Stran 1 od 2

Menjava passata!

Objavljeno: Po maj 14, 2007 7:05 pm
Napisal/-a evilson
Kar nekaj casa ze razmisljam da bi zdajsnjega passata zamenjal in sicer, ker bi rad registracijo placeval manj, pa se poraba je pri zdajsnjem velika.

Zdaj imam Passata 1.8T letnik 1997 HIGHLINE, menjal bi pa za Passata 1.9 TDI letnik 2000!

Moj zdajsnji ima 150 KM in 210 Nm, tistega dizlasa ko bi ga pa vzel ima 115KM, vendar bi ga dal chipat. In sicer bi potem imel 150KM in 380 Nm.

Se vseeno bi pa za njega placal manj registracije in poraba bi bila manjsa.
Kaj menite? Po mojem se mi splaca, pa se nekaj denarja zraven dam.

Lp,
Matej

Objavljeno: Po maj 14, 2007 7:22 pm
Napisal/-a adis
jah na porabi bo razlika očitna, hm drgač pa še novejši avto boš mel to je tud ena od opazk ki jih bodo drugi opazil....jst sm šel z bencinarja na dizla in je k dan in noč razlika v porabi:D

Objavljeno: Po maj 14, 2007 7:25 pm
Napisal/-a evilson
Saj, jaz naredim 500 KM in se mi lucka prizge. Foter ima pa 1.9 TDI 130KM, pa se mu lucka prizge pri 850KM!

Objavljeno: Po maj 14, 2007 7:38 pm
Napisal/-a sebaveh
Tisto kar boš prihranil v registraciji boš vložil v čipanje, tako da nevem če se to kaj splača dosti... :?

Objavljeno: Po maj 14, 2007 7:42 pm
Napisal/-a adis
če delaš velik kilometraže potem se ti splača, ni pa vse v čipu čeprav ga imam sam mi je nekako vseeno....seveda je potem tu strošek za filter trdih delcev pa še kej bi se najdl...osebno mi je dizel ljubši zaradi porabe in kilometrov ki jih lahko naredim, predkratkim sm naredil 810-820km točno nevem....

Objavljeno: Po maj 14, 2007 7:44 pm
Napisal/-a evilson
Cipas enkrat, registriras pa vsako leto. Plus tega da avto manj pije, kar pa je zame kljucnega pomena.

Sicer sem pa vas povprasal za mnenja, tako da kar nadaljujte..

Objavljeno: Po maj 14, 2007 8:10 pm
Napisal/-a DoubleG
120€ je razlika v registraciji v prid dizlu (0%, AO+)
500€ stane čipanje
računal sem da bi za sedajšnjega dobil 5.500 € in za novega moral plačati 8.000€. torej 2.500€ razlika v ceni.

poraba po podatkih je cca 9,0 L za bencinarja in cca 5,6L za dizla

torej v štartu daš 3.000€ več.

Če preračunaš porabo, boš v 80.000 kilometrih odplačal dizla. (80.000 km narediš s 3000€ (1,1 €/liter)) Tukaj nisem upošteval registracije, ker ne vem kolk km delaš letno.

recimo, da delaš 20.000 km letno.

bencinar: 2000€ letno za bencin
dizel: 1250€ letno za anfto
prišparaš torej 750€ + 120€ = 870€
Torej ga noter prineseš v 3h letih in pol.

Objavljeno: Po maj 14, 2007 8:21 pm
Napisal/-a evilson
Hvala za dobro obrazlozitev...

No da se povem kaj sem imel v mislih. Za svojega priblizno 5500€,
pol bi pa kupil nekaj taksnega:

Passat http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1432862#
Golf IV http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1416151#

Golf je ze chipan, unga passata pa bi sam chipal. Pri RSR ce gresta chipat dva bi placal cca 300€!

Objavljeno: Po maj 14, 2007 9:06 pm
Napisal/-a traktor TDI
DoubleG je napisal/-a:120€ je razlika v registraciji v prid dizlu (0%, AO+)
500€ stane čipanje
računal sem da bi za sedajšnjega dobil 5.500 € in za novega moral plačati 8.000€. torej 2.500€ razlika v ceni.

poraba po podatkih je cca 9,0 L za bencinarja in cca 5,6L za dizla

torej v štartu daš 3.000€ več.

Če preračunaš porabo, boš v 80.000 kilometrih odplačal dizla. (80.000 km narediš s 3000€ (1,1 €/liter)) Tukaj nisem upošteval registracije, ker ne vem kolk km delaš letno.

recimo, da delaš 20.000 km letno.

bencinar: 2000€ letno za bencin
dizel: 1250€ letno za anfto
prišparaš torej 750€ + 120€ = 870€
Torej ga noter prineseš v 3h letih in pol.


