Stran 1 od 1

Objavljeno: Po maj 14, 2007 11:19 am
Napisal/-a vincent
moč sam po sebi ne pove kaj dosti...ta občutek ki tebe vara ali ne je v navoru.

veš podatke od prejšnjega in zdajšnega motroja?

lahko je razlika tudi v prestavnih razmerjih...eden 5, drugi ?

Objavljeno: Po maj 14, 2007 11:29 am
Napisal/-a AudiFreak
110 KM -> 235 Nm
105 KM -> 250 Nm

Objavljeno: Po maj 14, 2007 11:56 am
Napisal/-a vincent
AudiFreak je napisal/-a:110 KM -> 235 Nm
105 KM -> 250 Nm


hm ja...po napisanem sodeč bi moral slednji bolje vleči.


sicer je pa tako..eno je občutek drugo pa dejansko dogajanje...tudi jaz sem iz mojega Passata (TDI 130 -> čipan na 160 km) usedel v Passata 1,8 T (150 -> čipan na 'ne vem točno')...pa je po mojem občutku bencinar slabše vlekel...oz. če bi me prašal bi zatrdil da ga z mojim pusti zadaj....ampak eno je občutek, drugo pa dejsnko pospeševanje (npr. avto ob avtu..kjer bi pa jaz na vsak način ostal zadaj).

Objavljeno: Po maj 14, 2007 12:19 pm
Napisal/-a Blinder
Prestavna razmerja sigurno vplivajo. In se mi zdijo najbolj verjeten krivec za slabse performanse.

Objavljeno: Po maj 14, 2007 12:44 pm
Napisal/-a Shebo
Tukaj niso toliko prestavna razmerja. Problem 110 konjskih mašin, katere so imele bosch pumpo, je bil v tem, da je okrog 2000 rpm vrglo ves navor (in je avto zelo butnil), potem pa je bilo od motorja bore malo.

Novi PD motorji imajo bolj zvezno porazdeljen navor in pri 2000 ne 'butne' toliko kot so mašine z bosch pumpo. Zato pa tudi PD mašina pri 2000 tudi ne 'umre' ampak še vleče naprej.

Najbolj bencinarjem podobni dizli pa so motorji s common rail sistemom. Ti motorji pa imajo še lepšo krivuljo in tudi potegnejo v malo višjih obratih.

Objavljeno: Po maj 14, 2007 12:49 pm
Napisal/-a evilson
Moj foter ima passata 1.9 TDI 130KM, jaz pa 1.8T 150KM. Fotrov passat ful bolj in prej butne pri nizjih obratih in prej je treba menjat, medtem ko pa jaz pri sovejem moram vredo razviti obrate. Samo ko pa pride do pravih obratov je pa druga pesem in ful vredo potegne.
BTW: Jaz v 3 brzini dosezem 160km/h, s fotrovmu pa cca. 120km/h +-

Lp,
Matej

Objavljeno: Po maj 14, 2007 2:12 pm
Napisal/-a HOLLAND
evilson je napisal/-a:Moj foter ima passata 1.9 TDI 130KM, jaz pa 1.8T 150KM. Fotrov passat ful bolj in prej butne pri nizjih obratih in prej je treba menjat, medtem ko pa jaz pri sovejem moram vredo razviti obrate. Samo ko pa pride do pravih obratov je pa druga pesem in ful vredo potegne.
BTW: Jaz v 3 brzini dosezem 160km/h, s fotrovmu pa cca. 120km/h +-

Lp,
Matej

To je tipična razlika med dizlom in benzinarjem!

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 1:13 pm
Napisal/-a cr33p
Sh3bO je napisal/-a:Tukaj niso toliko prestavna razmerja. Problem 110 konjskih mašin, katere so imele bosch pumpo, je bil v tem, da je okrog 2000 rpm vrglo ves navor (in je avto zelo butnil), potem pa je bilo od motorja bore malo.


Kvečjemu je obratno. Meni 110-ka prav lepo vleče od ~1800 naprej, pri 2500 pa zacne se bolj konkretno pospesevat in drzi tja do 4100 obr.

