznal v dno duše z vsemi njenimi muhami in po drugi strani tudi užitki - kot pri ženski ;)

Po Alfi 75 (zadnja, ki sem jo imel priliko voziti) pa mislim, da se je proizvajalec namenoma (zato, da bi preživel) obrnil proti širokim množicam in istočasno s tem zabil nož v hrbet pravim privržencem saj so izgubili svojo "ekskluzivnost". V svojo obrambo so le ti potem sprožili mit o pravih in nepravih alfah.

Čeprav mislim, da Alfa bo vedno Alfa in če si zadovoljen z avtom potem ti mora biti povsem vseeno kaj se blebeta po forumih, gostilnah ipd.

Objavljeno: To maj 01, 2007 1:07 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
mikko je napisal/-a:
traktor TDI je napisal/-a:75-ke so zadnje prave alfe, ker so zadnje trošle 1L olja na 10L bencina. Zdaj pa tega več ni in teh alf, katere ima folk še danes v glavah (avto na motorno olje) več ni.


No ja, glede olja...
Alfa 147 Selespeed je spila od septembra do danes okol 5-7l olja...
Narejenih je bilo pa 9 tisoč kilometrov z njo. Pol si pa računaj ;)


ne vrjamem :shock: :shock: :shock: :shock: potem ti ja spije več olja kot ga zamenjamš na vsakem rednem servisu?

Objavljeno: To maj 01, 2007 1:12 pm
Napisal/-a mikko
Res ... To pač pije...
Isto ko Jaguar s-type 3.0 bencinar, na 1500km spije 1l olja.
Sam je pa res, da mi zdej alfa mal manj pije, ker jo res lepo lepo lepo vozim...
Mestna poraba je 10l , po uradnih info bi morala biti 12l se mi zdi...Tako da si lah predstavljaš kakšna je to vožnja :D
Včasih ko je veliko spila olja, je bila pa poraba 12,5 - pa tudi do 14l :D
In takat ta mašina rada veliko olja tudi popije...

Objavljeno: To maj 01, 2007 1:16 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
šokiran :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Objavljeno: To maj 01, 2007 1:54 pm
Napisal/-a black
der_Alte je napisal/-a:
black je napisal/-a:75-ka je zadnja alfa,ki je imela zadaj pogon.Transaxle :twisted:


To pa sploh ni res. Zadnji razvit model z zadnjim pogonom je bil RZ (SZ brez strehe), pa tudi Spider z zadnjim pogonom in 2.0 motorjem se je prodajal do leta 1994.

75 ni ne dobra Alfa, niti ni zadnja RWD Alfa.


V SZ pa RZ je tehnika iz 75-ke od podvozja do pogona.Sicer sta pa zelo redka modela tako da dvomim če je v Sloveniji kakšen.
A kdo ve če je? Rad bi vidu enkrat v živo to stvar :D

Objavljeno: To maj 01, 2007 1:56 pm
Napisal/-a 8AK
trafo66 je napisal/-a:alfa 75 je bila kar slaba alfa in ne zadnja prava. ima katastrofalno ležanje na cesti in se ni mogla primerjati s takratnim konkurentom na primer bmw serije 3. ali kaj podobnega.


Očitno nimaš pojma o čem govoriš :shock: ! Katastrofalna lega na cesti?! WTF Avto ima boljšo lego kot marsikateri moderni avto :roll: Imel je (kljub zastarelosti - podvozje je enako alfettinemu iz l.72(double wishbone/de dion+watt)) odlično lego in zaradi transaxla (menjalnik zadaj) perfektno distribucijo teže 50:50. Da je avto "priliman" na cesto, ti lahko pove vsak, ki jo je vozil malo več kot samo okol bajte (nepoškodovano seveda). :roll:

Glede olja....moja 20 let stara 1.8l "j***a" so pila 1l olja na 10.000 km, tako da trditev da so pile veliko olja ne izdrži ;) Razen če ste/imate zanič mehanik/a :P

Zakaj je to zadja "prava" serijska Alfa ? Zadnji pogon :D Tradicija pač (od 1910 namreč ni bilo Alfe s prednjim pogonom, razen "ljudskih" Alf (družina AlfaSUD)). Tega pa ne moreš cenit dokler si ne lastiš pred FIATovske RWD Alfe, pa naj bo to Giulietta, Giulia, GT junior, Montreal, Alfetta ali pa navsezadnje 75 ( da o zverinah iz 20ih, 30ih, 40ih in 50ih let sploh ne govorim).
Nove Alfe sigurno niso "za babe" ampak vseeno to ni to. So pa definitivno dobri in lepo oblikovani avtomobili.

