Stran 1 od 1

tehnika - neposredni bencinski vbrizg

Objavljeno: Sr maj 23, 2007 8:14 pm
Napisal/-a bridgestone
VW uporablja tehniko "fsi", kjer baje ni dušilne lopute, sohistometrično mešanico 14,7:1 pri delni obremenitvi dosežejo z plastnim polnjenjem.

BMW uporablja "VALVETRONIC", kjer dušilno loputo nadomestijo variabilni hodi ventilov.

za japonce (toyota, honda) ne vem da bi že imeli direkten vbrizg v ponudbi, vendar oni uporabljajo tehniko "VVTI" kjer se spreminja le hod ventilov pri nižjih in višjih obratih, dušilka baje je.

Pa me zanima kako torej potem pri teh brez dušilk motorjih delujejo servo zavore (kod pri dizlih?), ter kako je z blow off ventilom recimo pri "TFSI". Slednji je verjeto odveč saj ni dušilne lopute.

Objavljeno: Sr maj 23, 2007 8:21 pm
Napisal/-a sebaveh
Če motor sam ne zagotavlja dovolj podtlaka za delovanja servoojačevalnika, potem je ponavadi na motorju dodatna vakuumska pumpa. Vsaj pri dizlih.

Re: tehnika - neposredni bencinski vbrizg

Objavljeno: Sr maj 23, 2007 8:38 pm
Napisal/-a im nobody
lenivec je napisal/-a:
bridgestone je napisal/-a:za japonce (toyota, honda) ne vem da bi že imeli direkten vbrizg v ponudbi,

mitsubishi GDI

to je bencinar ja

Objavljeno: Sr maj 23, 2007 11:10 pm
Napisal/-a bridgestone
mater ste pogruntal neki novega ja GDI je že več kot desetletje stara tehnika.

zanimalo me je predvsem kako potekajo zavore pri takih motorjih in ali so vsi direktni vbrizgi brez dušilke?
predvsem me je še zanimalo za vvti (ta je še brez direktnega vbrizga), ali bo variabilno krmiljenje še smiselno pri direktnem vbrizgu.