Stran 1 od 1
kvaliteta luksuznega avtomobila
Objavljeno: Če maj 24, 2007 9:27 pm
Napisal/-a avtomobil
Mene zanima zakaj so luksuzni avti sploh tako dragi in po kaki kvaliteti sploh prednjačijo od dražjih seriskih avtomobilov, kot so Audi, BMW,.......
Torej v čem je razlika v kvaliteti med luksuznim avtom in dragim serijskim avtomobilom?
Objavljeno: Če maj 24, 2007 9:46 pm
Napisal/-a adis
glede tako imenovanih luksuznih avtov je veliko tistih stvari, ki vplivajo na kvaliteto. recimo sama uporaba materialov kot je eksotičen les, obdelava tega materiala - ročna, izdelava avta - ročna, potem je še tu tradicija, ki sega po 50 let nazaj ali pa več.
npr. maybach, avto ima sedeže kot jih lahko vidiš v avionu prvega razreda, ima satelitsko televizijo, telefon in internet ter panoramsko steklo....da o odlagalnih površinah sploh ne govorim, pravtako ta avto meri v dolžino čez 6 metrov če se ne motim.......
ko naročiš avto kot je maybach te najprej sprejme njihov predstavnik za prodajo-prodajalec kjer ti v 3d modelu na PC pokaže notranjost, ki si jo sam izbereš - barva notranjosti, barva usnja itd.....izbiraš si recimo les-barvo.......skratka razlika je v izbiri "dodatne opreme", ki pa stane
pravtako ima maybach po celem svetu svojo 24 urno telefonsko linijo, ki se aktivira takoj ko dvigneš slušalko avtomobila in ti lahko svetujejo o npr. dobri restavraciji itd....
Objavljeno: Če maj 24, 2007 10:16 pm
Napisal/-a AudiFreak
Takšni avti so delani ročno, imajo vgrajeo vso najnovejšo tehnologijo in zelo zmogljiv motor. Dolžina tudi do 6,5 m... Predvsem pa je št. prodanih primerkov zelo nizka proti S, A8 in 7, kar verjetno znatno poveča ceno.
Objavljeno: Če maj 24, 2007 10:25 pm
Napisal/-a traktor TDI
Ima kdo številko te 24-urne linije? Bi prišla prav, ko se ne ve, če je še kje kaj odprtega (če še kje dajo).
edit: Sem zdaj malo pogledal okrog in je najti te road assistance namberse od vseh znamk, samo so vse samo za amerikance, tu za nas pa nobene. Izgleda mi evropejci te pomoči ne rabimo, se dovolj dobro znajdemo sami. Povsod, kjerkoli že smo.
Objavljeno: Če maj 24, 2007 10:55 pm
Napisal/-a phoebus
traktor: pri nas imamo GPS

Objavljeno: Če maj 24, 2007 11:04 pm
Napisal/-a traktor TDI
phoebus je napisal/-a:traktor: pri nas imamo GPS

Včasih ob vikendih pa autopilota. (hecn folk, ti amerikanci)
Slovenia: (te cifre si velja zapomniti)
987 -- Road assistance/information
95 -- Speaking clock
In še, kaj se plačuje:
MAYBACH 1
MAYBACH 2
________________
Objavljeno: Pe maj 25, 2007 9:01 am
Napisal/-a Gujzer
veliko pristejejo tudi mali detajli, kot naprimer, v malo drazjem avtu armatura ne skripa, plastika, oziroma ze kaksni bolsi materijali so bolje pritrjeni, volan oblecen v bolj oprijemljv material. Lepse, bolj zakljucene oblike, itd. Take razlike ze vidis med 10k in 30k evrov vrednimi avti.
Objavljeno: Pe maj 25, 2007 12:40 pm
Napisal/-a adis
mah pri teh luksuznih avtih gre večinoma za ime, kot je to naprimer rolls royce, samo da slišiš to ime maš v glavi boga
Objavljeno: Pe maj 25, 2007 12:45 pm
Napisal/-a abbe
adis je napisal/-a:mah pri teh luksuznih avtih gre večinoma za ime, kot je to naprimer rolls royce, samo da slišiš to ime maš v glavi boga
ja ampak po vecini ima ta ime tradicijo pa so si ze zasluzil tak renome z cim.so ze v preteklosti(nekateri tudi sedaj) mel avtomobile k so bli res neki posebnega
Objavljeno: Pe maj 25, 2007 1:10 pm
Napisal/-a adis
ja to itak.....ime so si pridobil z dobri delom, npr. angleški bentley....vse ročno delan.....ali pa rolls royce phantom kjer imaš dežnik v vratih in znak na sprednji maski od rolls royca, ki se sam skrije v masko itd....v primeru nevarnosti itd.....
luksuzni avto se loči od serijskega po tem da ni delan v masovni proizvodnji, ampak dosega nekje letno izdelavo do recimo 500 komadov npr., ko pa serijski avto doseže letno proizvodnjo tudi čez 100.000 komadov...pri teh luksuznih avtih največ vpliva izbira materialov tako zunanjih kot notranjih itd.......