Stran 1 od 1
Tlak v gumah??
Objavljeno: Če maj 17, 2007 7:42 pm
Napisal/-a j4n3k
No zanima me koliko priporočate da je optimalen tlak v letnih gumah. Gume pa so Fulda carat progresso 205/55/16. In avto audi 100/2.3e-letnik 1992. Ma pa nekje 1410kg.
Sem iskal ki bi lahko dobo nek info pa nikjer ne najdem.
Objavljeno: Če maj 17, 2007 7:47 pm
Napisal/-a toma18
2.4 recimo, js raje več kot majn
Objavljeno: Če maj 17, 2007 7:52 pm
Napisal/-a HOLLAND
2.2
Objavljeno: Če maj 17, 2007 7:53 pm
Napisal/-a j4n3k
Jaz mam zaj spredi 2.5 zadi pa 2.4. Zaj pa sem gledo na neki strani od enih drugih gum pa predlagajo spredi 2.7 zadi 2.8. No problem je kr niso ista firma. Pa še to kaj zadi naj bi bile gume bolj napolnjene kot spredaj??
Objavljeno: Če maj 17, 2007 8:03 pm
Napisal/-a phixion
spredaj bolj napolnjene, al kje maš moped...
Objavljeno: Če maj 17, 2007 8:13 pm
Napisal/-a j4n3k
phixion je napisal/-a:spredaj bolj napolnjene, al kje maš moped...
Ok tega sporočila ne zastopim najbolj.
Objavljeno: Če maj 17, 2007 8:27 pm
Napisal/-a cakani
verjetno moped = motor
Objavljeno: Če maj 17, 2007 8:30 pm
Napisal/-a myster
ja ponavadi je več tlaka mišjeno kot težo prtljage, zato naj bi bilo več tlaka.kamot lahk napolneš spredaj na 2.2 - 2.4, zadi pa na 2.2 ko nimaš kake prtljage.ko se boš pa odpravil na morje s polno pira v prtljažniku pa lahko zadnje gume tudi 2.8.
pazi da ne boš imel gume napolnjene pod 2 bara, zato vsak mesec kontroliraj pritisk, da ti ne bo uničilo gume.
ti podatki so ponavadi nekje zapisani.v vratih za benz ali pa na pri vratah na voznikovem sedežu
Objavljeno: Če maj 17, 2007 8:39 pm
Napisal/-a phixion
cakani je napisal/-a:verjetno moped = motor
tko nekak ja

drugače mam pa jest spredaj 2.3 in zadaj 2.0
Objavljeno: Če maj 17, 2007 9:49 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Js na 195/45/R16 pumpam sprednje na 2,5 bara zadnje pa na 2,3 bara...
Objavljeno: Če maj 17, 2007 10:25 pm
Napisal/-a Dariooo
Black_Racer® je napisal/-a:Js na 195/45/R16 pumpam sprednje na 2,5 bara zadnje pa na 2,3 bara...
tko pa bo ja...js imam 15-195-45 pa imam spredaj 2.4 napumpane, avto pa 1.100kg, tko da 2.5 spredaj bo kr ok pomojem...
LP
Objavljeno: Če maj 17, 2007 10:48 pm
Napisal/-a trafo66
tyre manager in tam piše točno za keri model in dimenzijo gume. za vse avte na evropskem trgu mate podatke.
jaz mam za tipota sprednje 2,7 in zadnje 2,4 bara. to je tovarniški pritisk. če maš pa druge gume potem se pumpa na drugačne vrednosti. vse je odvisno od velikosti pnevmatik
Objavljeno: Pe maj 18, 2007 1:08 am
Napisal/-a bass
Tudi tovarniški podatki so včasih kar mimogrede posplošeni in ne funkcionirajo.
Vse je odvisno od gume.
Uporabi oči - počepni in si oglej kako guma leži na cesti. Bočna stena mora biti spodaj malce (ampak res malenkost!) "deformirana" zaradi mase vozila, tako da je guma v optimalnem stiku s podlago.
Napolneš gume (sprednje malo bolj, da kompenziraš maso motorja, na pogled morajo biti "enako napumpane" kot zadnje) in greš en krog po ovinkih.