Kje si pa dobil te podatke o porabi? Se ti ne zdi, da si vzel za dizla porabo za vožnjo izven mesta, za bencinca pa porabo po mestu oz. še višjo? Razliko imaš asolutno preveliko!! Bencinc ima deklarirano izven mesta 6,4L/100km. Za dizla ne vem, ampak če ima 5,6L, potem je 1L razlike v porabi.

________________________

Objavljeno: Po maj 14, 2007 9:08 pm
Napisal/-a AudiFreak
Cipanje bi v bistvu prislo 250€ (l. 99), odvisno od letnika.

Objavljeno: Po maj 14, 2007 9:12 pm
Napisal/-a evilson
Meni pije 9.5 bencin. Ko vozim pa fotrovga 1.9TDI 130hp, pa 6.3! Tako da... Razlika je velika.

Objavljeno: Po maj 14, 2007 9:13 pm
Napisal/-a traktor TDI
Preveč ti pije (no, kombinirana je tako 8,5L na bencinu). Ali pa fotrovega bolj šparaš in voziš počasneje.

Koliko pa ima oče na dizlu porabe, ko on vozi? 6,3L kombinirano, mesto - izven mesta?

Objavljeno: Po maj 14, 2007 9:14 pm
Napisal/-a evilson
Traktor TDI.. Ne vem kje si ti dobu 6,4...

1.8T 150hp HALO!!

Objavljeno: Po maj 14, 2007 9:15 pm
Napisal/-a evilson
Oba vozim isto. Sm pa svojega bencinarja nekajkrat dokaj sparav, pa nisem prisel pod 9 litrov!

Objavljeno: Po maj 14, 2007 9:19 pm
Napisal/-a traktor TDI
1,8t je doma, in kombinirana ni višja od 8,5, izven mesta trenutna je 6,4L, če se ga ne priganja, tako kot je deklarirana. Če pa se ga stisne, pa lahko fajn žre.

Z dizlom ob enaki vožnji gre tudi do 8L in preko komot. 1,9TDI 130km. Tako da ne vem od kod ta razlika 3L. Razen če voziš bencinca 50kmh pri 3000 obratih, potem čudno da nimaš porabe preko 10L.

6,4L je tovarniška poraba za 1,8T izven mesta. Me zanima koliko piše za dizla, pod 5l ziher ne. Ne najdem. Lahko pa so krivi tudi zdelani avti, ko so motorji že na pol mrtvi in je treba tiščat, da gre kam.

Objavljeno: Po maj 14, 2007 9:42 pm
Napisal/-a evilson
Sej je vseeno koko v mestu in kolko izven mesta. Pri moji voznji 9.5 litra, dizel 130hp pa 6.3!

Objavljeno: Po maj 14, 2007 11:12 pm
Napisal/-a traktor TDI
Po moje je najboljše, da prodaš. Reši se tega, da ne boš več rabil olja dolivat in turbine kupovat, glede na to, da ti turbina že gre proti koncu in posledično avto žre olje, kot si napisal v eni temi. Sedaj pa izgleda, da še bencina žre prekomerno, tako da nič več razmišljat. Avto je v p.., izgleda pa, da je vsega kriva turbina.

Imaš že dolgo ta avto?

Objavljeno: Po maj 14, 2007 11:35 pm
Napisal/-a mega_ne


ta golf se pa že doolg časa prodaja...

pa pri stroških moraš upoštevat tut da dizla dražje prodaš

Objavljeno: Po maj 14, 2007 11:41 pm
Napisal/-a trafo66
tukaj se človek nasmeje do solz. eni pravijo da je avto ,ki ima 150 ks čist uničen če porabi 9litrov na 100 km. dajte ga no srat. pa ni to vžigalnik. taka mašina ne more 6l na 100 kilometrov.pa še turbo. ha ha ha
vsak litr ko manj troši avto tudi manj vleče. brez določene energije ni niti moči.

Objavljeno: To maj 15, 2007 12:28 am
Napisal/-a traktor TDI
trafo66 je napisal/-a:tukaj se človek nasmeje do solz. eni pravijo da je avto ,ki ima 150 ks čist uničen če porabi 9litrov na 100 km. dajte ga no srat. pa ni to vžigalnik. taka mašina ne more 6l na 100 kilometrov.pa še turbo. ha ha ha
vsak litr ko manj troši avto tudi manj vleče. brez določene energije ni niti moči.


Sem napisal, da izven mesta 6,4!! Drugače pa ne vem kaj ima turbina pri porabi, da bi ta bila višja. Kvečjemu je nižja!! 1.8 motor brez turbine ima veliko večjo porabo od 1.8 motorja s turbino, ne glede na to, da ima ta več konjev.

Če je avto močnejši, še ne pomeni, da več žre, kvečjemu pri enaki vožnji manj, saj ga ni treba tako tiščat.