Golf PD130 pa pri 2000 zalima v sedez, potem pa od 3000 naprej ni nic posebnega.

(moje subjektivno mnenje)

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 1:36 pm
Napisal/-a Bosko001
cr33p je napisal/-a:
Sh3bO je napisal/-a:Tukaj niso toliko prestavna razmerja. Problem 110 konjskih mašin, katere so imele bosch pumpo, je bil v tem, da je okrog 2000 rpm vrglo ves navor (in je avto zelo butnil), potem pa je bilo od motorja bore malo.


Kvečjemu je obratno. Meni 110-ka prav lepo vleče od ~1800 naprej, pri 2500 pa zacne se bolj konkretno pospesevat in drzi tja do 4100 obr.

Golf PD130 pa pri 2000 zalima v sedez, potem pa od 3000 naprej ni nic posebnega.

(moje subjektivno mnenje)


Se podpišem pod tole kar piše o PD motorju. Avto je imel okol 10kkm. Ima zelo ozko območje, v katerem dela res odlično.

Objavljeno: Pe maj 25, 2007 11:43 pm
Napisal/-a el_diablo
take težave reši RSR.potem vleče do rdečega.

Objavljeno: So maj 26, 2007 12:35 am
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
golfTDI je napisal/-a:take težave reši RSR.potem vleče do rdečega.

tok lih ne no,ne plozaj neumnosti,razen če si lastnik traktorja 14dni

Objavljeno: So maj 26, 2007 1:51 am
Napisal/-a Lumpy_
Sem probal pelat od kolega Audi A4, letnik 03, motor je imel 1,9tdi 101hp PD, pa lahko rečem samo živa žalost in lenoba od motorja. Proti mojemu 90 konjskemu čipanemu na 125hp, pa ni šans da bi mel kdaj 100 konjskega PD. :roll:

Za primerjavo sma še tud na cesti sprobala potem, da nebi kdo reko da sem mel samo OBČUTEK taki da nikam ne vleče.
:twisted:

LP

Re: tdi 110 vs. tdi PD 105

Objavljeno: So maj 26, 2007 6:42 am
Napisal/-a Kael
hladni je napisal/-a:No mel sem 110 v toledotu in zdaj mam 105 v leonu. Zakaj se ne morem znebit občutka, da je starejši motor v težjem avtu precej boljše deloval. Bolj odziven, živahen,nižja poraba. Je zato takšna razlika ker je še nov? prosim izkušnje. LP!

