Stran 1 od 1
od 0 na AC
Objavljeno: Ne maj 27, 2007 11:00 pm
Napisal/-a el_diablo
primer: v vrhniki so nek rihtali vključevalni pas,tako da si mogu direkt pred AC ustavt,pa s cmokom v grlu štartat od nule na AC.sej so meli verjetnu omejitev ampak... ko te 20 tonski šlepar odnese ti table ne pomagajo.pa pr srcu me je bolelo ku sm mogu avto še mrzu kr orng pohodit. se vam zdi tu normalnu,se lahku tu sploh tok lotijo?!?
Objavljeno: Po maj 28, 2007 12:18 am
Napisal/-a Pollo
tm je bla itq omejitev 40 oz. 60 tko da...nevem v čem je problem
Objavljeno: Po maj 28, 2007 12:25 am
Napisal/-a sebaveh
Imaš kakšno boljšo idejo, kako drugače popraviti ta pas in obenem zagotoviti normalen promet?
Objavljeno: Po maj 28, 2007 6:24 am
Napisal/-a el_diablo
pa misliš da je kdu vozu 40-60??glih to je problem
Objavljeno: Po maj 28, 2007 7:46 am
Napisal/-a myster
avto terat ni dobr, še posebn na AC.za take stvari se lahko zahvališ unim v Ljubljani ker so preveč škrti da bi to malo bolje porihtali,kjer je vedn najboljši izgovor denar.
kakorkoli ti lahko samo to povem da bojo rihtal oz. popravljal takrat ko bojo nastopale prometne nespreče in žrtve.taka je tematika SLO vlade

Objavljeno: Po maj 28, 2007 8:55 am
Napisal/-a cr33p
golfTDI je napisal/-a:pa misliš da je kdu vozu 40-60??glih to je problem
Evo, včeraj sem tam vozil okrog 70km/h, pa so me na veliko prehitevali.

Objavljeno: Po maj 28, 2007 5:01 pm
Napisal/-a Strokovnjak
En čas je bil tam narejen pospeševalni pas iz rumenih črt, potem pa kar naenkrat dali znak stop, čeprav bi še vedno lahko koristili tisti pas, a za ziher so nanj dali oviro (tabla počez), da ni bilo moč zapeljati gor. Butale pač.
Objavljeno: Po maj 28, 2007 5:49 pm
Napisal/-a Spyker
Tam na Vrhniki je za pazit ja ampak če si mal bolj pozoren in gledaš kdaj pohodiš, potem nebi smel met problema se vključit na AC. Sem se vsaj drugi dan vozil proti Postojni, pa se mi ni nikoli zgodilo, da se nebi mogel hitro vključit al pa da bi moral nekdo zarad mene na veliko zavirat. Ok, sej kdo je že mogoče stopil z gasa ampak bremzal ni nihče, ker čene drugač, so se že prej začel umikat.
Lahko pa da sem mel samo srečo

Je pa res, da je treba tam kar potegnit, kar ni najbolje za mrzel motor. Najbolj nevarni na takih odsekih so - hitri tovornjakarji (redko vsaj na tem koncu) in pa takšne in drugačne kamikaze (bolj pogosto).
Za pazit je, nimaš kej. Tko kot vedno v prometu.
Objavljeno: Po maj 28, 2007 6:21 pm
Napisal/-a pele
Za veliko večino slovenskih voznikov to sploh ni problem, ker ne poznajo vključevalnega pasa.
Enkrat sem v Celju videl tipa , vključeval se je na AC,ustavil kot pred STOP znakom potem pa direkt na vozni pas.Hudo