Če avto izrazito podkrmari(understeer), spustiš sprednje gume za 0,1bara in spet stestiraš. Če problema s tem nisi rešil, spustiš še za 0,1bara...itd. Če avto prekrmari(oversteer) postopek ponoviš na zadnji osi. Nikoli pa pod 2,0bara! Glede na maso audija, bi celo rekel, da pod 2,5 bara odmisli.
To je najboljši in večkrat preizkušen recept.
Objavljeno: Pe maj 18, 2007 8:20 am
Napisal/-a martin85
bass je napisal/-a:Tudi tovarniški podatki so včasih kar mimogrede posplošeni in ne funkcionirajo.
Napolneš gume (sprednje malo bolj, da kompenziraš maso motorja, na pogled morajo biti "enako napumpane" kot zadnje) in greš en krog po ovinkih.
Če avto izrazito podkrmari(understeer), spustiš sprednje gume za 0,1bara in spet stestiraš. Če problema s tem nisi rešil, spustiš še za 0,1bara...itd. Če avto prekrmari(oversteer) postopek ponoviš na zadnji osi. Nikoli pa pod 2,0bara! Glede na maso audija, bi celo rekel, da pod 2,5 bara odmisli.
To je najboljši in večkrat preizkušen recept.
Lahko prosim to razložiš malo bolj?
PS. Tovarniške cifre se bolj nagibajo k udobnejši vožnji in so ponavadi nižje od proizvajalca gum kateremu je namen da guma čimbolj optimalno leži na cesti, se dobro drži in hkrati ima čimmanjšo obrabo....
Objavljeno: Pe maj 18, 2007 8:38 am
Napisal/-a hrovatb
Koliko pa priporočate, večinoma se vozim sam, Audi a4 tdi l2003, gume pa GY F1 GS3, 235/45/17. Hvala za nasvet.
Lep dan!
Objavljeno: Pe maj 18, 2007 12:02 pm
Napisal/-a MacTron
hrovatb je napisal/-a:Koliko pa priporočate, večinoma se vozim sam, Audi a4 tdi l2003, gume pa GY F1 GS3, 235/45/17. Hvala za nasvet.
Lep dan!
ti lepo vse pise na vratcih za gorivo (notranja stran)
sam imam 245/45/18 in lansko leto sem imel na 2.7 pa mi je pobralo malo
robu... sedaj imam na 3.0 sedaj je pa vredu (vodljivost, samo naleganje...)
Objavljeno: Pe maj 18, 2007 1:21 pm
Napisal/-a vincent
jaz mam na takih dimenzijah (in 100 kil zraven) povsod 2,4 bare.
Mogoče tja do 2,5 bi še dal kaj več pa ne, ker se mi zdi da nad tem pritiskom postane guma preveč trda (temu primerna tudi vožnja) pa kolikor opazujem gumo pri 2,4 bara je na meji (Mogoče že malo čezč - sploh zadaj) da guma leži na tleh s celotno tekalno povrišno (torej na meji da posatne podobna 'buli').
ampka pritisk tudi zavisi od načina vožnje....za bolj športno daš noter malo več (da se ne zvija po ovinkih) za čisto penzionistično (In čim bolj udobno) pa po navodilih proizvajalca (torej nekje med 2,0 in 2,2).
Jaz sem jih nažokal po navodilih za obtežen avto (le da zadanaj nisem pretiraval..torej 2,8 je res huda, če ni bremena noter).
LP
Objavljeno: Po maj 21, 2007 9:20 am
Napisal/-a AgitatoR
Dva dni sem po mestu testiral tole palačinko od rezervne gume. Dal sem jo zadaj desno.
Ko sem jo namontiral je bila na pol prazna in hudičevo glasna med vožnjo.
Ko sem jo napumpal na 4.2 (več nisem upal) je bila vodljivost veliko boljša, glasna je bila še vedno, ampak precej manj.
vto je bil na desnjem zadnjem vogalu malo višji kot drugje z normalnimi gumami, pa so original velikost. Na relaciji je nisem sprobaval.
Če mate defekt na prednji gumi dajte zadnjo naprej in rezervno palačinko zadaj.