Hladni: torej si mel prej prejšnjo generacijo toledo 1.9 TDI 110KM (ne ta grd Seat VelSatis) in sedaj imaš Seat Leona 1.9 TDI 105 KM? No če je tako, ja situacija ista kot pri nas doma, s tem, da je Toleda mela mama, Leona imam pa sedaj jaz. Sedaj, kar se tiče pospeškov, se absolutno strinjam, da je ta avto do nekje 2000 obratov len, potem pa relativno dobro potegne, vendar še vedo leno, napram toledu, ki je tukaj vlekel kot nor (vklop turbine se je čutil). Da pa je motor v Leonu "slabši" je pa tako razvidno že iz podatkov: Leonova končna hitrost je 183, Toledova je bila 191 - s tem, da če si res pritisnil na ravnem + gume napumpane je šlo tudi 200+ (vsaj po števcu); Leona pa zaradi nove mašine še nisem pritisnil čez 160 in še nekaj časa ne bom ;). Je pa hecno, da bi se teh 5 konjev tako poznalo - namreč hecno rečeno, če pelješ toleda s klimo, Leona pa brez nje (glede konjev smo na približno istem), pa se mi je zdel še vedno Toledo suveren, napram temu Leonu. Morda je krivo to, da je pri Toledu bilo do vklopa turbine leno, potem pa BUM, česar pri tem motorju ni - vsaj sam imam oblutek, da lepo zvezno pospešuje; morda od tu občutek lenosti. Je pa dejstvo ena stvar: moja mama fura dizle, kot da je na prvenstvu DTM: vžge in gasa na 3.5rpm, druga 3.5rppm, avtocesta 160 in je bil motor prekleto naluftan :D. Morda je tudi to krivo mojemu navdušenju nad pospeški toleda, napram mojemu Leonu, katerega vozim lepo umirjeno, pospešujem nežno in vedno sem med 1500 in 2500 obrati (2400 prevoženih trenutno). Zgleda, da bo treba mal mašino prepucat na avtocesti (ali pa ga mami malo posodit) pa bo šel kot raketa (ji bom dal avto za en tedn, pa bom vidu, če se je kej zbudu, pa potem lahk še ti na "servis" prpeleš :D) - način vožnje, pa sem ti pisal zaradi naslednjih podatkov...
Govoriš o porabi:
- mama je imela na Toledu ob njeni Schumacher vožnji porabo okoli 6.5 do 7.5. Odvisno od količine mestne vožnje in tiščanja... sam sem prišel ob nežni vožnji na 4.2 brez klime, 4.6 s klimo pa tja do kake 5.4 če je bilo bolj hiter, mesto (sami semaforji 6).
- pri Leonu, ti cifer ne vem točno povedat, ker nimam potovalnega računalnika (bo vgrajen do konca leta) in je bila vseh 2500 km relacijska vožnja... torej avtoceste (celje-maribor, celje-portorož, celje-krk,...) in regionalne ceste, nekje polovica časa , ter recimo 70 km mesta, so bile dosedaj porabe: 5.28, 5.7 (prvi tank) in 5.9 - OMVjeva nafta, hitrost na avtocesti 110. Klima vžgana nekje polovico časa. S tem, da če nebi bil tako nežen, ko sem bil na testnih vožnjah z leonom, ki je potovalni računalnik imel pod 6.5 ni šlo če si tišal - kar je relativno veliko. Sem pa govoril z enim tipom, ki je pršu po enem letu zamenjat Leon dizla ta motor za 2.0 16V 170 KM, ker mu je bil ta prelen - imel je porabo 5.4l/100km - pa ni izgledal, da je vozil kot dedek. Tako, da računam, da bo pri meni poraba še za odtenek s tem, ko se bo avto utekel, padla. Prav tako sem šel sedaj na MOL nafto in bomo videli, koliko bo sedaj žejen - še to: pritisk v gumah imam 2.4, gume pa so Michelin Energy + na 16" palčnih litih platiščih. Sedaj lahko mlo primerjava, koliko pije tvoj - piši :).
- kot zanimivost pa še tole: mama ima v WV Touranu, sedaj 4500 prevoženih, 1.9 TDI 105 KM + 6 prestav - torej isti motor kot v najinih Leonih + 1 prestava in nespremenjenem načinu vožnje astronomsko porabo: mesto 9l-10l, zunaj 7.8, kombinirano se ustavlja pri 8.8, kar daje slutiti (Upam, da ne bom zdej kake bedarije napisal), da so tile 1.9 TDI motorji s 105KM mnogo bolj žejni na pospeševanju, kot pa je bil prejšnji 1.9 TDI s 110KM. Sam se vozim s tem avtom po mestu s okoli 7.5l, zunaj mesta okoli 5.7, kombiniramo pa ga mirno spravim na nekje 6.2l/100km. Če upoštevama, da ima Touran 1.7 tone, je to več kot odličen rezultat (to je tudi razlog, da od Leona pričakujem nižjo porabo, kot jo imam sedaj - torej nekje 5l, glede na moj nalčin vožnje, saj je Touran ladja, leon pa športen avto + ogromna razlika v aerodinamiki, hec pa pospeški nekje isti drek).
Bom pa vesel sledečega odgovora: na forumu v temi vožnja dizelskega motorja ste vsi pisal, da ne greste čez 2000 rpm ob hladnem motorju. Ok - vsaj pri mojem leonu morem prestavit najmanj na 2200, da potem padejo obrati na 1500 in avto lepo leno, brez nespremenjenega zvoka vleče naprej. Če prestavim prej, da padejo obrati, na naprimer 1300, avto povsem umre, zelo počasi (gas nič ne pomaga) ob zamolklen zvoku zleze do 1500 (to sem naredil mogoče parkrat, da sem naštudiral, pri koliko morem šaltat). Kot sem že pisal, naj bi bila to prestavna razmerja, pa vendar, je pri tebi enako? Npr: spet WV Touran od mat, ali pa prejšnji toledo se nad 1200 nekje nista nič pritoževala, če si od tu pospeševal. Kako je na tvojem Leonu?