Objavljeno: To maj 01, 2007 2:35 pm
Napisal/-a 8AK

Objavljeno: To maj 01, 2007 4:39 pm
Napisal/-a trafo66
8AK je napisal/-a:
trafo66 je napisal/-a:alfa 75 je bila kar slaba alfa in ne zadnja prava. ima katastrofalno ležanje na cesti in se ni mogla primerjati s takratnim konkurentom na primer bmw serije 3. ali kaj podobnega.


Očitno nimaš pojma o čem govoriš :shock: ! Katastrofalna lega na cesti?! WTF Avto ima boljšo lego kot marsikateri moderni avto :roll: Imel je (kljub zastarelosti - podvozje je enako alfettinemu iz l.72(double wishbone/de dion+watt)) odlično lego in zaradi transaxla (menjalnik zadaj) perfektno distribucijo teže 50:50. Da je avto "priliman" na cesto, ti lahko pove vsak, ki jo je vozil malo več kot samo okol bajte (nepoškodovano seveda). :roll:

Glede olja....moja 20 let stara 1.8l "j***a" so pila 1l olja na 10.000 km, tako da trditev da so pile veliko olja ne izdrži ;) Razen če ste/imate zanič mehanik/a :P

Zakaj je to zadja "prava" serijska Alfa ? Zadnji pogon :D Tradicija pač (od 1910 namreč ni bilo Alfe s prednjim pogonom, razen "ljudskih" Alf (družina AlfaSUD)). T

ega pa ne moreš cenit dokler si ne lastiš pred FIATovske RWD Alfe, pa naj bo to Giulietta, Giulia, GT junior, Montreal, Alfetta ali pa navsezadnje 75 ( da o zverinah iz 20ih, 30ih, 40ih in 50ih let sploh ne govorim).
Nove Alfe sigurno niso "za babe" ampak vseeno to ni to. So pa definitivno dobri in lepo oblikovani avtomobili.


imam pojma o čem govorim. alfa 75 je bila ena slabših alf. in to glih zaradi slabe lege. takoj za njo so začeli vse pogone dajat spredaj.

Objavljeno: To maj 01, 2007 5:04 pm
Napisal/-a esem
trafo66 je napisal/-a:imam pojma o čem govorim. alfa 75 je bila ena slabših alf. in to glih zaradi slabe lege. takoj za njo so začeli vse pogone dajat spredaj.


75 je imela odlično lego, zadnji pogon so nehali delat zaradi FIAT-a, napredka pri sprednjem in predvsem zaradi drage DeDionove preme in transaxla - se pravi ne zaradi lege ampak zaradi ekonomskih faktorjev. Tudi zato ta mit o 75 kot pravi zadnji Alfi - do nje je bil glavni razvojni cilj (in s tem tudi image) športnost, po njej kaj prinese več dobička, torej ekonomska računica.

Objavljeno: To maj 01, 2007 5:24 pm
Napisal/-a DaDDo
Meni pije manj ko liter olja na 10k.. Pa glih ne jajčkam po cesti.. =)

Alfe so mi bile zmerom avtomobili s špornim pridihom, je pa res, da se mi zdi, da nič ni, kot je bilo.. Če samo gledamo to Brero, ki je kao neki zelo dober izdelek, in bi res malce več športnosti pričakoval od nje.. Nevem, zakaj delajo tako težke Alfe.. Brera mislim da ma 1800 kg al kako.. mogoče se motim..

Upam da nebo 159 GTA ko pride vun tudi tako slaba ko Brera, ki se lahko skrije pred kakimi TT-ji pa Z4, da mazde RX-8 niti ne omenjam..