Stran 1 od 2

Ali je res razlika samo v programski opremi?

Objavljeno: Pe maj 11, 2007 8:23 pm
Napisal/-a scuba
Vem da je že bilo nekaj pisanega o razliki med TDI-jem 110 in 130 KM, ampak še vedno ne vem če so res dejansko večji oz. močnejši deli v motorju pri močnejši različici motorja TDI. Ali pa je samo razlika v čipu oz. v programu? Govorimo o TDI-ju 1.9 VW.

Objavljeno: Pe maj 11, 2007 8:53 pm
Napisal/-a AXioN
Ne je razlika tudi v injektorjih, turbini, vbrizgu. Eni imajo bosch pumpo, pumpe-düse, variabilne lopute na turbini itd itd... Da se pa najbolj enostavno nadgradit motor s "cipanjem".

Objavljeno: Pe maj 11, 2007 9:35 pm
Napisal/-a GregaST
110 konjski TDI je še stara mašina. 100 konjski TDI in 131 konjski TDI sta enaka.

Objavljeno: Pe maj 11, 2007 10:53 pm
Napisal/-a KVINTON
ponavadi je srce motorja isto , periferija pa drugačna.....

Objavljeno: So maj 12, 2007 7:40 am
Napisal/-a Stasky
kolkr js vem, konkretno za Leona (prejšnji model) sta imela tisti 110 in 130KM isto mašino, drugo elektroniko...tisti s 150 konjički pa že samzaradi vzdržljivosti drugo odmične, bate, nevem kaj vse... v teoriji pa se da tisti motor s 110 konji ravno tko nardit kot tistga s 150imi

Objavljeno: So maj 12, 2007 8:02 am
Napisal/-a imilet1
ja ampak na dolgi rok verjetno ni dobro za motor, če je čipan v primerjavi s tistim ki ni in ima serijsko toliko kobil.

Objavljeno: So maj 12, 2007 9:48 am
Napisal/-a Petersilj
Stasky je napisal/-a:v teoriji pa se da tisti motor s 110 konji ravno tko nardit kot tistga s 150imi


V teoriji se da iz 110KM motorja nardit 300KM. Vprašanje za kolko časa :D . Kolikor sem slišal, imajo motorji ponavadi toliko mehanske rezerve (10-20%), da čipanje za eno stopnjo navzgor ponavadi še gre in pri normalni uporabi in v normalnem življenjskemu ciklusu naj nebi bilo kaki hudih razlik. Pa NI sam v elektroniki razlika, je pa res, da se da najhitreje in najceneje pridobit tam nekaj dodatnih KM in Nm.

Objavljeno: So maj 12, 2007 11:07 am
Napisal/-a Shebo
Kakšne streljate :roll:

110 in 130 konjev ni bila nikoli ista mašina!

Bile so mašine z bosch pumpo 90 in 110 konjev. Potem pa so prišle PD (črpalka-šoba) mašine, ki so pa bile 115, 130 in 150 konjev.

Objavljeno: So maj 12, 2007 11:39 am
Napisal/-a Falco'
res je. ;)

Objavljeno: So maj 12, 2007 7:06 pm
Napisal/-a scuba
Se pravi passat l. 2oo4 in 2oo5 za katerega se zaniman ima 74 kW - 101km in ima PD sistem in isti sistem vbrizga ima tudi 96 kW oz. 131 km isti letnik. In prav za ta motor me zanima če sta fizično čisto ista in je razlika samo v programski opremi.

Objavljeno: So maj 12, 2007 8:05 pm
Napisal/-a KVINTON
Sh3bO je napisal/-a:Kakšne streljate :roll:

110 in 130 konjev ni bila nikoli ista mašina!

Bile so mašine z bosch pumpo 90 in 110 konjev. Potem pa so prišle PD (črpalka-šoba) mašine, ki so pa bile 115, 130 in 150 konjev.


no glede tega , da si expert za guten morgen , pa še daj malo komentarja glede franzozov ( 2.0hdi 90 km , 110 km ....)... :o

Objavljeno: So maj 12, 2007 8:08 pm
Napisal/-a lublancan
scuba je napisal/-a:Se pravi passat l. 2oo4 in 2oo5 za katerega se zaniman ima 74 kW - 101km in ima PD sistem in isti sistem vbrizga ima tudi 96 kW oz. 131 km isti letnik. In prav za ta motor me zanima če sta fizično čisto ista in je razlika samo v programski opremi.



turbina, intercooler sta tudi enaka? ni vse samo v motorju

Objavljeno: So maj 12, 2007 8:23 pm
Napisal/-a Mate
Kakor je meni znano, ta dva motorja nista enaka. Na splošno je zelo malo motorjev, ki bi bili za različne konje enaki in bi se razlikovali samo v programskem delu elektronike.

Objavljeno: So maj 12, 2007 8:38 pm
Napisal/-a scuba
Kakbi pa lahko preveril če sta res popolnoma enaka (velikost turbine, cevi ali pač ostalih mehanskih delov). Kje se da priti do točnih podatkov?

Objavljeno: So maj 12, 2007 9:16 pm
Napisal/-a Stasky
tko sem slial, ne vem pa kaj je in kaj ne...
sm se pogovarjal z enim ki dela na seat servisu in je reku da od starga leona mašina 110 al 115 nevem kera zdej in tista 130 da sta skoraj 100% isti, razlika v elektroniki... tista 150 pa da je drugačna, močnejša vendar na isti osnovi... to vam povem kaj je on meni reku, zdej pa kaj je res na tem povejte experti :D :D :D

Objavljeno: Po maj 14, 2007 9:09 pm
Napisal/-a Mate
115 KM je zelo podobna 130KM.
110 KM ima drugačen vbrizg (Bosch pumpa)

Praktično enaka naj bi bila motorja v Golfu V, 90KM in 105KM.

Objavljeno: To maj 15, 2007 6:15 am
Napisal/-a vincent
razen oznake TDI ter istem bloku motorja nimata kaj dosti skupnega.

Objavljeno: To maj 15, 2007 8:53 pm
Napisal/-a scuba
Iz tega lahko povemo da ni smiselno potem dvigovat konje samo s čipim ali pa programsko opremo če motor fizično ni pripravljen za teh 30 konjev več. Se pravi bi moral imeti večjo turbino, odmično gred pa še verjetno kaj več nevem kaj vse bi se našlo da bi potem to delovalo sigurno. Govorim o motorju TDI in 101 konjih in131 konjih in o PD sistem

Objavljeno: To maj 15, 2007 9:08 pm
Napisal/-a Stasky
fora turbine je samo to,da imaš z zamenjavo večjo moč, mislim da ni turbina tista ki trpi če programsko povečaš konje temveč vse ostalo, od motorne gredi do odmičnih in vsega druzga...mislim pa, da 30 konjev pri sodobnih dizlih še ne pripelje krize vzdržljivosti, ker so motorji zasnovani z nekaj rezerve saj to ni dirkalni avto...

Objavljeno: To maj 15, 2007 10:20 pm
Napisal/-a Mate
vincent je napisal/-a:razen oznake TDI ter istem bloku motorja nimata kaj dosti skupnega.


Na katera dva motorja se to nanaša?

scuba:
noben produkt v serijski proizvodnji načeloma ne sme delovati na robu svojih zmogljivosti in mora imeti zadosti veliko varnostno območje za primer ekstremnih situacij. Tako mora tudi neogret motor preživet bučmana, ki bo mrzlega tiščal, ali pa ga bo tiščal do konca 200km skupaj. Čipanje izkoristi to rezervo v motorni moči - tega se je treba zavedati in izkoriščati to moč, ko je motor ogret na delovno temperaturo in ne dolgo časa skupaj. Jasno mora biti tudi, da bodo vsi pogonski deli ob uporabi večje moči in navora bolj obremenjeni in da lahko zaradi tega kakšen del prej odpove. Kljub naštetemu, sem mnenja, da se čipanje splača - kdor je kakšen avto čipal, ve kakšna je razlika in mislim, da se tej razliki ne bi več odrekel. Vsaj pri meni je tako.

Stasky:
maksimalni polnilni tlak se ob programskem povečanju moči poveča (za primer mojega motorja iz 1.05 bara na 1.3 bara), kar pomeni, da se mora turbina hitreje zavrteti, da ustvari večji pritisk in zato pri čipanem motorju bolj "trpi". To je tudi glavni razlog za možna občutna programska povečanja moči prisilno polnjenih motorjev - seveda skupaj z večjo količino goriva in pravilnimi časi vbrizgov.