Objavljeno: So maj 26, 2007 7:16 am
Napisal/-a mito155
Lesane Parish Crooks je napisal/-a:
golfTDI je napisal/-a:take težave reši RSR.potem vleče do rdečega.

tok lih ne no,ne plozaj neumnosti,razen če si lastnik traktorja 14dni


moja rs-ka vleče do 4200 brez problema... od kolega pa do 4700 kjer je rdeč polje.. tako da ne vem kje ti vidiš problem.. ;)

Objavljeno: So maj 26, 2007 7:18 am
Napisal/-a Kael
Evo prestavna razmerja od motorja Seat Leon 1.9 TDI 105 KM (za Toleda 1.9 TDI 110KM nažalost ne najdem, da bi lahko primerjali... :)
Koda: Izberi vse
   
Menjalnik 5-stopenjski ročni     
Prestavno razmerje, 1. prestava 3,778     
Prestavno razmerje, 2. prestava 2,063     
Prestavno razmerje, 3. prestava 1,348     
Prestavno razmerje, 4. prestava 0,967     
Prestavno razmerje, 5. prestava 0,744     
Prestavno razmerje, 6. prestava -     
Vzvratna prestava 3,600   

Objavljeno: So maj 26, 2007 3:13 pm
Napisal/-a Kael
Hehe, vidim, da smo vsi cincal med 1.6 102KM in 1.9 TDI 105 KM. Tudi sam sem imel oba avta doma po 2 dni doma pred nakupom. Z vsakim prevozil po 200km in tvoje ugotovitve samo potrjujem: še bolj len - meni se sicer ni zdel "nepremičnina", ker sem pred tem vozil Ibizo s 60 konji, ampak daleč od kake rakete in resnično mnogo manj živ od dizelske variante. Sam sem sicer bolj nežen voznik in mi je Leon pil med 8 in 9l na testu, kar pa je za moj žep še vedno ogromno (dizl pije skoraj 4 l manj), kar pa se glasnosti tiče, pa ne vem, zakaj, ampak meni se zdi moj dizel glasnejši - lahko da je bila v tvojem testnem Leonu slabša izolacija / napaka na motorju. Je pa res, da je imel ta testni Leon prevoženih 5000km, bil je od lastnice avtohiše, pa je mogoče res lepo delala z njim in je bil motor v takem stanju kot je treba; drugače ne vem, zakaj je bil tisti Leon tako grozno glasen :? . Sicer se je moji punci uspelo s tem bencincem peljat s 6l/100km na 30km relacijo s hitrostjo 80-90km brez semaforja, ampak to meni še vedno ni jasno kako... sam pod 8l nisem prišel, razen če bi se peljal po ravnem, pa tam resetiral BC, je mogoče pokazalo za kakšen odsek okoli 7l. Ampak to so idealistične okoliščine... nekje 9l je za 1.6 Leona povsem realna poraba, kar pa je itak kot že rečeno mnogo preveč.

P.S to hladni: Seat je osvežil ponudbo motorjev za Leone in sedaj si lahko privoščih vrhunsko zmogljiv motor 1.4 85KM (brez kakšnega TSI, TFSI). Ta motor je navoljo tudi v Altei, Aleti XL in Toledu. Me prav zanima kako se pelje Leon s 1.4 motorjem, al boh ne daj, Altea XL :roll: